- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
speedydb23
senior tag
válasz gooool #45097 üzenetére
Meg kell mérni, hogy milyen gyorsan áll fel a nyomás a rendszerben. Nekem ezt mérték először amikor nem indult a Clio, utána pedig résolajat. Amennyiben a résolaj jó, de a nyomás nem, akkor lenne szar a pumpa.
Mivel nem írtál olyat, hogy nehezen indulna a Laguna, így nálad ezek kizárhatóak szerintem, de érdemes optimalizálás előtt állapotfelmérést csinálni (egyébként rendes chipes cégek ezzel kezdik).
-
eTrade
tag
válasz gooool #46075 üzenetére
Szia,
Lehetséges hogy a szerelés közben a szerelő akaratlanul elmozdított ezt-azt és ezért nem indul a verda?Én elsősorban az akksi csatlakozókat nézném meg és alaposan megcsiszolnám azokat.
Ha utána sem indul, akkor valamennyi szenzor csatit kipattintani és alaposan letisztítani. Ha utána sem indul a kocsi, akkor találgatás helyett gépre rakni és kiolvasni a hibakódot.
Jah, a szenzor csatikhoz csak az aksi lekötése után fogj hozzá, mert másképpen fals hibakódokat fogsz generálni.[ Szerkesztve ]
-
üszök
őstag
válasz gooool #46663 üzenetére
Úgy látom te még nem láttál szétrohadt autót. Az a pár rozsda folt lóf@sz. Nem nagyon járt ott mostanában senki.
Viszont mozgasd meg a hátsó hidat nem e lóg, a korai példányok betegsége volt. Ha lóg akkor kösd fel a bugyit az lesz meló meg pénz.[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
rob210
Topikgazda
válasz gooool #46722 üzenetére
Ha a szintező csavart kiveszed akkor kiderül mennyi kell bele.
Ha kifolyik belőle, akkor sok volt, ha nem akkor meg kevés.
Betöltésnél eleve nem tudod túltölteni, csak ha az eleje meg van emelve.
Vízszintes talajon a betöltő nyílás a szintező is, amikor megjelenik az olaj akkor elegendő a mennyisége.Milo629:
A II-esben nincs keréknyomás szenzor, viszont a kijelző rendszerint le szokott halni, mert folyadék kristályos.
Ha picit óvatosan megnyomkodod akkor meg szokott javulni. (szerencsés esetben)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz gooool #46769 üzenetére
Igen, én is így olvastam, hogy jófélék. Viszont a 650/550 mm-es méretből, amit ír szerintem 650/530 mm-lesz, mert ugy látom az utasoldali lapát vége eléri az A oszlopot. Mi baj lehet belőle, max elmarad 1-1cm alul felül...
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
rob210
Topikgazda
válasz gooool #46773 üzenetére
Ha nem volt még szétszedve akkor nagy változás lesz tisztÍtás után.
A szétszedésnél a benzinlámpa fagyasztóspray kombót tudom javasolni.
Azaz hőtágulás kell, mert különben ütheted.Értelemszerűen a házat melegÍted.
A féktisztÍtó tud még segÍteni ha valaho elkezd már engedni akkor ott elkezdi oldani a dzsuszt szépen.Renault power
-
gooool
őstag
válasz gooool #46777 üzenetére
Lőttem két képet a mostani állapotról: [link] [link]
Eléggé úgy érzem, hogy ezt maradandó károsodás nélkül nem fogom tudni kiszedni...
Kb. 2 mm-t kijött, de azóta is semmi.
Én már tanácstalan vagyok, összerakni így nem lehet, szét se jön...először mondom azt, hogy f@szomat a francia tervezőkbe.Üdv, Balázs
-
speedydb23
senior tag
válasz gooool #46886 üzenetére
Holnap megnézem, hogy meg van-e a full kedvezményem rá, mert akkor szerintem "olcsón" tudok szerezni neked!
PIERBURGEGR szelep (7.22818.57.0)
Lista ár: 60.770 Ft (46% kedvezménnyel: 32.815 Ft)Holnap privátban kereslek!
[ Szerkesztve ]
-
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #47256 üzenetére
és sem akarom megvenni, külföldi autó így ellenőrízhetetlen, van most a mobile.de-n egy 520e km-t futott és annak sincs lelakva a belseje, majd valami kelet európai megveszi és forgalomba helyezi itthon 210e km-el....
de nekem ez a szürke szín ezzel a facelift orral ebben a kombiban nagyon bejövős!
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #48317 üzenetére
Èn is csak a hideg miatt, had legyen esèly hogy fűteni tudjon, nekem nincs dpf, egèr is falazva, max a kipuffban áll meg a korom, amit egy nagyobb gázra kisöpör magából! Kicsit hozzáad a fogyihoz, de ez nyáron sem eszik 5 litert városban, jellemzően 6 körül, pályán 5,2...
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #48320 üzenetére
Sima 6lapfejű csavar fogja, a kipuffot is oldani kell a turbótól, illetve a turbó csöveit. Kicsit kínlódás, mert franciásan nincs hely sehol, egy szívó/kipufogósor tömítès kell, nyomatèkra húzhatod, de nem szüksèges, lapul a fèmtömítès alatta, így igazodik! Sok kormos szmötyi le tud benne rakódni, èrdemes kitakarítani.
-
válasz gooool #48795 üzenetére
Tükörházak és a tető fóliáztatására én is gondoltam lakk/metál feketére. Mondjuk az enyémből volt gyárilag is ilyen kinézetű.
Szerintem ha nincs túlzásba víve és igényesen van megcsinálva, akkor dob a kinézeten.
Viszont simán elkérnek ezért 50-60k-t, ami nekem sok, így el is szoktam vetni az ötletet.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#42667776
törölt tag
-
rsf
senior tag
válasz gooool #48824 üzenetére
Ha a kocsihoz W40-es olaj van előírva akkor abba nem szabad W30-ast rakni.
A W elötti számmal le lehet menni kisebb értékre!
Nem tudom hogy az 1.9-be milyen kell de erre oda kell figyelni!
Üdv.[ Szerkesztve ]
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
eTrade
tag
válasz gooool #48896 üzenetére
Ha minden igaz akkor ilyen kocsid van: Laguna II 1.9 dCi (88 kW, B74 / K74, 2001 - 2005)
Renault gyári olajgyártója (elf) a következő olajat javasol a kocsidba:
Elf Evolution 900 NF 5W-40
Elf Evolution 900 SXR 5W-40
+
Total Quartz Ineo MC3 5W-40Ezekkel biztosan nem lesz semmi gond.
[ Szerkesztve ]
-
Sanyo77
tag
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #51104 üzenetére
annak az a funkciója, hogy az olajat megfogja és nem csepegteted(így csak a burkolaton tovább folyik és mindent megolajoz, ami hátrafelé van)! Nem csak az 1,9 dci, hanem az elődje is hajlamos az olajat minden szegletén csepegtetni. a fékkör az mindig a fékeknél végződik, ha az egyiket nem légtelenítetted le, akkor abban a szálban a régi olaj maradt benne, mert nem körbe-körbe megy az olaj, csak feltölti a szálat és annyi!
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Macska topik
- Autós kamerák
- Okos Otthon / Smart Home
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen