-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz diablo1984 #62457 üzenetére
Köszönöm a tippet. Sajnos szakács vagyok, annyira nem értek hozzá.
Azt is csak onnan tudtam, hogy mit kell nézni, hogy anno Clionál kilyukadt a fűtőradiátorom. -
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #63145 üzenetére
Pár hónapja volt cserélve.
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #63205 üzenetére
Ez ugye Octa?
Talán Mágus2 is Octával nyomja.Én sem éreztem a MM-t xarabbnak a többinél.
Nálam a legutóbbi 5 teletank:
MM / MM / LukExtra+ fél tanktól Spuri 1,5x ajánlott / V-P+ fél tanktól Spuri 1,5x ajánlott / Mol EVO+Vif(2x)
A téli terv a sima MOL + Vif, amiből most megy az első kör.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #63209 üzenetére
Épp tervezek leállni a rémiummal, majd adalékolom a simát Viffel.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz diablo1984 #63205 üzenetére
Eddig a (magyar) omw üzemanyagát szapultam, de 180 fokos fordulat állt be. És a moi-tól akar szétesni, amit eddig a shell-el karöltve imádott. A shell amolyan semleges most, de a mol-tól nagyon szarnak érzem és szinte 10km-ren belül, ha az megy bele.
Viszont, egyszerűen gáz, hogy ennyire INSTABIL a minőség a kutakon, meg az is, hogy ezek a dCi motorok ennyire válogatósak. -
eTrade
tag
válasz diablo1984 #63597 üzenetére
És még mindig megvan neki az Opel vivaro?
Ha igen, akkor szerintem érdemes lenne meghalgatni mind2 autót... ha már nincs meg a kocsi, akkor azóta valszeg romlott a MOL minősége.
Ha pl. a pékek és mondjuk a sörgyártók idővel leviszik a minőséget arra a szintre amelynél az emberek többsége (!) nem is veszi észre, hogy idővel leviszik az alapanyagok minőségi szintjét (pl. majdnem kőkemény a zsemle, és kb. íztelen sör lesz a végén), akkor bátran kijelenthető, hogy az üzemanyag minősége némi extra profit érdekében "változó lehet", mert az átlag úgysem veszi észre.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #63748 üzenetére
Melyik motor?
Azt pedig csak hiszed, hogy nem rohad nem fikáznám, ha nem rohadna hidd el.
A hátsó híd felfogatásainál például mindegyiket megeszi az idő.Renault power
-
Josi
aktív tag
válasz diablo1984 #63837 üzenetére
Köszi, a hibakiirásokat tudom.
Csak az autó 30 km-re van tőlem.
Délután megpróbálkozok egy ELM327 hibakiolvasással.
Akkor talán előbbre leszünk.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Plero
tag
válasz diablo1984 #63898 üzenetére
Önindító megnézve , kefék cserélve! Nehezen indul utána is.
Ja meg néha mondja hogy keressem meg a Renault service-t.[ Szerkesztve ]
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #63909 üzenetére
Féktisztítóra röffen az a felújított? Láttam már olyat, hogy 180 fokkal elfordítva, rosszul volt a vezérműtengely, olyankor nem indul semmivel.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #63914 üzenetére
Időzítés vagy mechanikus, ha van gázolaj a spricniknél. Ezért kérdeztem, hogy féktisztítóval jár-e, azzal kizárható a mechanikus gond.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #63916 üzenetére
Van azon jelölés is.
Meg rögzíteni is illik.
De én meg aztán főleg nem vauzok beleRenault power
-
Plero
tag
válasz diablo1984 #63912 üzenetére
Tudsz ilyen embert aki megcsinálja és jó is lesz? Nem kell még utána dolgozni fél napot.
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #63963 üzenetére
Akkor lehet nyomni neki a féket ugyanúgy, nem lesz belőle gáz?
Köszi srácok! Bocs az amatőr kérdésért
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
válasz diablo1984 #63958 üzenetére
Mikor megvettem az autot vettem bele uj elemeket a kulcsokba.
Rob: csak ennyi baja lenne? Valaki nem tudja a tanitas modjat?Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #64070 üzenetére
Minden nap 100 fok fölé melegíted, amikor pályán nagyobbat fékezel. Nem mindenhol lesz 100 fokos, csak a nyeregnél. Lézeres hőmérővel ellenőrizheted.
Fehér Farkas: rutin a csere, ha kétévente van cserélve. Aki 10 évig hagyta, annak nem vállalják, mert tuti berohadtak a légtelenítő csavarok. Amint egy beleszakad, kezdődik a szívás.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #64210 üzenetére
Búgó inkább a csapágy.
A féltengely csukló kattog, mert bemaródás keletkezik amin a golyó megugrik.
A te féle skodát még nem javítottam, de ha van kardán csapágyazás akkor én inkább azt tartanám a ludasnak.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #64212 üzenetére
Hát ezt látni hallani kéne, nem akarlak tévútra vinni kérdezd meg mágust hátha van tapasztalata vele.
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #64221 üzenetére
Nem megyek sokat a kocsival én se, de az a 15-20 perc, úgy hogy a generátor pár éve lett felújítva és tölti ezerrel, az bőven pozitív az akku szempontjából. Amit kiszed belőle vissza is tölti. Csak tompítottat használok, semmi energiapazarlás nincs. Annak az akkunak röhögve bírnia kéne.
Csak nekem gyanús, hogy az akku valójában jó és az önindító az ami pár nap állás után brutális áramfelvétellel letérdelteti, majd mivel át van mozgatva, a következő friss indítása jó neki megint. És pár nap állás után megint repeat. Ezzel olyan tünetet produkálva, mint ha az akku lenne rossz, de valójában nem is.
Ez csak egy gondolatmenet, de még mielőtt az akkut megveszem jó lenne ezt kideríteni. Nem sok mindenre megyek két jó akkuval. -
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #64225 üzenetére
Mert arra tippeltem, hogy állásban a rossz önindító is csinálhat ilyet (korrodál?) nagy áramfelvétel, nyökögés. Aztán ha forog párat utána meg megint jól teker amíg friss. Ezzel pontosan jól imitálva egy halott akku jelenségét. Aztán lehet hülyeség.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #64210 üzenetére
Nem is fogod megtalálni az okát. Tulajdonság, nem hiba.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #64237 üzenetére
No mondtam én, hogy jeresd meg mágust.
Meg, hogy nem akarlak tévútra vinni.Renault power
-
Nemo1001
aktív tag
válasz diablo1984 #64242 üzenetére
igen befagyott a kilincs az volt a hiba.köszönöm megoldotta a problémát a jégoldó.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz diablo1984 #64269 üzenetére
Én nem is írtam ilyet, hogy rendelni akarok megtekintés előtt bármit is. De mivel eddig két opció merült fel, hogy bowden szakadás, meg fogaskerék elnyalása, hát megnéztem az árakat. Vagy szerinted milyen hibája lehet még ennek, ami miatt felesleges volt ezek árát megnéznem, amiről eddig azt sem tudtam, hogy a rákba működik?
[ Szerkesztve ]
-
DonThomasino
veterán
válasz diablo1984 #64354 üzenetére
Ha zárt a rendszer hol jön ki a levegő ?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
BigBlackDog
veterán
válasz diablo1984 #64744 üzenetére
Itthon is voltak DPF-es Euro 4-es gázolajosok, pl. Volvo sorötös dízelei.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #64949 üzenetére
Ugyan az az autó
Az autó úgy jött hozzám, hogy hangos a motor.
Nem csodálkoztam rajta ezután.
3.6 liter pakurát engedtem le belőle, az 5.2 liter helyett. (1.8 4fr)
Valamint egy érdekesség szidják csak a renaultokat, de kenés nélkül is kibírta a menetet.
Megmértem minden hengert 11, 11,1 11,4 11,2 volt a kompresszió.
Olajcsere után megtáltosodott az autó.Ezt nem sok gép bírná ki.
De a renault szar. Ezt véssétek a fejetekbe.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #65298 üzenetére
Az kemény, mert abba a traktorba amit mutattak 10 ezer darabja és abba 6 kell. Van egy kis eltérés árakban ahogy látom a két szakmában, aztán ugyanarról a szardarab kütyüről beszélünk. Jó mondjuk tudnék még mesélni 80 ezer Ft-os bovdenszettről a Rinieri gépekhez meg ilyenek. Nem csak egy Laguna tud drága lenni.
Meg a 200 ezer Ft-os napkerék a diffibe mikor szétfossa magát. Autóhoz ennyiért komplett váltót adnak, nem egy darab fogaskereket. És ezek egyáltalán nem csúcsminőségű elnyűhetetlen acélok, sima kommersz mocsok. Nem hiába megy szét 5 év alatt, terhelés ide vagy oda.Bocs kicsit feszült vagyok, szétkaptam a Kangoot és olyan ramaty állapotban van, hogy szerintem összerakom úgy ahogy van és meghirdetem fillérekért a lomisoknak. Elment az életkedvem is az egész autótól, annyira mukucs meg ganyé tákolás az egész,
az isten baszná meg az ilyen trehány tulajokat meg a radai rosseb tenné bele a f@sz#t az ilyen szerelőkbe is akik ehhez hozzányúltak. -
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #65590 üzenetére
Mekkora jelentősége van ezeknek a porvédőknek egyébként? Nekem jók még, de pl. cégnél a terepjárókon mind szarrá van szakadva, a traktorokon, munkagépeken gyárilag nincs pedig elég ótvar körülmények között kell dolgozniuk. Muterom autóján pl. 8 éve ki van szakadva és az égvilágon semmi baja nincs, évi 4000-ret megy azért vele.
De a régi hátsókerekes autóknál se volt a kardánkeresztnél gumiköpeny. A munkagépeknél a TLT kardán se kap porvédőt (mondjuk ezek zsírozhatóak, bár én még nem láttam embert aki nyomott volna bele), csak egy kézletépés elleni műanyag burkolat van rajtuk. -
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #65592 üzenetére
Ahh, hogy az fel van töltve full zsírral. Azt nem tudtam. Mondjuk munkagépnél meg terepjárónál (ha arra van használva amire kitalálták) akkor nem a por fogja megölni úgyse, hanem törik. Jómagam kettőt raktam ropira a cégnél, hármat a főnök. De ilyen gépeknél az a kiadás igazából játékpénz a megdolgozott munkához képest.
Meg nyilván attól is függ ki mennyit megy az autóval. Évi négyezernél el lehet járni röhögve egy szakadt gumiharanggal. -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #65590 üzenetére
Van hozzádura harang ha olyat veszel akkor kúppal együtt vedd. Nem kell hozzá pneumatikus polip, elég a felhelyező kúp vsak ahhoz a spec dura harang kell, mert a simát nem fogod tudni áthúzni az szétszakad.
A fel le ütős módszer se rossz, csak legyen jó leütőd, meg segítséged. Nekem megvan hozzá a szerszám én nem ütögetem, mert egyszer nagyon rácsesztem. (kicsúszott a belső csukló szétgurultak a tűgörgők kifolyt a váltóolaj, ez nem minden típusnál áll fenn! )
[link][ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #65596 üzenetére
Told az ársávot feljebb mert van ahol 4/5 ezer a harangkészlet (bilincsek, grafitoszsír, harang) és 71ezer a csukló rögtön megéri lecserélni a harangot
Egyébként ha cseréled a spidant vedd az jó minőség és nem ez a gagyi műanyag.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
atosan
addikt
-
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #65810 üzenetére
Ez nem gondozásmentes, ha levehető a teteje és kupak van alatta akkor foglalkozni kell vele (függetlenül attól a gyártó mit kamuzik rá). A gondozásmentes hegesztve van, azt nem lehet szétszedni sehogy.
Az, hogy a gyártó elrejti a dugókat vagy nem, az már lényegtelen, amelyikbe bele lehet nézni azzal foglalkozni is kell. Illetve illik, ha az ember szeretné minél tovább használni.A lehegesztett gondozásmentes akkuk szellőzője labirintus szerű, hogy a pára lecsapódva visszacsurogjon bele. De még így is kiszáradnak pár év után, a sima szellőzősek pláne (a csavarosok mind ilyenek). Mindenképp foglalkozni kell vele, akármit mond rá a gyártó. Nyilván a minél gyakoribb csere érdekében szeretnek humbugokat mondani.
[ Szerkesztve ]
-
Mukucs
senior tag
válasz diablo1984 #66238 üzenetére
Szuper! Köszi a megerősítést.. lesz motor, váltó és fékolaj csere is. Ezeket nem mondta, hogy milyeneket vesz, lényegtelen? Plusz cseréltetem a váltótartó bakot is, abból milyet lenne érdemes?
Nagyon kösssssz!
-
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #66438 üzenetére
Akkor mi adja a lóerőkülönbséget a 95 és 98 lovas között, ha egyáltalán nincs okoskerék 1.4-nél? Átalakítom a Megane-t is már akkor lol.
Hajmeresztő árak vannak egyébként, a Clio2 ph2 drágábban megy, mint a Megane1 ph2.
499 ezernél járok és itt kezdődnek a ph2-k ami már megnézhető, alatta ph1 van csak.
[link]
Mondjuk ez vicces, hogy a világító motordiagnosztika jelzőt meg se említi, de nem lep meg az autók fele szerintem villogó műszerfallal jár idehaza meg keletebbre és teljesen normális dolognak veszik.
Mondjuk ez az autó a kevés használat miatt is kiesik, nem tesz jót egy autónak. A sajátomon is látom hogyan pusztul le a nem használattól.
Mindegy, a lényeg, hogy 500 alatt nincs normális Clio, ellenben Megane már bőven kapható ott. Nem értem a különbséget, semmiben nem modernebb, nem biztonságosabb, nincs 4 légzsák, nincs ABS alapból, ugyanaz a motor stb.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #66615 üzenetére
Mindegyikbe be fog kerülni, elkerülhetetlen. Benzinesbe annyira nem para talán, kevesebbet kormol, gyorsabban melegszik, nagyobb hővel dolgozik. Lehet tartós még ettől a motor és lehet szar is nélküle.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #66669 üzenetére
Biztos, hogy nem a K4M. Azt nem tudom, hogy Nissan-e vagy Renault, de nem K4M.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #66868 üzenetére
Ja én is így gondolom.😁oszevetve hasonlókat mutatott de nem adta kézbe a mérőt
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #66875 üzenetére
Igen,megvan persze,második autónak kell a feleségemnek,mert a modus sajnos totálkáros lett.
rob: igen,ilyen ovibajárós autó,ami ~30km-es körzetben mozog.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #66881 üzenetére
A moduson neglepődnél egy clió alvázra épített egyterű..
Olyan mint a yaris verso
Nagyon praktikus kis gép.Renault power
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #66881 üzenetére
Igen ,tavaly. Sajnos nem volt vele szerencsénk ez lett a vége.
Hát a légzsák nem nyílt ki. Hála az égnek megvédett.
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #66914 üzenetére
Igen 75 ezer.de sok dolgot kell rajta csinálni első körben, amit én is észrevettem,a többi által linkelt GT elvileg költségmentes.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz diablo1984 #66949 üzenetére
Azért emeltem ki, hogy milyen izzók voltak benne, ezek is 60W-ak. Hőtermelése elméletileg nem lehet nagyobb mint a hagyományos izzónak.?
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #67095 üzenetére
És sajnos laguna3-nál is így van. Nemrégiben majdnem vettem egy gyári szárnyat, de ez a felrakási mód eltántorított.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #67098 üzenetére
Mondjuk a 3-as lagunáé picit lehetne magasabb, ívesebb, mert így túl snassz... győzködöm már egy ideje magam, hogy kell ez nekem.
Most egyelőre ez a fúrkálás tart vissza.“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Stream
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest