-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #37593 üzenetére
Megértelek nálam is most még ezért áll az Ódi projekt de jövőhónapba új meló hely és céges autóval fogok járkálni így lesz idő építeni a gépet. Kap pár új dolgot Bár nagyon fáj a fogam egy újabb Laguna kombira de párom már a kombi gondolatától is rosszul van Így lehet egy ilyen csere beérik [link]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #37595 üzenetére
Megértelek, én kb 2éve dieselezek saját autóval , mióta meg van az Ódi. Szeretem jó motor kis fogyasztás és 2 év alatt belemertem lassan 45K úgy hogy 1évig nagyon nem voltam vele aktív. Sose hagyott cserben mindig indult mindegy hogy -15 vagy plusz 40 szedte a lábát. Lassan talán a végére érek a felújításával. Így egy darabig biztos marad , vagy is még egy műszakit megél nálam aztán már igen csak 400k km lesz benne és lehet tovább adom bár 2-3 havonta megállítanak hogy megvennék De ha menne akkor valami Renault lesz újra kivéve ha megint nem az lesz mint amikor a mostanit vettem hogy elvitték előlem a 2.0-es xsara vts coupémat és utána két órával csörgött a haver hogy van ez a gép nézzem meg Mondjuk a xsara nagyon jó lett volna svájci gép 167Le full extra és hát igen csak alázógép a maga 1100kg-ja mellé
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #37627 üzenetére
És akkor szerinted ez mi? Váltó?
Engem qrvára idegesít én inkább veszek bele egy másik váltót akkor."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Tosee
őstag
válasz diablo1984 #37735 üzenetére
Gázelvételkor nem esik le a fordulat. Meleg indításnál miután beáll az alapjárat (leesik majd visszamegy normálra, ha nem áll le) utána már nincs ilyen probléma!
(#37736) rob210:
Az ablaktörlő az vagy a zselé hibája vagy a reléjé, de ha csak a szakaszos nem megy akkor inkább a relé hibája.
Sajnos mindkettőre megvan az esély, bár mi a relére gyanakodtunk, mivel nincs az a kis kattanó hang sem mikor a relé kapcsolna! Csak az a baj, hogy nem tudjuk merre keressük! Nem tudod véletlenül?A megan nem indulás meg gyanús, hogy nyomás szabályzó vagy AC hiba lesz.
Ezek javítása mennyire lehet költséges mutatvány? Gondolom otthon nem nagyon kellene belekezdeni!?
Ha elvinném egy hibakód kiolvasásra szerinted kiadná, hogy melyik lenne a ludas?Köszönöm mindkettőtöknek!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
FRENK1988
veterán
válasz diablo1984 #37750 üzenetére
Mondjuk ez nekem is fura. Vagy tényleg nepper a csávó. Tehát megveszi nagy nehezen lemossa és ennyi. Sz@rik bele. Aki meg autókereskedő (mint pl a wheeler dealer-ben de nem annyira) az alapvető hibákat (trafó se nagy mutatvány, hátsó lámpa még inkább, belső takarítás még inkább) a koccanás repedés más tészta de az is olcsón megúszható egy jó ismerőssel
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
FRENK1988
veterán
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #37847 üzenetére
Igen!
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #37849 üzenetére
Első sárvédők alja, 4 éve amikor vettem, már akkor látszott, hogy ott javítva volt, mostanra megadta magát, vettem bontott jó állapotú sárvédőket, azokat csak fényezni kell. Küszöbök végei kb 10cm az lakatolva lesz és az egész küszöb fényezve kisebb sérülések miatt.
-
burgerhu
újonc
válasz diablo1984 #37831 üzenetére
Most hívott a szerelő, szerinte még mindig nem trafó hiba. Azt mondta hogy az üzemanyag befecskendező szelep. Meg inkább próbálkozzunk egy bontott darabbal, mert nem 100% hogy ez a gond.
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #38171 üzenetére
Az alja el volt rohadva, előző tulajnál is volt javítgatva és a küszöb eleje is lett most lakatolva az lett kivágva, a sárvédőket pedig mondtam, hogy majd felrakom Én, elég ha le lesz fényezve. Ha összeraktam, majd rakok fel képeket ellőtte, utána állapotról.
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #38174 üzenetére
Az egész sárvédő lesz cserélve, a darabot csak a küszöbjavítás miatt vágta ki.
-
Doki16
addikt
válasz diablo1984 #38224 üzenetére
Megane 3-ba 10e Ft volt a munkadíj, pedig az önindítót is náluk vettem Ahogy én néztem valószínűleg a komplett elejét le kellett venni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #38231 üzenetére
szerintem a futás még mindig nem lényeg.. ha zavar a km óra állása átírják neked arra amire szeretnéd. Inkább vidd el állapot felmérésre és rögtön okosabb leszel 20k max plusz 2-3 k zsebe a szakinak (renault) és megmondják a frankot, nincs zsákba macska plusz ha van amit cserélni kell rajta futómű,motorikus téren az jó alkupont.
Folytatva diablo gondolatmenetét
[ Szerkesztve ]
-
peterm711
aktív tag
válasz diablo1984 #38295 üzenetére
Jelenleg 2300ccm-es motrok vannak kínálatban, az újabbak dupla trubóssak fix geometriával, a régebbiek szimpla, de vátozó geometriával. Állítólag az új kevesebbet fogyaszt, ami nem is volna baj, mert elég sokat lenne hajtva autópályán, csak hát kérdés, hogy mennyire lesznek tartósak ezek a motrok.
-
peterm711
aktív tag
válasz diablo1984 #38297 üzenetére
Mi lett helyette, ha szabad megkérdeznem?
-
peterm711
aktív tag
válasz diablo1984 #38299 üzenetére
Nálam a traficcal nem volt semmi gond, 303 ezer km-t tettem bele, 300k-nál volt kuplung csere, de arra se lett volna szükség, mert utólag a sevizben elszólták magukat, hogy meg kellett hegeszteni még a kuplugpedál tartóját is, persze ők szétszedték a fél autót még pluszba, hogy azért is 1000 euróval soványabban menjek haza. Vízhűtő radiátort kellett cserélni még benne, mert estéről reggelre tócsa volt alatta. Ezt a két dolgot leszámítva nem volt semmi gond, eredeti turbó, váltó akksi, önindító, befecskendezés, és a többbi. Jól összerakott kocsi ez. Csak hát kinőttem szegényt
Nehéz dolog ez, mert nem kis befektetés az új kocsi, és kitudja mit sóznak rá az emberre. Peugeot, citroent nem szeretnék, PSA-ban is dolgozok, látom mi megy ott, meg van személyes tapasztalat is ami nem túl jó, ezért maradt a renault na meg a fiat. Mercedes meg megfizethetetlen a számomra, plusz bónuszba ott van még a korai rozsdásodás is Ivecot még nem nem néztem.
[ Szerkesztve ]
-
peterm711
aktív tag
válasz diablo1984 #38301 üzenetére
Nálunk csak 3 fajta rozsdás autót látni az utakon, skoda felicia, mercedes sprinter és vito, sztem a elég gáz ez a mercedes től.
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #38319 üzenetére
Emlékeim szerint csak a 106 lovasba van 6-os váltó alatt tuti az van.
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #38325 üzenetére
Nem tudom nem emlékszem pontosan Azért írtam hogy ha 6os a váltó tuti az van alatta. Céges előző megane 2 1.5 dezső 86 ló és a szimpla volt 5 gang
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #38325 üzenetére
6-os váltó csak 106 lovasban van, ahogy kéttömegű is az 1.5 dci-nél.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
hotibi
aktív tag
válasz diablo1984 #38319 üzenetére
Teljesen jogos! 2002. 10-ik havi az 1.5 Dci, és 60 kW-os. Alapjáraton csend van. Leállításkor is csend van. A morgo hang 4-ik fokozatban jelentkezik 50 km/ órás sebességnél csak 1400-1500 as fordulatnál. Ha visszaváltok vagy nyomatékból feljebb pörgetem akkor megszünik a hang. Lehet hogy szimplán szarul váltok?
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #38330 üzenetére
Nem csak szemre az 5 ös váltó de ha úgy nézzük igaza van 6 sebességes mert ott a tolatás is és az is sebesség fokozat csak hátra felé Nepper hirdetés nem tudja semelyik se mit ad el
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #38330 üzenetére
A hirdetésekben valóban előfordulnak érdekességek...sokszor elírkának ezt-azt.
Illetve amit írsz, hogy a lökös lámpák össze-vissza csereberélve.Erre a ph1/ph2-re a legegyszerűbb:
ph1 - belül sárga a központi kijelzőn megjelenő karakterek színe, az óracsoportban bal oldalon van a km/h és jobb oldalon a fordulatszám mérő
ph2 - fehér háttér világítású központi kijelző, az óracsoportban jobb oldalon van a km/h és bal oldalon a fordulatszám mérőVáltónál meg, a 6-os felhúzós rükis, kis rövid formás váltógomb van rajta, az 5-ösök, meg hosszúkás egybe váltógombot használnak.
Tehát ha a hirdetésben vannak belső képek, gyorsan kideríthető, hogy mi a szitu.
(#38334) diablo1984: a részecskeszűrő, pedig évjárat függő, talán az ilyen 2008-9-esekben már van.
Illetve ha külföldről behozott, akkor már idősebbekben is előfordul.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz diablo1984 #38534 üzenetére
Tényleg frankó! Bár nem volt annyira koszos, mint vártam. A huzat felfogja. De a műszerfalról rengeteg kosz lejött, pedig szoktam takarítani azt is
Belül patyolat, már csak a fékdob pucolás, festés, meg a mosás+waxolás van hátra. Csak ne lenne ilyen dög meleg.Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #38668 üzenetére
Biza
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #38675 üzenetére
és FRENK1988: köszi igyekeztünk Még kis polír Lion-nál és tökéletes lesz újra
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #38678 üzenetére
Minden gyári fény szerencsére nem kellett fújni semmit de egy polír kell rá még utána tényleg jó lesz gyári festék érték is marad . Nagyon nagy mákom volt 2 ajtó+tükör+burkolat+díszléc csere és minden a régi Pont volt havernak elfekvőbe ilyen színkód ami amúgy nagyon ritka azért is tette félre. Hidd el örültem mint majom a farkának
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #38682 üzenetére
jaja mázli volt Havernak van egy ugyan ilyen még színbe is csak 2.0T 2éve győzködöm hogy adja el nekem de nem akarja. Van rajta egy szolid progi kb 210 lovas hát nem kicsit haladós Ja és 3ik autó a családba (Németország). Jelenlegi ajánlatom rá amúgy az a4em +1 misi De igazi genya mert tudja hogy kell nekem és azért se adj el
[ Szerkesztve ]
-
AthlonXP
őstag
válasz diablo1984 #38700 üzenetére
Diagnosztika nem mutatott hibát. Bosch gyertyák vannak benne, nincsenek egy évesek, tegnap ellenőrizve, hibátlanok.
Ha benzinpumpa vacakol, akkor alapjáraton vagy menet közben annak lenne valami jele, nem? -
tigerscorpio
aktív tag
válasz diablo1984 #38986 üzenetére
Benyúltam az ülések alá, megy egy vastag köteg, és egy két szálas a csathoz.
de az utasoldali ülésnél is megy a vastag, és emlékeim szerint a két vékonyabb szál is. de ezt pontosítom." A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz diablo1984 #38988 üzenetére
Szélvédőn is jelölve, és az ülések oldalán is ott van az "airbag" felirat.
Akkor ha hazaértem a csatot megnézem, mi a helyzet vele.köszi az infókat
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #39095 üzenetére
Nem csak neked Nekem a passat is tetszik
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz diablo1984 #39105 üzenetére
Márkára a tiéd milyen ?
meg mekkora ?
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz diablo1984 #39107 üzenetére
Mindjárt kimegyek megnézni, hogy hol tart a az amper mérő.
kicsit több, mint 12 óra töltést követően 0-3 között volt a mérő.
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz diablo1984 #39109 üzenetére
Teljesen igazad van,
Egy kedves ismerősöm járt úgy, hogy tőlem még haza ment, de másnap nem tudott elindulni, mert cellazárlatos lett az akksija. egész új autó volt, és egész új akksival.
De beszállították a szervizbe a cég, és, csak aztán derült ki, hogy akksi csere, semmi nagyobb gond...Bár gondolom OBD -n keresztül kitudta volna a szervizes listázni a gondot, vagy az autómentősöknél nincs
ilyen cucc, meg laptop?[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
birozoli7800
senior tag
válasz diablo1984 #39119 üzenetére
Nem esett be. A motor hangja is elég furcsa, mintha kipufogó se lenne.
-
birozoli7800
senior tag
válasz diablo1984 #39121 üzenetére
Előzménye nem volt. Holnap fogja megnézni egy autószerelő, ő így telefonban arra gondolt, hogy valahol falsot szívhat a motor.
-
PHenis
senior tag
válasz diablo1984 #39133 üzenetére
Köszi, akkor nem is szenvedek vele.
Más téma: Van egy kis alapjárat gondom ami már rég óta jelen van, de nem rosszabbodik. Csináltam egy videót róla, íme: [link]
A videó közepén a műszeren a lambda jel látható. Hibakód nincs, és minden körülmények között csinálja. Hidegen, melegen, reggel, este, hosszú út, rövid út, akármilyen benzin. Ez egyszer csak ilyen lett. Néha durvább, néha csak ilyen picit hullámzik mint a videón.
Nincs ötletetek, hogy mi lehet a gond?[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz diablo1984 #39170 üzenetére
Mennyi volt a kilométer?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #39174 üzenetére
Van benne, de ezt most melyikre írod?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #39177 üzenetére
Nekem semmi ilyen nincs.
De van búgás megálláskor amúgy meg a leállításkor néha hallható fémes hang, tehát összesen 3 hibát írtam . Több hónapja hallom a fémes hangot, sztem nem kettomegu. Olyan kicsit kipufogócsoves fémes hang talán.
És a megálláskor jelentkező kb 2 másodperces búgás mi lehet? Nem találkozott akkor ilyennel még senki?
Alsó, felső kutyacsont és felső zselés bak kb fél évesek."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #39346 üzenetére
A leírásod alapján ott a km nem stimmel ez a motor az I-es laguban a legjobb, szerintem el volt hanyagolva a szervizelés. Az egyik barátomnak van ilyen 260e km és a motorhoz még nem kellett nyúlni egyáltalán nem lomha, sőt jobban megy mint a 2.0 benyás, nem kormól, igaz Ő rendben is tartja. A kormány a ph 2-ben elég rossz minőség 120-150 között már rongyolódik, de nem kellene cafatokban lennie. Ha jó árban van és hajlandó vagy költeni rá, hogy rendbe tedd utána egy megbízható kis fogyasztású jószág lesz.
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #39348 üzenetére
akárhogyis, de majd tudósítok róla, mert újból Laguna tulaj lettem!
remélem nem átcseszős lesz az autó, jövő ilyenkorra is igaz az állításom, hogy a kertben csak 1 autó maradhat(laguna vs yaris). -
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39350 üzenetére
Azert arra gyorsan kerits alkalmat hogy megtalald hol maszik el a viz a gepbol amugy dti blokktol nem kell felni ugyan olyan megbizhato halas igas lo mint a tdi
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39353 üzenetére
adagolo a lelke egr ha hibatlanul mukodik eleg neki egy takaritas. Le lehet falazni nem fog hisztizni csoveket nezd jol meg resolaj,turbo stb ha azok rendben vannak nagx baj nem lesz
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39429 üzenetére
50 nél 5 be nem is fog mert túl alacsony a fordulat és a turbó se dolgozik. Nálam is pl 60 4ik forog 1400-1500öt kb majd rálépek a pedálra eléri a 2000-es fordulatot és belehúz az ülésbe mint a barom.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #39436 üzenetére
Áhh bazze én is mindig kartont rakok a szélvédőre törlő cserénél.
Kérdezték már mi ez a hülyeség a részemről, hát pont ez, mert a sógorom is így b@szarintotta be a passat szélvédőjét.Sajnálom.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #39438 üzenetére
A XIV.- kerületben tudok egy helyet ahol normális áron cserélnek szélvédőt és jól is dolgoznak.
Renault power
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39436 üzenetére
Gázolajszűrő és a csöveit nézd meg pont Lion mesélte hogy egyik lagunás kolléga is szívott vele és annyira porózus volt a cső hogy ott tudott levegőt szívni ez által levegős lett a rendszer.
A szélvédőért meg kár Amúgy a vasról dobhatnál fel pár képet
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39452 üzenetére
Gázolaj szűrő/tömítéseinél minden ok? Szűrőt cseréltél már ?
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Ukrajnai háború
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Diablo IV
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen