-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Megane2000
aktív tag
-
asdf74
tag
válasz
rob210 #37975 üzenetére
Szia! Azt még nem mérettem, ismerősök alacsony-magasnyomású pumpákkal riogatnak, porlasztócsúcs cserékkel ami tudtommal többszázezer ft. Bele se merek gondolni. Nem ér annyit az autóm. Köszi a válaszod, valami hozzáértő ember kellene, nem akarok mendemondákra alapozni!!
Mágus2 : köszönöm, ennek utánanézek!!!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
rob210 #37980 üzenetére
Gyakori probléma ez a szívókosaras diesel-nél. Van az úszóházban egy visszacsapó szelep, ami megakadályozza, hogy vissza fojjon a nyál, amíg áll a a motor. Ha ebbe kosz kerül, akkor levegőt szív mellette és ráadásul nehezen is indul sok állás után, vagy orral emelkedőnek.
Az a common rail kb. olyan konstrukció, mint az adagolós dízelem volt. Abban is szíj hajtotta az egyetlen pumpát, aminek két része volt, egy alacsony nyomású(szállító). Ez felel azért, hogy a tankból felszívja és tovább nyomja a magas nyomású pumpába, ami majd előállítja a kellő nyomást a közös nyomócsőben. A régi adagolós tdi is ilyen, csak ott nincs közös nyomócső, meg nem mágnesszelep nyitja a befecskendezőt, hanem a hidraulikus nyomás, de az elv azonos.
Az újabb rendszerekben már van a tankban AC, meg külön elektromos segéd pumpa a motortérben + a magas nyomású.
[ Szerkesztve ]
-
-
norbert1998
veterán
válasz
rob210 #34836 üzenetére
Sziasztok!
Visszatértem, újra.A válasz céljaként szolgáló üzenetet kipróbáltuk, semmi. Valószínűleg porlasztó lehet, mert hidegen alapjáraton rángat a motor, amiből szintén a porlasztóra asszociálunk.
Akkor itt kérdeztem a sebességmérőóra nullázódását. Azaz, hogy gondol egyet nem megy, majd gondol egyet megy. Újra elkezdte.
Hogyan lehet kibányászni az óracsoportot, és hol van a jeladó az autóban?
Köszi -
-
eTrade
tag
válasz
rob210 #37852 üzenetére
Szombaton voltam az általad javasolt kipufogó szervizben ("Janó-dob") és tényleg teljesen korrektek és gyorsak voltak, reggel bevittem a kocsit és délre már mehettem is érte. Ezer köszönet!
Ha már arra jártam így beugortam a szintén általad javasolt boltba ("Róna Autósbolt"), de az sajnos nem igazán jött be... azt se tudta az eladó, hogy valaha adtak volna el akár 1 darab szélvédőmosó fúvókát.
Sebaj remélem hamarosan megjön az ebay-es rendelésem és végre kicserélhetem azokat a fúvókákat.
-
eTrade
tag
válasz
rob210 #38084 üzenetére
Asszem az utóbbi, kb. 40 éves emberke lehetett... mind1, csak gondoltam megírom, nehogy valaki csak ezért az alkatrészért utazgasson feleslegesen.
SZATA: Nagyon sajnálom, hogy nem jött össze. Azért én még reménykedem abban, hogy lesz még hasonló ajánlat.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz
rob210 #38062 üzenetére
Lehet kinőttem már ezt a teljesítményt, és azt várom tőle amit a 160-200 lovas gépek tudnak. Mostanában eléggé speed mániás lettem, ahol lehet 130-150 között megyek, s jó lenne ha mondjuk 90-nél ugrana 3-4 másodperc alatt 120-130-ra 4-esben.
Zuglóban valami normális klímás embert tudsz ajánlani? Tisztítani kéne normálisan a rendszert. Sógorom mondta, lehet kapni ilyen flakonos ózont, járatni kell ugye a klímát, betenni a kocsiba zárt ablakok mellett és ugyanúgy kitisztítja mint a szaki.
[ Szerkesztve ]
-
bandi94
tag
válasz
rob210 #38119 üzenetére
Az igazából (bizonyos határok között) szabadon választható, az a viszkozitási fokozatot jelöli.Az ACEA és API (amerikai) jelöli a terhelhetőségét a kenőanyagnak.Igazából nem látom benne a logikát, hogy miért csak a viszkozitást írják elő a gyártók.
[ Szerkesztve ]
Epiphone Les Paul with Seymour Duncan SH2-SH4 Hot Rodded set
-
laca.1
aktív tag
válasz
rob210 #38146 üzenetére
Nem mutatja: a pillanatnyi fogy.mennyi km elég az üzemanyag,átlag fogy.minden más kijelzés működik ahogy váltom a kijelzést e három adatnál csak ---- ez jelenik meg és villog.Amúgy lehet igazad lesz most olvastam valahol hogy("A modern, fedélzeti számítógép által működtetett pillanatnyi fogyasztásmérők általában úgy működnek, hogy megmérik vagy kiszámolják az egy hengerbe benyomott üzemanyagmennyiséget, aztán ezt összevetik a sebességmérő jeladójától érkező jellel és ebből lesz a l/100 km adat.).van olyan jeladó is ami a befecskendezést méri?de ha az lenne rossz lehet a kocsi nem is menne.
[ Szerkesztve ]
-
-
#42667776
törölt tag
válasz
rob210 #38159 üzenetére
Hőgomba csatit széthúztam, továbbra is fennáll a jelenség. Érdeklődtem lagus ismerősnél, van a hűtő mellett egy dobozka, amiben a relék vannak, azt javasolták ott kutakodjak. Holnap úgy is leugrik az eleje, mert rakom fel a sárvédőket, jelenleg még a csomagtartóban pihen, de ma be kellett jönnöm melóba a szétkaszabolt autóval.
-
FerNandor
őstag
válasz
rob210 #38190 üzenetére
Köszönöm Rob, Mycso holnap talán megnézem, leszedem a kárpitot teljesen.
Vezetőoldali kilincset nagyon nehéz szétszedni? Cserelnem kéne azt is. Külső kilincs belső része is. Vettem bontottat mert akad, nem ugrik vissza."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi hangfal építés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Sorozatok
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen NAS-t vegyek?
- Tudományos Pandémia Klub
- További aktív témák...