-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #49787 üzenetére
Ennek a nèmet autónak renault szervízben vègig vezetett a szervízkönyve? Mert azt nem írja, csak hogy nèzd meg az autót, az a bizonyítèk! Mert egy nèmet autónál ha 150e-ről rakták vissza, az sem látszik jobban.... Mègpedig a kinti autókat durván tekergetik, itt meg valaki durván akar keresni...
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #49789 üzenetére
Igen a nagyon drágáról. Annyièrt vagy egy kicsit többèrt már tènyleg megane3 van.
Ennèl a szürkènèl azonnal vezèrlèscsere+ okoskerèk csere(ki tudja, hogy meddig bírja) kellene kezdeni, mert messziről jött autóra azt hazudnak, amit akarnak... Ès piszok drága mèg mindig....A fekete is nèmet, mèg magyar rendszáma sincs, de legalább a renault felírat meg van a hátulján. Ez a start-stop rendszer hülye nepper duma, ezek mèg nem hallottak róla, hogy valami gombnyomásra indul. Km itt is lehet tekert, elèg iq szegèny a neppere....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #49794 üzenetére
Èn szkeptikus vagyok a kintről hozott autókat illetően, a magyar nepperek is dettó a szememben, ez a kettő együtt meg apokalipszis! Az iq light nepperek meg tekernek, hazudnak, elmègy, lebuknak ès "ez ilyen, újat kell venni" szöveggel leráznak, hiába utaztad át az országot! Alvázszám alapján èrdemes betèrni egy renaulthoz, hogy hátha van központi adatbázis, de egy 3 èvvel ezelőtti szám mèg nem garancia semmire....
A kinti autókról azt mondanak amit nem szègyelnek, ezek meg drágák ès fullosan ismeretlen az előèletük, minden más csak mese habbal.
Ha már benzines, akkor magyar autót tulajtól, bár itt is megvan a lyukra futás sansza, de az árszegmens tetejèről illik mèg a hold-napállásnak is passzolnia...Vègig szakszervízben(nem karcsi a sarokról beírások) vezetett szervízkönyre kèrdezz rá, majd a renaultnál kis kp- vel a zsebben az alvázszámra, csak utána indulj el 300km-re kocsit nèzni szerintem....
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz salieri. #49819 üzenetére
Nem sok. Egy 1.4 16v-s 75 lovas motor röhögve mozgat egy Octavia 1-et amink a saját súlya nem sokkal kisebb: 1.175kg. Össztömege meg majdnem ugyan annyi: 1,750kg
Szóval szerintem nem kicsi az a motor bele.
De a Megane 2 is hasonló súllyal bír amúgy.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
eTrade
tag
-
nrbx
tag
válasz salieri. #49821 üzenetére
Hello, en is 2-es Megane Grandtour-t akartam venni, aztan 3-as lett belole, detto azt olvastam mindenhol, hogy megbizhatobb tipus, mint a 2-es volt. Szerintem az anyag, osszeszereles minosege is jobb a belterben (2-esben elegge pusztul a belter), Ford, Opel szintet szerintem hozza, nemreg ultem egy A3-asban, es nem volt olyan erzesem, hogy az kategoriakkal jobb lenne (en biztosan nem fizetnem ki a felarat).
Feltunt az is, hogy a 2-esben nagyon puha a hatso ules tomitese, a 3-asban kemenyebb.
A 180ezer km szerintem sem sok, nalam most 235ezernel all a szamlalo. Nyilvan lenyeges, hogy te evi hany km-t teszel meg.
Az enyem 1.6 74kw benzin. Ez jo lehet, ha nem jarsz gyakran autopalyan, mert 110 felett eleg hangos a motor a magas fordulatszam miatt. En inkabb a 81kW-osat valasztanam, ugyan nem sokkal erosebb, de 6-os valtoval szerelik. Allitolag ezzel a kombinacioval sem sokkal csendesebb autopalyan, de jobb a valtasi erzet. Az 5-os valto nem jar valami finoman. Ami a technikat illeti, talan ez az egy dolog amit kifogasolnek.
Ami nekem nem tetszik, hogy nagyon rossz a kilatas, foleg hatra. Ebben jobb lehet a 2-es. Nehezebb a tolatas, van ugyan tolato radar, de jobb szeretem latni mi tortenik mogottem (pl. parkoloban). A hatso oldalso ablakok is kicsik, ez akkor is problemat jelent, mikor 45°-os szoget zar be a mellekut a fouttal.
Tovabba hatul nem valami tagas szerintem, az ulolap is rovid, a kartamasz az ajtokon nevetseges.
Minimum Expression felszereltsegi szintet nezzel (felette van a Dynamique, Privilege).[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz salieri. #49864 üzenetére
Nem tudom miért de nekem a 220ezer kilométeres jobban tetszik. Valahogy szebb szerintem. Őszintébb. De mondjuk ez csak az én véleményem.
A másikba inkább ami nekem nem tetszik (de mondjuk lehet nálad fordítva van) az a színe. Nekem az a szín olyan "műanyagszín". Szóval nem áll jól a kocsinak, legalábbis az én szememben.
Amúgy a szürkében 6-os váltó van. 9 lóval több a motor mint a kékben. De a leírás szerint a kékben több az extra.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz salieri. #49867 üzenetére
Benzinesnél ha időben voltak a kopó alkatrészek cserélve akkor simán jó még a 220k is szerintem. De majd rob megmondja a frankót.
Nekem a Thaliam szegény kapott az élettől már hideget-meleget és 342k van benne. Most is megy, teszi a dolgát. Voltak problémáim vele (2016.07. hóba vettem) de az a hanyag előző gazda miatt voltak.
Aztán bátyám Octavia-ja 290k-nál jár. Amióta megvan neki (4 éve most februárba. 180 vagy 190k-val vette) azóta kopó alkatrészeken kívül nem cserélt mást rajta és hiba nélkül megyünk vele rendszeresen lengyelbe a Tátrán keresztül.
Van a családban még egy 2005-ös B6-os Passat is. Az 120k-val lett véve 2008-ban most meg 180k van benne. Semmi gond nincs azzal se, a kopó alkatrészeket és az időszakos szervizelés meg van azon is csinálva mint az Octavia-n és sose hagyott az se cserbe.
Szóval benzinesnél inkább az számít milyen gazdája volt. Legalábbis én úgy gondolom, de rob majd felvilágosít ha rosszul gondolom.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #49867 üzenetére
Azért én azon a 200.000 feletti futás teljesítményen elgondolkoznék.
Oké, hogy a motor nem annyira kopik, meg összeségében a kocsinak ez a fajta használat előnyös.
De azért 200k az 200 k ilyenkor még alaposabban kell megnézni mit veszel.
De ha patent és volt vele foglalkozva nagyon jó vétel lehet, mert a motor 400k ig nagy álltalánosságban bírja, de pl. Az okoskerék pont esedékes lehet.
A sok kilométer miatt a kuplungot is alaposan le kell ellenőrizni.
Etc.etc.Renault power
-
diablo1984
veterán
-
rob210
Topikgazda
-
baluka6
aktív tag
válasz salieri. #49935 üzenetére
Szia
Szerintem érdemes elvinni Renault szervizbe és kb 20 ezer forintért átnézetni még vásárlás előtt.
Külön kell jelezni a szerviznek, hogy térjenek a km óra állás hitelességére.Képek alapján: A hátsó lökhárító bal sarka lóg az illesztésnél, a sebváltó gombról lekopott a festés, ennyi km alatt nem lenne szabad. A kesztyűtartó nekem elég viseletesnek tűnik.
-
tresh
addikt
válasz salieri. #49959 üzenetére
Mindig lesz eltérő vélemény. Röviden és tömören én lassan 8 éve kintről hozom az autóim. Nem , nem azért mert egy fillért se kell ráköltenem és 5 évig csak tankolom. Hanem mert kint nincs még visszatekerve ha magánkézből veszem és tudom hogy elhordta a márka szervizbe és most azért adja el mert neki már idős és a km-t is bőven megfutotta. Ergo kint veszek egy karbantartott viszonylag jó állapotú autót majd rászámolom a papír munkát + egy nagy szervizt ami min 300k. Aztán megint van 5 évre autóm ha vigyázok rá. Ettől még bármi előjöhet, de nekem eddig soha nem volt nagy sz*pásom pedig nem 1 vagy 2 autót hoztam be. Szóval a lényeg kint is használják az autót és bármilyen meglepő nem 100k km-rel adják el... a sajátomat 262ezerrel vettem úgy hogy 2. autó volt a családba 13 évesen Tehát ez a renault simán megér egy misét meg kell nézni!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #49992 üzenetére
ez is fapad, bár legalább magyar, a hátsó üveg gyári elf ragasztása nincs rajta, lehet hogy törött lehetett a hátulja, a váltónál is a gomb valahogy nem tetszik, ott is volt varia, lehet megkopott és cserélték, a kormányra nem tudtam nagyítani, de mintha kopottnak tűnne!
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #49994 üzenetére
a bőr kormány és a bőr váltógomb hasznos, a sima gumikormány már 200ezer km-nél már okádék mód tud kopni, piszok igénytelen tud lenni. És igen, tempomat sincs benne, bár van 4 villanyablak meg légzsákok, meg rozsdás horog, ha tudsz kér róla nagyobb képeket.
mod: akár még jó is lehet, a bézs belső szép tud lenni, de piszok igényes, könnyen koszolódik, de tény, hogy szép!
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz salieri. #49999 üzenetére
A hátsó lökös mind két oldala meg van horzsolva szerencsére úgy látszik pont a műanyag díszcsík kapott, amit könnyű cserélni.
Szerintem az az ülés szakadás nem nagy szám, inkább azon legyen egy pötty mint hogy szétessen a kocsi hazafelé.
A motortér viszont szerintem nagyon koszos ahoz képest hogy 2007-es. Amúgy a motortérben a gumitömítés cserés a közepén szét van szakadva.
Smoke some weed nigga!
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
válasz salieri. #50115 üzenetére
Ha e mellett döntesz, akkor én ráerőltetném az eladóra, hogy ő honosítsa és műszakiztassa le, természetesen ez legyen benne a vételárban.
Nekem is így volt.De most nézem, hogy így is hirdeti.
Én egyébként a kereskedéstől vettem, aki valakitől kintről megvette. És itthon nem volt forgalomba helyezve.
Tehát itthon én vagyok az első tulaja. Amikor lefoglalóztam, akkor elindították a honosítást, műszakit, stb. természetesen a saját költségükön.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #50154 üzenetére
szép az autó, de azt nem értem, hogy luxus lenne egy kis kárpittisztító habot tolni a vezetőülésre? Az üszök retkes, mintha valaki belezsírzott volna és telibe fosná, a többi része meg rendben van!
2 gazdája volt+1 ami már nem lett bejegyezve(a jelenlegi rendszám nincs feljegyezve), állapota tényleg szép, de az a vezető ülés nem túl bizalom gerjesztő, ennyire lusta ki lehet, 10 perc alatt kitakarítható, csoda, hogy ilyen szép állapotú még a verda....
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #50163 üzenetére
az első gazdája egy renault szalon volt, a 2. az Andreas nevű ürge, a 3. akinek a mostani rendszámát hordhatja, azért is van beírva a szervízkönyvbe a dolog, mert Andreasig szervízbe hordták a cuccost! Nem tudom, hogy mosrt kié, esetleg valami németben élő magyaré és az ő rendszáma van rajta, de németben nem kocsihoz, hanem emberhez szól a rendszám, ha eladják, akkor a rendszám is cserélődik!Szóval az Andreas nevű ürge vette a renault szervíz (valszeg) kulcsos autóját, tőle a mostani eladó. Ennyi gazdája minimum volt, de a német forgalmiban is benne kell hogy legyenek a tulajok sorban!
2015.02.tizenakárhanyadikán volt utoljára szervízben 97xxxkm-nél, az sem ma volt, valszeg akkor még az Andreasé volt a gép, ahogy látom végig az első gazda szervízben szervizelték.
Jah, akkor értem a rendszámos dolgot, akkor eddig 2 gazda, de ha még nincs átírva, akkor kell a 2. ürge az Andreas is, mert ha nélküle írjátok és még az ő nevén van, az egyszerű hamisítás....
[ Szerkesztve ]
-
speedydb23
senior tag
válasz salieri. #50154 üzenetére
Amennyiben közvetlenül a Némettől veszed, akkor számolj honosítási díjakkal.
Összesen 140.000 Ft-ról beeszélünk, ha nincs érvényes műszaki vizsga a kocsin. (Ebben nincs benne a névreírás költsége, mert azt itthon is fizetni kell autó vásárlásnál)
Én ebben a felállásban 1.050.000 Ft-nál többet nem adnék a kocsiért.
Vagy ha Ők intézik a honosítást/névreírást, akkor szerintem 1,2 milla a felső határ, de ez csak az én véleményem.
Meg persze én mindenképpen elvinném szakszervízbe, egy több pontos átvizsgálásra!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #50154 üzenetére
1 milla a plafon amit én ezért kiadnék.
Hol vannak a motor burkolatok aksi burkolat?
A lengéscsillapítók, így fénykép alapján hamarosan cserések lesznek.
Legalábbis a rugótányér durván rozsdás.Vannak esztétikai hibái is, és ráadásul benne van a rizikó, hogy honosíttatni kell, azaz egy műszaki vizsga rögtön pluszba a nyakadba hullik.
Ha 1 milláért odaadják érdemes belevágni, többért nem.Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz salieri. #50305 üzenetére
Miskolc? Nocsak.
Ismered a Tornai autós boltot? Én ott veszek mindent, olcsóbb mint az Unix-nál és Bárdinál. Amúgy Unixos cuccot kapsz.
Ha vásárolsz náluk már párszor akkor kaphatsz kedvezményt is.
Pl én most a katalizátort akarom majd megvenni a nyáron. Unixos árhoz kéoest (97k) 55k-ért ideadnák a Bosal-t.
Smoke some weed nigga!
Új hozzászólás Aktív témák
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- PlayStation 5
- Medence topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Call of Duty: Mobile
- Politika
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs