-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
LamerGyuri
senior tag
"...egy jól működő fény- és félsorompós..."
Remélem, hogy nem tag. Ilyen ne is legyen. Gyerekekkel vonat elé... Jogsit örökre elvenném. Börtön nem, mert ugye, a kölyköket fel kéne nevelni, de hogy volán közelébe nem engedném többet, az tuti."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
őstag
Szia ΞΔGLΞ
Hát még nem tudtam nagyon kipróbálni, de szerintem biztos, hogy van ennek is hővédelme, de nem hiszem hogy a kocsi hőmérsékletétől függ.
A gyári ülésfűtés lehet tud ilyet, de ez szerintem csak annyit tud, hogy két fokozatban fűt, és ha eléri a fokozat hőfok maximumát, akkor valószínűleg kikapcsol ez is, de ezt még nem tudtam kipróbálni.
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
kisgyerek85
senior tag
-
mycso
Topikgazda
Régi jó ismerős a szerelő, egyébként általában ott szoktam lenni, mert amíg csinálja, addig dumálunk közbe. Illetve renaultokkal foglalkozik, így gondolom vágja. De, azért köszi, majd megemlítem neki, hogy ez ilyen trükkös.
A glacelfnek is van renault minősítése: Renault 41-01-001/ S Type D (pontosabban azt írja az adatlapján, hogy ezen követelményeknek megfelel)
Jah és most olvasom a speclapon, hogy:
COLOUR: PINK TO FLUORESCENT ORANGE - tehát gondolom a hígítás függvényében változik (szerintem ez van benne gyárilag).Termosztátot te megvetted kompletten, vagy csak a belét???
Illetve látom van 83, meg 89 fokos, úgy gondolom a magasabb hőfokon nyitó lenne az előnyösebb.És még1: a segédszíj: van vagy 3 féle méret és ahány autós oldal, a motorkódom annyi típusnál szerepel...ez úgy érzem jó kör lesz.
Mondjuk annó a GO szűrővel is eljátszottam ugyan ezt, mert az enyémhez azt, ami belevaló semmilyen alkatrészkereskedős katalógus nem hozta, így a benne lévő gyári száma alapján sikerült.
Ja és plusz egy ráadás: Mert a jövőre nézve, majd szintén lesz egy jó köröm a fékcserével kapcsolatban.
Nekem ugye 4control van, aminek nagyobb az első tárcsája, ezt elvétve 1-2 websopban meg is találtam, viszont betétből mi megy bele előre, mert erre semmi infót nem találtam, ezzel képben van valaki?[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Kiderül, hogy meghal-e a fötengely szíjtárcsa.
Mivel az két fém részből áll közötte egy vulkanizált gumiágy. Na ha ez szétszakad akkor a két fém rész csodásan el el tud forogni egymáson, ilyenkor meg nincs töltés. Én ezért szoktam mindenkit rábeszélni a cseréjére, vezérlés cserekor.
Bár a tiéd láncos aoo z tök mindegy mikor cseréled.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
senior tag
Engem pl az a hibaüzenet zavar most jelenleg, hogy az elektromos kézifék hibás.
Ettől független behúz/ kienged mindig amikor kell. (Ha behúzva hagyom néha kattog, így éjszakára kiengedve marad inkább.)
Egyelőre sajnos nincs pénzem javíttatni és ezt szeretném törölni a hibaüzeneteknél, mert emiatt csak a második start gombra indítja a kocsit.
Aztán legkésőbb a januári műszaki vizsga alkalmával természetesen megcsináltatom. -
forceberg
veterán
Erre a HSZ-ra gondoltam. Bár ezen én nem látom, hogy miért rossz
De egyelőre csere elnapolva, még tűrhető, aztán a Febi is 36 már... Pár napja még 32e volt.
A lengyel oldalon meg nincs jelenleg gyári.GO: most 2x egymás után MaxxMotion-t raktam bele, most nagyon csörgős a hangja(ez lehet a Valvoline olaj is akár???), viszont brutál jól fogyaszt. Amúgy mintha akkor lenne jó a hangja, ha váltogatom tankonként a kutakat. Lehet, hogy szép lassan hozzáidomul az aktuális gázolajhoz?
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
senior tag
-
senior tag
-
eTrade
tag
Nekem sem jött be az OMV az utóbbi időben, igaz én benzint tankolok. A Shell-nél a sima benzin is jobb, nemhogy a prémium benzin, de a MOL is jobb az itthoni OMV-nél.
Szerintem itthon az új OMV adalék lett más itthon, vagy nagyon spórolnak, mert régen kifejezetten szerette a régi Megane 1-esem az OMV-t.
-
mdav88
senior tag
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ez a k...ott fórummotor és a korlátozása most felcseszett. Beírok egy hosszú szöveget az előző hsz-be még és elküldés után kiírja, hogy a 15 perc lejárt, ok ennyi a limit, de ezt vagy küldje még el, vagy "adja" vissza a begépelt szöveget! De nem, az egész megy a levesbe. Hát ezek után szerkesszen, akinek hat anyja van, ha eszembe jut valami kezdek egy újat.
Egyébként is minek ez a limit, ami máshol alap, hogy bármikor szerkessz, törölj valamit, ha az időközben változott, esetleg érvényét vesztette? -
rob210
Topikgazda
Elkeserítelek, engem még a ledes rendszám világításért is b@szogatott a rendőr.
Csak nem tudta a köhém rendeletet
Ettől még a tompítottban a reflektorban és a helyzetjelzőben nem lehet led, Pesten pedig meg is nézik, ha olyanok.
Pedig valóban jobban látni vele.
De ez Magyarország, a baromságot átvesszü, ami jó azt tiltjuk. Ott a szélerőmű is pont ennek a jeles bizonyítéka.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egyébként csak autónál viselem el, illetve ott direkt megköveteli a fehér(ebb) fényt a láthatóság miatt.
De otthon lakásban a meleg fényt szeretjük csak is.
AZ új LED csodáknál már színt is lehet állítani, ha azt tökélyre fejlesztik, akkor egy esős, vizes úton, ahol a fehér fény jobban elnyelődik, ott egy sárgára/sárgásabbra váltás maga lesz a megváltás. -
-
Xantomas
őstag
Ha tetszik, ha nem, az egész EU-ban nem lehet a gyári lámpába nem gyári ajánlású fényforrást tenni. Ha már vizsgáztatott, utángyártott lámpát teszel bele, ami pl LED-es, azt lehet. Ilyen nem sok van, de az Osram pl forgalmaz 5-6-7-es Golfhoz.
Örüljünk neki, legalább az EU-ban voltak annyira rugalmasak a törvényhozók, hogy lehet fényforrásként LED-et használni. Az USA-ban a tompított, és távolsági fény, az újonnan forgalmazott autókon is kötelezően csak halogén, vagy HID lehet.
Ez sajna ilyen. :S
Nekem a héten égett ki egy újabb szett helyzetjelzőm. Én is filóztam hogy LED-esítem, de... nem hiányzik a macera, marad a félévenkénti csere, de legalább tudom hogyan kell.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
mycso
Topikgazda
Oda van az, hogy "közúti forgalomban nem használható"
Ettől függetlenül és is élem a ledeket, sok esetben sokkal jobbak a hagyományos társaiknál.Pont ma cseréltem helyzetjelzőt, mert kb. 2 év után mindkettő kiégett. Remek program volt. Nem led ment bele, nem kell a felesleges anyaskodás a szervektől.
mod.: annó a megane2-t szidta mindenki, hogy borzasztó benne izzót cserélni.....pedig a laguna3 túltesz rajta.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
13.4 de milyen üzemben? (mennyi fogyasztó megy)
Mekora a teljesítménye a generátornak és milyen az aksi benne?
MErt lehet, hogy a fesszabályzó végzi csak a dolgát.
Vagy lemerül a kocsi?
Nekem 110A es generátor van bent, mert az aksi is nagyobb.
Ezt pl. a 85A es generátor fel sem töltötte rendesen ezért cseréltem ki.
Ha minden a gyári még akkor valószínű, hogy generátor felújítás előtt áll, Mert a fesszabályzója halódik.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Jimmy8
senior tag
Az utobbi pár napban én is kikaptam rendesen.
A párom Clioját elvittem egy kis szervízre a szokásos helyre, és mondtam, ha van benne, akkor cseréljék már ki a benzinszűrőt is ( nemrég vettük az autót használtan, és még nem volt időm aláfetrengeni
Mikor megyek érte, akkor mondják, hogy nem cserélték a szűrőt, mert nincs benne.
Hazamentem, aláfeküdtem, és hogy-hogy nem, ott a tank mellett a cserélendő szűrő. Mellesleg levették a levegőszűrő házat is, és visszarakáskor nem húzták meg a bilincsét. Otthon azt is én húztam meg. Így tehát megint kereshetek másik szervízt😉 -
mycso
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen