-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz rob210 #42548 üzenetére
Mint
egy lefújószelep, kb oylan a hangja. felújított, fél év garanciát vállalt rá a turbotechnikes, ez most járt le.A hangra hülyeség amit írtam , szóval olyan hangja van amikor tölt rendesen a turbó, de még ehhez kapcsolódó örvénylő hang. Szerelő azt mondja lehet beleér a lapát a turbó házába, de az akkor már széthullott volna a fenébe...
[ Szerkesztve ]
Black Shark Watch GT okosóra eladó, vadiúj bontatlan.
-
roberto211
őstag
válasz rob210 #42553 üzenetére
Köszönöm mindkettőtöknek a tanácsokat.. Igazából én is 5w30ra teszem voksomat, még a literes suzimba is az volt(eneos 5w30 )..
Rob, ha jól emlékszem akkor te Renault szerelő is vagy nem? Te eltudod végezni majd ezeket a dolgokat mint pld vezérléscsere? Mert a szerelőm az 80at mondott vízpumpával(vagy a nélkül már nem emlékszem) vezérlésre.
Vagy ha te nem vállalod akkor tudtok majd renault szerelőt ajánlania? Holnap mondom majd fejlemenényeket h akkor meglesz a picim vagy mégsem.
#42555) diablo1984: 89kw-os a kiszemelt..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
diablo1984
addikt
válasz rob210 #42553 üzenetére
igen, az enyémen meg nincs rajta
szerintem a 2002esből nem az 1,8 16v 120 lovas van csak teljesítményre?lehettobb motorkódos, de nekem a 120ló kőbe vésve van!
mod: látom a webshopon, hogy van 115-116-120-121lovas is, eddig csak 120lovasként hírdetettet láttam, nem tudom, hogy azért mert 120 lovas is volt, vagy kerekítettek....
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz rob210 #42634 üzenetére
Én meg a Renault vagyok így... számomra nem autó... Szép, jó, de amikor a dci kapcsán agyvérzés közeli állapotot kaptam, akkor elgondolkoztam, ha egy gyártó ennyire felelőtlen egy motorjával kapcsolatosan, mire számítsak az autó kapcsán....
Inkább vegyen egy Suzukit, az ajtó hidd el, másnál is fog csavarodni, nem csak ennél.
Nem említettük se a Wagont, se a többit .
1 milliós ársávban se a WagonR, se a Baleno, se az 1.gen nincs benne... Ez azért egyértelmű, hogy nem is ezekről szólt a dolog.
1 autót keres, ebből annyi jön le, hogy műszakilag problémamentes autót keres.... Ez nem a dci lesz. tudjuk jól mindketten....
[ Szerkesztve ]
Black Shark Watch GT okosóra eladó, vadiúj bontatlan.
-
-
-
tresh
addikt
-
gooool
őstag
válasz rob210 #42662 üzenetére
Ezt amúgy sosem értettem, hogy minek szidalmazza valaki ennyire az autóját, illetve az abban leledző technikát.
Bizonyára nem azután derült ki egyik probléma sem a motorról, hogy megvette, akkor meg csupán azt tudom elképzelni, hogy vagy mazochista az illető vagy csak vágyik valamire a környezetében amiről mindig lehet rosszmájúan nyilatkozni.
Ha meg valóban olyan hiperszar, akkor adja el vagy mondok jobbat, gyújtsa fel, hadd égjen, nehogy egy ilyen ipari hulladék másnak is megkeserítse az életét.
No offense, de ezeken mindig eltöprengek...ON:
Ahogy ugye kicseréltük a fogashengert a féltengelyben és a csapágyat is, megszűnt 2-esbe váltáskor, illetve gázelvételnél is a rángatás. Ennek örülök, mert legalább nem kell motortartó bakokat is cserélni.
Viszont terveim szerint még a hónapban megkapja a teljes TRW féktárcsa és betét szettet a kicsike, miután csütörtökön elvittem olaj, szűrők és gyertya cserére, meg egy diaggal fűszerezett átvizsgálásra.Üdv, Balázs
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz rob210 #42685 üzenetére
Nem-nem, nem vagyok nagy műszaki tálentum, de semmi zavaró zajt nem hallok...szépen simán felpörög, az ebből fakadó egyenletes süvitő hang hallatszik csak, aztán lassan leáll a forgás. Ekkor újra próba, na akkor már el szokta kapni...
Jaja, nem is kétlem, hogy kialakul majd, de itt ez a keverés a kereskedő felé, mert úgy gondolom ez az önindító felújítás, hasonlóan az olajgombához, nem abban az 1 hétben keletkezett, amióta nálam volt...ebbe is be kéne szállniuk a gari értelmében...vagy túlzóak az elvárások? Gondolom ez megint olyan 20-30k-ba fog fájni...akárki is nyúl a zsebébe.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
mihione
őstag
válasz rob210 #42699 üzenetére
Altalaban 3 ezer fole en sem szoktam menni mert nagyon jol mozog ez a kis kasztni ezzel a viszonylag eros motorral de neha jol esik picit kielvezni amit tud meg ha nem is versenyauto eleg szepen tud menni.Ilyenkor kb hany km kell a szelepeknek mire osszeszoknak?Elottem mar 3 orat jaratta a szerelo is alapjaraton.
Probaltam rakeresni giigzire de nem adott semmi talalatot pedig kivancsi vagyok miket irtKozben rajottem en is hogy tenyleg a benyat veszi el,asszem pont itt olvastam ezt az infot amikor behalt a motor,naivan azt hittem meguszom egy pucolassal
[ Szerkesztve ]
Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
speedydb23
senior tag
válasz rob210 #42699 üzenetére
"Mondjuk én 6000 ig amúgy sem forgattam még soha el a gépet. "giigzi" magasságokba emelkedtél ezzel."
Nem tudom, nekem az előző verdám egy Daihatsu Applause volt, 1.6 16V 105 ló, az szeretett 7000-ig is leforogni.
Sőt, voltam olyan beteg és raktam bele ilyet:
Magnum Revolution II tiltás dekódolóEttől 8300-ig forgott, és 2. fokozatban 135-el repesztett...
[ Szerkesztve ]
-
SipiBcs
őstag
válasz rob210 #42711 üzenetére
Köszi a tippeket!
Sajnos haspáncél nincs, viszont annyira ráálltam az útpadkára szemből, hogy rálóg az autó orra, így nem tudok aláfeküdni!
A fűrészlapos megoldást tényleg nem erőltetném még sosem loptam autót!
"Ha választanod kéne a barátnőd és az ötöslottó között, te milyen kocsit vennél?"
-
SipiBcs
őstag
válasz rob210 #42715 üzenetére
Az tipp szimpatikus. Ha nem sikerül az ajtó és az oszlop közötti tömítésen át bedugott dróttal kinyitni, akkor megpróbálom, bár csak a bak mögül tudom esetleg majd megtámadni a generátort.
Köszönöm az ötleteket!
"Ha választanod kéne a barátnőd és az ötöslottó között, te milyen kocsit vennél?"
-
gooool
őstag
válasz rob210 #42730 üzenetére
Futóművet én sem értem, mikor cseréltük a féltengely fogashengert akkor átnéztük és semmi parát nem vettünk észre, pedig itt melóhelyen a szerelő, aki csinálta ritka kötekedős fajta, kiszúrta volna.
A féltengely olajszivárgást megcsináltatom, meg a kipufogót, futóműhöz biztos nem nyúlok...
tresh:
Ezen én is gondolkodtam, csak nem tudom mekkora költség lenne egy immo csere.
A fékeket cseréltetem, már csak azért is, mert elterveztem és akkor valószínűleg tárcsa szinten már kiszolgál engem a szerkezet, meg 45-ért egy komplett TRW tárcsa és betét szett nem veszélyes.A fűtőradiátort megbeszéltem Lion-nal, szerzek egyet és segít beszerelni, van benne jártassága.
Tőlem is nyithatsz szervizt, én elviszem, ha nem az ország másik felében lesz.
Lion:
A padlókárpit pedál alatt műanyag koptatója alatt kezdődik a pocsolya, olyan 25 centinyi részen, és a kardánalagút oldalán is egy kb. 1-2 centinyit felkúszik. De megpróbálom szemléltetni egy képen:Üdv, Balázs
-
speedydb23
senior tag
válasz rob210 #42759 üzenetére
Igen, a fogyasztás az egyetlen érv ami ellene szól nálam, de mivel a cég fizeti egy részét a melóba járásomnak, így ha ésszel csinálom, még lehet nem is kell olyan sokat beletöltenem saját zsebből.
Mondjuk úgy kalkuláltam, hogy 4,8l eszik a dízelem, akkor ez kb 8l fogyasztana ha úgyanígy közlekedek, de ezt persze csak azután tudnám meg, hogy már használom.
Mire érdemes egyébként figyelni vásárlásnál egy ilyen kétliteres Renault motornál?
-
feco6512
tag
válasz rob210 #42767 üzenetére
Lehet hogy igazad van azért jövö héten ugyis Würzburgban leszek ha lesz idöm megnézem ha nem gáz ennyi pénzért megérné.Itthon néztem egy szintén ilyet csak az 5gangos 1milláért hát eléggé leharcolt volt a belseje a bör a könyöklön meg az ülés szélén végig ki volt repedve😂 bocs de teloról vagyok azért nem tudtam linkelni a hirdetést!
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #42805 üzenetére
Nem lett újra tanítva, mert itthon csináltuk, és a szerviz zárva (egyébként nem volt benne kosz)...
Kb. egy hónapja a szervizben kitakarítás után újra tanították, és azóta van ez az ingadozás, amit még videón is megosztottam itt!
Valahol azt olvastuk, hogy ha levesszük az akksi saruit akkor nem kell újra tanítani a pillangószelepet tisztítás után! Ezt a részét ezzel meg is cáfoltuk, újra kell sajnos...
Viszont a szervizben hiába tanították újra, azóta ingadozik menet közben sebesség váltásnál! Ha álló helyzetben van az autó akkor jó!A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
rwin5
őstag
válasz rob210 #42783 üzenetére
Ilyen sárfogót szeretnék majd a Cliora, mert nincs egyik kerekénél sem. Ezt házilag itthon mennyire nehéz felszerelni?
szerk: ami így most jutott eszembe, hogy műszerfalon lehet követni 2-es clioban, hogy mennyi távot mentem 2 tankolás között? Mert hiába léptetném azzal a kiálló gombbal ott, nem történik semmi
[ Szerkesztve ]
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #42807 üzenetére
Függetelenül attól, hogy nincs betanítva, mert mikor be vol akkor is azt vettem észre, hogy álló helyzetben jó az alapjárat, ha nyomkodom a gázt akkor is visszamegy 750re! De ha menet közben váltok pl akkor már ingadozik...
Pecc: újra lesz mindenképpen, köszi
[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #42807 üzenetére
Megvettük a tömítéseket (szívósor, pillangószelep) és kicseréltük itthon az összeset! Öröm bódottá minden a legnagyobb rendben!
Nem is értem a márkaszervizben miért nem cserélték ki a pillangószelep tömítéseket, mikor kitisztították pár hete (azt mondták, hogy azok jók )! Annyira rossz állapotban voltak, hogy minden erőfeszítés nélkül bementek a helyükre! Ezek az újak már illeszkednek rendesen! A magas alapjárat, és az ingadozás probléma is megszűnt! Olyan amilyen a nagykönyvben le van írva! Alapjáratot nem kellett újra pozicionálni, mert azt alaphelyzetbe állították mikor kipucolták! De egy szónak is száz a vége, köszönöm szépen mindenkinek a segítséget és a tanácsokat!Ha esetleg valakinek szüksége lenne rá, leírom a gyári cikkszámokat:
- Szívósor légbeömlő tömítés (4db): 8200052312
- Kartergáz visszavezető tömítés (1 db): 8200052311
- Pillangószelep tömítés (2db): 8200068566 + 8200068583.Az autó pedig:
Renault Megane 2 ph1.
Évjárat: 2004
Motor: 1.4 16V 98LeA4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #42899 üzenetére
Igen... Kb ezen a véleményén vagyok én is! Ha a diag nem mutat semmit akkor nincs baja az autónak szerintük! Vagy annyival megoldják, hogy ez ilyen... Már 12 evés cseréljem le! Bezzeg mikor a számlázásra kerül a sor nem szégyenlősek! Arany áron dolgoznak! Kabaré...
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
roberto211
őstag
-
rwin5
őstag
válasz rob210 #42936 üzenetére
Most rángattam de semmi.. de lehet az a baj amit írtál, mert egy dobogó szerű kapu feljárónk van és mikor arról le huppant az autó (mert van a legvégén egy pici szinteltolódás és megdobja az autó elejét) azután fulladtam le, viszont egyből indult az autó utána rákanyarodtam a következő utcára mentem kb 100 métert és akkor megint leállt.
szerk: na mind1 most akkor pihen az autó (5-6 éve volt egy 2. autóként használt golfom amit jópárszor vontattam és iszonytató érzést érzek a vontatástól azóta.. ) 2 hét múlvaműszaki vizsgás lesz remélem oda elmegy a lábán..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone-t használók OFF topikja
- PlayStation 5
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Építő/felújító topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen