-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #7635 üzenetére
Rosszat épp nem halottam róluk, de nekem doltz vízpumpám van, mert arra viszont sokan esküdtek amikor vettem.
Igazság szerint ez az ina csapágy számomra tök ismeretlen, de ez lehet az én tudatlanságomEzzel kapcsolatban story-m is van.
Bementünk az autós boltba ahol vettem a vezérlés szettet, ölemben a gyerek (akkor 3éves volt) leadom a rendelést elindul a srác összeszedni a cuccokat a polcokról erre a gyerek fennhangon.
De vízpumpából Doltzot hozzál ne valami szart, mert apunak azt mondták az kell.Volt röhögés és mondanom sem kell olyan kiszolgálásban volt részem mint még soha.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #7639 üzenetére
Kerék nyomás érzékelős és bizonyos sebesség érték fölé nem engedi a kocsit lapos kerékkel.
Ha ilyen hibád van érdemes párszor újra indítani a kocsit.
Főleg ha valami piszkálva volt rajta.
Nekem pl az elektromos ablak nem ment magnó átszerelés után.
Gyújtás le vissza minden frankó lett azóta se volt baj vele.
A Francia autók elektromos szeszélyekre hajlamosak ez köztudott.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Fújjátok ki purhabbal a motorteret
Sajnálom a problémát srácok, de mivel fogalmam sincs, hogy mi okozza nem fogok beleokoskodni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
NA leszaladok a ház elé szervó olajat cserélni, mert jó ideje tervezem,
Remélem sikerrel járokRenault power
-
rob210
Topikgazda
NA megvolt a szervó olaj csere.
Hát gyerekek egy álom az új olajjal a kormányzás
De amíg leengedtem a régi olajat azt hittem eret vágok.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz g.gergo #7691 üzenetére
Először a tartályt kipattintottam a tartójából.
Abból kiöntöttem az olajat utána a csöveket levettem és azokból is kiöntögettem.
Aztán lehúztam a rendszer legalsó pontjáról a csövet szivattyú alatt és megvártam amíg szépen kicsöpög.
Eltartott vagy 10-15 percig.
Utána olaj be és kész.
De rájöttem elég lett volna a sapkát levenni a tartályról és a legalsó csövet megbontani.(Mondjuk nekem amúgy is ki kellett tisztítani a rendszert más okból, de ha ti csináljátok nektek elég ez a mutatvány.
Tényleg frankó lett.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Szerintem mivel neked diesel a kocsid simán jók a váltási fordulat számaid.
Én a benzinessel is elváltok 2000-környékén és simán jó neki.
Egyetlen dologra kell figyelni hogy a váltás után a fordulat ne essen 1000-alá.(nálam mondjuk 800-alá, mert nekem az az alapjárati érték felett van 50-el tehát ott már jól érzi magát )
Ami ki tudná nyírni a kocsit az a nagyobb súrlódás kenés nélkül, ami ugye egy jó dermedés pontú olajjal és az alacsonyabb fordulatszámmal pont, hogy optimalizálható.
Szvsz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #7710 üzenetére
Elállítódtak a hézagok.
Renault betegség, hogy amúgy is zajosabbak ezek az eco motorok.
Szelepfedél tömítést vegyél szerezz egy hézagmérőt szelepfedél le hézagok beállít a gyári értékre szelepeket meghúzod, fedél az új tömítéssel vissza és kb.1-1.5 évig megoldottad a dolgot.Érdemes állítani, mert nem csak a motor járása és teljesítmény leadása lesz jobb, de sokkal halkabb is lesz.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ez nagyon helyes a sejtésed féltengely hiba.
Azt kell kideríteni, hogy belső vagy külső féltengely csukló?Alászeded a kormányt az egyik irányba és megindulsz a kocsival tisztességesen, ha kattog hangja van akkor külső.
Egyszer egyik irány aztán másik irány.
HA gyors indulásra nem csinálja akkor ki kell próbálni szép lassú csúsztatott kuplungos gáz nélküli indulással is.
Amennyiben ezek kiszűrve akkor marad az egyenesen indulás szintén csúsztatva.
Majd nagy sebességgel.
Minden bizonnyal egy enyhe kattogó hangot fogsz hallani.
Ebben az esetben féltengelyeshez kell vinni a kocsit.Nekem is ilyen volt én 45körül kezdtem el érezni, hogy szétesik a kocsi eleje.
Aztán elvittem a jól bevált srácokhoz akik szétkapták felköszörülték, és azóta is azzal járok.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Googlebe beírod a tepeítésnevet és hogy gépműhely.Biztos, hogy lesz legalább 3 a közeli nagyobb városban.
NEm éri meg cseréltetni de persze a te pénzed azt csinálsz vele amit akarsz.
Csak ha cseréled a féltengelyt akkor a közel 10ezer forint értékű váltóolajat se felejtsd el megvenni.
Ugyanis itt a belső csuklót a váltó keni.
Azaz kifolyik az olaj ha kiveszed a féltengelyt.
Azt az olajat pedig visszaönteni az új féltengelyel egy merénylet a váltó ellen.
De mondom te tudod.
Csak hülyeséget ne csinálj, mert hamar lesz 100es javítási számlád ha hülyén csináljátok.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz g.gergo #7751 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint a compi tárolja, hiszen a nyerészkedők arra dugják rá a laptopot amikor visszatekerik a kilómétert a kedvezőbb eladáshoz.
A műszercsoport csak egy kijelző abban semmi nem tárolódik.
Legalábbis az I-es Megannal így van az biztos.
Mert amikkor kicseréltem a fedcompot nekem visszaugrott jelentősen a kilóméteremRenault power
-
rob210
Topikgazda
A motor "szinte" ugyan az, de a Lotus egy fasz konstrukcióval állt elő.
Jövő évben kíváncsi leszek mi lesz, hogy végre a renault renault lesz a lotus meg lotus.Nagyon remélem, hogy jobban oda teszik magukat, mint idén.
Ettől még a renault jó csak a karosszéria nagyon sokat számít egy "ilyen" versenyben.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #7771 üzenetére
NA egy dolgot megtanultál, ismerőssel nem szereltetünk autót
Az sose szül jót. Sajnos ezt én is tapasztaltam.Következő ha számlát mutat akkor ki kell fizetni, ha nem mutat számlát akkor fusson csak a pénze után, ne fizesd ki!!!
Ez az ország a lehúzásról szól, ne legyél szívbajos, mert rákefélsz.
Szelepszár szimeringezés hengerfej síkolás tömítéscsere hengerfejcsavarokkal együtt szereléssel 52.700.- konkrét ajánlatom van rá. Ha jól tudom a tiéd is 8szelepes. Szóval az ennyi.A többi meló meg szerintem filléres cucc, bár az esztergált alkatrészt nem tudom milyen és miből van az akár kerülhetett sokba is de nem hiszem.
Ezzel az összeggel menjen a picsába.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na most nem értelek?
Ez egy kérdés volt, hogy mennyibe került.
Meg egy vicc, hogy hogy néz ki.
De ha az iróniát nem érted, akkor gyalázatos állapotban voltak a csapágyak.
Az árat már írtad szerintem reális áron csinálták meg.
Sok boldog kilómétert.(azt hittem értehtő voltam )
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #7807 üzenetére
nekem a 80 is durvának hat de elfogadhatób ha tényleg honolással minden kutya fülével együtt annyi.
a szelephézag állításhoz ha 8szelepes a motorod már pedig szerintem az akkor elfogadható a 8ezer de szerintem drága és amúgy 30 perc. se hely se komoly szerszám nem kell hozzá, csak hézagmérő. én konkrétan előttünk a parkolóban csináltam. egy biztos ha megcsináltatod vissza kell majd menned 2-3 hét múlva, addigra ugyanis bedagad az új szelepfedél tömítés és után kell húzni a csavaroknak külömben ereszteni fogja az olajat elég durván.
erre majd figyelj.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #7828 üzenetére
A gépműhelyes történetet ez nem változtatja meg.
Csak itt a szelepeket valóban nagyobb bontással lehet elérni mint az energy motoroknál.
DE mondok neked példát az egyik barátom II-es fiestáját most viszik komplett felújításra pont most hívott, hogy szedik ki a blokkot.
A főtengely köszörülés hengerfejezés cakkli pakkli kerül 70.000.- be.
Amiről számlát is kap és 1 év jótálást.Ennyi nincs mit hozzáfűznöm a dologhoz.
Neked viszont egy korosztállyal fiatalabb motorod van mint az enyém.
Nekem energy van.A tiednél nem a szelepszáron található kontra anyás állítási lehetőség van, hanem kis korongokkal kell beállítani a megfelelő szelephézagot. Ezek kerülnek 2-3Kba.
A szelepfedél tömítést pedig jóérzésű szerelő minden kép cseréli, ami 1-2 Kba kerül.
Szóval így már nem olyan sok az a 8 KRenault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Fűnyíró topik
- Politika
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Robogó, kismotor
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Suzuki topik
- NVIDIA® driverek topikja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest