-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz gabx76 #47918 üzenetére
Jaah, bocs a "megoldást" nem írtam meg (átmeneti).
Ki kell húzni a fejet és a nagy csatlakozót (ahol az áramot kapja) lehúzni pár másodpercre, majd mehet vissza és már működik is, viszont a kódot kérni fogja.
Télen célszerű nem visszapattintani a fejet, mert szinte minden reggel ez lesz a program, hogy a táp lehúz-majd vissza és már működik is.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
n0rbert0
senior tag
válasz gabx76 #48012 üzenetére
Nem tudom. Így olvasgatva a kézikönyvét nagyon arra hajaz. Ha valóban ez a baj mit lehet tenni?
Bár ettől még a gyújtást rá kellene adnia nem?Még indításgátló hibára is gondolok, de sajnos a led visszajelzőt nem figyeltem meg, hogy mit csinál indítás közben, ha villog vagy világít, akkor az elvileg baj.
De nehéz dolog ez...
[ Szerkesztve ]
-
n0rbert0
senior tag
válasz gabx76 #48024 üzenetére
Sajnos ezzel sem működik. Majd rendelek egy másik EML327-et és megpróbálom azzal.
Egyébként megoldódott a problémám. Azért nem indult az autó, mert a kormányzár be volt állva. Indítás közben határozottan meg kellett mozgatni mind két irányba és elindult az autó.
Köszönöm a segítséget! -
gabx76
senior tag
válasz gabx76 #48047 üzenetére
Rosszat linkeltem - nekem ez kellene...
-
motoflug
őstag
-
-
-
meroly
veterán
válasz gabx76 #49185 üzenetére
Az lesz, mert ma már, meg holnap főleg lehetetlenség gyertyát szerezni és ez a Bosch is végülis hozzá való, csak az állítást felejtettük el, nem hibáztatom a szerelőt se, mert én vittem és nem mondtam. Nekem meg lövésem sem volt, mert unixban ajánlották és mivel nem én hoztam el, ezért ha mondták is az állítást, hozzám már nem jutott el az infó.
Ha sikerül a hétvégén eljutnom autószerelőhöz, akkor a gyertyák hézagját 0,9-re emeltetem, új beru trafók már itt, azokat belerakatom és meglátom. Ha hasonló tünete lesz, bár ember nincs aki ennyire figyel erre mint én, akkor megpróbálok olyan gyertyát szerezni amit írtatok.
Impossible is nothing
-
Lacy6
senior tag
válasz gabx76 #50745 üzenetére
Hát akkor nekem már ideje lenne átnézetni, mert 2013- ba vettem a kocsit és azóta nem nézettem meg. Néha kanyarodásnál eléggé furán reagál és ezért is merült fel bennem a gondolat.
[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Gabesz87
addikt
válasz gabx76 #51606 üzenetére
Na hát ez elég gáz. Én is keresgéltem, mert először mintha úgy rémlett volna, hogy van, de a honlapon brosúrákban, felszereltségi szinteknél, kezelési könyvben sehol nem látok erre vonatkozó infót. De ekkora kreténséget hogy csinálhatnak? Most hirtelen nem tudom, de a könyöklő box az vajon hűtött? Vagy az sem!?
-
rob210
Topikgazda
válasz gabx76 #54471 üzenetére
Ezt megerősíthetem nekem is ilyen van arra kell figyelni, hogy 2.1 es bluetooth legyen a 4.0 pl. Már egy csomó régebbi kocsival nem csatlakozik fel, nem tudom miért, de tesztelve.
A 2.1 az én 17 éves vasammal is kompatibilis.
Van hozzá normális program is ami kifejezetten az elm 327 es chiphez van fejlesztve.
Telefonnal laptoppal nekem tökéletes.
Laposon scanmaster, telefonon obd doctor.Renault power
-
bobace
őstag
válasz gabx76 #34753 üzenetére
Tudom, ősi a hozzászólás,de nekem is most jött ki a p0638. Az elektromos hiba és a motorjelző világt. Illetve az elektromos hiba elalszik, a motorjelző ott marad újrainditás után is.
Neked mi lett a megoldás? Vagy valaki emlékszik rá, mi lett?
Olyan bő 2500-as fordulatig nincs semmi baj, nem is hallok semmit, megy a kocsi rendesen. Felette jön ki a hiba valahol.Köszi!
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen