-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
#73820095
törölt tag
válasz
enginev3.0
#109393
üzenetére
Domino? Havonta 1x ingyenes, ha nem változott időközben. Mennyire visszamenőleg? És az megint más eset, ha reklamáció keretében visszamenőleg.
-
válasz
4Grider
#109392
üzenetére
Terrorizmus ellen hozott jogszabályról van szó, ki más rúgná rád az ajtót, mint a TEK?
Kicsit logikai ellentmondásba keveredtél az előző hsz-edben elmondottakkal, mert azt mondod nem a tulajra akarják rárugni az ajtót. De a mobil szót nem véletlenül húztam alá. Lehet a nevemen több kártya is és azt én oda is adhatom akár családon belül is, így az én regisztrált ajtómat rugják mégiscsak? Nem gondoltad túlzottan át a válaszaid szerintem.
Vagy kinek az ajtaját rugják be? Mert ugye mobil az eszköz, jönnek mennek vele. Vihetik mondjuk idegen országba is.Ha jutalékmentes melóval kell foglalkozzál, akkor egy idő után te is húzni kezded a szádat.
Na ettől a mentegető magyarázattól tartottam, ma hazánkban minden idióta bármit csinálhat, mert ha kevesli a pénzt, akkor majd szarul csinálja? Erre mondtam, hogy ha nem jó neki ez, akkor takarodjon onnan más munkaterületre, ami nem jár ekkora felelősséggel, mert ha ő leszarja az egyeztetést és amiatt valakit külföldön ér az, hogy kikapcsolják a telefonját, az azért felelősség, nem? Menjen kereskedelembe dolgozni, ott is kap ennyit.
Te biztosan megértő lennél, ha nem érnéd el valamely családtagodat külföldön, hogyne.....
Esküszöm olyan szöveget nyomsz, mit ha másik bolygóról érkeztél volna...
Ez elég baj, hogy így látod, de gondolom, ha ennyire véded az ilyen felelőtlen munkavégzést, nálad ez a természetes. Sajnos sokan ugyanilyen káros felfogással dolgoznak hazánkban. Viszont az ügyfél egy szolgáltatást vesz igénybe, miért neki kéne tekintettel lennie arra, hogy egy szar munkaerő úgy érzi, ennyi pénzért ő nem csinálja rendesen, amit szerződésben vállalt.
Én ügyfélként pontosan annyit fizetek, amiben megállapodtam a szerződésben, ugyanezt a szolgáltatótól elvárhatom, hogy azt biztosítsa, amit vállalt a szerződésben, a szolgáltató meg elvárhatja a dolgozójától, partnerétől, hogy azt teljesítse, amit szerződésben vállalt.És szerinted, aki így gondolja, az jött az űrből.
Ilyen a szolgáltatói oldal hozzáállása, köszönjük neked. 
-
válasz
enginev3.0
#109395
üzenetére
Igen, pont ez a lényege ezeknek a Hang+Adat csomagoknak, ha változnak az igényeid tudod csak ezt vagy csak azt módosítani, a vállalt költési szinten belül
-
válasz
enginev3.0
#109393
üzenetére
Lakossági ügyfélnek díjmentes a részletező számlamelléklet.
A visszamenőleges igénylés nem tudom, hogy díjmentes-e? -
enginev3.0
félisten
Ha kérek hívásrészletezőt, az tényleg ingyenes? 1200ftot ír, de alatta meg hogy díjmentes, és visszamenőleg is meg tudom nézni a hívásokat?
-
4Grider
félisten
válasz
ubyegon2
#109388
üzenetére
Terrorizmus ellen hozott jogszabályról van szó, ki más rúgná rád az ajtót, mint a TEK?
Szerinted strómanok nem léteznek?
Van egy alacsony alapfizetésed, amiért bent ülsz egy boltban. És vannak jutalékaid, amiből megélsz. Ha jutalékmentes melóval kell foglalkozzál, akkor egy idő után te is húzni kezded a szádat.
Esküszöm olyan szöveget nyomsz, mit ha másik bolygóról érkeztél volna... -
válasz
dptrsk
#109389
üzenetére
Elég ha véletlenül 4es helyett 7est mondasz, mert arra emlékszel...
Ez kizárt, mivel minden adatot tud egyeztetni, aki végzi az egyeztetést, személyesen voltam ott és gondolom ha az én nevemmel van regisztrálva a SIM, akkor azt is csak egyezteti az ember. Ha nem, akkor tényleg gond lehet. Tehát én bemondok egy rossz számot látja, hogy nem az enyém, bemondok nem megfelelő adatomat, azt is látja, hogy nem jó. Az oldalon van egy ellenőrző BM-es webcím, ott nem csekkolják le, azt mondod? Amúgy előfizetésem webes regisztrálásakor is minden adat igencsak le lett csekkolva, azt meg csak megnézik, nem?
-
válasz
ubyegon2
#109386
üzenetére
"Azt se értem, miért nem egyeztethet valaki a saját nevén lévő kártyával kapcsolatban, ha nincs nála a kártya. Ez az egész hajcihő a felelősség vállalásáról szól, azt én a megjelenésemmel és okmányaimmal biztosítottam."
Elég ha véletlenül 4es helyett 7est mondasz, mert arra emlékszel... máris másnak egyeztettél, amelyik SIMmel visszaélnek, TE VÁLLALTAD a felelősséget, amikor nem jól emlékeztél és 4es helyett 7es lett?
-
válasz
4Grider
#109387
üzenetére
ne az állítólagos használóra rúgja rá a TEK az ajtót, hanem a tényleges használóra.
Ajtórugás mobiltelefon esetén? Értem.

Másrészt ez sántít egy kicsit, ha már objektíve én felelek az eszközért. De mindegy. Amikor még nálam volt a SIM, akkor meg gondolom szintén valami olyan oka volt, hogy telefonon nem sikerült egyeztetnem, ami miatt szintén én lehetek a hibás. Mivel netes felületen nem sikerült napokig, gondoltam T-nél menni fog, de gyanítom ott se ment, csak rám hagyták, hogy jó, sikerült. Abból is sejthető ez, hogy nem igazán figyeltek, hogy 10 perc adatbediktálás és nehézkesen értelmezés után azt mondja a jóember, hogy bocsi, de elsorolnám még egyszer az adataimat........ Nem szeretik csinálni, én ezt megértem, de ha valaki így leszarja az ügyfelet, akkor takarodjon onnan a fenébe. A munkájának a nevében ugyanis az ügyfél kiszolgálása szerepel.
-
válasz
dptrsk
#109383
üzenetére
ha az adategyeztetés járt le, akkor felfüggesztésre kerültél, ha a SIM jár le az más.
Lejár a SIM? Ha felfüggesztenek és x ideig nem tudom/akarom aktiválni adategyeztetéssel, akkor is lejár, nem? Írod ugyan, hogy az más, de nekem nem jön le a különbség. A kérdező is írta, hogy még feltöltené lejárat előtt, emiatt zavaros most már nekem nagyon ez. Ha lejárt, akkor lejárt, de eszerint nála még lejárat előtt van.......
Mi adja a kettő különbségét? (remélem érthető valamennyire, miről hadoválok)
Ja sejtem már, a pénzzel való feltöltöttség idejéről van szó, az zavart meg, hogy nálam a kettő ugyanaz volt, emiatt is csináltam meg több módon az egyeztetést és töltöttem is fel a lejárati dátum előtt.
Azt se értem, miért nem egyeztethet valaki a saját nevén lévő kártyával kapcsolatban, ha nincs nála a kártya. Ez az egész hajcihő a felelősség vállalásáról szól, azt én a megjelenésemmel és okmányaimmal biztosítottam.
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz
ElektrikusDE
#109384
üzenetére
Már a jó verzió számot mutatja az áruház is...
-
válasz
anglergab
#109378
üzenetére
Nekem egyik kártyám többszöri egyeztetési kísérlet ellenére is lejárt(még szerencse, hogy ez már külföldön derült csak ki), még az 1GB ajándék és Maraton is volt rajta, valahogyan csak sikerült megoldani* az egyeztetést és minden megmaradt. Mondjuk fura is lenne, ha előtte 5 nappal feltöltöm a Maraton adatot és csak úgy elveszne.

*ebben az a szép, hogy totál mást mondott majd az összes ÜSZ-es a boltos majom(úgy viselkedett, csak azért említem így) arról, hogyan lehet/nem lehet megoldani így, hogy külföldön van a SIM és nem nálam.
Utóbbit csak azért írom, mert nálam így történt, de nálad akár történhet bárhogyan is, elvégre örök tesztidőszakba lépett egy ideje T barátunk.
-
AtiSnatch
aktív tag
válasz
Fox Mulder
#109372
üzenetére
Ja, a kommenteket olvasva látom a hatékonyságukat.

Mondjuk most már be tudtam lépni.
-
anglergab
addikt
Sziasztok!
Ha lejár egy Domino SIM, amin van Maraton adat, akkor elveszik ez az adatmennyiség?
Lejárat után nem lehet abból adatot forgalmazni? Ha újra feltöltöm időben (mielőtt elveszne a szám), akkor újra használhatóvá válik ez az adat?Köszönöm!
-
lge73x
tag
válasz
Lackooo84
#109239
üzenetére
Megerősítem, be lehet kapcsolni a VoWifit 1414-en keresztül, habár az ügyinézőnek fogalma sem volt mi az (atuzán ráklikkelt valamre, mondja remélem jót kapcsolatam be :-)!
Kérdés roaming helyzetben mi van, olvastam valahol, külföldön nem működik? Ha vpn-t használok, akkor lehetséges Zona 2-3 ból is itthoni tarifán beszélni? Tapasztalatok? -
-
gabro0
őstag
Sziasztok!
Tavaly vettem egy Domino kártyát, járt hozzá 80 lebeszélhető perc és 1GB mobilnet. Netből 800MB, a hanghívasból 41 perc maradt. Elvileg 2 nap múlva lejár. Ha feltöltöm a kártyát addig, akkor ezek meghosszabítódnak?
-
AtiSnatch
aktív tag
Másnak is általános hibát ír android 9.1-en az app?
-
#77646080
törölt tag
válasz
ElektrikusDE
#109368
üzenetére
Az “szép”. 🤔 iOS-en van. Szerintem idő kérdése, hogy hozzátok is visszakerüljön. Furcsa volna, ha a robotos felhasználók számára nem lenne elérhető.
Szerk. Jah, hogy nincs regisztrált bankkártya sem nálad?
Amúgy ez jelenleg tényleg a 22-es csapdája. 😕
-
#70234880
törölt tag
válasz
ElektrikusDE
#109364
üzenetére
Amit látsz képernyő képet az egy frissített alkalmazás. Lehet az aplikáció eltávolítása, újra telepítése megoldja.
Ja és jelen pillanatban nincs frisseb az play store-ban. És a verzió szám se stimmel. -
#77646080
törölt tag
-
válasz
viktorhu
#109357
üzenetére
Köszi, hogy felhívtad rá a figyelmem! Szerintem ez nekem jó lenne!
Alapból nem néztem a 0 forintos csomagot, mert azt írta, hogy tablethez és net modemhez van, de igazából 3 és 10GB net mellé lehet kérni telefonhoz is. Ugyanakkor nekem van hűségem, ami kb. egy év múlva jár le. Ezzel kapcsolatban az írja, hogy kötbér megfizetése mellett válthatok. Érdekes, hogy csak 11k a kötbér, én valamiért nagyobb összegre számítottam volna + azt írja, hogy a jelenlegi hűségem megszűnik. Ez még érdekesebb. Ha megfizetném a kötbért, akkor új hűséget kellene aláírnom vagy egyszerűen csak megszűnne a hűség? Befolyásolná-e ez a részletre kihozott telefonomat, a rá kötött biztosítást vagy bármit?
Van-e egyébként ennek a 0 forintos csomagnak valami hátulütője (pl. benne foglalt szolgáltatások megszűnnek, amik a fizetős csomagokban vannak: hívásvárakoztatás, átirányítás, számküldés stb.) vagy itt tényleg arról van szó, hogy annyit fizetek, amennyit telefonálok?
Köszönöm a segítséget!
-
adyz.
aktív tag
Sziasztok!
2017-es Mobil S és 2017-es 6GB csomagom van jelenleg.
Ehhez a csomaghoz aktiválva van a korlátlan zene opció, Spotify miatt.
Ezekkel az új mobilnet csomagokkal valóban nem eszi az adatforgalmat?Érdemes lenne váltanom az Mobil S & 10GB csomagra, vagy hagyjam így a francba?

-
válasz
4Grider
#109354
üzenetére
Lényege?! Egymástól függetlenül is lehet változtatni egyiket a másik babrálása nélkül, csak korábban kukázták a jelenlegi csomagomat és lett egy drágább, de sz**abb feltételekkel ... Hűségem van a Mobil S + 1GB netre és most visszaváltani se tudok erre a 3GB-ról. Ez baromság, hogy amire vállaltam, nem mehetek vissza. Most ha magasabb híváscsomagra mentem volna, akkor arról se tudnék visszamenni az eredetire, amire a hűséget aláírtam.
-
viktorhu
veterán
válasz
tylerddd
#109353
üzenetére
35 forint egy perc különben - érdemes vele kiszámolni, hogy beleférnél-e a 0 perces 0 forintos díjcsomaggal, a mobil S díjcsomag mellett mennyi nem telekomos hívásod maradna, vagy az M esetén már van 90 perc nem telekomra. Esetleg 0 perc + ahol lehet messenger hívások a most már nem számlázott adatforgalommal?
-
viktorhu
veterán
-
Egy podcast-ben hallottam, hogy változtak a mobilnetes csomagok. 1890 most a 3GB és hozzácsapták azokat a kolrátlan appeket,amik eddig csak a nagyobb csomagoknál voltak. Na, mondom átváltok erre. Viszont azt nézem, hogy mivel Mobil S 2017-es csomagom van, ami már nincs, azt is át kellene váltanom. Természetesen a 2500-as számomra nem jó, mert igaz, hogy korlátlan, de nem Telekomos hálózatba indított hívás/SMS-t ezen felül számolja. A jelenlegi Mobil S csomag viszont 80 percet/SMS-t tartalmaz, ami mindegy, hogy melyik hálózatra megy és én ebbe bele is szoktam férni mindig. Tehát a hívásracsomagra én így elköltenék 3000 körül, miközben most 2000-be beleférek.
A kérdés pedig az lenne, hogy jól látom azt, hogy a híváscsomagot is váltanom kéne most, hogy az új netes csomagra tudjak átlépni?! Köszi!
-
anglergab
addikt
válasz
viktorhu
#109349
üzenetére
Sok beágyazott video is a Facebook szerverein van, ha eleve oda töltik fel.
Ez része a korlátlan forgalomnak?Szerintem nem, ahogyan a szintén a Facebook szerverein bonyolított video- vagy hanghívás sem.
A Facebookon lévő képek, videók, hang- és videóhívások mind megkülönböztethetők, akkor is, ha nem külső oldalakon vannak.
-
viktorhu
veterán
válasz
raziel01
#109201
üzenetére
Pl. az ip-cím alapján. Amikor a facebookon beágyaznak egy youtube videót, akkor a videó nem a facebook szerveréről töltődik le, így kívül esik a korlátlanul használható szolgáltatáson. Pont ezt lenne nehéz másképp csinálni, mert ilyen tartalmat akárhonnan be lehet ágyazni.
Ha viszont csinálsz egy messenger videohívást, az a facebook szerverén megy keresztül, tehát része a korlátlanul használható forgalomnak.
-
raziel01
veterán
Telekom app mennyire percrekész adatforgalom terén? Azt is naponta frissíti? Vagy ha azt írja, hogy pl 2,9 GB elérhető akkor az aktuális valós?
-
Morris
veterán
Üdv.
Google play-en hogyan tudok nem dombornyomott kártyával vásárolni?
Milyen egyenleget kell feltölteni ahhoz, hogy a telekom a díjat hozzá csapja az előfizetésemhez. -
válasz
bozsozso
#109337
üzenetére
A gyakorlatban mondhatni azonnal, de a felületen nem mindig változik adott pillanatban, olyan is volt már, hogy ki- és bejelentkezés után írta csak át a felület.
SMS-t kaptál a módosításról?
Ezen hónap elsején váltottam két előfizetésen, akkor nem kellett ki- és bejelentkezni, anélkül is változott a fiókban, aztán néhány perc elteltével jött az SMS is, de korábban volt olyan, hogy az SMS jött, de a fiókban hiába frissítgettem, nem változtatta meg, csak a ki- és bejelentkezést követően. -
bozsozso
őstag
válasz
enginev3.0
#109330
üzenetére
Nekem nincs jelenleg hűségidő akkor azért nem ír semmit? Illetve így akkor bármire válthatok szabadon igaz? Ha most váltok egy drágább csomagra hűség nélkül akkor elvileg következő hónapban visszaválthatok kisebbre igaz?
szerk.: vagy ezt akkor írja majd amikor a díjcsomag beállításra kattintok?
-
#77646080
törölt tag
Úgy tűnik, megjavult a Telekom appos Dominó feltöltés. Legalábbis az előbb, amikor rámentem, már nem dobta fel az utóbbi időben ott lévő hibaablakot. Kipróbálni nem tudtam, csak tippelek, hogy azért tűnt el, mert megjavult...

-
bozsozso
őstag
Sziasztok,
Mit jelent ez?
"a vállalt minimum havi díjnál drágább vagy azzal megegyező tarifa"
Jelenleg nincs hűségem és váltás után sem akarok hűséget. Hol tudom ezt megnézni mi a vállalt minimum havi díj?Jelenleg régi next S díjcsomagom van.
-
#77646080
törölt tag
válasz
Fox Mulder
#109327
üzenetére
Nálam rendben van. Épp most intéztem benne ügyet.
-
Másnak sem megy a Telekom alkalmazás IOS-en? Frissítés után nem tudok belépni.
-
válasz
norbertoth
#109324
üzenetére
Egységesítették, így a korábbiakhoz képest valamelyiknél nőtt, másiknál meg csökkent.
-
#77646080
törölt tag
válasz
norbertoth
#109324
üzenetére
[Ez alapján] 600 forint a kedvezmény.
-
norbertoth
senior tag
Csökkentek az ePack kedvezmények árai? Nekem a számlában még 1000ft-ot ír, de már csak 600/hó?
-
válasz
norbertoth
#109310
üzenetére
Hang díjcsomag és adat díjcsomag árak kedvezmény nélkül:
1. Mobil S díjcsomag + Net 10 GB díjcsomag: 3.100 HUF + 4.590 HUF = 7.690 HUF
2. Mobil M díjcsomag + Net 10 GB díjcsomag: 5.550 HUF + 4.590 HUF = 10.140 HUF
3. Mobil S díjcsomag + Korlátlan Net díjcsomag: 3.100 HUF + 9.000 HUF = 12.100 HUF
4. Mobil M díjcsomag + Korlátlan Net díjcsomag: 5.550 HUF + 9.000 HUF = 14.550 HUF
Ez alapján, mivel az általad betett képen kedvezmény nélkül 10.490 HUF összeget kell fizetned minden hónapban, nem lehet az új díjcsomagod kevesebb, mint 10.490 HUF összeg kedvezmény nélkül. Ezért neked csak a Korlátlan Net díjcsomag és bármilyen hang díjcsomag, pl. Mobil S díjcsomag vagy Mobil M díjcsomag, stb. díjcsomag a megfelelő választás, ha nem akarsz kötbért fizetni a díjcsomagváltás miatt.
Forrás: Telekom -
bopeti98
őstag
válasz
Andie
#109316
üzenetére
Nekem régen volt Vernee telefonom. A beállításokban "Javított 4G LTE mód" néven kell keresni a VoLTE kapcsolót. De ezt hiába kapcsolod be, ha az előfizetéseden nincs aktiválva a VoLTE. A 1414-en tudják aktiválni. Viszont fontos, hogy a Vernee telefonokon hivatalosan nem támogatott a VoLTE, így semmilyen garancia nincs arra, hogy működni fog, de egy próbát megérhet. Több, nem támogatott telefonon is gond nélkül megy a VoLTE.
-
zsoltip
őstag
Üdvözlet.
Adott egy Telekomos SIM és Huawei E5577C Mobile Wifi.
Reseteltem, újraindítottam, de no internet access...
Akár Android, akár Windows...
APN-t is szerkesztettem telefonban...semmi.
Mit lehetne kipróbálni még? -
Andie
őstag
válasz
anglergab
#109308
üzenetére
Nem, most legutóbb hívni sem tudtam már vele. Azt írja, hogy "calling..." de tök süket, nem cseng ki, nem történik semmi, csak próbálkozik gondolom.

Hopp! Itt azt írja, hogy Volte is supported. De hol? És hogy tudom bekapcsolni?
-
Huroq
senior tag
válasz
norbertoth
#109310
üzenetére
Én ezzel a válthatok -e / nem válthatok dolgot már rég elengedtem. Régen agyaltam rajta sokat. Most úgy vagyok vele, hogy ha a rendszerük engedi az online felületen, akkor váltok. Ha nem tetszik nekik majd szólnak, vagy ha bármilyen kötbért kiszámláznak, akkor megy a panasz. Természetesen képernyőképet mindíg csinálok mielőtt váltanék. A hibás rendszerükkel majd ők elszámolnak maguk. Úgy is annyira kötik az ebet a karóhoz a mobil előleg megállapításnál is, hogy milyen tökéletes meg automatikus a rendszer. Szerintük az tud mindent magától. Legyen így, áldásom rá.

-
Nordik
őstag
Dominorol elofizura valtaskor a megmaradt domino egyenleggel mi történik? Atviszik és levonják az első havidijbol vagy elveszik? Gondolom az adatkeret az mindenképp.
-
#77646080
törölt tag
válasz
szaniszlokar
#109309
üzenetére
Nekem éppen működik, de szoktam találkozni néha azzal a hibaüzenetel, amit írtál. Ilyenkor nem tudsz mást tenni, mint hogy vársz és majd magához tér.
-
norbertoth
senior tag
Na felhívtam a Telekomot. Átgondoltam hogy akkor melyik csomagra váltanék, DE mint kiderült nem válthatok! Amit nemrég linkeltem képet itt, az alapján 50Ft-al túllépem a költési szintet (meg sem értette sztem az ügyfélszolgálatos hölgy, mit próbálnék elmagyarázni) ami ugye jó, mert nem az alá megyek, de hiába léptem be a díjcsomag módosításba és hiába engedi átváltani a 2017-es 6GB+mobil L csomagról új 10GB+Mobil M-re azt mondja az ügyfélszolis hogy neki van egy táblázata, megnézte a rendszerben is és nem válthatok.
a délelőtt linkelt csomag amire mentem;
Erre nem válthatok csak drágábbra, de valami horribilis összeget mondott ha eggyel feljebb vagyis a korlátlanra váltanék, 14-15k körül, kicsit elképedtem, mert ennyire irreleváns adatokat ad az oldal díjcsomag módosításnál?! Ennyire eltérő összegeket? Kérdezte is hogy hol látom én ezeket, mondom a díjcsomag módosítás menüpontban 😂 Felolvastam neki az egészet de ő ilyet nem is lát, biztos a régi csomagokat látom, mondom nem az újakat bakker... Szóval még az hagyján hogy nem válthatok, de teljesen más összegeket dobált felém, amit nem is értek, nem mérvadó az oldal ezek szerint, főleg hogy mondta ő átváltja de aztán lehet kötbéres lesz. Mondom no 😀 Volt itt valaki aki írta hogy gond nélkül átváltotta, de akkor már nem értem neki hogy sikerült, meglepi kötbér lesz? 😀
jelenlegi csomagom egyébként ez;
Tévednek vagy nem tévednek?!
További érdekesség hogy a rendszerük nekem máshogy írja ezt, mert ha összeadom a két összeget akkor valóban nem lépem túl, DE a rendszer máshogy jelzi ezt és vagy hibásan vagy jól és a hölgy nem tudta jól mert bruttó árat nézett ami nálam 10490Ft amit valóban nem lép át az altalam kiválasztott csomag, node a rendszer ezt írja ha az alá megyek;Fontos!
Ha a(z) iPhone 8Plus(+xxxxxx) mobilja(+xxxxxx) előfizetéshez tartozó díjcsomag kombinációt átállítod egy olyan díjcsomagra melynek havi díja (5814Ft) kevesebb, mint a meglévő előfizetésed havi díja (9490Ft).
viszont ha a nagyobb netet választom ki, akkor már átlépem ezt az összeget mivel az oldal a 9490-es összeghatárt nézi és nem a bruttót. A fene se érti ezt komolyan, akkor most mi a minimum válallási havi díj 9490 vagy 10490?! Vagy az oldal hibás vagy a hölgy nezegette rosszul. -
szaniszlokar
aktív tag
Nektek működik a Telekom alkalmazás?
Telefon számmal beenged, de ha email címmel lépnék be, hogy a Telekom fiókban lássam az előfizetéseimet, akkor azt írja, hogy "hiba történt, általános hiba. Próbáljam később".
Már újra telepítettem az appot, de az sem oldotta meg. A Telekom oldalán be tudok jelentkezni a Telekom fiókkal. -
Andie
őstag
Sziasztok!
Nem biztos, hogy jó topicba írok, de már eléggé kétségbe vagyok esve, és hátha itt ti tudtok segíteni.
Rendeltem egy Vernee Mix 2 telefont, mert egyrészt a fiamnak ilyen van több, mint 1 éve, és nagyon frankó teló, másrészt én is egy Apollo Lite-ot használtam eddig, amig meg nem fürödtem vele nyaralás közben.
Meg is érkezett a hét elején az új telóm, miután a magyar post 3 hétig vámolta (kínából 9 nap alatt az országba ért).
A probléma itt kezdődött. Egy csomóan jelezték, barátok, ismerősök, hogy nem tudnak elérni. Pedig a telefon itt van mellettem, ugyanott ülök, ahol reggel már beszéltem 2-3 emberrel, és ők is hívtak. Aztán sokáig senki nem tudott elérni, de én tudtam hívni. Felhívtam a saját céges mobilomról, és tényleg hangpostára kapcsol. Újraindítottam, ezután megint tudtam hivni egy darabig (és mások is), aztán egyszercsak megint nem. A telefon látszólag online, van net (4G), van wifi, hivni tudtam, de engem nem értek el. Aztán egy idő után magától megjavult, én lepődtem meg a legjobban, mikor ismét csörgött.
Ezzel elszórakoztam a héten pár napot, de a végén már rohadt bosszantó volt, mert fontos emberek nem tudtak elérni. Mérgemben tegnap áttettem a SIM kártyát a fiam telójába. Tök ugyanez a telefon, még a verziószáma is az utolsó számig megegyezik, csak ez ugye már 1 éves. Tegnap 5-10-30-60 percenként, ahogy eszembejutott folyamatosan hivogattam a cégesemről, asszonyéról, még Anyámat is megkértem, hogy hivjon - 30ból 30x elérhető volt, kicsörgött, működött. Próbáltam azt is újraindítani, netezni, wifizni, nyüstölni, nem tudtam a hibát előidézni.
Ma reggel visszatettem a sajátomba a sim-et, akkor rögtön hivható volt, kicsörgött, aztán rá fél órára már nem. Nyomtam egy factory resetet, nem is loginoltam be a google accountba, csak egy tök szűz telefon + sim kártya volt, 0 contacts, semmi extra beállítás, csak amit igy friss boot után kiad. Semmi változás, a telefon nem hívható. Mostmár én sem tudok hivást inditani, azt irja, "calling", de süket, nem csinál semmit. Gondolom, ha újrainditom megint megy pár percig. A másik SIM slotban is ugyanez a helyzet.
Túrtam a netet pár órát, és találtam hasonló problémát samsung, xiaomi, stb telefonokkal is. Ott azt javasolták, hogy tegyem 3G preferáltra. És tényleg, akkor szépen hivható folyamatosan (legalábbis 3-4x egymás után próbáltam), de levágja a mobilnetet E -re, az meg ugye elég vicces manapság. Írtak valami VoLTE -ról, de bevallom ezt nem tudom micsoda, és valóban ez-e a gondom.
Az Alin írtam az eladónak (vernee Offigical Store), gondolom majd hétfőn válaszolnak, és félek azt, hogy küldjem vissza (vám+áfa után újabb frankó költség), aztán majd lesz valami...
Félek, hogy nem orvosolható egyszerűen a gond, hisz a fiam telefonjával tök rendben müködik minden, az enyémen meg nem.Ha mégis van valami ötletetek, kérlek segítsetek!

(és elnézést az esti mese hosszúságú postért)
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Gumi és felni topik
- Nintendo Switch 2
- Fedora Linux
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- VGA kibeszélő offtopik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- További aktív témák...
- Újszerű 10 magos Lenovo X13 Yoga G3 (12.gen Core I7 16Gb 512Gb SSD) laptopom eladó!
- Eladó Sony 55-210mm f/4.5-6.3 E OSS
- AORUS B450 ELITE 5800X3D 32GB DDR4 2 SSD RTX 4070S 12GB GAMER PC
- HP DL380p Gen8 12LFF - 4x4TB SAS 2x E5-2650L v2 96GB ECC 2x10Gbit
- Újszerű Samsung Galaxy TAB S9 5G 8GB/128GB - TAB S11 5G 12GB/128GB
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3268, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z370P i7 9700K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 Super 8GB RAMPAGE Shiva A-data 600W
- Lenovo ThinkPad P1 Gen2 intel i7-9850H 16GB RAM 512GB SSD 15,6" 4K OLED TOUCH 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3405
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Ilyen a szolgáltatói oldal hozzáállása, köszönjük neked. 







