Új hozzászólás Aktív témák

  • ubyegon2

    félisten

    válasz 4Grider #109387 üzenetére

    ne az állítólagos használóra rúgja rá a TEK az ajtót, hanem a tényleges használóra.

    Ajtórugás mobiltelefon esetén? Értem. :Y

    Másrészt ez sántít egy kicsit, ha már objektíve én felelek az eszközért. De mindegy. Amikor még nálam volt a SIM, akkor meg gondolom szintén valami olyan oka volt, hogy telefonon nem sikerült egyeztetnem, ami miatt szintén én lehetek a hibás. Mivel netes felületen nem sikerült napokig, gondoltam T-nél menni fog, de gyanítom ott se ment, csak rám hagyták, hogy jó, sikerült. Abból is sejthető ez, hogy nem igazán figyeltek, hogy 10 perc adatbediktálás és nehézkesen értelmezés után azt mondja a jóember, hogy bocsi, de elsorolnám még egyszer az adataimat........ Nem szeretik csinálni, én ezt megértem, de ha valaki így leszarja az ügyfelet, akkor takarodjon onnan a fenébe. A munkájának a nevében ugyanis az ügyfél kiszolgálása szerepel.

Új hozzászólás Aktív témák