Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz werszomjas #18152 üzenetére

    Én is onnan idéztem. Az "egyéb eset" a nem szerződés-köteles termékekre vonatkozik (pl. egy tartozék).
    A meghatalmazást nem elég a futárnak bemutatni, ha meghatalmazással akarsz vásárolni, azt előbb el kell juttatni a központba, ahol ezt jóváhagyják, és már eleve a futár a meghatalmazottat fogja keresni. Ez viszont csak új előfizetésnél működik, mert ott felhívnak és akkor lehet egyeztetni a dolgot, illetve megmondják, hova küld a meghatalmazást. A készülékváltás ellenben egy automatizált folyamat, ott senki sem törődik azzal, hogy jelzed a szállítási infóban, hogy meghatalmazással vennéd át. A futárnak lobogtathatod a meghatalmazásod, nem fog meghatódni (eleinte a GLS már akkor megtagadta a csomag átadást, ha a személyigazolvány szám nem stimmelt, nemhogy az átvevő személye...). Esetleg még azzal próbálkozhatsz, hogy a my@t-mobile.hu címre megírod ezt az igényt, mert a WebShop csoport elég rugalmas (bekérik a meghatalmazást és átírják az átvevőt), de előbb kérdezz rájuk, csak aztán rendelj.

    Nietzsche_
    Már jó pár éve így van. Azoknál a hívószámoknál, ahol a cég az előfizető és magánszemély a számlafizető, az előfizető cégnek vállalnia kell azt a "kockázatot", hogy a számlafizető hűséget vállal mikor készüléket vesz.

Új hozzászólás Aktív témák