Új hozzászólás Aktív témák

  • qamu74

    őstag

    válasz pepe091 #27881 üzenetére

    Ebben igazad van!
    Csak hogy először amikor bevittem a készüléket a Trés szervizbe,azt mondta a szervizes f@szi,hogy másfél óra múlva jöjjek érte,mert kész lesz!Na én visszamentem egyből két papírt nyomtak elém, hogy írjam alá!
    Másik hogy vegyek egy simkártya adaptert( Mert a P-be micro sim van), nekem meg egy hagyományos volt ott pluszban!Ezen erőlködőt a Trés pics@ hogy vegyem meg, én meg hogy nem veszem meg.Végül a szerelő f@szi adott egyet, de azt is vissza kell vinnem!
    Ha nem csinálják meg, az tuti, hogy a gyöngyösi rendőrségen találom magam!!!!Én rájuk borítom az asztalt mindenestől.......
    De az is szerepel a jegyzőkönyvben:
    "A fogyasztó által érvényesíteni kívánt igény:A termék díjmentes kijavítását kérem"
    "A kifogás rendezésének módja(forgalmazó nyilatkozata):A fogyasztói igény teljesítését vállaljuk."
    "Várható javítási költség:0"

    St3ven:
    Olvasd el a:
    " A forgalmazó a javítás lehetőségéről az alábbiak szerinti tájékoztatást adja a Fogyasztónak"
    2. bekezdését!

Új hozzászólás Aktív témák