-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#59070464
#29097
üzenetére
a h+ jelzést a díjcsomagtól függetlenül látod, ha olyan hálózat adott, legfeljebb lekorlátozódik a sebesség a csomag által adottra, ami 7.2 megabit/sec.
lte esetén is ez a helyzet, lte jelzés adott, de csomag függvényében változik a sebesség.
mozaik xs; alapban nem lte képes, láthatsz h+ jelzést is, de a sebesség elvileg 7.2 megabit/sec korlátos.
a magasabb csomagokban a 21 és a 60 megabit/sec, az lte sebességre vonatkozik.
a csillagosokat 1430 már megválaszolta, illetve amivel most kiegészítetted, amennyiben nem iphone telefont vásárolsz, úgy nem írhatsz alá hűséget ikon díjcsomagra, de ha csak az előfizetésre írsz alá hűséget, akkor az ikon maradhat a végtelenégig, viszont ha egyszer átlépsz más díjcsomagba, akkor vissza már csak akkor mehetsz, ha ismét veszel iphone készüléket, mert a díjcsomag leírásánál is olvashatod, hogy kizárólag iphone készülékekhez lehet kérni.
csak a gyorsabb lte sebesség miatt, én biztos nem választanám az ikon díjcsomagot.
a mozaik xs is lte képessé tehető, a mozaik díjcsomagokhoz adott net&roll 1gb lte bővítés, havi 1000 ft ellenében.
D@ve89 részint meg is válaszolta, amíg én kimentem némi nasiért...
-
D@ve89
tag
válasz
#59070464
#29097
üzenetére
Szia, a műszaki részére tudok csak válaszolni: bármely csomag esetén láthatsz "H"-t vagy "H+" -t, ez csupán lefedettség és készülék kérdése (nem minden telefon/modem képes HSPA+ -ra). A sebesség már más kérdés, ha az adott csomag maximum 7,2Mbps-ot nyújt, akkor H+ esetén is csak ennyit tudsz elérni. (LTE esetében is kisebb csomagoknál 21Mb-re van maximálva a sebesség, hiába tud a hálózat többet.) Ettől függetlenül még lehetsz H+ hálózaton. (Ha túlforgalmazás miatt lekorlátoznak 32kbps-ra, az nem azt jelenti, hogy csak GPRS hálózatra engednek fel.
) -
#59070464
törölt tag
Tegnap kérdeztem, a "H", "H+" és "LTE" viszonyáról. Most ugyanezzel fordulnék hozzátok, annyival kiegészítve, hogy pontosítsuk le csomagokra. Főként a Mozaik családról lenne szó (*Ikon kilőve, mert ha jól tudom csak iPhone-al vásárlással igényelhető ez a csomag).
- ha a technika minden téren adott, tehát LTE képes készülékről beszélünk -
Mozaik XS: mivel ez 7.2 Mbps-ben van limitálva, így itt bárhol is vagyok, csak "H" betűt láthatok, "H+"-t nem?
Mozaik S: mivel ez 21 Mbps-ben van limitálva, így ezen láthatok "H", "H+" és "LTE" kijelzést a telefonomon, természetesen a szolgáltatói lefedettség függvényében?*(1) ha vásárolok 2 év hűségre egy iPhone-t, de a vásárlás pillanatában Mozaik XS (3200 Ft) vagy Mozaik S (5400 Ft) csomaghűséget kötök, akkor később (ez alatt a 2 év alatt) átmehetek Ikon-ra (már a "200" is 6000 Ft)?
**(2) ha az előző működhet és lejárt a 2 év hűség, de nem iPhone-t vásárolok, akkor gondolom nem hosszabbíthatok Ikon-ra, ugye? Az a sanda gyanúm, hogy az Ikon-t csak addig élvezhetem, amíg nem vásárolok új (nem iPhone) készüléket, csomaghűség meghosszabbítással. Viszont ha nem hosszabbítok hűséget, akkor gyakorlatilag a végtelenségig használhatom és lépkedhetek Ikon / Mozaik között kedvemre?
***(3) mondjuk az előző pont nem kerülhető ki úgy, hogy csomaghűség nélkül írok alá újabb 2 évet egy újabb készülékre, ami nem iPhone? Természetesen azzal a hátránnyal, hogy így drágább a készülék. Így maradhatna az Ikon 2 év után.Bár nem tudom mennyire szükséges a Mozaik S ~25 Mbps-t mért sebességével szemben az Ikon 60 Mbps sebessége, amivel lehet bizonyos helyeken "csak" 30-50-t mérek (vagy kevesebbet). Lényegében a még nagyobb sebesség miatt (lehet) érdekes az Ikon, másért nem.
Remélem áttekinthető és könnyű lesz válaszolni. Köszönöm!

-
nem írtad, hogy milyen telefonról van szó - pedig van/lenne jelentősége -, de több helyen is nyoma van/lehet a beavatkozásnak, és könnyen összefut(hat)nak a szálak, nem ritka, hogy kiszúrják, ha akarnak foglalkozni vele.
a szolgáltató rögzíti a kérelmet a rendszerben, számlát is ad róla, hogy x forint befizetésre kerül a hálózati korlátozás feloldásáért, bizonyos esetekben még jótállási jegyen is feltünteti a beavatkozást, valamint sok telefon szervizes menüjében is látható adott állapot. -
sno14
tag
Vajon, ha elviszem gariztatni t-mobile garanciajeggyel a készülékem ellenőrzik a szervízben, hogy még valóban függő vagy függetlenítve van-e? Honnan tudják, hogy legálisan a szolgáltató függetlenítette?hiszen az csak egy sms-ben küldi el a függetlenítő kódot, de dokumentumot nem ad erről.
-
Üdv!
Lehet már esetleg tudni, mikortól lesznek új Travel&Surf csomagok? Lassan ideje lenne kihirdetni őket.
-
DaveHutt
őstag
Köszönöm a válaszokat!
-
nem hiszem, ha sima adásvételiről van szó, nem véletlen az, hogy egyszerűbb ügyintézésekhez is közjegyző...stb által ellenjegyzett példányt kérnek...
bodry123; szia, papíron 4500 ft, mivel nem a szolgáltatótól veszed a mobiltelefont, emiatt nem indokolt a díjmentes csere, de gyakran találkozni korrekt ügyintézőkkel, akik kicserélik díjmentesen, szóval ha az első helyen pénzért eszközölnék a cserét, akkor érdemes lehet máshol is bepróbálkozni!

alapban kivétel lehet, ha kellően régi a sim kártya, vagy netán problémák vannak vele... -
Morris
veterán
válasz
CsuRi101
#29085
üzenetére
Megkérdezte a hölgy, hogy milyet adjon, mert van nekik normál méretben is. Aztán gondolkoztam és eszembe jutott, valaki említette, hogy a micro sim lesz a jövő. Így inkább olyat kértem ami miatt később már nem kell bemennem cseréltetni, illetve nincs szükség adapterre sem most.

-
DaveHutt
őstag
válasz
blueye
#29050
üzenetére
Sziasztok!
Úgy néz ki használtan fogok vásárolni T-függő telefont. Jelenleg van egy T-mobile előfizetéses normál SIM-kártyám. Az új telefon micro SIM foglalattal rendelkezik, szóval terveztem, hogy cseréltetem a mostani SIM-emet. Megcsinálják ingyen T-Pontban, vagy fizetnem kell érte szerintetek?
-
ne csak a garanciális feltételeket nézd, adott készülék egy előfizetői szerződéshez kapcsolódik, és a szerződési feltételek is mérvadóak!
korábban is írtam, hogy a sima garis ügyintézést nem kötik személyhez, a jótállási jegy a telefonra szól, azzal beviszed a szolgáltatóhoz, és neked is intézik a javítást, hiába nem te vetted náluk a készüléket, de amennyiben olyan ügyintézésről van szó, ami már a telefonhoz kapcsolódó előfizetést is érinti, úgy nem okés a dolog, hiszen te nem írhatsz alá a szerződéssel kapcsolatban módosítást...stb, mivel nem te vagy az az előfizető, aki adott előfizetői szerződésen szerepel!
amennyiben a telefon vételárának a visszfizetésére kerülne sor, azt csak az eredeti előfizető eszközölheti, mivel a szerződéstől elállás esetén, csak az eredeti előfizető jogosult ügyintézni, aláírni...stb!
miként írnál te alá egy olyan szerződéstől történő elállást, amin nem a te neved szerepel, mint előfizető?
vettél egy mobiltelefont előfizetői szerződéssel, azt az előfizetést azóta is használod, viszont az ahhoz kapcsolódó telefont már eladtad. örülnél neki, ha helyetted a telefon új tulajdonosa bármilyen módosítást eszközölne az előfizetésben, amit te még használsz? nem valószínű, hiszen a te neveden van, használod, másnak nincs lehetősége azt bármilyen szempontból módosítani! -
Mate
nagyúr
Átnéztem a garanciális feltételeket részletesen. Sehol sincs szó róla, hogy személyhez lenne kötve bármi is.
Továbbá leírja, hogy a szolgáltató köteles garantálni a készülék hibátlan működését bla-bla-bla. Vagyis legrosszabb esetben is köteles visszafizetni a vételárat, ha nem tudja garantálni a dolgot annak, aki a garanciajegye és a készüléket felmutatja. Nincs semmi kikötés aziránt, hogy csak a tulajdonos, csak a használó stb. intézheti.
Legalábbis valami ilyesmire fogok hivatkozni

-
a telefon eredeti vevőjének ártanak, mivel adatvédelmi szabályozások, belső rendelkezések...stb határolják be, hogy milyen információkat lehet kiadni, és miket nem.
a szolgáltató azt nem tudhatja, hogy te milyen információval rendelkezel a telefon tulajdonosáról, lehet például munkatársad, akiről sok dolgot tudsz, viszont így kinyerél olyan iformációt is, amiből kiderülne, hogy lazán kifizet domino csomagban akár egy drágább készüléket, vagy olcsóbban veszi előfizetéssel, netán részletre.
nem véletlenül írtam korábban, hogy nehézkes - esetlegesen lehetetlen - lesz úgy ügyintézni, hogy nem az eredeti tulajdonos teszi azt, aki szerződésben áll a szolgáltatóval. -
Jadro
veterán
válasz
gabor9108
#29076
üzenetére
Én is automata rendszerre tippelek. Lehet hogy csak nem tud hozzádkapcsolni automata bemondást és azért bont le. Nálunk is volt a családban a héten pár ilyen hívás. Az egyik öcsémhez ment és ugyanígy csak a csend volt, rá 5 percre feleségemhez is beesett, de ott volt néni a végén. Biztosítós ajánlatokkal akarta zaklatni.
-
Mate
nagyúr
Közben beszéltem T-vel. Használtan vettem egy telefont, amit cseréltetni akarnék majd másik típusra. Ehhez kellett volna adat.
Feltettem másként is nekik a kérdést. Mi van ha találok egy T-s készüléket, amiben nincs simkártya?. Adja le T pontba.
Nem értem kinek/minek ártanak, ha annyit mondanak igen, ez dominos vagy igen, ez előfizetéses és ennyiért lett véve. Nem kell név, cím stb. Visszaélni nem igen lehet így.
Mindenesetre marad a személyes ügyintézés, csak már előre látom, hogy 3-4x kell majd bemennem, mire eredménye lesz a dolognak.
-
nem adnak ki információt illetéktelennek.
minden telefonhoz van egy szolgáltatós számla, azon szerepel minden szükséges információ, régen rossz, ha más úton kell kideríteni... (például vásárolni akarsz egy telefont, és az eladó nem árulja el, vagy hazudik, illetve nem mutatja meg a számlát, mert utóbbi a legbiztosabb!)gabor9108; lehet, hogy automata rendszer csörget - call center...stb -, és mire felveszed, már bontja a vonalat, és tárcsázza a következő számot, mivel sok helyen él például olyan szabály, hogy nem lehet 30 másodpercnél tovább csörgetni egy "ügyfelet".
-
Mate
nagyúr
Milyen úton-módon lehet megtudni egy telefonról, hogy milyen konstrukcióban lett vásárolva? Ha felhívom telefonon T-t, akkor tudnak adni info-t?
-
gabor9108
csendes tag
Üdv kedves fórumozók.
Olyan problémával találkoztam a telefonomon, hogy tegnap 3szor hívott egy rejtett szám.
És máma is 11:55kor.
Abban biztos vagyok hogy nem valami, zaklató.... gyerek.
Addig csörög míg felnem, veszem , mikor felvenném abban a pillanatban megszakítja a kapcsolatot.
Már volt ilyennel bajom régebben, akkor érdekes mód egy t-mobile szolgáltató számmal jártam így.
De nem tudom mitől lehetne megszüntetni? -
Morris
veterán
No, megoldódott a problem. Nagyon készségesek voltak és ki is lett cserélve egy újra amiből még nincs kitörve a micro sim.
Így a jövőben ha szükségem lenne egy micro simre, akkor csak kitöröm és kész is. Utána jöhet az adapter - már ha akkor is szükség lesz visszaalakításra.Köszönöm a segítséget mindenkinek!
-
club1
veterán
válasz
Soulfly842
#29053
üzenetére
Köszönöm válaszod, de az ábrád pont összezavart, mert ott kb. 40% kedvezmény van, nem pedig az aktuális 25%...
-
CsuRi101
tag
válasz
Morris
#29051
üzenetére
a gyakorlatban pontosan ugyanúgy működik az átalakító és az a kütyü amiből kitöröd a sim-et, műanyag lapocska mindkettő. ha olyan a telefon, amibe bele tudod tenni és nem mozog, mindkettővel tökéletesen fog működni. amúgy természetesen a t visszafelé is cseréli a simet ha kéred, ugyanolyan költséggel.
-
aTom_DJ
tag
Van egy lejárt hűségidős sim-em, és ez a szám alatt vettem társkártyaként egy másik előfizetést(remélem ez nem kavar be, mert arra még van egy év hűség). Én jelenleg külföldön élek, ezért szeretném lemondani vagy dominóssá alakítani. Van rá valami megoldás, hogy ezt így távolról elintézzem? My T-Mobile-ban nem találtam semmi ilyesmit és innen a 1430-at sem tudom hívni természetesen!
-
#59070464
törölt tag
Szóval Mozaik S, M csomagban 21 Mbps lehet a maximum, ha később "beáll" a rendszerük? Mozaik L-től felfelé, illetve Ikon (iPhone) csomagokban van 60 Mbps. Ez utóbbi akkor a maximum vagy ez fölé is mehet? Mért már valaki ennyit valahol?
-
válasz
#56573440
#29057
üzenetére
szia,
áthúzzák.
NewmanHD; a mozaik s alapban lte képes díjcsomag, és mivel a telefon is tudja, ezért adott az lte hálózat.
adott csomagban papíron 21 megabit/sec a maximális sebesség, de (még?) nem megy hajszálra pontosan a korlátozás.
a térkép nem friss, akkor már ott is elérhető az lte háló.
a h+ jelzésű hálón a t-mobile esetén 21 megabit/sec a maximum, gondolom a vodafone is ilyesmiben utazik.D@ve89; miskolc nincs tervben mostanság? hamarosan utazni kellene, de amíg nincs ott lte, addig nem bír rá az asszony, hogy kitegyem a lábam a fővárosból, és akár csak átutazzunk miskolcon...

-
-
#59070464
törölt tag
Hogy lehetséges, hogy Tatabányán egy S4 kiírja, hogy LTE hálózaton van a készülék???
- T-Mobile Mozaik S és 25/12 Mbit/s-t mértem Speedtest app-al.
- A másik amit nem értek, hogy ha a csomag 21 Mbit/s-ra van maximalizálva, hogy tudtam többet mérni?!
A lefedettség nem mutatja Tatabányát.OFF: Illetve egy HTC One-al Vodafone Red csomagban 15 Mbit/s letöltés mértem (itt nem tudom milyen sebességet nyújt a csomag). H+ ikon-t láttam. Ez mi?
-
#56573440
törölt tag
ha már sim... valszeg szép lassan (ha méltóztatnak végre szállítnai...) cserét kérek microsimre. félve kérdezem meg, de át tudjá bent húzni a névjegyzéket, vagy ezzel nem is hajlandóak foglalkozni? a telefonom elhalt, a mostani ostobaphone nem tud semerre se exportálni, kollégákkal meg tudnám oldani, de ha van egyszerűbb... valakinek volt ilyen tapasztalata?
-
Morris
veterán
Bakker, hát nem értek hozzá, ezért is informálódom. Holnap beszerzek egyet!

-
Soulfly842
addikt
Igen, a duplanet kedvezmény üzleti előfizetőnek is igénybe vehető. Egyfelől dönthet ő is Net&Roll díjcsomag mellett, hiszen jogi személyként is vehet igénybe lakossági csomagot, másfelől a Businessnet is megkapja a 25% kedvezményt... (ahogy 1430 is írta, a korábbi 40% migrálódott 25%-ra)
Lásd pl. a Connect ÉnCégemet.

Nagyvállalati csomagban is vannak teljesen hasonló kedvzmények, de ezek elég egyediek, cégenként eltérők lehetnek. Erről talán a dedikált ügyfélmenedzserrel lenne célszerű egyeztetni.

(#29051) Morris
Ódzkodol a sim adaptertől, de attól egy 100* rosszabb megoldást meg szíves-örömest alkalmaznál?

Esetek 95%-ában tökéletes megoldást jelent az adapter. Egy-egy kivétel nem 'komálja' csak...

-
Morris
veterán
Akkor megpróbálom visszavarázsolni úgy a másik telómba, hogy berakom a keretbe amiből ki lett törve. Hátha.

-
válasz
Morris
#29048
üzenetére
Szerintem nincs vele gond. Én is használtam azzal az enyém. Már csak azért is felesleges lenne visszacseréltetned, mert ha mondjuk megint cserélsz mobilt nagy valószínűséggel megint microSIM-es lesz, mivel újabban szinte az összes készülék azzal megy. Egyszerűbb az adapter.
De szerintem még ők is ezt ajánlanák a T nél. -
Morris
veterán
Urak!
situation: adott egy normál sim kártya. Ezt érvénytelenítették és kicserélték egy micro sim-re. Időközben túladtam a telefonon amibe az kellett és szeretném visszacsinálni a hívószámot a régi sim-re.
És kérdés: Adott egy micro sim. (csak épp telefon nincs hozzá - átalakítóval meg nem szeretnék szerencsétlenkedni)
Megoldható az, hogy a beviszem a régi sim kártyámat a T-hez és azt mondom, hogy állítsa át (vissza) erre a hívószámomat? -
heidrich
senior tag
Sziasztok!
Lenne Felétek 1 kérdésem

Van egy 1 hónapos iPhone 5-öm T-Mobileos aminek sajnos nagyon gyenge a WiFi jelerőssége. Konkrétan házon belül ahol tökéletes a WiFi jelerősség, ingadoik a sebesség, fent a "pálcikák" is állandóan váltakoznak és sokszor van olyan, hogy le is vált 3G-re majd vissza. A hálózattal minden rendben van, próbáltam csatornát is váltani, más eszközök tökéletesen működnek (közte egy iPad 3 is). Volt korábban már iPhone 5-öm (másik készülék) ott sem volt probléma.
Kérdésem az lenne, hogy nem tudom ki mennyire tapasztalt a T-Mobile szervizzel kapcsolatban de ha leadom a készüléket vizsgálatra akkor mekkora esély van rá, hogy esetleg kekeckedni fognak és azt mondják, hogy nincsen semmi baja? Mert ez eléggé olyan probléma, hogy környezetfüggő. Persze most ha WiFi router mellett használom akkor működik értelemszerűen.
Most valamikor fogom leadni várom, hogy szóljanak a T-től, hogy ha hoztak vissza cseretelefont. Mert, hogy az nincs nekik másik én meg hétfő óta arra várok.
(Szeged T-pont)Köszi!
-
1430
senior tag
A nagyvállalati dolgokat nem ismerem (T-Systems), de már a kisüzleti ügyfelek is elkerültek a lakosságiról (ezért nem követem a dolgaikat), mindenesetre utóbbinál még biztos van Duplanet, de szerintem ott is már csak 25% kedvezmény jár.
davidcsaba93
Majd július 1-től leszel arany. -
djculture
félisten
Azért az is megér egy misét hogy ugyanaz a telefon t-mobil webshopjában 20k dominósan, Tescoban t-mobil csomagba meg 10k... És az árlista felénél ezt látom. Még azt se lehet mondani hogy más szolgáltató meg más garancia, mert mindkettő T-s maximum az egyikből kb 2000ft al többet lehet lebeszélni, de ez nem indokolna szerintem dupla árat.
-
GLOCK34
aktív tag
Bementem egy másik T-pontba,elmondtam az ügyintéző srácnak mi a nyűgöm a telefonnal és hogy szeretnék cserekészüléket amíg bent van a másik javításon. Válasz: "Természetesen,adunk cserekészüléket." Kihozott négyet,hogy válasszak ami szimpi. Ledöbbentem.
Megkérdeztem azért,hogy a másik helyen miért nem adtak vajon,de azt már nem kommentálta csak mosolygott. Szerintem a záróra miatt nem tudott adni a másik helyen. 
-
én sosem vennék 150 - 200 e ft-os telefont úgy, hogy nincs adott összeg sokszorosa tartalékban a számlámon, és nem tudnám azonnal - vagy később bármikor - egy összegben kifizetni, illetve azt sem nézem jó szemmel, ha tudom valakiről, hogy az anyagi helyzete amúgy nem engedné meg, de azért vesz részletre drága telefont...stb, csak mert villogni akar vele, pedig még 50 - 100 megabyte keretes mobilinternetre sem képes előfizetni a legolcsóbb csomag mellé, de tovább is mehetek, a fizetés előtti napokban már számolgatnia kell, hogy mit fontos befizetni, és mivel csúszhat kicsit...

-
válasz
#56573440
#29035
üzenetére
kérdés, hogy a független ár is gyári garis, vagy csak sufni gsm bolti, 0% áfa...stb.
igaz, nem is szoktam ebbe belemenni, mert a szolgáltató szolgáltatást ad el főként, a telefonok ára sokadlagos tényező...
előnye is van/lehet; például egy samsung galaxy s4 jelenleg közel 190 e ft (volt olcsóbb is kicsivel) 2 év előfizetése hűséggel - a díjcsomagra nincs hűség, lehet a legolcsóbb is -, függetlenül pedig megvásárolható a nagyobb műszaki üzletekben 200 - 210 e ft között, pont úgy 24 hónap gyártói garival, rendes áfás számlával.
igen ám, de a szolgáltató ad a hűséges és nem problémás előfizetőnek 24 hónap kamat- és minden más díjtól mentes részletfizetési lehetőséget, annyi idő alatt saját számlán kamatozik a pénz, illetve vélhetően romlik is közben, így amire teljesen kifizetésre kerül, úgy folyamatosan kevésbé fáj a magas ár. -
#56573440
törölt tag
ohhó
ha közel vagy egy új ügyfélhez akkor még szerencsés vagy
cégesen nekünk 15 év pontos fizetés, tonnányi pofázás, és hűség után az új, egyéni előfizetőknek 50k-s csomag nélkül 2év hűséges telefont 56 ért adják csomagra és előfizetésre vállat 2 évvel, amit normál helyen függetlenül 60 ért árulnak ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
giigz
veterán
Nekem az van írva, hogy tarifakedvezmény: 1. Ez mit jelent?
-
válasz
davidcsaba93
#29031
üzenetére
mióta fut az előfizetés?
GLOCK34; 16 éve a szolgáltatónál, több előfizetés és mobilinternet, soha egy forint elmaradásom nem volt a számlákkal, 22 darab - aktuálisan mindig csúcskategóriás - mobiltelefon megvétele a szolgáltatótól, még néhány középkategóriás készülék a családtagoknak, mégsem vagyok sokkal több, mint egy közel új ügyfél, ez van...
-
davidcsaba93
aktív tag
Utolsó havi pontszám: 66 pont
Utolsó 6 hónap egyenlege: 414 pont
Következő szinthez szükséges pontok: 0 pont
Kártyaszín: még nem arany
Következő szint elérésének vizsgálata: 2013.07.01.
Tarifakedvezmény: 0
Most ilyenkor mi van? 0 pont szükséges a következő szinthez de mégsem vagyok aranykártyás? -
GLOCK34
aktív tag
Nem is verem a tamtamot,csak kicsit elgondolkodtató,hogy havi átlag 50k számla és 12 év után egy 170k telefon leadásakor nem adnak cserekészüléket. Nekem munkaeszköz a telefon,net lehetőleg wifin keresztül létkérdés. Lehet amúgy az volt a baj,hogy zárás előtt nem sokkal estem be.

-
GLOCK34
aktív tag
Üdv. Mindenkinek! Cserekészülék biztosítása szerviz esetén egyedi elbírálással történik vagy hogyan? Tegnap bevittem a telefont (Padfone 2) az egyik T-szervizbe és azt mondták jelenleg nem tudnak cserekészüléket adni.
Pedig még mondtam is,hogy nem kell semmi extra csak wifi legyen. 
-
1430
senior tag
Talán az első pont áll legközelebb a valósághoz. Egyébként ha éppen benne vagy egy sávban (és van még belőle), akkor a My T-Mobile-ban látható, meddig lehet felhasználni. Egyéb esetben pedig az ügyfélszolgálat meg tudja mondani, mikor volt az utolsó "megújulás", amikortól indult a 30 nap.
peugeotmate
Igen, a Like díjcsomagos hívószám is lehet Fun díjcsomaghoz tartozó fő szám (Fun esetén még arany szint sem feltétlen kell a fő számhoz). Mondjuk ha a Like-ot megszüntetitek, akkor a Fun sem maradhat Fun (ha nem tesztek semmit, Eco Surf-be ugrik). A Like (vagy bármely más) díjcsomagnak nincs felmondási költsége, legfeljebb ha hűségidőben teszed, akkor kötbért kell fizetni (az meg elég eltérő összegű, rajta van a szerződésen, illetve ügyfélszolgálat is megmondja). -
peugeotmate
addikt
Hali!
Újra én a szerencsétlen kérdéseimmel:
Jól látom, hogy nem tiltja semmi sem, hogy Like előfizetés mellé Fun Aranytárskártyát kössek (arany szintű vagyok)? Továbbá az alap Like díjcsomagnak mennyi a felmondási költsége? Bár ez lehet előfizetésenként változó. Most már úgyis érik egy alapos T-Mobile körbejárás, nem olyan jó már nekem ez a Like csomag.
-
sarkanyolo2
őstag
válasz
hoffman_
#29005
üzenetére
A jelző SMS gyakorlatilag nem létezik (esetemben legalábbis biztosan így volt). 2 telefont adtam le február 28-án április 3-ig nem jött semmi.
-Mondom oké itt a vége, csókolom mi a helyzet... Ó már itt vannak rég! (FAK!)
-Az SMS-el mi a helyzet, amivel arról értesítenek, hogy megérkezett a telefonom? : Nem tudom.(cseretelefont nem kaptam, valamint a hozzám legközelebb levő szervizes pontot(Békéscsaba) el sem lehet érni telefonon ( végül is kommunikációs cég, semmi furcsa nincs ebben, biza)

Azt ajánlom menj be és érdeklődj.
-
g0dl
addikt
Ha rendelek egy domino web csomagot, akkor annak lehet tudni mi lesz a fordulónapja?
- a rendelés napja +/- néhány nap
- az aktiválás napja +/- néhány nap
- az első forgalmazás napja +/- néhány nap
- vagy amit a gép dob/ nem megjósolható(pl. tudom, hogy hó elején nem szeretném ha félbevágná az aktuálisan megrendelt adatmennyiséget, mert akkor kéne folyamatosan használnom)
-
válasz
krisztian112
#29016
üzenetére
Annyi, hogy más hálózatba irányuló hívás nem forgalmazható a havidíjból, SMS viszont igen, a Like300 esetén.
-
1430
senior tag
válasz
krisztian112
#29016
üzenetére
Igen, jól gondolod, ha például Telenor számot hívsz, az alapból a havidíjon felül fizetendő.
B1T3
A Like pont nem ilyen. -
B1T3
addikt
válasz
krisztian112
#29016
üzenetére
Bármelyik irányba lebeszélheted. Csak a Telenornál van fejetlenség ilyen szempontból.
-
krisztian112
senior tag
Üdv!
Néztem a like 300 díjcsomagot, illetve a mozaik díjcsomagokat. Azt szerertném kérdezni, hogy a díjcsomagban foglalt havidíj CSAK T-mobile felé beszélhető le? Tehát ha én beszéklek egy telenorossal akkor még a 2690 nem lebeszélem hanem hozzá a percdíjak alapján számlázzák a pénzt? Mert akkor az így elég sok lenne. Köszönöm a választ!

-
zoli62
addikt
válasz
ferikek
#29001
üzenetére
Szomorú olvasni. , hogy üzleti szegmensben is azt az üzletpolitikát folytatják, mint lakosságiban. Igen, én is megerősíthetem,, csak akkor kapsz valami kompenzációt, ha te magad írsz nekik, másként nem. Bár múltkor egy téves intézkedés folytán a T-Home-tól kaptam ilyet, de ez még mindiog ritka kivétel. Az is látszik viszont, hogy mostanában mintha nagyobb figyelmet fordítanak az ügyfélmegtartásra, akár az ilyen kismértékű kompenzációk segítségével is.
-
a szolgáltató azt szerepelteti a papírokon, akivel ő szerződésben áll, tehát akinek a nevén fut adott előfizetés, ezért is nehézkes komolyabb ügyintézés másnak.
egy telefont javításra leadni, illetve a javítottat átvenni még csak megoldható, de amikor az előfizetői szerződéshez kapcsolódó dokumentumokat is alá kell írni, azt te - vagy bárki más - nem eszközölheti, csak és kizárólag az, akinek a nevén az előfizetés van.
ne legyen igazam, de nem lesz könnyű menet, ha nem ismert az eredeti tulajdonos, és ő nem tudja intézni... -
Mate
nagyúr
Köszönöm a választ!
Írtam nekik még egy emailt, amiben jeleztem, hogy szerintem félreértettek illetve majd bemegyek személyesen a szervizbe a papírokkal és megpróbálom elintéztetni. Sajnos nem tudok kapcsolatba lépni az eredeti tulajdonossal, miután gőzöm sincs ki az. Én már 2. személytől vettem, vele van is adásvételi szerződésem.
Amit szintén nem értek, hogy a cserepapírokon mindenhol a simkártyám tulajdonosa van feltüntetve ügyfélként. Ott nem az eredeti személynek vagy nekem, aki fizikailag ott voltam kellene szerepelnie/nem?
-
szia,
amennyiben a készülék előfizetésre lett vásárolva, úgy az a személy intézze a szolgáltatóval, akinek a nevére lett vásárolva adott konstrukció, hiszen ő áll szerződésben a szolgáltatóval.
a garanciális ügyintézéshez - alapban - elég a jótállási jegy is, az pedig a készülékre szól, tehát javításra bárki beviheti a készüléket, de komolyabb ügyintézéshez - ami már az előfizetést is direktben érinti - már az kell, aki adott készülék - a hozzá tartozó előfizetés kapcsán - szerződésben áll a szolgáltatóval.
a következő garanciális ügyintézéskor jelezni kell, hogy a már sokadik csere sem oldotta meg adott problémát, az továbbra is jelentkezik, ezért sem a javítás, sem pedig az azonosra történő csere nem elfogadható, és elállási igényt kell benyújtani.
a számlát nézik ilyenkor, amilyen konsrtukcióban vásárolva lett a készülék, és elmondják majd a lehetőségeket - ez azért fontos, mert az ügyfél sokszor csak annyit lát, hogy kicserlték másra/jobbra a telefonját, akár ráfizetéssel, de a háttérben jóval komolyabb papírozás történt, a jogi szabályozásnak megfelelően, akár úgy is, hogy az ügyfél számára kedvezően tértek el a jogszabályoktól.
nem minden esetben egyszerű és rövid lefutású a dolog, de jellemzően működni szokot, akár külső behatás - vonatkozó felügyeleti szervek - segítségével. -
válasz
hoffman_
#29007
üzenetére
verni kell az asztalt, 15 nap után erre jogod van!
kérdezz rá, hogy mi a helyzet, mert adott intervallum már elég hosszú!
sajnos, a jogszabály csak a 15 napra törekvést írja elő, indokolt esetben több is lehet, a szolgáltató beküldte a gyártó központi/szerződéses szervizébe a készüléket, ott intézik, de azzal neked nem kell foglalkoznosód, te a szolgáltató asztalát verd, hiszen velük állsz szerződésben.
amennyiben telefonon nem éred el őket, úgy érdeklődj személyesen, az a biztos, illetve negatív válasz esetén - a hallottak függvényében -, akár a vásárlók könyvébe is rögzítheted a panaszodat, hiszen a bő egy hónap már nem piskóta.
az általad korábban vázolt elképzelés miatt írtam le a hivatalos menetét a dolgoknak, hogy annyira azért nem egyszerű úgy kivitelezni, az azonosra történő csere is csak javíthatatlanság esetén áll fenn, illetve ha sokadszorra azonos hibával kerül javításra, az elállás pedig csak a javítás és csere lehetőségének kizárását követően lehetséges, tehát csak úgy nem adhatnak másféle készüléket, papírozni kell az elállást, pénz vissza, és utána azonos helyen/szolgáltatónál veszel másfélét, de így ugye nem a hibás és javíthatatlan telefont cserélték neked más típusúra, mert arra jogilag - direktben - nincs lehetőség.
egy köznapibb nyelven megfogalmazott írás; link -
Mate
nagyúr
Sziasztok!
Használtan vettem egy telefon 2013. januárjától induló 2 éves garanciával. A készülékkel voltak már gondok, így 2x cseréltetve lett ugyan olyanra. A hiba még mindig fent áll, így más márkájú és típusú készülékre akarom lecserélni.
Felmentem T honlapjára és felugrott egy chat ablak. Beszéltem ott egy ügyintézővel, aki elmondta megoldható a dolog annak ellenére, hogy nem az én nevemen van a készülék. Kérdeztem a részletekről, azt mondta szervizben tudják elmondani a többit.
Írtam T-nek ezek után egy email-t leírva a dolgokat. A kérdésem az volt, hogy mi a pontos menete, milyen árral számolhatok stb. A válasz: "Köszönjük megkeresését. sajnáljuk a felmerült kellemetlenséget.
Társaságunk ilyen jellegű kapcsolatban nem áll az Ön által megnevezett készülék gyártójával, a nem tőlünk vásárolt eszközök javítását és garanciális cseréjét nem tudjuk elvégezni.. Javasoljuk, a honlapjukon szereplő hivatalos márkaszervizt keresse meg a jótállási jeggyel illetve a vásárlási számlával és az adás-vételi szerződéssel."Nem egészen értem a dolgot, szerintem félreértették a helyzetet. Szerintem azt hiszik független telefonról van szó, nem általuk vállalt garanciával rendelkező készülékről.
Mindenesetre mi a menete az ilyen jellegű csereigénynek? Milyen összegben választhatok másik készüléket?
Fentebb olvastam, hogy ilyenkor visszaadják a vételárat, amiből vehetek másik készüléket.Ha előfizetéses áron lett megvéve a készülék és visszaadják az árát, akkor előfizetéses áron nézhetek másikat, vagy bukta van?
Már kezd megőrjíteni a dolog, remélem tud valaki segíteni.
Máté
-
hoffman_
nagyúr
volt cseretelefon itthon, és rengeteg felé kell most figyelni, nem igazán tűnt fel a dolog. most néztem utána, ma hívtam őket többször, persze foglalt mindig. amúgy nem hogy a 15, már 35 napon is túl vagyunk, egy telefont nem kaptam, azért ez enyhén szólva is rosszul lett menedzselve általuk, nevetséges.
sajnos jogszabályt meg konkrétumot nem tudok mondani, beszéltem pár emberrel a témában, és az ő infóikra hagyatkozom, de mivel nem láttam leírva ugye a saját szememmel, ezért kérdeztem rá Nálatok.
-
válasz
hoffman_
#29005
üzenetére
szia,
hol néztél utána?
mert a törvényi szabályozás úgy szól, hogy törekedni kell a 15 napra, de lehet az jóval több is.
jogszabályilag javítás történik először - arra is adta le -, amennyiben az nem megvalósítható, akkor csere azonos típusra, és ha ez sem lehetséges, akkor elállás a szerződéstől, vásárlás előtti állapot visszaállítása, tehát pénz vissza, és utána te abból ott másik típust vásárolsz.
előfizetéses telefonnál - hozzá kapcsolódó hűség...stb - kicsit bonyolultabb a dolog.
arra sem ártana rákérdeznedm, hogy mi a helyzet a telefonnal, mert többször is előfordult már, hogy bár már régen megjavították, de az ügyfél nem lett értesítve, és ő sem kereste a telefont. -
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
leadtam május 6-án javításra egy SE live walkman telefont. azóta semmi hír róla, 21-i határidőre adták a garilapot. kicsit kellemetlen, de utánanéztem, mivel lejárt a határidő, és ide se szóltak, van egy olyan lehetőségem, hogy nem kérem a készüléket, mivel nem tudták időben megcsinálni, hanem választhatok a palettáról, akár ráfizetéssel.
ez korrekt infó, meg tudja valaki erősíteni? előre is köszönöm a választ!

-
Gyick
őstag
Ha rendelek egy új telefont dominós díjcsomagban amihez adnak új simkártyát akkor az előző sim kártyámat azt tudom bent használni ugye?ami szintén dominos..Csak így olcsobb mintha listaáron venném meg
-
ferikek
aktív tag
Kompenzáció? Maguktól semmit. Általában írok nekik egy levelet, és jóváírnak vmi minimális összeget. Sóher banda az biztos

Vicces az, hogy kisvállalatként kb. 200-at fizetsz havonta (mobil, vezetékes tel, internet, mobilnet, stb.), évente cseréled a telefonokat (ez persze nem kötelező), évi szinten kb. 3-3,5 milliót 'hagysz' a M. Telekomnál, mindig időben fizeted a számlákat, 20 éve vagy az ügyfelük, erre amikor megkérdezem h esetleg egyedi kedvezményt az előbb leírtak miatt kaphatok-e, adnak 5 eFt 'Ügyfélmegtartási kedvezményt'.
Aztán lehet h nekem túl nagyon az elvárásaim
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Futás, futópályák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- iPhone topik
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Szemüveges topik
- PlayStation 5
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Path of Exile (ARPG)
- Műholdas AI chippel fedné le a bolygót a Samsung
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Kezdő Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 7500 / GTX 1050Ti / 16GB DDR4 / 128SSD+1TB HDD
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple MacBook Pro 13" 2019 256/8GB Akku:40 ciklus! Magyar
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3293
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Gondoltam nem csak utalok arra, h. más kedvezmények is adottak lehetnek, hanem egy példát is írok még ha kisvállalkozói kereteken belülit is.









(Szeged T-pont)


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Pedig még mondtam is,hogy nem kell semmi extra csak wifi legyen.
dptrsk
