Új hozzászólás Aktív témák

  • icons

    addikt

    Üdv!

    Gondolom nem én vagyok az egyetlen, aki ilyen mailt kapott:

    "Ezúton szeretnénk értesíteni, hogy a Magyar Telekom Nyrt. 2013. november 1-jei hatállyal módosítja Általános és Domino Üzletszabályzata 2. számú mellékletének (Havidíjas Díjszabás) 2.1., 2.2. és 2.5. pontjait. 2013. november 1-jétől az egyes havidíjas díjcsomagokra vonatkozó havi díjak, percdíjak és SMS díjak az alábbiak szerint módosulnak:"

    És alatt van egy bazi nagy táblázat, hogy mostantól többet kell fizetnem, és drágábban beszélek.

    És ez van a végén:
    "A fenti díjmódosítások az Általános és Domino Üzletszabályzat 9.2.1. pontja szerinti kétoldalú szerződésmódosítási ajánlatnak minősülnek.
    A kétoldalú szerződésmódosításra vonatkozó szolgáltatói ajánlat akkor tekinthető elfogadottnak, ha azt az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül az Általános és Domino Üzletszabályzat 9.2.1. pontjában rögzített módok egyikén kifejezett, tevőleges magatartással elfogadta, továbbá az Eszr. 15. § (5) bekezdése és az Általános és Domino Üzletszabályzat 9.2.1.6. pontja alapján díjmódosítás esetében a nyilatkozattétel fenti határidőn belüli elmulasztása is elfogadásnak minősül,ha a Szolgáltató az Eht. 144. § pontjának megfelelően tett eleget értesítési kötelezettségének. E határidőn belül a fenti módosítással érintett előfizetőnek lehetősége van más díjcsomagot választani a mindenkori Díjszabásban szereplő díjcsomagok közül, a választott díjcsomag feltételei szerint. A Szolgáltató általi felmondására az
    Általános és Domino Üzletszabályzat 12.6. pontjában foglalt rendelkezések irányadóak.

    A változásokat összefoglaló tájékoztató és a módosított dokumentumok 2013. szeptember 26 -tól elérhetőek weboldalunkon ( www.telekom.hu) és ügyfélszolgálatainkon.

    Amennyiben további kérdése merül fel a változásokkal kapcsolatban, kérjük, hívja a Telekom belföldi mobil hálózatából díjmentesen hívható 1430-as ügyfélszolgálati telefonszámunkat, ahol kollégáink készséggel válaszolnak kérdéseire.
    Emeltdíjas szolgáltatások alapértelmezett-, vagy előfizető által megrendelt elérhetősége, illetve tiltása vonatkozásában a Telekom ügyfélszolgálatán személyesen,telefonon (1430) vagy írásban (1519 Budapest, Pf. 434) díjmentesen tilthatja, illetve engedélyezheti a szolgáltatások igénybevételének lehetőségét, akár szolgáltatási csatornák (SMS, MMS, HANG, Videotelefon) vagy előhívószámok (90-es, 91-es) szerint külön-külön is.

    Rövidítések:
    Eht. – az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény
    Eszr. – az elektronikus hírközlési előfizetői szerződések részletes szabályairól 6/2011. (X. 6.) NMHH rendelet

    Üdvözlettel:
    Magyar Telekom Nyrt."

    Tudom, hogy bűn ekkora részt bemásolni, utólag is elnézést :)

    Ha más is kapott: mit érdemes tenni? A szerződés most nincs kéznél, így a "Domino Üzletszabályzat 9.2.1." alatt nem tudom pontosan mi található, de ez alapján: "E határidőn belül a fenti módosítással érintett előfizetőnek lehetősége van más díjcsomagot választani a mindenkori Díjszabásban szereplő díjcsomagok közül, a választott díjcsomag feltételei szerint" Választhatok másik csomagot. Nekem ez a megoldás nem szimpi. Lehetőség van arra, hogy egyszerűen ne fogadjam el a módosítást?
    Tehát bemegyek, és viszek egy nyilatkozatot, hogy nem értek egyet az egyoldalú szerződésmódosítással, akkor maradnak a régi tarifáim, vagy nem?
    Egyébként ezt sose értettem, milyen dolog, hogy egy ilyen sz*ros levéllel módosítanak szerződést. Ha én küldök nekik egy levelet, hogy kevesebbet fizetek, amennyiben nem válaszolnak 15 napon belül, akkor azt is beleegyezésnek vehetem, és kétoldaló szerződésmódosítás okán valóban kevesebbet kell fizetnem?
    Ha jól tudom, egyenlő felek vagyunk, mi jogosítja fel őket arra, hogy ilyen levelet írhassanak?

    Köszönöm!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák