Új hozzászólás Aktív témák

  • .tnm

    addikt

    Sziasztok! Két szolgáltató közötti hibáról van szó, ezért mindkettő topikjába beírom.

    A következő a helyzet van egy telenor-os magán számom és egy telekom-os céges számom (tegnaptól). A magán számot forward-olom a cégesre, de a forward-olt hívásoknál nem írja ki a telefon, hogy a hívás forward-olva volt. Tehát nem tudom, eldönteni egy bejövő hívásról, hogy annak felvétele most pénzbe kerül-e vagy sem (a magámszámlám egyenlegének terhére.)

    Próbaképpen megcsináltam fordítva, telekom-osról telenor-ra forward-olva, így megjelent a telefonon, megcsináltam úgy, hogy minden résztvevő szám telenor-os volt és úgy is működött. Mivel csak egy telecom-os számom van, ezért olyan tesztet nem tudok végrehajtani, hogy minden szám telekom-os.

    Melyik szolgáltatónál van a hiba? Vagy melyiknél kell kérnem, hogy engedélyezzenek valamit? (Nem telefonkészülék beállításának kérdése ez elég egyértelmű.)

Új hozzászólás Aktív témák