-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
erdoke
#59590
üzenetére
regisztráláskor megadtad az e-mail címet és hozzá a jelszót, utána kaptál megerősítő levelet, benne az aktivációs linkkel? arra rákattintva aktiváltad a fiókot? utána hozzáadtad az előfizetéseket? (nem feltétlenül kell külön mindegyiket, nekem az első után a többit automatikusan hozzácsapta a rendszer)
lugosi; sokkal jobb lett pedig az új verzió, végre nem kell visszalépegetnem, ha a különböző előfizetéseimmel akarok egy bizonyos készüléket meghatározott konstrukció(k)ban megnézni, mert immár ott is tudom változtatni az előfizetéseimhez tartozó telefonszámaimat, mindenhol szépen együtt kezeli a rendszer és opciókon belül is felkínálja a kiválaszthatóságot.
a facebook fiókommal nem szándékozom összekapcsolni, az nem ilyesmire való, máshol sem teszem meg.
-
Onderon
senior tag
én csak most csináltam meg, egyelőre működik. elsőre a mobil előfizetésemet nem akarta, de aztán másodszori próbára az is megvolt. facebook fiókkal kötöttem össze, utána megadtam az emailem. a visszaigazoló email nem jött még meg már vagy 15 perce, úgyhogy azzal lehet baj. facebookkal működik szerintem.
-
erdoke
titán
válasz
dptrsk
#59596
üzenetére
Átdob egy másik beléptető oldalra. A jelszóemlékeztetőt nem kapom meg, bár teljesen biztos vagyok benne, mit adtam meg tegnap.
Szerk: Erősködtem, hogy nem kaptam jelszó emlékeztetőt, erre második nekifutásra küldött. Viszont be nem enged lépni vele több kísérlet után sem, visszadob az üres beléptető oldalra.
A változatosság kedvéért egy ilyet is kaptam:
A FELHASZNÁLÓ FEL VAN FÜGGESZTVE
ENVIRONMENT: PRD
ERROR ID: 180970
sessionid: -
erdoke
titán
válasz
lugosi
#59591
üzenetére
A hiba az én készülékemben, böngészőmben, stb. is lehet. Vagy egyszerűen csak nem érem fel ésszel, hogyan kellene használni, mert nálam okosabbak és okosabbaknak csinálták.

Túl öreg vagyok már, és leragadtam azon a technológiai szinten, hogy egy jelszóval és egy e-mail címmel be szeretnék lépni.(#59594) pietrasko
Ahogy írtam, engem a négyből az egyik számmal és 5 jegyű kóddal beenged, de a tegnap fiók az megadott e-mail címmel és jelszóval nem. Ahogy a másik számmal és a hozzá tartozó kóddal SEM. -
Onderon
senior tag
válasz
eddie17
#59453
üzenetére
nekem visszaállították, nem volt sima, de nem hagytam magam. 1 hét volt, mire visszatették. kiemelten kértem, hogy a VOIP korlátot se állítsák be, mert még azelőtt ez a csomagom volt, azt is megcsinálták. szinte mindig mindent el lehet intézni a Telekomnál, csak kitartónak és határozottnak kell lenni.
-
válasz
erdoke
#59577
üzenetére
Na én akkor neki se vágok komolyan.
Most azon a gépen dolgozok, amin el voltak mentve az előfizetések jelszavai (telefonszám+jelszó). Hogy ezt mi a fenéért kellett megváltoztatni? Nincs telekom otthoni előfizetésem, valószínű nem is lesz. Csak a mobil. Tök jól működött idáig, be tudtam lépni, el tudtam intézni amit akartam. Most már nem tudom. Látom, hogy a Telekom példálózása szerint "Józsi" milyen egyszerűen meg tudja oldani, hogy fiókozik, ezt csinál, azt csinál, belép facebook-kal, és...Basszus telekom, eddig legalább működött, hogy a nyomorult telefonszámommal be tudtam lépni. Elfelejtettétek a régi mondást: ami működik, azt nem kell megjavítani.
(Most tekintsünk el attól, hogy a webshop tekintetében ez nem igaz, mert az nem is igazán működött, azaz hol működött, hol nem. De az előfizetések rész legalább működött.)
Mi a fenéért kellett átalakítani? Gratulálok nekik. Na nem baj, majd intézünk mindent telefonon a jövőben, ha ez kell nekik 2015-ben, hogy elrontsák az eddig működő, önkiszolgáló online felületet. Legalább munkahelyeket teremtünk vele, mert több ügyfélszolgálatos fog kelleni, az tuti![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Teko001
őstag
Van értelme a 150 megabitnek, mert azon nem csak te osztozol. Ezért is egy "elméleti" maximum. Persze, a te szempontodból mindegy, hogy 100 megabiten jön be az email, vagy 150-en (persze ehhez megkellene lennie a másik oldalon is a megfelelő feltételeknek, illetve a készüléknek is képesnek kell lennie rá), de a nagyobb kép szempontjából már nem mindegy.
-
btz
addikt
válasz
r3dsnake
#59583
üzenetére
Ok ezt értem de itt arról van szó hogy nincs értelme (nem az LTE-nek hanem a) 150 megabitnek ilyen adatforgalmi korlátok mellett, sem ilyen adatforgalmaknak LTE mellett. Amire a netet ilyen adatforgalom mellett tudtam használni arra tudtam ezelőtt 3 évvel ezelőtt is az LTE előtt. Ezen kéne már változtatni, amihez az első lépés ha nem is korlátlan de a mostanihoz képest jelentősen magasabb adatforgalmi korlát.
-
-
erdoke
titán
válasz
djculture
#59579
üzenetére
Nyilván van, másképp hogyan lehetne ATK?
Viszont Move M ATK-ra váltani majd csak májusban tudok.
Az remélhetőleg 3990 rablánc nélkül is. Inkább maradni kellett volna Mozaik S-ben, szarok az új csomagok, és ilyen 4-6e Ft-os díjcsomag mellé készüléket sem éri meg kihozni, kegyetlen drágák. Megnézem a számhordozást... -
raziel01
veterán
válasz
Soulfly842
#59569
üzenetére
Kb észre sem vennéd. A kis mobilos oldalak is gyorsan betöltődnek 10 megás nettel.
Jó dolog dobálózni a sebességgel LTE-n de tök fölösleges mert nem torrentezésre van. -
erdoke
titán
Láma vagyok én ehhez a webshophoz.

Tegnap létrehoztam (?) egy Telekom fiókot, ami nem működik. Beírom az e-mail címet, jelszót, majd betölt ugyanaz az oldal. Belépek a telefonszámmal és 5 jegyű jelszóval, akkor fent mutatja a nevem, de közben javasolja, hogy hozzak létre Telekom fiókot. Rákattintok, hogy már létrehoztam, kéri a címet/jelszót, majd újratölti ugyanazt az oldalt. Megunom, fent kiválasztom, hogy Előfizetéseim, ekkor kiküldi a belépési SMS-t, holott már percek óta belépve (névvel) ír ki a felület.
Csak a számmal belépve mutatja mind a 4 előfizetést, amik között viszont nem enged váltani. Lenyíló menüben rányomok tízszer a kívánt számra, és csak újratölti az oldalt az eredeti telefonszámmal. Ugyanezzel a számmal és a hozzá tartozó 5 jegyű kóddal egyáltalán nem enged belépni.Emellett a Next S ATK mégis hogyan lehetne 8490 Ft, amit mutat? Szerk: bár a legördülő menüben a belépéshez használt számot mutatja, ha valamelyik szolgáltatásra nyomok, akkor mégis a korábban sikertelenül kiválasztott előfizetés adatait tölti be. Itt már 9090 Ft az ATK Next S, úgyhogy inkább nem nyomkodom tovább, mert a végén 30e lesz.

Szerk. 2: Jaa, hogy ha nincs hűségem, akkor 9090 Ft Az ATK Next S? Kiváló ajánlat, mindjárt váltok Move M-re. -
djculture
félisten
válasz
Teko001
#59574
üzenetére
Csak kihasználni nemtudod a sávszélességet ilyen forgalmat tartalmazó csomagokkal, annyi a plusz hogy a válaszidő is rövidül 4G alatt. Nemhiába növekszik a mobil internet használat a világ összes országában még afrikában is nálunk meg stagnál, mindenki wifizik.. Még 10 megával is ha elkezdeném ugy használni mint a wifi hálózatokat napi 10 gigát eltudnék forgalmazni.. Ez a hazai mobilinternet a röhelyes csomagkorlátaival arra jó hogy néha egy oldalt megnyitok ha kell, teljesen gazdaságtalan még a használata is
-
Zeki
nagyúr
válasz
Soulfly842
#59569
üzenetére
Jaja, genyaság ez a LTE korlátozás, legalább 20 megát engedhettek volna dominóra. De illene már az adatforgalmat is duplázni.
Amúgy meg sok embernek a 10 megás net otthonra vezetékesre jó ha megvan... -
válasz
Blackmirror
#59567
üzenetére
A Domino Surf+NetPlusz se elhanyagolható, ha valóban alig telefonálsz(vagy esetleg semmit).
-
Teko001
őstag
-
dokee78
félisten
Na mi folyik itt?
OK megváltozott a honlap.1. Nem találom a hamarosan kapható készülékeket rajta.
2. Pár napja néztem 6 napot mutatott,hogy akkor vásárolhatok készüléket jelenlegi előfizetésemhez.
Most felnézek erre,már 1 hónapot ír. -
petipetya
nagyúr
Kérdés. Most egy Move S + NetPlusz XL kombót használok.
Ha átváltok Eco XS + NetPlusz XL kombóra, akkor ugrik az LTE hálózat használatának lehetősége? Illetve ehhez is használható az eszámla?
-
-
válasz
krisz4b70
#59551
üzenetére
próbáld meg így;
név: tetszőleges
hozzáférési pont neve: internet.telekom
poxy: nincs megadva
port: nincs megadva
felhasználónév: nincs megadva
jelszó: nincs megadva
kiszolgáló: nincs megadva
MMSC: nincs megadva
MMS-proxy: nincs megadva
MMS-port: nincs megadva
MCC: 216
MNC: 30
hitelesítés típusa: PAP
hozzáférési pont-név típusa: default,supl
APN protokoll: IPv4
hozzáférési pont nevének barangolási protokollja: IPv4
hozzáférési pont nevének engedélyezése: ✓ -
krisz4b70
aktív tag
Üdv, valaki letudja írni hogy milyen apn beállításokkal tudom a mobilnetet működésre bírni?

-
Watt25
veterán
Én most valós időben leírom a tapasztalataimat, kíváncsi leszek, mi lesz a vége. (Meg tuti, hogy így jó lesz, de ez a cél.
)
Belépés, régi, telefonszámos belépéssel: oké. (Felajánlja, hogy csináljam meg az újfajta regisztrációt, ettől most eltekintek.)
Készülékek, havidíjas előfizetéssel: megjelenik a készüléklista.
Kiválasztom, hogy meglévő havidíjas: nem ugat, hogy lépjek be, hurrá!
Kiválasztom az Xperia E3-at: bejön.
Kiválasztom a csomagot, erre szól, hogy már van egy ilyen a kosárban, pedig előtte ránéztem a kosárra és üres volt. (Még délelőtt eljutottam egy lépéssel tovább, de ott aztán lehalt a dolog.)
Rányomok a mégsemre, hogy megint ellenőrizzem de valóban üresnek mutatja a kosarat a jobb felső sarokban.
Rányomok mégis a kosárra, és megjelenik valóban, ami a délelőtt kiválasztott telefon. (Viszont fekete van fehér helyett, pedig szerintem én délelőtt átállítottam fehérre.)
Oké, mindegy, rányomok a színre, erre visszadob az elejére. Legalább tudok választani színt.
Kiválasztom az előfizetést, megint szól, hogy már van ilyen telefon a kosárban, de most lecserélem, mert ezek szerint rossz színnel van a kosárban.
Megerősítem a díjcsomag váltást.
Éééééééésss... Fehér képernyő... Kész, meghalt. Délelőtt is csak idáig jutottam.
De nem adom fel.
Vissza gomb, most már 1-et mutat a kosárban.
Rányomok a kosárra, így most úgy tűnik, hogy egy lépéssel előrébb vagyok, és fehér színű készüléket ajánl fel.
Megadom a beváltandó pontokat: rendben.
Rányomok a Megrendelem a terméket gombra: továbbmegy.
Szerződési feltételek: elfogadás bepipálva, tovább.
Szállítási mód kiválasztása: Combobox-ban nem működik az, hogy megnyomom a P betűt és a Pest megyére ugrik. (Utálom, amikor custom control-okat gyárt valaki.) Egyébként működik a szállítás megadás. Tovább.
Jóváhagyás: Megrendelem. Pfff.: Hiba! Kapcsolat Kártyád-jelszava alapállapotú Jókor szólsz, basszus... Kérjük, a Kapcsolat Program szolgáltatásainak igénybevételéhez módosítsd Kapcsolat Kártyádnak háromjegyű kártyajelszavát! Jó, nézzük mi történik a Tovább gombra. Jelszógeneráláshoz SMS-ben is kaptam ellenőrző jelszót, aminek a vége így néz ki: tsz } Most ez komoly? Szóköz és ilyen speckó karakter van benne? Márpedig igen, elfogadta...
Visszakerültem ahhoz a lépéshez, ahol meg kell adnom, hogy mennyi pontot akarok beváltani... De legalább nem kell újra beírnom, megjegyezte. Újra elfogadom a feltételeket, Szállítási adatokat is megjegyezte szerencsére, Tovább.
Jóváhagyás. Sikeres rendelés! Éljen!!!Szerk.: A jobb felső sarokban viszont továbbra is azt mutatja, hogy van egy termék a kosárban, de ha rányomok, akkor persze üresnek mutatja (korábban felkeresett termékeket ajánl), de még ez után sem tűnik el az egyes a jobb felső sarokból.
-
válasz
Vangelis
#59545
üzenetére
nem küldték el, de valahol jobban megfizetik a hozzáértést, marasztalni meg nem nagyon akarták, legalábbis többlet árán nem?
nem mindegy, hogy egy cég min/hol spórol, tudniuk kell és figyelembe is kell(ene) venni, ha van olyan specifikus terület/feladat, ahol nem csak a végzettség számít - jó lesz oda szinte bárki, majd megtanulja alapon -, ellenkező esetben problémák adódhatnak. -
válasz
kelekyle
#59536
üzenetére
Akkor sem elfogadható, hogy vezetékes oldalon majd 1 éve van számos ügyfél aki nem tud belépni. Úgy hogy többször jeleztem, hogy fontos lenne számomra, de nem veszik előre, azt aki ezt jelzi, inkább előbb az idős ügyfeleket átteszik, akik soha nem használták az online felüleltet.
Mobil oldalon pedig sok rész használhatatlan szinén elég régóta.
Ha számos ügyfélnek nem megy valami újítás, azonnal vissza kell állni a jól bevált régire, s az újat fejleszteni vagy kukaba dobni. Különben olyan mintha nem is lenne... vagyis nincs is.Vezetékes oldalon is annyi lenne, hogy amint kiderült a hiba a weboldalra tenni egy linket, hogy akit nem enged be az új a régibe itt be tud lépni.
Ezek a hibák nagy felelőtlenségre utalnak.
Ekkora rendszereket soha nem tesztelik élesben. -
válasz
lugosi
#59533
üzenetére
nem vagyok t-s illetékes, így akár írhatnék is véleményt, de inkább nem teszem, mert él még bennem a szolgáltatós illetékes káromkodása - tudni kell, hogy nem szokása, csak ha erősen problémás dologról van szó -, amikor erről kérdeztem.
tudnak a hibákról, próbálnak is tenni ellene, de biztos nem adott minden szükséges feltétel.
mellesleg jegyzem csak meg, hogy eleve rosszat sejtek adott szempontból, ha egy általam ismert és nagyon hozzáértőnek tartott szakember levelet ír és az aláírásában már más céget látok, mert olcsóbbat biztos találhattak a helyére, de jobbat nem feltétlenül... -
Na megcsináltam én is a Telekom fiókot, és a hozzárendeléseket. Elég jól megcsinálták. Sokkal kényelmesebb egy fiókkal kezelni az előfizetéseimet.
-
tomy86
addikt
válasz
kelekyle
#59536
üzenetére
"csak, hogy itt rengeteg adatnázissal és belső rendszerrel kell együtt működnie a frontendnek"
Éppen ezért nem élesben szokták az ilyet "tesztelni".
Erre legjobb példa a kedvencem, a vezetékes részen a régi ügyfelek beléptetése. Egy éve nem tudják megoldani. Szerintem ezt mindenhol töketlenkedésnek hívják. -
St3ven
addikt
Gondolom a honlapmizériától nem függetlenül a http://ugyintezes.bluemobile.hu/ oldal sem megy. Tegnap óta nem tudok blue mobile-os számot a honlapról tölteni.

Nem tudja valaki, hogy a T felületén (T-s számmal bejelentkezve) lehet-e blue-s számot feltölteni?
-
kelekyle
őstag
válasz
dptrsk
#59535
üzenetére
A többség eljut

Csak azt értsétek meg, hogy ez egy nagyon nagy komplex rendszer... weboldalt bárki összedob és menedzseli aztán egy hibát fél óra alatt javít. .. csak, hogy itt rengeteg adatnázissal és belső rendszerrel kell együtt működnie a frontendnek.
Tudnak kb. az összes hibáról de nem 5perc javítani. -
válasz
lugosi
#59533
üzenetére
Ez engem is érdekelne.
De az a kérdés, hogy mennyi panasz jut el az illetékesekhez.
Mert ha felhívja valaki a 1430at és elmondja a problémáját, ha nem rögzítik hibajegyként, csak azt mondják, hogy próbálja meg később, akkor 99%, hogy egy telefonos ügyintézőnél megragad a dolog, az illetékesekhez el se jut. -
Egyébként kíváncsi vagyok rá, hogy magának a Telekomnak mi a véleménye a saját weblapjáról. Tudnak-e ezekről a tömegesen jelentkező hibákról? Figyelnek-e a visszajelzésekre?
Furcsa, hogy hosszú ideje ennyire bugos a webshop, egyszerűen nem tudom felfogni, hogy miért nem üzleti érdekük a hibákat kijavítani, amikor ez már komolyan vehető értékesítési felületnek számít.
Esetleg van infótok arról, hogy mennyire foglalkoznak a véleményekkel, visszajelzésekkel? -
btz
addikt
Nekem is minden ment. Kb fél perc alatt regeltem facebookal, majd további fél perc alatt hozzácsaptam az egész család mobil és vezetékes előfizetését. Minden flottul megy, én eddig is csodálkoztam hogy ez nem így volt ilyen komplex formában megoldva. Nem tudom egyesek miért sírnak ha egyszer kitalálnak egy jó dolgot, amit használni sem kőtelező. Jó volt némi leállás a fejlesztések miatt, de ezt ki lehet bírni.
-
válasz
lugosi
#59530
üzenetére
a belépésen - és az új (összevont) regisztráción - problémáztak sokan, de nekem azzal semmi gond azóta sem, holott korábban volt, szóval ilyen tekitetben továbbra is tartom, a webshop rendelési folyamatot rázzák még gatyába, bár ha van/volt is azzal sok hiba, amikor épp rendeltem valamit, akkor mindig működött, szóval ilyen tekintetben is szerencsésnek mondhatom magam - más kérdés, hogy általánosságban kellene/illene mindig jól működnie...
-
Sordoran
addikt
válasz
Sordoran
#59525
üzenetére
Elkaptunk egy ügyfélszolgálatost chat-en, remélem igazat mondott a kérdéseimre:
- Futárnak megírjuk mikor hozza, akkor hozza (tapasztalatom szerint ezt szeretik nem elolvasni időben, pl. ráírom hogy délelőtt hozza, akkor is csak délután néz rá és upsz).
- Illetve azt mondta, a SIM kártyát kiküldik vele, nem kell külön jelezni, hogy kérünk újat (na erre kíváncsi vagyok tényleg küldik-e).
Megrendeltük, reméljük legjobbakat.
hoby36: Az érdekes, én megnéztem most a mizéria miatt sajátommal is a rendelést, hogy engedi-e üzletben átvételt teljes értékű jelszóval (engedi), és meg tudtam volna venni, pedig júniusig hűségidős vagyok.
-
hoby36
senior tag
Nekem meg nem engedi a készülékcserét.Azt írja,hogy csak amikor lejár a hűségem,csak akkor tudok.Arany kártyás vagyok pedig.Kár,hogy nem aznap váltottam,amikor lejárt a 21 hónap.

Hiba a WebshopCheckUpgrade eljárásban : Nyitott behajtási tickler (lOlaWf_Customer.GetCustomerByDeviceOrAccount)
Ehhez az előfizetéshez a hűségidőd jár le, utána tudsz meglévő előfizetésedhez akciós készüléket vásárolni.PRÓBÁLD MEG MÁSIK ELŐFIZETÉSEDDEL, VAGY VÁSÁROLJ KÉSZÜLÉKET ÚJ ELŐFIZETÉSSEL.
-
Sordoran
addikt
válasz
kelekyle
#59483
üzenetére
Köszi a segítséget! Viszont új problémába futottunk: beléptünk online felületre korlátozott jelszóval, és kosárba rakjuk, okézzuk a folyamatot, viszont átvétel módjánál csak házhozszállítás van, ami nem jó. Apám nevén van, neki kéne átvennie azt írja, viszont ő délután dolgozik egész jövőhéten, így ha nem délelőtt jönnek bukta, így csak üzletbe való átvétel lenne jó, viszont ilyen opció nincs.
Viszont, ha a főkártyával lépünk be, és arra akarjuk megvenni, akkor van üzletben való átvétel (az nem gond, hogy arra kerül hűség), de akkor meg a sim kártya problémás, mert most normál méretű SIM van a telefonba, és microSIM kell az újba. Kérdés, hogy ezt hogy oldhatjuk meg, ha másik számra vesszük a telefont, mint ami használva lesz telefonhoz, így azt kéne cserélni, mennyire veszik ezt szigorúan? -
válasz
dedike
#59523
üzenetére
a második lépés után - amikor a kedvezményes domino sim igényelhető az előfizetés mellé - kifehéredik minden - többszöri nekifutásra is - és sehova tovább, csak vissza.
érdekesség, hogy utána üres kosarat mutat bármilyen művelet után, de ha előfizetést váltok bármelyik másikra, akkor viszont már jelzi, hogy van egy tétel a kosárban és meg is jeleníthető, onnan pedig már enged tovább az utolsó lépésig, a véglegesítést viszont már nem próbáltam ki, hiszen nem szeretnék rendelni.zoli62; a flottás előfizetés egy külön kategória - az általad leírtak mellett/ellenére is -, így ez nem olyan különös dolog.
-
válasz
Blackmirror
#59519
üzenetére
szerencsére nem volt probléma, de azért előrelátó voltam, direkt a t-email címemet adtam meg, hogy egy esetleges probléma esetén ne hivatkozhassanak arra, miszerint biztos az e-mail szolgáltatómmal van a baj és amiatt nem kapom meg az aktivációs levelet, mert akkor azonnal mondtam volna, hogy házon belül keressék a hibát!

-
ennyi problémát taglaló hozzászólás láttán, mondhatni félve nyúltam hozzá az új regisztrációhoz, de csak megadtam a t-email címemet, hozzá a jelszót, a megerősítő levélben kapott linkre kattintva aktiváltam a fiókot, hozzáadtam az egyik (legrégebbi) előfizetésemet, utána pedig azt látom a profilban, hogy a rendszer a többi előfizetésemet automatikusan hozzácsapta, szóval azokat külön már nem is kellett.
soha rosszabbat! -
22balu
aktív tag
válasz
Blackmirror
#59515
üzenetére
komolyan nevetséges ez a T-mobil -
milenda
tag
Kitartás kedves lányok és fiúk. Németországban az összevonás óta, azaz több mint egy éve nem lehet interneten keresztül egyenleget feltölteni.
Nekem eddig egy számot sikerült bevinnem az újonnan regisztrált fiók jelszavával. Azóta ha ezt adom meg, hibás jelszót üzen, ha az 5 jegyű PIN kódot, akkor internal error. -
válasz
dptrsk
#59508
üzenetére
Különböző előfizetők nevei alatt van (magán és céges számok). Eszem ágában nincs most elkezdeni ezzel játszogatni.
Én elhiszem, hogy ők ezt remekül kitalálták, hogy majd odaül az ember, elkezd gépészkedni, hogy nekik kevesebb melójuk legyen, de sokan nem fogják ezt megtenni, így szerintem csak feleslegesen sok melót vettek a nyakukba. De hát ez nem baj, legalább lesz felvétel a telefonos operátorok között.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Semmilyen fiókot nem csinálok, be volt regisztrálva mindegyik Online ügyintézésre, működött. Ne csináljanak nekem szabadidős programot, hogy fiókozgassak. Majd kapkodják a telefont az ügyfélszolgálaton.
-
Teko001
őstag
válasz
lugosi
#59505
üzenetére
Nem kell újra regisztrálni. Ha csinálsz egy fiókot, akkor egy fiók alatt kezelheted mind a négyet, és nem kell egyesével belépdelned. Erre lesz jó az új fiók
(#59507) 22balu: Jobb lesz azoknak, akiknek nem 1db szolgáltatásuk van az egész telekomnál. Akinek egy van, marad minden ugyanúgy (habár az otthoninál már a fő mail-el mintha nem lehetne belépni), akinek több, egyszerűbb lesz.
-
válasz
22balu
#59499
üzenetére
Micsoda??!? A meglévő regisztrációkat újra kell regisztrálni? Van 4 számom náluk, azt hiszik ezek hogy újra nekiállok játszani mert ők egy új felületet álmodtak a weblapjuknak? Nyugtassatok már meg hogy ez nem komoly...
Ha így van, akkor részemről regel a fene, innentől minden piszlicsáré ügyintézési dolgommal hívom az ügyfélszolgálatot, ha már tesznek arról hogy saját magam ne tudjam elintézni amit akarok. Ha ez így nekik olcsóbb, akkor lelkük rajta
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Ha ők jobban szeretik, ha a munkatársaikat ugráltatják és feltartják minden hülye kérdéssel, akkor rajtam nem fog múlni. Természetesen azonnal felnyomom őket, ha a jogszabályban meghatározott időn belül nem kapok ügyintézőt. Amúgy rendesek, sokkal könnyebb valakit telefonon ugráltatni, mint odaülni a gép elé és megcsinálni magam.
Mikor az ember azt hitte hogy már nem lehet rosszabb a webes felület, kiderül, hogy: de.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Microsoft Surface Laptop 3 13.5" i5-1035G7 8GB 256GB 1 év garancia
- MikroTik CCR1009-7G-1C-1S+ Cloud Router
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L540 - i5-4GEN I 16GB I 500SSD I DVDRW I 15,6" HD I Cam I W10 I Garancia
- Logitech G513 Carbon Tactile DE (3) (ELKELT)
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

Az remélhetőleg 3990 rablánc nélkül is. Inkább maradni kellett volna Mozaik S-ben, szarok az új csomagok, és ilyen 4-6e Ft-os díjcsomag mellé készüléket sem éri meg kihozni, kegyetlen drágák. Megnézem a számhordozást...



A kedvezmény nem számít, hiszen ezzel egy ezressel bentebb lennék havonta.










