-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nekem egyszer azért veszett el az arany jogosultság, mert 790 forintos dijcsomagba váltottam és hónapokig abban voltam.
Nem érkezett rá elegendő pont, és buktam.
Mondanom sem kell, hogy milyen pipa lettem, mert arra akartam a páromnak új készüléket venni részletre.
-
Soulfly842
addikt
-
válasz
tzsolesz
#61096
üzenetére
szia,
olyat tudok elképzelni, hogy az arany/platina jogosultságot kilőtte a rendszer a díjtartozás/korlátozás miatt, annak megléte pedig feltétele adott előrehozott, 21 letelt hónaptól kivitelezhető módozatnak.
jobb esetben csak ideiglenes a dolog, de nagyon szűken véve, akár komolyabb is lehet; link -
tzsolesz
nagyúr
Sziasztok.
2015 május 2.án lehetett volna előrehozott (21 hónap) készülékváltást indítani.
Viszont 1 napra korlátozták a szolgáltatást.Közben ki lett fizetve de most belépve azt mondja hogy augusztus 2.
A T-Mobil ügyfélszolgálatán azt mondták azért írja ki mert még nem lett lekönyvelve a befizetés.
Létezik olyan hogy megfosztanak az előrehozott készülékváltástól, ha korlátozva volt a szolgáltatás számlatartozás miatt?
Vagy az ügyfélszolgálat mondja jól, és csak könyvelési probléma miatt van ez.
Nem írja az oldal hogy számlatartozás lenne. Amikor volt, akkor kiírta. De a befizetést követően 1-2 órára már ez fogadott. -
Mano66
senior tag
A fiamnak 06.07-én jár le a hűsége.Már most felajánlották neki,hogy vásárolhat új készüléket.Kérdésem az,hogy számolhat ködbérre azért mert hűségidő lejárta előtt vásárol?Vagy várjon inkább a tényleges lejáratig?
-
-
válasz
DeathAdder
#61084
üzenetére
szia,
amennyiben a note 4, úgy; telefon -> opciók -> beállítások -> hívás -> további beállítások -> hívóazonosító; hálózati alapértelmezés/szám elrejtése/szám megjelenítése
a my telekom felületen, továbbá a my telekom alkalmazásban is módosítható, hogy alapértelmezetten küldje mindig, valamint a telefonos ügyfélszolgálat is beállítja, de fontos tudni, hogy az általad eszközölt manuális módosíthatóság feltétele az alapértelmezett tiltás.
-
St3ven
addikt
Kösz mindenkinek a gyors ellenőrzést.

Nekem két napja nem megy, két különböző eszközön, két számmal is próbálva.

Nem csináltam új Telekom fiókot, meg semmiféle összevonást, ha ez befolyásolja.
-
Teko001
őstag
válasz
DeathAdder
#61084
üzenetére
Van egy alapértelmezett beállítás a szolgáltatói oldalon. Ez a te esetedben, hogy rejtse el a számot. Ezt a telefon felülbírálhatja. Itt találsz egy leírást, hogy Androidon hogy kell átállítani (Hívásbeállítások lenyíló alatt a Hívóazonosítás rész).
(#61085) r3dsnake: Nálam működik
-
Hali.
Jelenleg nem vagyok magyarországi lakos, ezért csak egy töltögetős (azt hiszem domino-nak hívják) számom van szükséges esetekre és amikor MO-n vagyok.
Szóval már amióta a kezdetektől használom bő 5 éve ezt számot észrevettem hogy mindig inkognitóban telefonál, és ezt a régi javas samsung telefonomon mindig át kellett állítanom manuálisan hogy kijelezze.
Jelenleg egy androidos telefonba tettem át a számot, ahol szintén Privát Számot ír ki annak akit hívok, és itt nem tudom átállítani hogy kimutassa, vagyis nem találom hogy hol kell
Tudnátok esetleg ennek beállításában segíteni, és hogy egyáltalán miért hív mindig privát módban bármelyik telefonba is teszem a számot?
Köszi

-
St3ven
addikt
Nektek működik a belépés az androidos Telekom alkalmazásba?
-
vansboy16
csendes tag
Sziasztok !
Végső mentsvárként hozzátok fordulok. Vásároltam idén januárban egy Z3-at domino csomagban, aminek aztán sikerült berepeszteni a kijelzőjét. Bevittem a legközelebbi T-s üzletbe, ahol vállalták a térítéses javítását. A Sony szervizből fel is hívtak, elmondták mennyi lenne a javítási költség és hogy vállalom e, természetesen elfogadtam. A gond az, hogy az 1 hónapos határidő április 8án lejárt, a telefonról még sincs semmi hír, csak annyi, hogy a logisztikán van, kb 3 hete. A lényeg, hogy senkinek fogalma sincs arról, hogy hol van a telefonom és hogy mikor fogom megkapni. Természetesen az, hogy lejárt a határidő őket nem érdekli, sajnálják, de várjak türelemmel.
Nem vagyok egy ideges és bosszús típus, de ez már kicsit sok nekem. Mit tudok tenni ilyen esetben ? Az üzlet nem segít, illetve hiába telefonáltak, senki nem tudta megmondani hol van a telefon, csak a sablon "logisztikán van, majd érkezik" szöveget kapom.
Járt már valaki így esetleg ? Ha a héten nem kapok semmilyen választ, akkor irány a fogyasztóvédelem... -
Soulfly842
addikt
Szia!
Ne haragudj, elég minimalistán fórumoztam mostanában. Sok dolog elvitte az időmet.
Annyi a lényeg, hogy eddig egy virtuális egy éves 'jelölő' került csak rá, de ez a készülékvásárlás lehetőségét nem befolyásolhatta.
Ez azért is van így, mivel egy adott aranykártyás szerződésen ennyi időre köti le az egyedi tartozék tartozékvásárlásos kedvezményt.
Eddig ez a virtuális kötbér mindig 0 Ft. volt.
Most viszont a Vivicitta tartozékok miatt - egyedi kedvezménnyel jelentősen piaci ár alatt történt az értékesítés - a kedvezmény mértékét kötbér formájában feltüntették (ez engem is meglepett utólag).
Ez az előfizetésedet semmiben sem befolyásolja. Bármilyenre válthatod, készüléket is vehetsz rá, csak ha ez alatt az egy év alatt megakarnád szüntetni, akkor vissza kellene fizetni a tartozékkedvezmény összegét.
-
válasz
Rhino666
#61071
üzenetére
mi nem világos azon, hogy a szolgáltatók egyedi szerződéseket is köthetnek a szolgáltatókkal, illetve ez fordítva is igaz, minden szolgáltatónak adott a lehetőség, hogy kivel és miként akar üzletelni, milyen módon akarja azt reklámozni, de igaz ez szintúgy fordítva is.
miért csak a telekom, meg miért csak a samsung?
a telenor vajon miért nem forgalmaz htc készüléket?
nem mellesleg, mi alapján vádolod a samsungot és a telekomot ilyesmivel, hogy a htc direkt késve érkezik a samsung miatt?
honnan tudod, hogy nem a htc miatt van így?
a hamarosan kapható készülékek listáján nagyon sok olyan készülék nem jelenik meg - gyártótól függetlenül, illetve szinte mindegyikre tekintettel -, amik aztán hirtelen megvásárolhatók lesznek, így ebben is felesleges összefüggést keresni/látni.
amikor az új iphone megjelenik, akkor annak reklámját preferálják, máskor meg mást.
más szolgáltatóknál is azt látod aktuálisan - ha több típusú csúcskészülék jelenik meg azonos időben -, amelyiket adott szolgáltató jobban preferálja valamilyen okból, aztán a többi érdekeltségi...stb. sorrendben.
egyik szolgáltató sem ad ingyenes reklámfelületet, a htc-nek meg ennyire futja adott tekintetben, ez van...
a gyártók és a szolgáltatók sem jótékonysági szervezetek, mindegyik anyagi érdekeltségű, annak megfelelő szerződésekkel, így egyik gyártónak sincs megtiltva, hogy kedvezőbb helyzetbe kerüljön egyik vagy másik szolgáltatónál, de továbbra is az a helyzet, hogy a htc ilyen téren nem domborít, erről viszont sem a szolgáltató, sem pedig a többi gyártó nem tehet! -
válasz
Rhino666
#61071
üzenetére
Nem késve érkezett, hanem a HTC (valószínű) nagyobb hasznot akart, mint ami a Telekomnak belefért, idáig tartott, míg megegyeztek.
Míg csak tárgyalások folytak a Telekom nem tette a hamarosan kínálatba a HTC-t, mivel azt látta valószínűbbnek, hogy nem lesz egyhamar megegyezés, s az kellemetlenebb, ha a hamarosan kínálatban tölt 2-3 hónapot mire megegyeznek.Ha a HTC nem lenne annyira kapzsi, akkor hamarabb bekerült volna.
Én így látom a helyzetet. -
Mi nem világos azon, hogy g*ciség a Samu részéről felvetni, a T részéről meg elfogadni olyan marketing feltételeket, mint pl. Tessék, itt van pénz reklámra, de aztán a HTC-k késve érkezzenek, bejelentés nélkül???

Ez így belefér a Telekom üzletpolitikájába?

Komolyan az összes gyártó fizet, aki fel akar kerülni a hamarosan kapható készülékek listájára? Vagyis az nem is egy közérdekű, informatív oldal, hanem egy reklámfelület?

-
cris78
őstag
Sőt, most lettek idén új Blackberry csomagok, telefon meg nincs és ez nem a T hibája.
-
válasz
Rhino666
#61065
üzenetére
nézőpont kérdése, nem hiszem, hogy bárki is megtiltja a htc részére a nagyobb/jobb reklámok megfizetését, vagy a szolgáltatókkal megköthető előnyösebb szerződéseket, de ha nem hajlandók erre - ellentétben sok más gyártóval -, akkor ebben a tekintetben lemaradnak, ez van...
a telenor kínálatában egyáltalán nem látok htc készüléket.
nem etikátlan vagy diszkrimináció ez, hanem üzletpolitika, ami minden más területen is jelen van. -
vwpolopg
őstag
válasz
Rhino666
#61065
üzenetére
Szerintem senki nem tiltotta meg a htc-nek, hogy kifizesse ugyanazt a pénzt vagy többet a t-nek az adott reklámfelületért, amit a samu megtett... be is előzhették volna a samut egy kizárólagos szerződéssel, gondolom én. Jaaa, hogy nincs rá pénz? Akkor így jártak, nincs miről beszélni. Pénz beszél.
-
-
válasz
cris78
#61043
üzenetére
két lehetőség szokott adódni ilyen hűséges esetekben;
- nem enged adott előfizetéshez készüléket vásárolni a rendszer, tehát muszáj a telefonos ügyfélszolgálat segítségét kérni
- enged a fent leírtak szerint rendelni a rendszer, de a hűség miatt automatikusan nyomja a kötbért is, ezért javasolt a a telefonos ügyfélszolgálat segítségét kérni, megelőzve a komolyabb bonyodalmakatFamalac; egy másik t-nél vagyok; teljesen szabadúszó!

-
válasz
Rhino666
#61057
üzenetére
kaptatok?
nem követed rendesen ezen témát, ellenkező esetben tudnád, hogy nem vagyok t-s illetékes, hanem csak régi előfizetője a szolgáltatónak.
a mai világban ez megy, hogy mindenki úgy szerez piacot, ahogy tud, a maerketing pedig fontos adott tekintetben - akkor is, ha ez nem mindenkinek tetszik.
amikor egy gyártó nem tud és/vagy akar (eleget) költeni a reklámozásra és lecsúszik bizonyos felületekről, mert vele ellentétben som más gyártó rászán egy adott összeget, vagy kínál olyan ellentételezést a szolgáltatóknak, ami okán jobb helyzetbe kerülnek adott tekintetben, olyankor érdemes elgondolkodni, hogy nem feltétlenül a marketingre többet költő gyártók a hibásak, hanem az az egy kilógó nem tud/akar versenyezni ezen a téren, de akkor tényleg nem az ellenkezőleg cselekvő többséggel van a gond...
a z3c megjelenését követően ömlött a reklámja a tévéből, nem is csak egy csatornán, több másik gyártó új telefonjának a reklámja összesen ha volt annyit nyomatva, akkor a sony a hibás, mert kiszorította a többi gyártót? nem! minden gyártó eldöntheti, hogy mikor, hol és mennyit szán ilyesmire. -
-
Értem én, hogy nem költ marketingre, de miért kell szándékosan kihagyni még a hamarosan kapható készülékek közül és miért kell mindig később elkezdeni forgalmazni?
Azt ne mondd, hogy nem kaptatok, mert a Vodának már régesrég raktáron van. 
Nagyon úgy tűnik, mintha szándékosan csúsztatnák a megjelenést és direkt nem tennék ki a hamarosan kapható készülékek közé. Ezt meg már nem lehet a marketing hiányára fogni.

Nincs hadjáratom a Samsung ellen (mindenki úgy szívatja magát, ahogy akarja), de az, hogy ilyen módszerekkel szereznek piacot, elég undorító húzás és nem igazán tudom szó nélkül hagyni.

-
válasz
Rhino666
#61053
üzenetére
az új iphone...stb. is ilyen reklám tárgyát szokta képezni a megjelenéskor, ezzel semmi probléma, a htc meg köztudottan nem igazán költ marketingre, de emiatt nem a samsungot kellene okolni - nem is értem a hadjáratot, amit ellenük folytatsz -, minden gyártó maga dönti el a reklámozás mennyiségét és milyenségét, a htc előtt is adott lenne a lehetőség...
-
-
-
varsam
őstag
Sajnos a webshop szokott késni, de a publikus árlistában benne van mindkettő, így egyáltalán nem titok egyik készülék sem.
-
-
ferob
őstag
Bár nem tudom, hogy mennyire publikus, tekintve azt, hogy a webshopon nincs nyoma és a hamarosan kapható készülékek között sem található, de kapható a HTC One M9 és a HTC Desire 510 a Telekomnál is, így az előbbi ára 198 960 Ft, míg az utóbbié 45 360 Ft.
-
Vangelis
félisten
válasz
bwin.party
#61044
üzenetére
A postai terminálokon nem szeretik feltölteni az egyenleget... a bankkártya terminált szokták használni,.
Nekem kellett erősködnöm, hogy egy tesco-s számot legyenek már szívesek a szrt-s en feltölteni, mert a másik nem tudta. -
BéHGT
senior tag
válasz
bwin.party
#61044
üzenetére
Én eddig ahol csináltattam ilyen szerencsekártya feltöltést, ott volt sima kártyafeltöltés is, ahogy néztem a kijelzőt.
-
bwin.party
aktív tag
Sziasztok!
Dominó egyenleg feltöltést bármely Szerencsejáték terminálról lehet kérni? Mert vannak olyan lottózók, ahol azt mondják, hogy ők ilyen univerzális feltöltést nem végezhetnek. Van ilyen, vagy csak baromira nem akarják feltölteni az egyenleget?
-
válasz
cris78
#61037
üzenetére
ilyenkor magyarázkodnod kell majd az ügyintézőnek és harcolni vele, hogy mit szeretnél és azt vigye át neked a rendszeren.
Tappancs2001; szia, előfizetés esetén van, de díjcsomagra aláírt hűségnél nincs (adott tekintetben) előhozott kedvezmény, így utóbbit csak kategórián belül lehet(ne) módosítani a hűség lejártáig, a korábban eszközölt lefelé módosítás kötbéres lesz, ha kilépsz a megfelelő kategóriából.
-
Tappancs2001
senior tag
Sziasztok! A következő lenne a kérdésem. Jelenleg Next s 2 év díjcsomagom van, aminek 2015.10.26-án jár le a hűségideje, illetve a vele együtt vásárolt készülék részletfizetése is akkor jár le. A hűség lejárta előtt mennyivel lehet előfizetést lefelé módosítani? Move S előfizetésre szeretném. Előre is köszönöm a segítséget
-
r3dsnake
nagyúr
válasz
azigazimoris
#61034
üzenetére
"Így csak az adott napokra vonatkozó díjat számlázzák."
Egyébként is. Tökmindegy mikor kapcsolja be, nem fog többet fizetni.
-
Lacko84
aktív tag
Mivel leforgalmaztam az új díjcsomagomban foglalt kemény 30mb adatforgalmat mikor érdemes netplusz L csomagot kérni? Várjam meg a hónap elejét vagy most? Mikor érdemes? A másik hogy hogy kell igényelni?
-
válasz
Lacko84
#61029
üzenetére
amennyiben adott előfizetéssel rendelted a telefont, úgy még benézni sem tudják és díjmentesen cserélik, de ha netán másik előfizetéshez kapcsolódó sim kártyáról van szó, akkor is próbáld rávenni az ügyintézőt; link (több t-s is hangoztatja, hogy díjmentes egy ideje - kivéve persze a térítéses eseteket, amikor rongált, eltűnt...stb. -, de ennek ellenére néhány ügyintéző még próbál behajtani a csere okán 4500 ft-ot)
-
válasz
cris78
#61024
üzenetére
korábban csak move xs díjcsomagot írtál, azt nem tudom/tudjuk kitalálni látatlanban, hogy milyen opciókat használsz még mellette, de nem feltétlenül amiatt, valakinek alapban is működik, ahogy igaz ez a adatkeretre is néha.
a jelenleg hatályos (publikus) díjszabásban nem találok olyan opciót/információt arra vonatkozóan, amit írsz. -
L.L.
senior tag
Sziasztok,
Kb. 1 hete vásároltam a webshopon keresztül egy mobiltelefon tartozékot, pontosabban egy galaxy s6 gyári tokot. A problémám, hogy már a gyári csomagból kivéve, a védőfólia alatt is karcos volt, ez 2-3 nap, tényleg óvatos használat után, sokkal csúnyább lett, illetve a készülék "mozog" is a tokban. A kérdésem, hogy ilyen esetben van e lehetőségem visszaküldeni a terméket 14 napon belül, és ezt milyen módon tudom megtenni? -
nem ismerem annyira alaposan a rendszert, szélsőséges esetben biztos megoldható, a lényegibb az, hogy jogilag megléphették, emiatt nem hinném, hogy kivételeznének bárkivel is, mert az nagyobb problémához vezethetne - ha kiderülne, márpedig sokan eldicsekednek ilyesmikkel különböző formában -, mint akár több (régi és hűséges) előfizető lelépése emiatt...
-
-
-
Trane
csendes tag
Nem tudom, most május 1.-én kerültem bele akaratom ellenére. De idézet a teljes díjszabásból:
"Amennyiben az egyes díjcsomagok használatát az előfizető 2013. november 1. előtt megkezdte, akkor a VoiP szolgáltatás a Like 50, Eco Surf, Fun aranytárkártya, Fun Dupla és a next S díjcsomagokat kivéve minden esetben igénybe vehető."
-
-
Trane
csendes tag
válasz
cris78
#61009
üzenetére
Mióta vagy abban? Mert aki 2013. nov. 1. (amikor kezdték szűrni) óta nem módosította az előfizetését, azt nem bántják. Pl. 2013. nov. 1. óta az Ikon 200-ban se volt VoiP. Nekem működött eddig, mert még azelőtt léptem be. Most megszűntették, és áttették a Move M-be. Nos, azóta nem működik.
-
glaci
őstag
válasz
polonic
#61006
üzenetére
Lehet, megérte volna.
Azóta már megint útra keltem és ma már nem fogok visszamenni.Esetleg az is elég, ha azt mondom, hogy az autóbusz állomásnál és a kikötői sétánynál volt a hiba és akkor ők már tudják, hogy az melyik cella?
(Mert gondolom, ha épp ott vagyok és "bemérnek", az lehet a "tuti" módszer.) -
Trane
csendes tag
válasz
Soulfly842
#60983
üzenetére
Köszönöm szépen! Áttanulmányozom.
A korlátlan csomagok bár jók, de nekem feleslegesek egyelőre. Eddig jól gazdálkodtam azzal az Ikon 200-zal, a VoiP lehetőségeket kihasználva. A költségcsökkentésen kívül azért fontos a VoiP elérthetőség, mert sok ismerősem és üzleti partnerem is használja. Hiába tudnék őket hívni korlátlanul mobil hálózaton, visszahívni pl. Viber-rel szoktak megtakarítás céljából. Értem, hogy a szolgáltatóknak kell a több bevétel, de szerintem ez a csomagszűrés akkor is egy nem szimpatikus és rossz lépés tőlük. Aki használni akarja a VoiP-t, az ki fogja találni a módját (pl. Wifi-en), vagy egyszerűen átpártol más szolgáltatóhoz. Inkább ehhez igazodva megpróbálhatnának értékesíteni az adatcsomagokat.
-
#32577792
törölt tag
válasz
szabogabor10
#60988
üzenetére
Köszönöm
Így sikerült is és össze is vontam egy bejelentkezési adat alá a kettő.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- ASUS TUF A15 FA507 - 15.6"FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 1TB - Win - RTX 4050 - 2,5 év garancia
- ASUS ROG Strix SCAR 17 csúcs gamer laptop, i9-12900H, RTX 3080 Ti, 360hz! Szép állapotban,dobozával.
- iPhone 14 Pro Max - 128 GB - Space Black - gyári tartozékokkal - szép állapotban
- Apple iPhone 15 Pro Max, független, megvigyázott, karcmentes állapotban
- Jamo S 805 front hangfal+ center
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3338
- Sanyo akkutöltő + 2 használható akku
- Xbox Series kontrollerek 1 hó garancia, számlával!
- Motorola Edge 40 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő












dptrsk
