-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zeki
nagyúr
Itt lehet online nem elfogadni az új ÁSZF-et:
http://www.telekom.hu/mobil/tajekoztatok/aszf_valtozasAz épp aktuális Telekom díjváltozások meg itt tudhatók meg:
http://www.telekom.hu/dijvaltozasok -
djculture
félisten
válasz
ForRedGlory #63596 üzenetére
Szerintem meg egyszer már volt ebböl vizsgálat még a csekkes ügyben, akkor is elmeszelte a hatóság ezt a gyakorlatot hogy egyik meg másik fizetési mód között különbség legyen. Ez ugyanugy jogtalan bárki ezt jelezi aki így járt megint viszgálat lesz belőle.
-
Varszegig
veterán
válasz
djculture #63594 üzenetére
És a hitelcsapda mellé vesz egy tabletet/telefont részletre, lehetőleg 10.000+-os előfizetéssel, 2 év hűségre? Hát bocsi, erre azt mondom, hogy természetes szelekció, fel kéne nőni az embereknek pénzügyileg. A legnagyobb rezsicsökkentést mindenki maga tudja megcsinálni.
ForRedGlory: Ha utolsó nap jut eszembe, akkor is megoldom, ha elektronikus fizetési módot választottam. Ha maradok a papírnál, az gáz, de akkor megérdemlem. Nálam ami nem mehetett a díjnet/távszámla alá, és csekk, annak a QR kódjával megy az iCsekkbe, az egyetlen aki nem képes nyomorult QR-t nyomtatni a csekkjére, az a helyi vízmű, azt meg átutalom, mert nem fogok azzal az egy csekkel sorban állni 1 órát a postán, az utalás meg ingyen van. Ja, és azt is tolom mobilról, ha épp úton vagyok.
Ja, és a leszoktatással valahol egyetértek, -
ForRedGlory
félisten
válasz
Varszegig #63592 üzenetére
Ettől függetlenül még előfordulhat, hogy a sors így hozza. Utolsó nap jut eszedbe munkába menet, stb... Ennek a célja nagyon egyszerű. Leszoktatni a nagyon ráérő embereket arról, hogy ilyen piszlicsáré dolgokkal felkeressék az ügyfélszolgálatot, elvéve az "erőforrást" azok elől, akik komolyabb dolgokkal keresik fel az ügyfélszolgálatot. Hirtelen legalább 5-6 db egyéb fizetési módot tudok, nem csoda, hogy ezzel nem kíván az ügyfélszolgálat foglalkozni.
-
djculture
félisten
válasz
Varszegig #63592 üzenetére
Akkor most csak azon gondolkozz el mennyi ember van hitelcsapdában, ami a számláján megjelenik volt nincs.. Innentöl nemfogsz csodálkozni.
jakos73: Szerintem még nem késhetted le elseje után küldték kifele mindenkinek, nézd meg a dátumot. Online is lehet nyilatkozni amugy, majd valaki belinkeli mert nekem nincs elmentve a telekom adott oldala.
-
Ice&Lime
veterán
válasz
djculture #63588 üzenetére
Igen, kaptam smst, de ott nem volt szó benne áremelésről és hogy mi a helyzet hogy nyilatkozni kell meg stb. Akkor lehet, hogy lekéstem már róla. Mostanában erős túlzással, de lassan minden hónapban küldenek egy smst, hogy változnak a feltételek, amit ember nem tud már nyomon követni.
Egy régi dominós csomagnál ez mit jelent az eddigi megszokottakhoz képest, van erről valami konkrét számokkal táblázat, összehasonlítás? (sms, hívás, stb..)(#63594) djculture: már nincs meg az sms, törölve lett, így nem tudom (ez volt az 50. változtatós sms már a sorban).
-
Ákinard
aktív tag
válasz
djculture #63586 üzenetére
Lassan mondom, hogy mindenki m-e-g-é-r-t-s-e:
A telekomadót a szolgáltatóknak kell fizetniük, nem háríthatják át az ügyfélre!Amúgy mekkora bullshit már amit a "panaszos" ír:
" de nem mertem megkockáztatni, hogy kevesebbet fizetek, mert hátha késedelmi kamatot rónak ki rám."
Nem egyszerűbb lett volna azt mondani, hogy Jónapot a számlámat szeretném befizetni?
-
Ice&Lime
veterán
Tudom, hogy kicsit lemaradtam a témáról, de itt is van ez az áremeléses dolog, amire reagálni kell időben, vagy már lekéstem róla? Nincs előfizetésem, sima-régi kártyám van már sok éve, azt is érinti a dolog?
-
djculture
félisten
Ez is sikertörténet lesz 500forintért mondják meg egy t pontban a számlaegyenleget: [link]
Szerintem ez is jó pár törvényt sért.. -
adika4444
addikt
Hát erre ráfáztam, akkor nem kellett volna húzni-halasztani... Akkor nincs más, mint a reménykedés...
Mondjuk ha kérdezik h mi van, azt tuti közlöm, hogy a kijelzőnél az üveg ragasztása jött fel, mert szinte biztos vagyok benne, hogy a ragasztó fáradt el.
Mindenesetre reméljük a legjobbakat. -
Sanzaa
senior tag
Sziasztok!
Június 29-én visszaküldtem elsőbbségivel egy webshopon vásárolt készüléket (kali segítségével-köszi) a 14 napos webshopos vásárlástól elálló jogommal élve, de még semmi hír nem jött a Telekom részéről.
Kezdjek aggódni vagy még várjak? Van valakinek tapasztalata, hogy mennyi időt vesz igénybe, amíg vissza utalják a pénzt? -
válasz
adika4444 #63579 üzenetére
az baj, hogy így már sokkal kockázatosabb a dolog és közel sem teljesen biztos a siker.
eleve kérdezni fogják, hogy mikor jelentkezett a probléma, hiszen fontos szempont, az meg elég életszerűtlen, hogy adott időpontban már jelen volt, csak te azóta nem foglalkoztál vele, meg a szabály is úgy szól, hogy a fogyasztó a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kereskedővel közölni.
2 hónapon belül minősül kellő időben megtettnek, és bár a későbbi bejelentés sem jár jogvesztéssel, de akkor már kérhetik a késedelmes bejelentéssel okozott károk megtérítését.
remélni kell a legjobbakat, hátha összejön, csak nem feltétlenül lesz egyszerű... -
adika4444
addikt
Úgy voltam vele, hogy nyáron ráér, évközben nem nagyon tudtam mellőzni a telót, meg idő se nagyon volt bevinni, átveni stb....
Egyébként akkor amikor beviszem, nem nagyon hangoztatom mikor jött elő, aztán próba-cseresznye...
Amúgy ha nincs rajta külsérelmi nyom, akkor nem nagyon tudják rámkenni, igaz?
Mert ezen kívűl tényleg nincsen semmi karc, nyomódás, kijelző karc...
Hát amúgy meg reméljük a legjobbakat
Mindenesetre köszi a választ, akkor mondjuk iStyle Westend-be ellátogatok vele. -
válasz
adika4444 #63576 üzenetére
szia,
a szolgáltatónál már nincs direkt szerviz, továbbítják a készüléket a gyártói/szerződéses szervizbe, vagy magad is viheted közvetlenül megfelelő apr-be - utóbbi a gyorsabb.
bevizsgálják, szavatosság esetén pláne alaposabb a dolog, ráadásul ekkor már rajtad, mint felhasználón a bizonyítási teher, hogy a hiba már a vásárláskor - ebben az esetben cseréléskor - adott volt - a leírásod szerint ez nem így van, ami buktató lehet -, illetve nem felhasználói rendeltetésellenes használat okozta azt.
nem értem, hogy miért nem cseréltetted februárig - még a jótállás keretében, amikor még nem rajtad a bizonyítási teher -, ha már annak lejárta előtt jelentkezett a hiba... -
adika4444
addikt
Sziasztok!
Van egy iPhone5C-m, aminek kopog a kijelzője, és 2013. december 31-én vásároltam. Na most 2014 februárjában cserélték a teljesen rendeltetésszerűen használt karc és piszokmentes telefont, mert megdöglött a jack dugalj. Továbbra is nagyon vigyáztam rá, és valamikor télen jött ki vagy ősz végén a probléma, hogy kopog ez a nyanvadt kijelző. Most szeretném cseréltetni, de a gyári korlátozott jótállás lejárt 2015. február végén, tehát már az nincs rá. Viszont az alábbi
L:http://www.apple.com/legal/warranty/products/iphone-hungarian.html][link]
-en olvastam arról, hogy a vásárlás napjától, azaz 2013. december 31-től számítva 2 évig van szavatosság a törvények miatt, tehát elvileg ezt a problémát tudják nekem orvosolni.
A kérdésem az lenne, hogy ha mondjuk Árkád, Westend, vagy Tesco telekomjába besétálok ezzel a drága eszközzel meg papírkákkal hogy ez és ez a probléma, akkor cserélik nekem a jelenlegi refurb telót egy másikra?
Teljesen rendeltetésszerűen volt használva, zéró karcocska, tényleg nagyon vigyáztam rá, tehát ebbe nem köthetnek bele...
A választ előre is köszi! -
válasz
eddie17 #63549 üzenetére
igen, sok esetben újraindulhat a keret, akár egy sim kártya csere is elég hozzá, vagy bármi más, ami miatt kapcsolódó beavatkozás történik a profilban.
mclaren777; szia, a lényeget már leírták előttem, hogy sok helyen van már most is olyan, ahol 3g egyik módozata sem elérhető, de 4g/lte már igen, ráadásul ez az arány csak nőni fog, mert a 4g/lte fejlesztések ezt irányozzák elő, a 3g pedig nincs annyira preferálva.
nem feltétele a 4g/lte hálónak a 3g megléte.
a gyorsabb sebesség és jobb válaszidő mellett fontos még, hogy ideális esetben a legtöbb telefonnak jobb az akkumulátoros üzemideje 4g/lte hálón, mint 3g-n.
amelyik telefon 4g/lte képes, az visszafelé kompatibilis és kezeli a 3g módozatokat is, de fontos megjegyezni, hogy sokan csapdába esnek azon telefonokkal, amiket eredetileg nem ebbe a régióba szántak, hanem maga a tulaj hozta be külföldről, vagy akár hazai üzlet rendelte kintről, mert így olcsóbban beszerezte - neves nagy üzletláncok is forgalmaznak ilyet, edigital...stb. -, de azok nem kezelnek minden szükséges 4g/lte vagy 3g frekvenciát - szokás ilyenkor is a szolgáltatót szidni, pedig nem az a hiba forrása, hanem az eltérő régióba szánt, más, vagy nem minden itt használt frekvenciát kezelő készülék. -
válasz
zsof Nokia #63560 üzenetére
http://www.telekom.hu/mobil/lakossagi/tarifak/szolgaltatasok/telefonalas/autoskartya
De igen, van ilyen.
'Autóskártya
Egy hívószámhoz két SIM kártya' -
Jhonny06
veterán
Sziasztok!
Nano SIM-et ingyenesen kicserélnek sima SIM kártyára, vagy ezért fizetni kell? Ha igen, mennyit? Köszi.
-
polonic
félisten
válasz
mclaren777 #63554 üzenetére
A 4g berendezések nem tudnak 3g-n kommunikálni. Mivel teljesen más technológia.
De pl vannak már olyan multi BTS-ek vagy hogy mondjam (leegyszerúsítve a rádiók), amik mind a 3 szabványt tudják és nem kell külön mindegyikhez.A másik dolog meg a frekvencia. Itthon a 3g 900 és 2100 mhz-en múködik, az lte pedig 800, 1800 és majd később 2600 mhz-en.
-
Ákinard
aktív tag
válasz
mclaren777 #63554 üzenetére
Biztosan van ilyen, Szabadbattyán és Balatonvilágos között vasúton a privát telefonom LTE-n lógott, a szolgálati (amire nincs engedélyezve az LTE csak 3G) az meg Edgen az is el-el veszett.
-
Vangelis
félisten
Rendeltem 600ft-ért garanciás USB modemet...
De most nézem, hpgy csak hspa ....
Meg teló is jött....
Majd jó lesz valamire.
-
catroot
veterán
válasz
zsof Nokia #63562 üzenetére
Ha nem számolják túlfogalmazva, akkor boldogság van.
-
catroot
veterán
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy újra van havi 500 megám, holott minden hónap 20-án van a forduló? Kb. 4 napja léptem túl a limitet és be lettem lassítva.
Csodálkoztam is, hogy nem lassú a netem.
Szerk.: látom más is így járt
-
Zeki
nagyúr
válasz
mclaren777 #63554 üzenetére
Létezik hát!
Ott van pl. Kecskemét-Kadafalva, ahol vagy edge van, vagy 4G. Amíg nem volt 4G, addig csak edge volt. Egyszer valamiért volt 3G is, aztán 1 héten belül az sem.
Ezért mondják itt sokan, hogy 3G fejlesztés már nem lesz, ellenben 4G igen. Azt még év végéig fejlesztik.
A sebességen kívül a ping idő, meg a nem leterhelt cella az előny.
Az asszony melóhelyén a 3G egyszerűen fostalicska volt. Kapott egy 4G-s telót, azóta minden baba. -
#73820095
törölt tag
válasz
György1212 #63550 üzenetére
Persze, h életszerű. Nekem is hasonlókat játszottak el, csak más szolgáltatással és kisebb tétellel. Az állítólagos korrektségük csak mese habbal, ha vban arra lenne szükség. Nem érdemes várni, minden fronton minden infót begyűjteni, és cselekedni.
-
zoli62
addikt
válasz
ForRedGlory #63556 üzenetére
Nem, a másik folyószámlán minden időben van fizetve. Azt mondták, ez azért van, hogy ott is elmaradást ír a webshop, mert mindkét előfizetés ugyanazon a néven van. A túlfizetés pedig kéne kezelnie a rendszernek, attól még nem kéne megakadáályozniia a kedvezményes készélükcserét már csak azért sem, mert a telefonrészlet úgyis külön számlán lenne kezelve. Ez mindenképpen a rendszer hibája.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
zoli62 #63555 üzenetére
Ezzel sok mindent nem lehet kezdeni. Ha tulfizetes van, a webshop nem tudja normalisan kezelni. El kell tuntetni a tulfizetest. At kell vezetni masik folyora vagy vissza kell utaltatni.
A masik folyon attol meg hogy 0 Ft az egyenleg, lehet nincsenek a szamlak es befizetesek szamlapontosan teritve... azaz egyik honapban veleylen ha 500 Ft-al tobbet fizetsz, utana meg ennyivel kevesebbet akkor az egyenleg rendben van csak a rendszer nem tudja szamlahoz kotni, igy nincs osszevezetve. Ez is betesz az online feluletnek.
-
zoli62
addikt
Újabb adalék a My T-Mobile elektronikus számlarendestéhez, hogy lezárt negatív egyenlegnél a számlaképet nem töltik fel. A webshopban a kedvezményes készülékcserénél számlatartozást ír ki, és nem jeleníti meg az árakat. Érdekes, hogy egy másik azonos néven éevő számnál is ugyanez a helyzet, ahol nincs túlfizetés. Természuetesen a központi rendszerben nincs hiba, jön a reklamációra küldött SMS. Lassan az ügyfélkezelésben a mobil terület két fényévnyi előnye a vezetékessel szemben kezd elfogyni, Eddig a T-Mobile/Westel rugalmassága sokkal jobb volt a T-Home-nál, mára sajnos nem, hogy utóbbi zárkózik fel , hanem előbbi romlik. No comment.
-
mclaren777
senior tag
Sziasztok!
Olyan létezik, hogy egy szolgáltató adott terülteten csak 4G/LTE keresztül tud mobilnetet adni, a régebbi 3G/HSPA keresztül nem?
pl. pont a T-Mobile:
http://www.telekom.hu/mobil/lakossagi/ugyintezes/lefedettsegA 4G berendezések nem képesek a régebbi 3G keresztül kommunikálni?
Párhuzamosan kell üzembentartani a kettőt? Vagy hol a bibi?Azért érdekes a dolog, mert nekem bőven jó az akár 5 megabites mobilnet is, nem szükséges 150 megabit szóval csak amiatt kell vennem drágább 4G telefont hogy egyáltalán több helyen tudjak netezni? :-O
Sebességen kivül van még valami előnye a 4G-nek?
-
BéHGT
senior tag
Sziasztok!
Van egy főkártyám Next S-es tarifacsomaggal, mellette egy ATK-s Fun S. Ha megszűntetem a főkártyát milyen díjcsomagba kerül az ATK-s? -
György1212
újonc
válasz
djculture #63551 üzenetére
Nem tudom, hogy annak idején kérte e, nem hiszem. De, ha kérte is, többször jelezte, hogy nem kívánja igénybe venni a szolgáltatást, kapcsolják ki. Ha ez nem történt meg, akkor már itt mulasztott a t-mobil.
Köszönöm az infót, ha arra kerül a sor, igénybe fogom venni. Köszönöm! -
djculture
félisten
válasz
György1212 #63550 üzenetére
Kérdés hogy a netstart szolgáltatást a barátnőd kérte e ha nem akkor jogtalan mert az nhh egyszer ezt már elkaszálta. Csak külön jelzésre lehet ezt a szolgáltatást nyújtani. Ha kikapcsolod a meglévő internet csomagot és automatikusan ezt a netstartot aktiválják az jogtalan.
Mobil szolgáltatás- felügyeleti osztály Iktatószám: FU/7110-10/2011. Tárgy: Net Start szolgáltatás aktivá- lásának jogszerűsége, ÁSZF rendelkezések megfelelősé- ge Ügyintéző: dr. Rajnai Judit
Ezen az iktatószámon meglehet róla találni a határozatot.
Tehát nyugodtan lehet jelezni a telekomnak hogy az nhh-hoz a fogyvédhez fogsz fordulni mert a netsartot nem kértétek és enélkül a bekapcsolása jogellenes.
-
György1212
újonc
Szervusz!
Köszönöm, hogy időt szakítottál az ügyre és kifejtetted a véleményed. Sajnos, nekünk ez a dolog nagyon is életszerű.
Ma megy be Párom a helyi üzletbe és utánaérdeklődik, hogy mi is ez pontosan. Igen, valóban nem a kiküldött számla alapján reklamálunk, de az azért nem vitatható, hogy 1 millió forintos mobilnet azért durva. Teszem hozzá, hogy ami reggelre 1,2 milla lett úgy, hogy tegnap délután felfüggesztették a szolgáltatást. És már előzőleg is tiltva volt.
Én például éppen a nyáron jártam úgy, hogy a t-mobile rendszere összeomlott (vagy volt valami probléma) és a flottás díjcsomagomról lekerült a kedvezmény. Pár hónap után feltűnt, hogy szokatlanul magas a számlám. Telefonon rákérdeztem, minden rendben van. Csak nem hagyott nyugodni a dolog, bemenetem személyesen és láss csodát!!!! Kiderült, hogy hónapok óta inaktív!
Szóval, ha ebből indulok ki például, a "kedves" t-mobilnál ugyan mindegy, hogy milyen szolgáltatást veszel igénybe, mert jön egy ilyen hiba és megpróbálják rád verni a keletkezett számlát. Nekem azt jóváírták. De azt ugye nem gondolja senki, hogy 1 millát jóváíratunk velük? Sajnos ilyen jól nem megy.Remélem, hogy kiderül, hogy ez csak valami tévedés lesz és lesz bennük annyi gerinc, hogy fel is vállalják...
-
eddie17
addikt
Érdekes dolog történt. Tegnap előtt elfogyott az adatom. 13.-án indul újra. Erre ma reggel megint tele van az adat. Nincs semmi bekapcsolva csak a move előfizetés van. Most mire számítsak?
Lehet, hogy most rakták rá hogy nem fogadom el az emelést és ezért újra indult? Vagy nem tudom.
-
válasz
György1212 #63530 üzenetére
szia,
nagyon nem életszerű így a történet, bár némileg adóik hozzá néhány kiegészítés a következő hozzászólásban, de téves alapokból indultok ki, mert a my telekom felületen, telekom alkalmazásban...stb. kiírt (rész)összeg nem a kifizetendő számla végösszege, tehát eleve nem helyes kijelenteni, hogy annyit követel a szolgáltató, pláne mert nem tudjátok, hogy abból milyen okból és mennyi kerül majd jóváírásra - nem beszélve arról ha tényleg hiba is társul hozzá a rendszer szintjén.
a szolgáltatói ügyintézővel folytatott beszélgetés rögzítésének a tényét közöltétek az érintettel és hozzájárult ahhoz? amennyiben nem, úgy probléma lehet belőle, ha ilyen módon fel is használod, szóval azzal csak óvatosan!
békéltetőhöz lehet menni, tudnak tanácsokkal szolgálni, de csak ennyi, nem felügyeleti szerv, tehát bármit mondanak, azt nem köteles elfogadni a szolgáltató.
amennyiben megállapítást nyer majd, hogy megalapozott a panasz és a szolgáltatóval nem sikerül rendezni, úgy érdemesebb a megfelelő szervhez fordulni, aki felügyeleti joggal is rendelkezik a szolgáltatóra nézve.
azt nem értem, hogy ha már tavaly is voltak ilyen problémák a netstart kapcsán, akkor miért nem lett a szolgáltató illetékesének a segítségével kikapcsoltatva, mert az magától nem aktiválódik csak úgy újra, tehát közben is lehetett aktív, de a felhasználó időközben nem eszközölt olyan tevékenységet adott előfizetésen, ami (nagyobb) adatforgalmat eredményezett.
más kérdés, hogy bizonyos esetekben a felhasználó aktiválhatja annak ellenére is, hogy korábban kikapcsolásra került, de arról tudnia kell, hiszen kap róla tájékoztatást.
felhördülhet itt néhány ember - leginkább olyanok, akinek volt már valamilyen vélt vagy valós sérelme a szolgáltató irányába -, és küldhet azonnal a békéltetőhöz vagy máshová, de én azt mondom, hogy nyugalom és higgadtság, ellenőrizni a majd hivatalosan kiadott számlát, nem csak a végösszeg, hanem a részletek tekintetében is - résszámla is kérhető -, amellett tanulmányozni az ászf, díjszabás...stb. kapcsolódó részeit, hogy legyen megfelelő alapja a panasznak - ha az jogos -, illetve kivédhető legyen a jogtalan számla - ha az - és csak utána menni feljebb, ha a szolgáltatóval nem lehet dűlőre jutni.cris78, szia, a lezárásra kerülő díjcsomagokat lehet használni tovább, csak újonnan nem lehet már kérni, de amikor kivezetésre kerül valamelyik, azt utána már senki sem használhatja adott időponttól.
-
#73820095
törölt tag
http://privatbankar.hu/vasarlo/megszavaztak-eltunnek-a-roaming-dijak-az-is-megvan-hogy-mikor-283025?utm_source=hirlevel&utm_medium=email&utm_campaign=hirlevel_20150630
-
válasz
György1212 #63544 üzenetére
Csináljátok, amit Forredglory mond, a T-nél számlázás, panaszkezelés terén egyáltalán nem kispályás!
Szerintem ő a Főnök, de legalábbis nincs tőle messze!
-
György1212
újonc
válasz
#73820095 #63541 üzenetére
Holnap bemegy a helyi t-genyóba és megtudakolja személyesen is a dolgot, meg mondtam Neki, hogy irjon panaszlevelet a helyszinen. Külön térjen ki a megabájtonként kb. ezer forintos adatforgalomra, ami- valljuk csak be- irreális. Aztán meglépjük ezt a Békéltető- dolgot ha nem lesz más választásunk.
-
#73820095
törölt tag
válasz
György1212 #63538 üzenetére
Már majdnem egy éve???? Akkor méginkább irány a Békéltető és a Hírközlési. A Békéltetővel kezdeném, ingyenes a jogi tanácsadás, és behívhatják tárgyalásra a trékomot is. Tapasztalatból modom, megéri hozzájuk fordulni.
-
cris78
őstag
Sziasztok!
Két kérdés.
1. Idáig úgy volt, hogy ha BlackBerry netet (a drágábbat) úgy vettem igénybe, hogy volt mellette valami net, akkor olcsóbb volt. Ez,mikor szűnt meg?
2. Augusztus 31-től megszunik a régi ATK net&roll xs? Maradhat vagy helyette átraknak másba? -
György1212
újonc
válasz
#73820095 #63536 üzenetére
Már tavaly októberben is szólt, mertjöttek ilyen 10-20 ezer forintos tételek a NetStart miatt. Párom azt mondta, hogy ezek az utóbbi időben megszűntek, feltételezem, hogy nem volt aktív a szolgáltatás. De most valahogy megint aktiválódott. És mondom, ma délután ismét kikapcsoltatta amit az ügyintéző meg is erősített (hanganyagon fel is lett véve, meg is van, hallottam is), de az azóta eltelt 3 óra alatt megint volt forgalmazás.
-
tjokai
senior tag
válasz
ForRedGlory #63535 üzenetére
Vagy úgy, akkor mindegy,marad a sima S6....nem ér annyit az egész
Köszi a gyors és kielégítő választ -
#73820095
törölt tag
válasz
György1212 #63530 üzenetére
Mivel a trékom segítőkészségét és korrektségét ismerjük, a helyedben már most azonnal beszélnék a Békéltetővel, időpontkérés és bemenni, ők vban segítőkészek. Legfeljebb feleslegesen futottad ezt a kört, de remek idegnyugtató, mert rengeteg infót kapsz a lehetőségeidről, ha a tré továbbszarozik. Uígy a Hírközlésivel is érdemes lehet már most beszélni. Mind2 adhat akár tippeket is a trékomhoz, h mit vegyél vigyelembe, hivatkozási alapot, stb, amikor a trékommal kell beszélni.
Még egy: Megvan az időpont, h mikor kérte először, h kapcsolják ki ezt a szolgáltatást? Ez még fontos lehet a későbbiekben. -
ForRedGlory
félisten
válasz
György1212 #63532 üzenetére
Ez viccnek is rossz... Akkor hivjatok fel a T-t es kerdezzetek meg, hogy szerintuk mennyit is kellene befizetni a visszakapcsolas erdekeben, ha eleve a szamlaban a 10k feletti resze AUTOMATIKUSAN jova lesz irva. Innentol nem kovetelhetik, hogy tobbet kerjenek be, mert miert?
1. Megbeszeled veluk, hogy allitsak ki a 10k osszegu hokozi szamlat, szemelyesen befizeted es egybol visszakapcsoljak. Majd egybol kered a jovairast meltanybol, ha mar NetStart forgalomra voltak oly kedvesek forgalmazni. (100% hogy jova is irjak)
2. Kivered a balhet telefonon es kered a vezetot (nem lesz).
Ha ertelmesebb ugyintezohoz kerulsz, aki kicsit is kepben van, az elintezi a visszakapcsolast es rogzit is egy panaszt, amire hivatkozva vissza lehet(ne) kapcsolni a SIM-et.
-
tjokai
senior tag
Sziasztok
Történet a következő, - 11 napja vásároltam a Telekom weboldalán keresztül egy Samsung Galaxy S6 32GB készüléket. A telekom weboldalán felbukkanó chat ablakban az ügyintéző azt írta, h ha online rendelek készüléket, minden további következmény nélkül két héten belül visszaadhatom a készüléket(ez a lehetőség személyes vásárlás esetén nem áll fenn). Már rendeléskor is nagyon vaciláltam az S6 és S6 EDGE között,hát az S/-ra esett a választás.
Nos a kérdésem a következő.....szerintetek az megoldható, h visszaviszem a legközelebbi Telekom üzletbe a készüléket és KP-ban ráfizetek egy S6 EDGE készülékre? Vagy csak abban az esetben lehet visszaadni, ha nem hozok helyette semmilyen készüléket sem?! Ha nem lehetséges a csere, akkor marad a simaS6, ez is szuper teló -
György1212
újonc
válasz
ForRedGlory #63531 üzenetére
Párom felvette az ügyintézővel folytatott beszélgetést. Éppen most hallgattam meg. (csak a lényeget irom, kivonatolva, mert elég hosszú)
Alapból azzal kezdi a pasi, hogy igen, a mobilnet miatt lett a korlátozás.
Ügy.szolg: ...egy kiugróan magas NetSatrt forgalom miatt, ami bruttó 22 ezer forint. Internet lett használva a telefonon?
Párom: Két sim-kártyás telefonom van, és egy t-mobilos simkártya van a netre. (Az, amit írtam is, hogy odaadtam neki). Direkt, erről még korlátozva is van.(mmint a nethozzáférés a saját simjéről.)
Ügy.szolg: A korlátozás azért került rá, mert egy tényleges 22e forintos forgalom történt erről a telefonszámról. A telefon beállításait meg kellene nézni, hogy biztos, hogy erről a kártyáról történt a forgalmazás?
Párom: És ez 22 ezer forint? Mert az aktuális egyenlegem 1001004 forint.
Ügy.szolg: Ezt hol nézi?
Párom: a t-mobil oldalon a saját egyenlegemnél. Itt írja, hogy kedvezmények levonása nélkül...
Ügy.szolg: Itt a kulcsszó, kedvezmények levonása nélkül! És ez tájékoztató jellegű forgalom, ebből le lesznek vonva.. ( és itt kezdi a hantázást... ugyan mit von le 1 millióból? A felét? 500 ezer, hurrá! És olyan hangnemben beszélt, hogy igencsak megborítottam volna)
Párom: *nagy sóhaj* hát igen, de ezt azért elég megdöbbentő így látni, meg, hogy hogy lesz ebből utána 50 ezer forintos számla (jól felértékelte, soha az életben még csak közelébe sem voltunk az 50 ezernek).
Ügy.szolg: *hosszú másodpercekig néma csend* (már azt hittem, hogy megszakadt a vonal) Hát... hát... ez... ez az 1 milliós összeg ez valami rendszerhiba lesz, 1 milliós forgalmat nem tud 1 hónapon belül, főleg úgy, hogy 10-e van és elsejétől indul a forgalmazás... tehát az szerintem egy rendszerhiba lesz, hogy ekkora összeg van ott.Eddig tart az érdemi rész. Ezután letiltotta a már régen letiltott NetStart csomagot (ez is érdekes volt egyébként...), amit meg is erősített a telefonban, hogy le lett tiltva, de mire megírtam ezt a szösszenetet addigra Párom jelezte, hogy megint történt adatforgalom.
Felhívta őket megint, az Ő szavaival élve "kábít, szédít, arrogáns is, szerinte biztos nem 1 millió de várjuk meg a számlát mert ő nem látja". Meg azért természetesen be kell fizetni... Anyátokat! (bocsánat!)
Itt tartunk jelenleg. -
ForRedGlory
félisten
válasz
György1212 #63530 üzenetére
Ez igy elsore elegge ellentmondasos...
Ha NetStart, arra kizart hogy ennyi ki is legyen szamlazva, mert a 10.000 Ft forgalom feletti resze jova lesz irva. Ha belfoldi az a NetStart forgalom, akkor hivjatok fel a szamlazast, majd elintezik... erre eleg ritkan korlatoznak, ha meg igen, az az ugyintezo sem tul empatikus. Mondjuk uzletszabalyzat alapjan megteheti.
Ha meg kulfoldon jott ossze az az 1GB forgalom, akkor ott valamilyen GPRS World meg volt rendelve, mert csak azzal lehet korlatlanul netezni kulfoldon, egyeb szolgaltatassal nem.
-
György1212
újonc
Sziasztok!
Volna egy óriási problémám NetStarttal kapcsolatban. Még friss a dolog, kb 2órája derült ki a dolog és a netet böngészve találtam el erre az oldalra.
Remélem, hogy valaki tud érdemben segíteni.
Barátnőmnek letiltották a kimenő hívásait. Azt gondolta, hogy nem ért be időben a befizetett pénz így felhívta őket. Közölték vele, hogy nem a telefonszámlával van a baj, hanem az általa használt NetStart szolgáltatás mutat nagy adatforgalmat.
És itt jön a fekete leves.... 932 MB adatforgalomra (amiről nem tudjuk, hogy hogyan keletkezett, mert elvileg az én mobilnet-kártyámat használja a Párom, mivel külföldön tartózkodom) 1001004 forintot követelnek. Igen, jól írtam, egymillió-ezernégy forint!!!!Szerintem itt több minden sincs rendben, főleg azért sem, mert telefonon keresztül már többször jelezte, hogy nem kívánja igénybe venni ezt a szolgáltatást és haladéktalanul kapcsolják ki. Illetve ha leosztom az összeget akkor megabájtonként több, mint 900 forintra jön ki ez az összeg. És ha már 50-60 ezer forintoknál automatikusan jeleznek a fogyasztónak, hogy magas lesz a számlája, akkor ez hogy jött össze?
Ha valaki érdemben tudna segíteni, hogy miként, merre induljunk a reklamáció és az ügy tisztázása érdekében, azt nagyon megköszönnénk.
A t-mobilt felhívta Párom, természetesen az összeg kiszámlázásra kerül és be kell fizetni. Gondolhatjátok, mennyire segítőkészek és empatikusak voltak.Most mindenki tiszta ideg a családban. Megköszönünk bárminemű segítséget, itt a fórumon vagy az e-mail címemre ( kovacsgyuri84@freemail.hu ) .
Köszönöm -
Melack
veterán
Köszi a visszajelzéseket, nyiltkoztam a másik oldalon is.
Más: Előfizetéshez tartozó telefont hol tudom megnézni? Cserélték a telefonom, és szeretném megtudni, hogy a rendszerben történt e változás.
-
#73820095
törölt tag
-
válasz
Ice&Lime #63518 üzenetére
Volt ilyen régen, a Telenornál biztosan, az volt a neve, hogy autós kártya. Úgy működött, hogy az autós kártya fixen benne volt a kocsiban lévő beépített GSM modulban, amikor az bekapcsolt (ráadtad a gyújtást a kocsira) akkor életbe lépett egy átirányítás erre a kártyára, és a másik kártyád előfizetésével tudtál róla telefonálni. Szerintem maga a módszer kihalt a kihangosítók korában. De kérdezd meg, hátha van még ilyen.
-
Ice&Lime
veterán
Köszi mindenkinek. Hát akkor ez nem működik, ez van. Akkor talán egy másik sim kártya lesz majd valamikor pluszba.
-
Ice&Lime
veterán
válasz
Csabi1984 #63519 üzenetére
Tudod, egyik kisebb - a másik nagyobb, és mikor melyiket vinném, viszont egyszerre csak egy lenne mindig bekapcsolva, amit használnék. Csak azért, hogy ne kelljen cserélgetni a sim kártyát, szátszedegetni mindig a telefonokat. A másik része a dolognak, hogy az egyik telefon normál, a másik micro sim-es.
-
Ice&Lime
veterán
Lehet olyat kérni, hogy egy meglévő sim kártyát klónozzanak? Mivel egyszerre két készülékbe szeretném betenni ugyan azt a számot és felváltva használni a készülékeket.
-
KZP
őstag
Van közületek olyan, aki az elmúlt hetekben kért és kapott havi jóváírást az áremelés miatt, mégis nyilatkozott is, hogy nem fogadja el az áremelést? Kicsit pofátlannak tartanám, de amit a Telekom csinál rendszeresen, azt sem tudnám másképpen nevezni.
-
Melack
veterán
A Telekom honlapján elérhető kontakt formon jeleztük, hogy az áremeléssel nem értünk egyet. Ez volt lassan 7 napja, reakció erre semmi. Telefonon kellene rákérdezni, hogy mi is a helyzet?
-
Mobilnet limitbővítés szerződésmódosításnak számít-e?! Tehát jelenleg NetPluszXXL-em van, de volt, h +1GB-ot kérnem kellett.
-
btz
addikt
válasz
szabogabor10 #63503 üzenetére
21. Század ide vagy oda, nem kell minden farkas lyukába netkábelt nyomni
-
-
btz
addikt
válasz
szaniszlokar #63496 üzenetére
8 éve még nem volt lehetőségük azt a frekvenciát használni. Nem elzárkóztak, hanem a technikai feltételek nem voltak adottak.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Dell Precision 7740 Workstation 17,3", i9-9980HQ, 32GB, RTX3000 6GB
- Gamer PC - i5 14600k, RTX 3080 és 32gb RAM + GARANCIA
- HALLOWEENI KÉSZLET - RETRO Számítástechnika -- MINDEN RETRO EGY HELYEN -- RETRO Számítógépek
- Samsung S21 Plus 6 hónapos Akkucsere!
- Gamer PC - i7 10700K, RTX 3060ti és 16gb RAM + GARANCIA
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Pro Max Stílusos erő, Pro kamera rendszerrel! 128GB - 3 hónap gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3582, 100% Akksi
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 12GB 256GB 14" FHD 1év garancia
- 145 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest