-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
qwertly
#64390
üzenetére
szia,
amíg privátot írtál, addig én itt olvastam vissza és válaszolgattam.
a próbaidő intervallumáról is tett említést az ügyintéző?
a 3 hónapra adott akciós havidíj csak két év tarifahűség esetén adott, hűségből pedig egyrészt nem könnyű bármikor kitáncolni - vannak persze kivételek, de közel sem olyan simán, mint azt hallatni akarják az illetékesek, amikor aláíratják a hűséget, ami nekik jó pont -, másrészt akkor nem feltétlenül csak az akciós ár kerül felszámításra, hiszen nem valósul meg a kedvezmény feltétele. -
qwertly
addikt
Sziasztok!
Írtam már privátot őneki mert nagyon ideges vagyok de másoktól is megszeretném kérdezni mit léphetek ha így megvezetek a sztori a következő.
Domino Net&Roll csomagom volt Balatonra a mobilnet miatt, kibekkeltem valahogy már egy hónapot még de még hátra volt az augusztus így bementem a városban levő t-mobilos irodában venni egy újabb Nett&Roll kártyát 2GB nettel 3000Ft kerül amúgy,itt a ügyintéző nő mondja nekem jobban járok ha át váltok havidíjasra és 2-3 hónap után lemondom minden kötöttségek nélkül mert most van ilyen promóciós csomagjuk
. Mert így kerül 990FT és adnak 20GB nettet,körbe kérdeztem mert már vezetek meg az Alléban levő irodájukban.Mondja nincsen semmi apró-betűs rész így aláírtam a papírt amiben nem is szerepelt határozott idejő szerződés kötés de azért kértem írja rá,hogy 3 hónapig akarom csak.Nem volt formanyomtatvány amerre kinyomtassák így rá írta,hogy 3 hónapig 990FT és lepecsételte.Nem hagyott a dolog mert azért még ha erőlködött is,hogy ez most egyedi csomag,a telefonos ügyintézést felhívtam elsőnek nem tudott egyértelműen választ adni akivel beszéltem.Így aktiváltam a netett,de azért furdalta a dolog és este is felhívtam a 1430 és ott már azt mondták 2 éves szerződésem van és a 7690FT havi díj
Nem ezt kértem így nem erre nem tartok igényt mert becsaptak és nincs is a szerződés papíron írva,hogy én 2 éves szerződést írtam alá.Mit tehetnék,azon kívül,hogy holnap már reggel megyek a boltba reklamálni.Szeretném minél csendesebben lezárni ezt az ügyet.Előre is köszönöm a segítségedet 
Nem akarok ilyen b@ kerülni -
Ákinard
aktív tag
Sziasztok!
A tableten jelenleg úgy van mobilnetem, hogy a Sat+net40 kedvezménnyel 40% kedvezményt veszek igénybe. Úgy tudom, ez a lehetőség időközben megszűnt. Lehetséges mégis úgy meghosszabbítani az előfizeetést, hogy ez a kedvezmény is meghosszabbodjon vele?
-
válasz
MittuDomain_
#64381
üzenetére
szia,
attól függ, hogy a gyártó a második évben milyen jótállást biztosít, joga van azt mondani, hogy korlátozott a kiegészítő jótállás és nem indul újra a jótállás semmilyen esetben, de tehet ellenkezőleg is.
abban is lehet kanyar, ha nem természetes személy eszközölte a vásárlást, mert akkor némileg másak a jótállási/szavatossági feltételek.Vangelis; az új díjcsomag részleteibe nem ástam bele magam, csak láttam, hogy megjelent a mobilos felületen is.
cris78; az első rész igen, a második már egyezkedés kérdése lehet, hogy mennyire vonható össze a két kedvezmény.
-
kisninja
őstag
válasz
szaniszlokar
#64361
üzenetére
Ma nekem is csinálta már 4G-n is eddig csak H+ vagy 3G-n csinálta jó térerővel és nem akart váltani a telo. Egyre több helyen fordul elő.
-
szaniszlokar
aktív tag
Nekem még nincs nagy tapasztalatom a 4G hálózattal, kb egy hónapja van csak 4G a településünkön. Visszaraktam a Win 8.1-et és majd figyelek, hogy előfordul-e megint a gond. Ha nem akkor valószínűleg a W10 a ludas, ha meg előjön megint, akkor majd jelzem a Telekom felé.
Eddig Telenoros mobilnet előfizetésem volt, ott tapasztaltam időnkénti vánszorgást. -
gerbaud_
csendes tag
Sziasztok
Parom tegnap rommá törte a telojat (Sony Z).van ra garancia októberig illetve biztositas is.ilyenkor mi szokott lenni?levasarolhatja az arat?vagy felajanlanak neki egy hasonló árban levő telefont?120ert vette anno.dragabb telefont vehet ráfizetéssel?
Koszi előre is
-
HUTCHDB
nagyúr
Srácok!
Tegnap járt le az egyik hűségem, így szeretnék valami telefont vásárolni online.
Az a bajom, hogy 2 napja nem bírok belépni az oldalra, mert állandóan hibát dob, mikor a készülékekhez "megyek".
Mi lehet a gond?
Vagy ez csak nálam van? -
prannk
őstag
Ha 1 éves a telefon és fődarab csere volt akkor újraindul a garancia? Telekom a gari papirra ráírta az új imei számot meg a dátomot,meg hogy fődarab csere.
-
qwertly
addikt
Sziasztok! Mobil netten kerestem pár hónapra a Balatonra.Itten a t-mobil boltba kaptam egy ajánlatot eddig Dominó volt Net&Roll javasolta a nő, hogy legyek havi díjas előfizető a Nett&Roll M és most van olyan lehetőség 3 hónapig fizetek 990Ft és kapok 20GB. A csavar benne, hogy lemondhatom a próba idő alatt és annyi.Van ilyen! vagy van benne valami csavar?
-
ferob
őstag
válasz
MittuDomain_
#64381
üzenetére
Hívd fel a HTC telefonos ügyfélszolgálatát, mert készségesen segítenek és áthidalható a szolgáltató, ha közvetlen a TeleMax egy átvevőhelyén adod le a készüléket javításra, de esetleg arra is lehetőség van, hogy a HTC-től az ügyintéző ír egy e-mailt, amit kinyomtatva a Telekom köteles átvenni javításra a készüléket, mert igazolod vele, hogy érvényben van rá a garancia.
Ha további kérdésed akad garanciális ügyben a HTC-vel kapcsolatban, akkor bátran keress meg privát üzenetben.
-
cris78
őstag
Ha most társ kártya net&roll xs-re felváltok atk xs-ről és elhozok egy készüléket. Aláirok 2 évre, akkor ez a hónap és még 2 az 990Ft-os havidíjon fog menni? Sőt van 400Ft havidíj kedvezményem akkor 590 lesz?
-
313313
addikt
Nem lenne az rossz ajánlat, csak én hiénába kapom a 30net/62+hd/hoppá telefont 9000ft/hó, erre ha kötök egy next s aranytárskártyát az 5490ft, így 500ft/hó-val beljebb lennék...
Ellenben ha a Magenta1-ből is lejönne a hiéna kedvezmény, eléggé elgondolkodtató lenne a dolog... -
MittuDomain_
őstag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kéri garanciális javítás/jótállás ügyben.
Van egy 2012-12-12-én vásárolt HTC One S telefonunk, ami olykor eldobja a mobilhálózatot, majd jönnek soora az SMS-ek a nem fogadott hívásokról. Közben a telefon használva van, WiFi-n fb, játék, etc.; és nem jelez a tella hálókeresést.
De ne mis a hiba most a lényeges, hanem a dátum.
A telefon céges, és a két éves ciklus kifutásával megvettük a munkaadótól, de a T felé ez még mindig céges készülék. A vásárlást annak tudatában tettük, hogy még él rá a gari, hiszen 2013 nyarán teljes telefoncsere volt (GPS hibát így orvosolták), majd tavaly aug 15 környékén adtuk le megint - nem vett fel töltést, nem ismerte fel a PC - , és szept 20 környékén jött meg, alaplap és akksi csere után. (nem cserélhető akksis, aki nem ismerné a készüléket)
Szóval hogy a 2, de legalább 1 év él, hiszen mindig fődarab csere történt, ez már a 3. IMEI a számlához.Pénteken bementem érdeklődni, annyit mondott a srác, fődarab csere után ismét van egy év, de siessünk, nehogy lekéssük a dolgot.
Ma bementünk, most értem haza, eredménytelenül.
Azt állította a szervizes, ha alapból két év van rá, akkor az nem indul újra. Hiába tereltem felé szép szóval, hogy azért másszon bele a rendszerbe és nézzen utána, hivatkozott a számlára amit vittünk, hogy 2014-12-12-ével lejárt minden vonatkozó jótállás, csak akkor újult volna meg a fődarab cserével, ha alapból 1 évet adnak csak rá.
Két szöges ellentétben álló információ, mindkettő az Allee T-ből származik. Az elsőt egy sima ügyintéző mondta - oda sorsolt a sorszámosztó, hiába nyomtam szerviz-t - , a másodikat viszont egy szervizes (itt is előbb nem szervizest kaptam). Aki egyébként normális meg rendes volt, csak fene tudja, tájékozatlan-e, a másik volt tájékozatlan, így képviseli-e a cége érdekeit...?Tegyetek kérlek rendet a fejemben.
Köszönöm szépen!
-
-
Vangelis
félisten
Technikai karbantartás... megint dolgoznak valamit.
-
válasz
#45553408
#64358
üzenetére
szia,
nincs ilyen publikus, mivel nem olyan jellegű adat, a készülékek sem írják ki alapban, speicifikus alkalmazás kell hozzá, vagy ha a telefon szervizes menüje kielemez kapcsolódó adatokat, akkor ott nézhető még meg.
motoflug; szia, a legolcsóbb csomag, amihez jó/olcsóbb bővíthető adatkeret tartozik; move xs + netplusz l (1 GB 150 Mbps), 1990 ft (e-pack) + 1590 ft.
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni, jelenleg Like csomagban vagyok,ami a jövő hónapban lejár, így keresem az utódot, de nekem elég nagy katyvasz a sok hasonló, pár száz Forinttal eltérő csomagok közül megtalálni a megfelelőt.
Van esetleg valaki, aki most váltott, és hasonló csomagban volt? Ez a 3500 körüli ár tökéletes lenne, de 1GB. nettel minimum. (Felárért?)

-
taip
senior tag
válasz
szaniszlokar
#64361
üzenetére
Nekem rendszeresen csinál olyat, hogy a 4G-n 0.2 MB/s a sebesség, hiába indítom újra a sticket, ha átállítom csak 3G-re, akkor kb. 5 MB/s lesz.
Szóval kb. egy hete nem tudom használni a 4G-t. -
válasz
szaniszlokar
#64366
üzenetére
Az könnyen lehet.
-
válasz
szaniszlokar
#64366
üzenetére
Nekem ma win10 alatt a kábeles net megszakadt vagy 5ször 1 óra alatt...
-
válasz
szaniszlokar
#64361
üzenetére
Néha tapasztalok ilyet telefonon. Főleg olyankor, amikor esetleg a 4G térerő kicsi, és vált H+-ra, esetleg gondolkozik a váltáson.
-
szaniszlokar
aktív tag
válasz
szabogabor10
#64362
üzenetére
Csak a lakóhelyen, máshol nekem sem volt ilyen gondom. Kb egy hónapja van LTE, eddig nem tapasztaltam ilyet. Kényszerből kell mobilnetet használni, mert nincs lehetőségem vezetékes netre.
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Kapcsolat Prémium Kártyánkon van 2521 pont, amit szeretnénk egy Domino kártyánk feltöltésére fordítani. Elektronikus úton meg tudjuk ezt tenni, akár ráfizetéssel (ha 3.000 az alsó limit)?
-
válasz
szaniszlokar
#64361
üzenetére
Csak a lakhelyeden tapasztalod ezt, vagy több helyen is?
Én soha nem tapasztaltam még ilyent LTE-n. -
szaniszlokar
aktív tag
Azt tapasztalom a Telekom 4G hálózatát használva, hogy időnként megáll az adatforgalom.
A routerban ha megnézem azt látom, hogy a kapcsolat megvan, de nincs forgalom. A laptopomon pedig nem jeleníthetők meg az oldalak, valamint a tálcán a hálózat ikonnál megjelenik egy felkiáltó jel. Eddig egy Huawei e3276-os modemmel és egy D-link DWR 116E routerral használtam a netet és azt gondoltam, hogy esetleg a Telekom hálózata nem kompatibilis valamelyik eszközömmel.
Van itthon egy Huawei e5776 mifi is. Átraktam a SIM kártyát, de itt is tapasztaltam ezt a fajta kihagyást. A jelenséget rendszertelenül tapasztaltam eddig.
Ha újraindítom az eszközt, akkor megoldódni látszik a probléma egy időre.
Nálam lehet a gond vagy esetleg a szolgáltatónál? -
Vangelis
félisten
Szuper. Feladták a Z1C-t.
T-pontba. Most már csak legyen faxa

-
tomi5244
őstag
Sziasztok!
Önkormányzati Telekomos flottába tudnék belépni, a kapcsolattartóm (nem a telekomos) nem tudta megmondani, hogy az 1GB net az 4G-n működne e.
Kérdés, hogy a flottásoknál is van szabályozva a sávszél különböző csomagokhoz? Annyit tudok, hogy ha elfogy a keret akokr 192kbps-re csökkent.

T -
Vangelis
félisten
válasz
gyáliSanyi
#64355
üzenetére
Nem tetted véletlen tiltó listára... sok ilyen van.
Véletlenül persze..a múlt héten két ügyfél is járt így. -
gyáliSanyi
őstag
Sziasztok!
Hálózaton belül cseréltem számot egy másik emberrel üzleti ügyben és amikor ő hív valamiért nem fogadja a hívását a telefonom.
Mikor egymás mellett van a két telefon és csörget, akkor már tudom fogadni a hívását, de nem ezért van a telefon. Híváslistáját néztem jó számot hívott de mégse csöngött ki a telefonom. Saját híváslistámba se volt, hogy esetleg félrenyomtam volna vagy foglaltan hívott volna.
Na ez mitől lehet, mi a megoldás? -
nem, a mondat egészében értendő, nem az idézett szövegrész külön kiemelve.
a felhasználói problémák esetén, szoktam írni/kérdezni azok esetleges okait is, abból is látható a dolog.
jelezd a problémát a szolgáltató felé, hátha fény derül az okra, hogy az egyszerűen csak technikai és nem is várható/lesz benne változás, vagy lesz/lehet orvosolva. -
taip
senior tag
Azt írtad, hogy "nálad valami nem stimmel". Ezt én úgy értelmeztem, hogy az én felhasználói hibám. Ha nem így gondoltad, akkor rendben.
Valóban, ez nem működik, amit leírtam és szerintem ezt az sem enyhíti, hogy más területeken van, ami igen.
Remélem, akkor lezárhatjuk azzal, hogy ez a szolgáltató hibája és ez így nincs jól. -
félreért(h)ettél, nem írtam, hogy csak és kizárólag ebben a pillanatban adott a probléma, továbbá olyat sem, hogy felhasználói hiba.
amit te most épp szeretnél, az nem működik, sok más dolog viszont igen, ennyi.
a renomém változásától nem félek, bár nem vagyok szolgáltatói illetékes, így abba az irányba nem kell külön megfelelnem, de attól még mindig azt írom, amit adott esetben gondolok, valamikor az a felhasználónak tetsző - mert akár a szolgáltató ellenében is segítek, ha úgy látom jogosnak -, máskor meg nem, mert nem tartom indokoltnak a problémá(zás)t...stb., ez van, de úgy nehéz bármit is csinálni, hogy kivétel nélkül mindenkinek megfeleljen... -
taip
senior tag
Te értelmes embernek látszol, ne rontsd itt a renomédat.
Nem nálam van a hiba akkor, ha az egyetlen nyilvános mobilinternet csomagot nem lehet online intézni. És ez nem ideiglenes hiba. Az hogy a hang előfizetésnél valami működik és itt meg nem, ott nem a felhasználó a hibás, hanem a szolgáltató!
Mi nem érthető ezen? Biztosan elolvastad és értetted a hozzászólásaimat? Mi az hogy nálam nem stimmel valami?
-
válasz
hunterrop8
#64346
üzenetére
a my telekom fiókban kiírja, vagy a telefonos ügyfélszolgálaton is lekérdezhető a státusz.
az már elég régen megszűnt, hogy az előfizetés kora után is adott x pont - minél idősebb előfizetés, annál magasabb számú pont -, már csak a tényleges forgalmat díjazzák. (ezzel arányosan le is vitték a ponthatárt)
kapcsolódó szabályzat itt; link
6 hónap átlagában kell elérni a meghatározott pontszámot, a rendszer pedig mindig írja, hogy mikor vizsgálják újra. -
hunterrop8
tag
válasz
hunterrop8
#64346
üzenetére
Megnéztem és tényleg nincs arany jogosultságom. Pedig eddig volt. Olvasgattam hogy mitől szűnhet meg, de nem találtam rá választ. Semmit sem csinálok máshogy mint eddig. Valami ötlet valakinek?
(Elv 150 pont kell az aranyhoz, és azt írja hogy még 110 hiányzik. Nos ha egy napja szűnt meg, akkor mégis hogy van máris 40 pontom? Nem egészen értem) -
hunterrop8
tag
-
válasz
hunterrop8
#64340
üzenetére
szia,
nem lehetséges, hogy valami miatt megszűnt az arany/platina jogosultság adott előfizetésen?
taip; attól még általánosságban megoldott, illetve sok más esetben működik, hogy nálad valami nem stimmel.
több előfizetéssel is rendelkezem, mindig online intézek mindent hosszú évek óta, de csak egyszer futottam eddig hibára és kellett telefonálnom, mert olyan díjcsomagot és opciót akartam aktiválni, amit azon a napon vezettek be és nem kezelte még le rendesen a rendszer, illetve az ügyintézők közül sem mindenki volt képben az első napon, de még úgy is akadt olyan, aki megoldotta végül a problémát. -
taip
senior tag
Nem, nem megoldott az ügyintézés, felsoroltam, hogy milyen csatornákat próbáltam sikertelenül.
És nem egy különleges, alig valaki által használt díjcsomagról van szó, hanem az egyetlen publikusan értékesített önálló mobilinternet-családról.
És nem arról van szó, hogy éppen ma nem megy, hanem erre egyszerűen nincs lehetőség. A múlt héten sem volt és a jövő héten sem lesz. Miközben mindenhol próbálják az önkiszolgálás felé terelni a népet, itt a megoldás, hogy menj be személyesen (több órás történet az utazással és a sorban állással együtt) vagy telefonálj (ami nincs ingyen ha nem tudsz szerezni egy Telekomos mobilt.)
Hát kösz. -
hunterrop8
tag
Sziasztok!
Az a furcsaság történt meg, hogy augusztus 1-én egyszerűen megszűnt a mobilnetem. Domino előfizetéses vagyok, és sms-ben szoktam mobilnetet rendelni, és július közepén rendeltem egy 200 MB-os (az aranykártyásat). Még messze nem használtam el, de ez nem is lényeges, ugyanis amikor engedélyezem az adatforgalmat, akkor nincs net. Mert ha tegyük fel lejárt volna, akkor is kellene lennie csak lassítottnak. Beléptem a weboldalra, és ott is az írja, hogy nincs mobilnet előfizetésem.
Másnak is történt ilyen? Illetve mi lehet az oka? Majd hnap megpróbálom felhíni őket, de remélem most is tud vki segíteni.
Köszönöm!
-
nem, hiszen a társkártya egyik feltétele a főkártya, ami mellett társ módjára futhat, ha pedig az a feltétel nem adott, akkor átkerül a megfelelő nem társkártyás díjcsomagba.
taip; megoldott a netes ügyintézés, csak amit most te szeretnél, az épp nem megy, persze ettől az neked még (érthető módon) probléma.
-
qfm
őstag
Ha rendelek egy aranytárskártya díjcsomagot hűséggel, de utána a fő előfizetés megszűnik (átmegy dominóra), akkor mi történik az aranytárskártyás csomaggal? Továbbra is a kedvezményes havidíjon fut tovább?
-
taip
senior tag
Most személyesen nem tudok ügyet intézni, ezért (is) akartam megoldani neten. Hihetetlen, hogy egy ekkora internetszolgáltató cégnél nem megoldott a netes ügyintézés...
Tudom, írhatok emailt, amire majd csak válaszolnak valamikor.Kizárásos alapon marad a telefonálás (más mobilhálózatból, hurrá) de továbbra is fenntartom, hogy ez így nagyon gázos és nem ügyfélbarát.
-
Vangelis
félisten
Srácok!
A régebbi Z1c-k is függetlenek voltak vagy csak az legutolsók?
Mert rendeltem egyet és jó lenne, ha független lenne

Mondjuk akkor jó lesz másnak.. de reménykedem. -
nem teljesen mindegy, mert sokszor írnak úgy általánosságban, hogy közben akár nem publikus díjcsomagról van szó, úgy meg pláne több a (hiba)lehetőség.
amennyiben a 1430 hívása nem megoldott, úgy intézheted személyesen a megfelelő telekom üzletekben, , továbbá bármilyen hívószámról a 0612659210 vagy a 06309 9303100 ügyfélszolgálati számon - nem telekom magyarországi mobilhálózatból belföldi vezetékes, illetve más mobil hívószám szerinti számlázás -, vagy jelezd itt; link, megfelelő elérhetőség megadásával.bostone; 5 GB esetén nagyon soknak tűnik az 1 GB eltérés, csak kerekítéssel nagyon nehéz összehozni, szélsőséges eset kell(ene) hozzá.
úgy számolgattam korábban, egy e-mail cím a (leg)rövidebb intervallumú fetch (15 perc) esetén ~15 MB egy különbözet hónapban, ha ebből van több, mellé még hasonló módon frissítenek különböző alkalmazások (időjárás, naptár...stb.), akkor annyiszor 15 MB összejön, ha nagyon olyan módon böngészget valaki, hogy sok apró adatforgalom, ami mellett gyakori a felkerekítés, akkor az még hozzáadódik, de az 1 GB különbözetet így is elég soknak mondanám. -
Frozzy
őstag
jövőhéten indulok nyaralni Görögországba.
mobil internetet ugyan úgy tudom használni ami most van jelenleg? vagy, hogy működik ?
-
válasz
bostone
#64320
üzenetére
lehet eltérés - a szolgáltatós 10 kilobyte kerekítés miatt is -, de 1 gigabyte különbözethez elég sok forgalom és nagy adatkeret kell.
melyik díjcsomagról/opcióról van szó?prannk; régebbi típusoknál - amiknek már régóta van utódja - nem feltétlenül lesz már újabb készlet, hacsak talonból nem kerül elő.
taip; milyen díjcsomagról van szó?
-
prannk
őstag
Mi ez a sok készlethiány?
Én már 3 hete várom a kiszemelt telómat..

-
taip
senior tag
Lehet, hogy én nem találom a megfelelő csatornát, de szerintem a T rendszere a hibás. A következőről lenne szó:
Adott egy önálló mobilinternetes előfizetés, amelyen díjcsomagot szeretnék váltani felfelé. Ha már mobilnet, mondom biztosan el lehet intézni neten. Hát, nem sikerült.
- A Telekom honlapján a fiókomba belépve nincs ilyen opció. (Megnézhetem az egyenlegemet, számlát, vehetek plusz adatot, díjcsomagot nem válthatok.)
- Telekom alkalmazás mobiltelefonról: szintén csak kiegészítő díjcsomagot tudnék venni, váltani nem.
- Bár a SIM egy stickben van, de átpakoltam egy telefonba, ott próbálkoztam USSD kóddal (*111#), ahol már volt díjcsomagváltás menüpont, de ha kiválasztottam, azt írta ki, hogy a szolgáltatás nem elérhető.
- A 1430-at nem tudom felhívni, mert nem hang előfizetés, a hívás fel sem épül.Szóval kíváncsi lennék, kedves Telekom, hogy hol az anyám tyúkjában van az a bizonyos önkiszolgáló ügyfélszolgálat, ahol ezt a műveletet ingyenesen elvégezhetném?

-
Vangelis
félisten
Öcsém most kint melózik a németeknék.
Next S ATK van neki.
Mondtam, hogy vegyen kint egy lebara kártyát és beszéljen olcsón.
De most nézegettem, hogy a Next M hez már van 590/hó ért korlátlan cucc.
Egyébként mennyi onnan ide a percdíj roming alatt?
-
bostone
addikt
Tegnap kaptam egy sms-t, miszerint kimerítettem az adatkeretem. Az eszköz szerint még egy gigán szabadon garázdálkodhatok. Ilyen nagy lenne az eltérés a két mérés között? Több éven át hasonlóak voltak az értékek, nyugodtan hagyatkozhattam a saját adataimra. Mi ez a változás?
-
senzaj
senior tag
Végülis előkotortam minden cuccot hozzá és szerencsére anno kinyomtattam az online számlát és jótállási jegyet.
Megvan a blokk, a bevételi pénztárnyilatkozat és egy kiszállítási dokumentum...
Hol érdemes nekik írni?
Szerk: korábban ott volt minden, azóta nem léptem be és most nincs ott....
Vagy ne stresszeljek ezen ennyit? -
senzaj
senior tag
Érdemes emiatt írni nekik/szoktak válaszolni?
Gondolom garipapír nélkül hiába vinném be meghibásodás esetén egy t-mobile üzletbe, kiröhögnének.
-
senzaj
senior tag
Sziasztok!
Következő a helyzet: cseréltem ma sim kártyát 4G-sre, minden klappol, gondoltam megkeresem a telom dobozát, tesztelem a gyári fülest. (S4+)
A telót a t-mobile webshopban vettem év elején és elektronikus számlát kaptam akkor a weboldalon, de most nem találom... ilyen wtf? hol lehet a garipapír?
-
szaniszlokar
aktív tag
válasz
szabogabor10
#64309
üzenetére
Köszönöm. Ez közös cella, mert a 31-én megszűnt Telenoros előfizetésemet is ebben a cellában használtam. Amikor a múlt hónap elején felszerelték az antennákat egyszerre jelent meg a Telekom és a Telenor LTE hálózat. A Hipernet Medium előfizetésem 30 Mbit elméleti max sávszélességű volt a de lazán jött a fejlesztés után 45 Mbittel is alkalmanként.
-
válasz
szaniszlokar
#64308
üzenetére
150/50 a max a Telenorral közös 800-as cellákon, a nem közösökön kb. ennek a fele. De nem mindegyiken lehet ezt elérni.
-
szaniszlokar
aktív tag
Mekkora sebességet tudok elérni egy 800 Mhz-es vidéki LTE cellában?
Azért kérdezem, mert ma váltottam át a net&roll XS előfizetésemet, amit hozta a 10 Mbitet stabilan egy net&roll M csomagra és a letöltés csak 35 Mbit környékén van. Kicsit többet vártam, de a feltöltés érdekes, hogy 45 Mbit körül alakul. Mértem ma többször is.
Nincs a sebességgel gondom, (főleg, hogy nincs vezetékes netre lehetőségem) ez is jó, eddig meg csak EDGE volt, csak ez nagyon messze van a hirdetett elméleti max sávszéltől. -
válasz
Aaron14
#64306
üzenetére
szia,
a bővítő aktiválásakor nem csak a bővítő teljes keretét kapod meg, hanem a díjcsomagban alapban adott adatkeret is újraindul.
amúgy is van mostanság némi technikai anomália az adatkeret kapcsán, többen is írták itt is, hogy duplán jelent meg a díjcsomagban foglalt keret úgy, hogy semmiféle beavatkozás nem történt a felhasználói oldalon, az illetékes leírását itt olvashatod; link
az egyedi fordulónap más kérdés, miatt csak a keret felhasználhatósági intervalluma tolódik el a számlázáshoz képest. -
Aaron14
őstag
válasz
br4adam
#64305
üzenetére
Köszönöm, aktiváltam!
Közben a Telekom applikációban lett egy kisebb fajta katyvasz. Felhasználható adatforgalmam eddig 1 GB volt, ami ugye teljesen elfogyott, most azonban összesen 2,49 GB-ot ír, melyből 1 GB hiányzik, miközben én egy 500 MB-os csomagot aktiváltam...
A Spotify adatforgalmam soha nem volt 3 GB, de az alap 1 GB-omat ide is beszámítja. Ez még valahogy ki is jön egy kis matekozással, na de a NetPlusz M aktiválása utáni szabadon felhasználható adatforgalom hogyan lett összesen 1,5 GB helyett 2,49(???) GB?
Azt már meg sem említem, hogy az akcióban úgy hirdetik, hogy az 500 MB-ot az aktiválás hónapjára, valamint a következő hónapra kapom meg, de SMS-ben 17-ei fordulónapot említenek.
Az alap csomagom Music S.
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Szeretném igénybe venni a NetPlusz M szolgáltatást meglévő havidíjas előfizetésemhez, mely ha jól értelmeztem az első két hónapban 190 Ft, amennyiben nem volt még aktiválva a NetPlusz M szolgáltatás.
Kérdésem az lenne, ha nem vagyok benne biztos, hogy nem volt még aktiválva egyszer sem, akkor azt hol tudnám ellenőrizni, valamint (ha jól értelmeztem) ez nem a csomagomban foglalt adatmennyiséget váltja le, hanem ahhoz adódik hozzá?
-
válasz
bajaki
#64300
üzenetére
szia,
(arany)társkártyás formátumban van csak.
A Fun S Aranytárskártya díjcsomag nem társkártya típusú Telekom otthoniszolgáltatás- vagy mobilszolgáltatás-előfizetés mellé vehető igénybe, az aranytárskártyás és a hozzá kapcsolódó előfizetés előfizetője és számlafizetője meg kell, hogy egyezzen.
otthoni szolgáltatás nincs véletlenül azonos néven, ami mellé aktiválható lett?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- BESZÁMÍTÁS! 32GB(4x8GB) G.Skill Trident Z RGB 4000MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3842, 94% Akkumulátor
- REFURBISHED - DELL Precision Dual USB-C Thunderbolt Dock - TB18DC
- Dell Latitude 5320 - hibás kijelzők - i5 1135G7 ,16GB RAM, SSD, jó akku, számla
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3172
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
. Mert így kerül 990FT és adnak 20GB nettet,körbe kérdeztem mert már vezetek meg az Alléban levő irodájukban.Mondja nincsen semmi apró-betűs rész így aláírtam a papírt amiben nem is szerepelt határozott idejő szerződés kötés de azért kértem írja rá,hogy 3 hónapig akarom csak.Nem volt formanyomtatvány amerre kinyomtassák így rá írta,hogy 3 hónapig 990FT és lepecsételte.Nem hagyott a dolog mert azért még ha erőlködött is,hogy ez most egyedi csomag,a telefonos ügyintézést felhívtam elsőnek nem tudott egyértelműen választ adni akivel beszéltem.Így aktiváltam a netett,de azért furdalta a dolog és este is felhívtam a 1430 és ott már azt mondták 2 éves szerződésem van és a 7690FT havi díj













