Új hozzászólás Aktív témák

  • vansboy16

    csendes tag

    Sziasztok !

    Végső mentsvárként hozzátok fordulok. Vásároltam idén januárban egy Z3-at domino csomagban, aminek aztán sikerült berepeszteni a kijelzőjét. Bevittem a legközelebbi T-s üzletbe, ahol vállalták a térítéses javítását. A Sony szervizből fel is hívtak, elmondták mennyi lenne a javítási költség és hogy vállalom e, természetesen elfogadtam. A gond az, hogy az 1 hónapos határidő április 8án lejárt, a telefonról még sincs semmi hír, csak annyi, hogy a logisztikán van, kb 3 hete. A lényeg, hogy senkinek fogalma sincs arról, hogy hol van a telefonom és hogy mikor fogom megkapni. Természetesen az, hogy lejárt a határidő őket nem érdekli, sajnálják, de várjak türelemmel.
    Nem vagyok egy ideges és bosszús típus, de ez már kicsit sok nekem. Mit tudok tenni ilyen esetben ? Az üzlet nem segít, illetve hiába telefonáltak, senki nem tudta megmondani hol van a telefon, csak a sablon "logisztikán van, majd érkezik" szöveget kapom.
    Járt már valaki így esetleg ? Ha a héten nem kapok semmilyen választ, akkor irány a fogyasztóvédelem...

Új hozzászólás Aktív témák