Új hozzászólás Aktív témák

  • Chrystall

    senior tag

    válasz kali #70934 üzenetére

    Köszi, a panaszt a megadott linkre leírom.

    Viszont szerintem igenis van súlya a kellemetlenségnek. Ha történetsen a számla lejárta és ezzel egyidőben a hűségnyilatkozat lejárta után 5 hónapig nem értesítenek, hogy elmaradás van, és akkor is csak annyit hogy sürgősen fizessek, vagy kikapcsolják a telefont, de azt nem közli mennyit meg mi után, és online tétel meg nincs kiírva, az úgy szerintem fogyasztói szempontból aggályos. Főleg, azzal együtt amit hangsúlyoztam, hogy az online számlalistában ha van tartozás az ott van, onnan akkor tűnik el tétel, ha befizeted. Mivel nekem egyedül az ehavi telefonszámla van kiírva, be is fizettem mindent, ami az utóbbi 2 évban ki volt írva. Ha nem fizetsz időre, akkor ott marad a tétel, csak ki van írva mellé, hogy lejárt. De amúgy is, ha tartozásod van, 2 hónap után szankcionálnak, itt meg 5 hónapig semmi bajuk nem volt.

    Tehát ez itt a gond, hogy se info arról mennyit fizessek, se arról pontosan melyik számla után, tétel pedig nincs arról, hogy tartozás van. Csak annyi, hogy fizessek azonnal, mindez 5 hónappal a szerződés megszünte után. Így azért szerintem van súlya, ha kellemetlenül hat számomra a dolog, főleg, hogy ami ki volt írva tétel, fizettem szorgalmasan évek óta.

Új hozzászólás Aktív témák