Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    Topikgazda

    válasz ForRedGlory #83902 üzenetére

    Az a baj, hogy ez a munkája.
    Ha egy ápoló félre kezel, mert azt értette a doktor úrtól, hogy mától kell tripla dózis, ha nem enyhülnek a tünetek, közben meg 1 hónap múlva...
    Csak az elhivatottság kérdéses.
    Ha lelkiismeretes, akkor képben lesz a napi változtatásokkal is.

    Már bennem is érik egy ideje, de ha már itt tartunk csak az elmúlt 2 hét eseményeiből:
    SIM cserét fizetősen akarta megcsinálni, mert nem méretcsere miatt kértem, hanem más indokkal(a SIM ép állapotban jelen volt). Másik ügyintéző 10 perccel később kicserélte simán, kedves volt.
    Domino SIMet akartam venni utánajárás nélkül rávágta, hogy 2000 forintért tud adni. 15 perc múlva ugyanott másik ügyintéző adott 990ért. Az elsőnél is direkt rákérdeztem nincs-e olcsóbb...

    Ezen nincs mit szépíteni, a velem 2 hét alatt történtek miatt 2 embert el kéne bocsájtani mert alap dolgokban hazudott. Vagy erre is van mentség?
    Visszatérve a fórumtárs esetére, az alap, hogy megnézem a gépben, hogy meg tudom-e neki csinálni, ha arra sem vettem a fáradtságot, hogy felkészülten álljak munkába.

    Mégegyszer ez a dolga, egy buszvezető sem áll le a dugó közepén, mert letelt a 8 óra munkája. Az ügyintéző jobb helyzetben van, mert otthon is tudja tanulmányozni amit kellene.

    Sajnos túl sok olyan ügyintéző van, aki nem érti a dolgát s csak heverészik és csak kevés olyan akik valóban lelkiismeretesen dolgoznak.

Új hozzászólás Aktív témák