Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    Topikgazda

    válasz đe$|re #83929 üzenetére

    "A munkájának egy kis részéért kapja a fizetést, a többiért kapja a jutalékot, amihez időnként elég durva kvóták tartoznak, de tudjuk, ez is le van szarva."

    Nekem ehhez ügyfélként nem sok közöm van, hogy ő milyen feltételeket fogadott el. A benzinkúton se azért veszel 95ös helyett 98as benzint, mert akkor esetleg több fizetést kap a kutas.
    Tegyen érte, hogy nekem megérje az, hogy vegyek valamit, amivel esetleg ő is jobban jár.

    Ő sem a pénztárcámhoz mérten ajánlja a termékeket, hanem, a sajátjához.
    Mikor egy Dominos ügyintézésnél, amin 6-8 hónapja csak mobilinternet miatti időszaki díj terhelés volt, ajánl egy Next M-et, akkor azzal mit kezdjek? És mikor mondom, hogy csak netre kell és erősködik, hogy abban is van. Ha őt nem érdekli az én helyzetem, akkor engem miért érdekelne az ő helyzete?

    Ha jól el tudja adni amit akar, s tisztában van az ügyfél igényeivel, akkor valószínű az ügyfelek is elégedettek vele. De ha csak a levegőben ajánlgat ezt-azt az neki se és az ügyfélnek sem jó.

    A kedves ügyfelekre:
    Szerintem senki sem szeret várakozni, a T-Pontnak kellene megoldania, hogy ne legyen ilyen hosszú az ügyintézés.
    Pl: 14 pultból 4nél ne csak üljön az ügyintéző a 30-40 perces várakozás alatt, hanem azt lássák a várakozók, hogy mindenhol ügyintézés folyik.
    Ez megint konkrét eset, Alleeban, 30 perc alatt 1 ügyfelet nem szolgáltak ki, de ott ültek a gép előtt a főbejáratnál. Elhiszem van adminisztratív feladat is, de, ha tudja, hogy 5 percnél tovább tart ne a főbejáratnál tegye, hanem egy eldugott részen.

    A készülék vásárlókat a mobiltudós segíthetné a választásban egy tablettel a kezében, amivel tud árakat mondani, s egy dedikált pultnál fizet, aláír és megy az ügyfél. Esetleg önkiszolgáló kiosk, amin készüléket és díjcsomagot állít össze magának s a dedikált pulthoz csak fizetni, aláírni és átvenni megy.
    Így nincs 20 percig valaki egy pultnál és már az 3. eszközt bontatja ki, mert nem tud dönteni, s csak azután ír alá, fizet és megy...

    Törperős sajnos a munka velejárója, mint ahogy a buszvezetőnek a bunkó autós vagy a bankban a csak a szemét bank tehet róla ügyfél.

    Az ügyintéző a Telekom - ügyfél közötti csatorna, így sajnos akár a hanyag munkatárs miatt kialakult kép is a lelkiismeretes munkatárson csapódik le.

Új hozzászólás Aktív témák