-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
đe$|re #83929 üzenetére
"A munkájának egy kis részéért kapja a fizetést, a többiért kapja a jutalékot, amihez időnként elég durva kvóták tartoznak, de tudjuk, ez is le van szarva."
Nekem ehhez ügyfélként nem sok közöm van, hogy ő milyen feltételeket fogadott el. A benzinkúton se azért veszel 95ös helyett 98as benzint, mert akkor esetleg több fizetést kap a kutas.
Tegyen érte, hogy nekem megérje az, hogy vegyek valamit, amivel esetleg ő is jobban jár.Ő sem a pénztárcámhoz mérten ajánlja a termékeket, hanem, a sajátjához.
Mikor egy Dominos ügyintézésnél, amin 6-8 hónapja csak mobilinternet miatti időszaki díj terhelés volt, ajánl egy Next M-et, akkor azzal mit kezdjek? És mikor mondom, hogy csak netre kell és erősködik, hogy abban is van. Ha őt nem érdekli az én helyzetem, akkor engem miért érdekelne az ő helyzete?Ha jól el tudja adni amit akar, s tisztában van az ügyfél igényeivel, akkor valószínű az ügyfelek is elégedettek vele. De ha csak a levegőben ajánlgat ezt-azt az neki se és az ügyfélnek sem jó.
A kedves ügyfelekre:
Szerintem senki sem szeret várakozni, a T-Pontnak kellene megoldania, hogy ne legyen ilyen hosszú az ügyintézés.
Pl: 14 pultból 4nél ne csak üljön az ügyintéző a 30-40 perces várakozás alatt, hanem azt lássák a várakozók, hogy mindenhol ügyintézés folyik.
Ez megint konkrét eset, Alleeban, 30 perc alatt 1 ügyfelet nem szolgáltak ki, de ott ültek a gép előtt a főbejáratnál. Elhiszem van adminisztratív feladat is, de, ha tudja, hogy 5 percnél tovább tart ne a főbejáratnál tegye, hanem egy eldugott részen.A készülék vásárlókat a mobiltudós segíthetné a választásban egy tablettel a kezében, amivel tud árakat mondani, s egy dedikált pultnál fizet, aláír és megy az ügyfél. Esetleg önkiszolgáló kiosk, amin készüléket és díjcsomagot állít össze magának s a dedikált pulthoz csak fizetni, aláírni és átvenni megy.
Így nincs 20 percig valaki egy pultnál és már az 3. eszközt bontatja ki, mert nem tud dönteni, s csak azután ír alá, fizet és megy...Törperős sajnos a munka velejárója, mint ahogy a buszvezetőnek a bunkó autós vagy a bankban a csak a szemét bank tehet róla ügyfél.
Az ügyintéző a Telekom - ügyfél közötti csatorna, így sajnos akár a hanyag munkatárs miatt kialakult kép is a lelkiismeretes munkatárson csapódik le.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Honor Magic 5 Pro 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Garmin Vivomove 3S Hybrid okosóra Használt, karcmentes állapotban 3 hónap garanciával!
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3662
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 9060XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Nyugdíjazott laptopok :) Ingyen Foxpost!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest