Új hozzászólás Aktív témák

  • đe$|re

    senior tag

    "Illetve az ügyintéző nem eladó, értékesítő."
    Tudtommal a hivatalos megnevezésük az Értékesítési képviselő.

    "A jutalék más kategória, az hogy mennyit vág zsebre a különböző díjcsomagok eladása után az engem, mint ügyfelet nem érdekel. A munkájáért megkapja a fizetését."
    A munkájának egy kis részéért kapja a fizetést, a többiért kapja a jutalékot, amihez időnként elég durva kvóták tartoznak, de tudjuk, ez is le van szarva.

    De nézzük a "kedves" ügyfeleket is:
    - Bemegy a Tpontba, körbenéz - szerintem nem tűnik fel neki, hogy sokan vannak - és megkérdezi a mobiltudós kollégát, hogy mennyit kell várni, szeretné befizetni a csekket. Tájékoztatva lett, hogy fáradjon át a postára, mert hamarabb befizetheti, mivel amint látja nagyon sokan vannak, így hosszú lesz a várakozás. Hősünk kb. 30 perccel később odab****a a sorszámot, majd puffogva távoz, hogy ő nem hajlandó ennyit várni. (2-3 éve napi rendszerességel fordult elő)
    - Megérkezik törperős, levágja az asztalra a már amúgy is törött telefont, hogy már neki ezt azonnal javítsák meg. Biztosítás nuku, ő nem csinált a telefonnal semmit. De fel fogja jelenteni a Telekomot, mert nem csinálják meg neki, pedig garanciás.
    - Az értékesítők állandó szidása, ha jogos, ha nem, de a kis önérzetes nem képes bocsánatot kérni, ha téved.

Új hozzászólás Aktív témák