-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli62
addikt
z N97-et valószínüleg az első szériában vetted. Egy T-Mobile-os ismerős kolléga is szintén akkor vette, még 2009 jűniusban, neki még nem volt rajta web'n walk sem és nem hiányzott semmi. Én viszont augusztusban vettem, és azon már az alkalmazások között hiányzott a zöld nyilacskával jelzett programfrissítés. Egyébként ezt hiányosságot akkor a T-Mobile tesztcsoporja el is ismerte, és mivel a telefon nem az elvárt módon működött, korrekt módon felajánlották a telefon vissuzaásárlását, csak én nem éltem vele.
Azl hwsw-s cikkben szerintem pont arról is szó van, hogy az Apple nem csak a készülékek forgalmazásában, árában, és a garanciális feltételeiben, hanem a szoftverek testreszabásában is megköti a szolgáltatók kezét
-
zoli62
addikt
Például, a Nokia N97-es telefon T-Monile-os változatában hiányzott a OTA frissítés menüpont, ami a gyáriban benne volt. Samsung Galaxy S Advance-nél a gyári készülékhez hiányzik a Google fiókba mentett névjegyzék exportálásának lehetősége a telefon memóriójába, múltkor néztem egy T-Mobile-os S3-at, és csak egy Origo nevezetű alkalmazást találtam böngésző gyanánt, amelyen viszont nem lehetett más címet beírni, stb. stb.
Na látod, a többi készüléknél is ugyanaz az eredeti gyári állapot kellene, mint az Apple készülékek esetében. A témával kapcsolatban itt egy friss cikk. [link]
-
zoli62
addikt
Ezzel kapcsolatban, amit én mindig is hangsúlyozok, a mai fejlett okostelefonok világában főleg a T-Mobile-nál jellemző, hogy a gyártói szoftverek erősen tesre vannak szabva, azaz butítva vannak. Ezért van igazság abban, hogy ennek a ténynek a tudatában a szolgáltató által forgalmazott telefonok némileg túárazottak a gyártó által árusított készülékekhez viszonyítva. Ennek oka a mindenkori üzletpolitika. Amíg a szolgáltatók nem csak szolháltatásokat árulnak, janem készülékeket is, igyekeznek átmárkázni azokat. Ez a piaci trendek alakulásával idővel valószínüleg változni fog.Azaz remélhetőleg elérjük azt a modellt is,amikor csak szolgáltatásokat fognak értékesíteni.
-
Ateszzero
őstag
Értelek , megnéztem azt is, nem akaok vitatkozni , de ha te jössz azzal az egy év plusz garival , akkor én jövök a 2 éves hűségidővel, amit ha azt nézzük , bőven túlfizeted nekik a számlákkal azt a kedvezményt amit adnak.
Ha meg előfizu nélkül veszed , akkor is kapsz egy t- függő készüléket. Mindenhogy van a pro kontra. -
Ateszzero
őstag
-
Varszegig
veterán
Nem azt vitatom, hogy nem adhatnak felújított készüléket. Azt viszont vitatom, hogy nem, vagy kevésbé vonatkoznak rá a magyar törvények. Tehát ha én egy kereskedőtől veszek egy apple terméket, én azzal a kereskedővel állok szerződésben, minden törvény vonatkozik rá. Az hogy ő honnan szerzi be, az más kérdés, az az ő baja.
Ha én külföldi webshopból rendelek, az más történet, az persze már más törvények alá tartozik. -
#48525824
törölt tag
Szomorú a helyzet, hogy bármit megtehetnek, a magyar jogszabályok és rendeletek miért ne vonatkoznának rájuk? Én a t-vel vagyok szerződésben az meg a másik.
Igazából nem is érdekelne, hogy 15 napig kell rá várni, csak ugye a mobilnet pörög és használni nem tudom. Ha kérek a t-től jóváírást, akkor szerintetek mennyi esélye van a pozitív elbírálásnak?
-
GeoJoe
senior tag
minden szolgáltatónál vannak gondok a hálózaton, mire sok millió ügyfél megkapja lemegy a nap. ennél tuti lehetett volna jobbat is kitalálni, de én már azon is csodálkozom, hogy ünnepnapon találtak valakit, aki elég magas pozícióban van, hogy tömeges sms-ekre engedélyt adjon
nekem úgy fest a T hálózata bírta a legjobban. Vodánál lehet ingyen telefonálni (kritériumok később) de nincs hálózat. Telenornál simán csak nincs hálózat. áram nélkül ezen mondjuk nem csodálkozok. mi az, h nem engedik aggregátorozni a tornyokat?
-
Lehet kiábrándultak belőled
Nem elég nekik a 16 éves hűséged..
Amúgy én sem értem ennek az SMS-nek mi értelme, több mint a semmi, de mikor bejelentették, hogy küldenek SMS-t akkor én is azt hittem hogy cellainfó alapján megoldják, de ez így nem hatékony... Ha gyorsabban működne a rendszer akkor lehetne aktuális infókat küldeni, de így hogy mindenkinek küldik... -
Szerintem nem kezdték el szűrni, hogy hol van az illető. Mindenkinek küldik, minden számra. Indexen is írták, volt aki jelenleg külföldön van és ő is kapja..
A telefonszámok sorrendjében küldik, gondolom ezért nem kaptál mindegyik számodra még, édesanyám száma 30/25-el kezdődik, az enyém 30/29 és kb 30-40 perces csúszással kaptam meg, szóval elég sok időbe telik ez mire szétküldenek ennyi sms-t. -
#48525824
törölt tag
Köszi! Igazából nekem mindenképp kell a termék, elállni semmi esetben sem szeretnék, csupán a hivatalos t-pont szervizek úgy vannak nyitva, hogy a munkaidőm miatt nem tudok bemenni, erre próbálok valami alternativát találni. 8 napos elállás esetén nem köthetnek bele, hogy hibás a termék amit visszaküldtem?
-
manchester85
veterán
Törvény kellene rá, hogy a szolgáltatók vagy ingyen, vagy nagyon olcsón kötelesek legyenek függetleníteni a készülékeket a hűség lejárta után. Ezzel az erővel ki is dobhatom a telefonomat 2 év után, ha szolgáltatót akarok/kell váltanom. Vagy legalább lenne időarányos a függetlenítés ára. Ez így egy vicc.
-
Phreetsie
tag
termeszetesen nem. webshopos rendeles stb. nem beszeltem igy az elado holgyel, ha erre lennel kivancsi. mert, nem az o hibaja. egyszeruen csak leirtam duhongve hogy mi van. amugy 1 reszletem van, 1 meg sima elofizu. ahhoz nincs reszlet. de mondom, egy darab elmaradasom sem volt sohase. ket elofizunal kertek 40ezret azaz, 80 ezrem van mar naluk amibol kb. meg 45 ezer korul van amit nem hasznaltam fol. amugy egy galaxy s advance lett volna. funba. egyszeruen elpattant az agyam, mikor ide irtam. es lehet mondani, hogy en vagyok a goreny geci proli ember.. de ezek nem normalissak, en mondom nektek.. 75 ezer eloleg. pf, ugy, hogy fizettem be mar 2 elofizunal 80-at.. ja es ez nem is reszletre lett volna. hihetetlen. ennel meg az is jobb lett volna, ha azt mondja: nem kapod meg.
oszt' elvan intezve, nem pofatlanul ekkora osszeget mondani szvsz..bruszli.: gratulalhatsz, de ez akkor sem normalis. jo lenne, ha a kormany mar jo seggbe rakna ezeket a szolgaltatokat vagy valami, mert amit ezek muvelnek az elofizetokkel az mar kesz rablas es mocsoksag. aztan lehet engem fujjolni meg puffogni
-
erdoke
titán
Mozaik XS + Net&Roll 1 GB 4200-ért? Ebben van durván 90 perc lebeszélhetőség és 30 T-s SMS (az egy ingyenes opcióval, vagy ugyanígy helyette 10 db bárhová küldhető), illetve 1,2 GB mobilnet, amit esetenként további ezresért bővíthetsz megint 1 GB-tal. Max. sebesség: 7,2 Mb/s
-
Meg ne haragudj, de ezek a "függetlenítési" árak már a hatalmas pofátlanság kategóriájába tartoznak!
A normális az lenne, hogy a lejárt hűségidejű készülékek függetlenítését ingyen, vagy mondjuk ezer forint ügyintézési díjért elvégeznék, ha már egyszer így, vagy úgy, de kifizetted az árát a készüléknek! Persze tisztában vagyok vele, hogy nem jótékonysági intézményt játszanak, de ezek a függetlenítési árak a lehúzás és a sz@rrágás kategóriájába tartoznak. Érdek vagy nem.
Szerintem.
Persze tarthatnánk róla szavazást, ki hogyan gondolja....
-
1430
senior tag
Azért tegyük hozzá, hogy a számlán vannak olyan közvetlen adatok, amik segítenek, és ehhez nem kell személyes adatokat kiadni. Például ha rajta van, hogy csak "részletfizetési melléklettel érvényes", abból következik, hogy részletre vették, ami azt is jelenti, hogy legalább 2 év hűség van rajta. Ezt a vásárlás dátumához adva kiderül, élhet e még a hűség (és addig tilthatják, hacsak nem mutat be az eladó egy kötbérfizetési összesítőt is, ami bizonyítja, hogy kiváltotta a hűséget). További támpont lehet, hogy van "folyószámlaszám" (jobb felső részben), vagyis havidíjas ügyfél vette havidíjas konstrukcióhoz. Domino esetén vevőazonosító van, ráadásul ha a második oldalt is megkapja az érdeklődő, azon rajta van a cikk kód, illetve ha új Domino hívószámot is kapott hozzá, akkor a Domino SIM is megjelenik egy tételként a számlán. Szóval azért közvetve beszédes a számla.
-
1430
senior tag
Hidd el, az IMEI szám alapján ilyet nem fognak megmondani.
Ha neked ki is adtak ilyen infót, kizártnak tartom, hogy IMEI alapján tették. Számla alapján (a rajta lévő adatokra keresve) nyilván már kinyerhető a kívánt válasz, de azt is csak azonosítás után, az arra jogosultnak adhatják ki. Ha azonosítás nélkül adta ki neked az infót a kolléga, akkor hibázott. -
Intel fan11
őstag
ott a pont
nem vok képes rá, mert igazán igyekeztem megpróbáltam de nem ment ezért gondoltam felmerem tenni a kérdést
1430 igazad volt én vok a béna
Egyébként feltennék még 1 kérdést ez az aranykártya program ugyanúgy vonatkozik dominó kártyásra is mint bármilyen havidijas előfizetőre?
-
Beca1990
senior tag
köszi a választ!
még annyi hogy nekem a szerződés és a garancialevél is 01.18 dátummal szerepel,de én 22.én vettem át.
tehát holnapután (hétfőn) jár le a 8 munkanap. jól gondolom?
és mivel a szerződés megszűnik az eddig lebeszélt pénzt azt kiszámlázzák?
és hol tudom a visszavételt kezdeményezni? -
luke.
aktív tag
El vagy tájolva! Nincsen olyan, hogy T-Mobile, Telenor, Vodafone, AT&T, Virgin... szervíz. Mind egy helyre megy, globális szervízekbe amikkel szerződést kötöttek. Ezek a szervízek meg a gyártótól kapják az utasításokat, minőségi, szerelési és mindenféle kritériumokat.
Itt nálunk HTC, RIM, Huawei (ZTE is lesz lehet) javítás van jelenleg Európa összes országából jönnek telefonok. Minden az adott gyártó előírásai szerint történik, nincs semmi kamikaze akció. -
Soulfly842
addikt
Csak ez nem az ügyfelek ellen, hanem mellett van, első hallomásra még ha másként is tűnik. Tényleg jó ajánlatok leledzhetnek, abból meg senki nem szenved kárt, ha egy-két ilyet meghallgat.
Túldramatizálódik lassan ez itt. Nem egyszer hívta fel előttem ügyfél ezt közvetlenül. hatból ötször kb. fél perc alatt kapcsolt, 1-2 perces beszélgetés, szerződés lelőve/megtartva.
Nem kell ezt annyira felfújni, nem a modern kori sátán műve, h. 5 mp alatt nem írhatsz alá egy papírt és nem nyugtázhatod, h. hű de jó, mert már nem hívható.... na jó, nem akarom én sem kiforgatni a dolgokat
-
szuszikla
csendes tag
Nincs semmi sms értesités, sem arról hogy én beléptem volna korábban és modositottam volna a dijcsomagomat, sem arról hogy ők modositották. Az iwiw-en meg még mindig fent vagyok, nincs semmi letiltás, szabályszegés. Elégé szerencsém hogy ma észrevettem mert az eddigi 12ft/perc helyett már 36-ért hivhatom a család többi tagját mert mind iwiw-ben voltunk. Majd megnézzük meg lehethogy nekik is modositották.
-
1430
senior tag
Bakker! Elnézést! Neked már nem lehetne valami egyéni arcképet készíttetni?
rizso
Pontosan, tehát most nem vállaltál tarifahűséget.
Készülékbizutosításos kérdéseidre: nincs kötelező időszak, akár azonnal lemondhatod (telefonon keresztül is), de arra az IMEI-re többet nem köthető biztosítás. Ha káresemény történik, fel kell hívnod egy 80-as számot, előadni a trörténteket, és ha minden rendben, adnak egy kárszámot, amivel intézheted a javítást (mert amíg lehet vagy amíg olcsóbb, addig javítják) esetleg a cserét az önrész befizetése után. Részletek >>kenny123
Igen, most az Ikon alapkeretét használod. -
zoli62
addikt
Sőt még ha meg is tisztel és visszahív, méghozzá a proaktiv hívások információs vonaláról, mert ugye itt ilyen is van, sőt aranykártyásként jóváír pl szüneteltetési díjat, akkor panasz nem lehet. Persze azért lehet kritizálni is, például leginkább a T-Mobile-nál "butítják" le az okostelefonok (kivéve Iphone) szoftvereit a brand telefonokon az eredeti gyáriakhoz képest, legalábbis a Telenorhoz képest.
-
ödönke
aktív tag
Én elfogadom az érveidet, de teljesen más szintet képviselsz amíg Te egy telefonon 25-30-at nyersz addig én max. ennyit szánok egy telefonra. Nyilván nem is akarok ennyit nyerni egy ilyen árkategóriás telefonon, de elvárnám, hogy ha aláírok két évet, az igen is viseljen az valamilyen értéket, akár más szolgáltató, akár külföldi példából, vagy a másfél évvel ezelőtti gyakorlatból kiindulva. És igen emlékszem a 3210-esem még 21-22k környékén volt a westelnél, szóval nem kell bemutatni a céget.
-
ödönke
aktív tag
Igen a szolgáltatás szempont. De abban is biztos vagyok, hogy nem csak a T-mobilnál *van elégedett ügyfél. És *nem sok rossz lenne a többi szolgáltatónál.
Tehát a maradék kérdés az, hogy miért akarnak hülyének nézni magyarul aláíratni 2 év hűséget egy bolttal megegyező árú készülékre?
-
ödönke
aktív tag
Próbálod belekeverni a szolgáltatásokat a telefonárakba ami elég rossz irány. Tehát akkor korrekt az, hogy listaáron adják 2 év hűségre a telefonokat?
Próbálod leáltalánosítani az "egyik szolgáltatónál ennyi a másiknál annyi "szöveggel és simán ugrasz olyan tényeken át, hogy van olyan termékük amit írtam is aminek megnövelték az árát 300%-al?
ugyan kérlek...
-
Turbomann
tag
Hihetetlen, hogy az ügyintéző is usert hibáztatta. Mellékes dolog a zügyfél félre vezetése nem fontos. Holott kötelessége tájékoztatni és nem csak engem, hanem mindenkit. Az hogy korrekt voltam, mert nem csináltam ügyet belőle azt meg elvárják.
a szolgáltatást ne keverd össze, mert BKV is egy jó szolgáltató, mert engem elvisz ingyen bárhova.
ha anyázik a söfőr le keverek egy fülest és adj katonásdit játszok
hiába ezzel nem fogok egyet érteni és a hűséges emberke csak kolonc a cég szamara.
-
djculture
félisten
Én nekem a T vel semmi bajom szolgáltatásilag más meg engem se érdekel. A telefonárak ügyében meg mindenki eldöntheti hogy 5-10k forintért drágábban vesz egy független készüléket mindenféle megkötés nélkül vagy aláir 1-2 évet fölöslegesen.
Senki fejéhez nem tartanak puskát hogy nem szabad szétnéznie a gyártói független piacon.
Telefonárak azok röhögtető szintűek mindhárom szolgáltatónál.
Amelyiknél van is valami kedvezmény az aláirat olyan csomagra aminek a felét nem lehet kihasználni és persze a hónap végén megy a levesbe a fel nem használt. -
Turbomann
tag
Lehet, hogy most bele taposok a becsület mondérjába, de lécci magyarázd el nekem ezt a dolgot.
1. Tariffát akartam váltani és a másikat lemondtam volna és hihetetlen 4000es csomagom benne maradt plusz a másik xs mellé.
2. Lejárt egy hűség nyilatkozatom és bementem egy bótba ott közölték, hogy pofára esés van, de van egy nagyszerű ötlete hívjam ezt.Mondom ebből hiba nem lehet, de ez volt a második pofára esés. Hívtam, majd közölte, hogy van ez az 1000perc vagy 100 perc micsoda csoda akcijuk.
Semmit nem közölt, hogy ez további egy évre hosszabodna a előfizetésem, csak mikor már másodszorra meg gondoltam magam este közölték vele, hogy egy évre meg hosszabodot az előfizetésem. Mondom neki nem írtam alá semmit és ez hogy is történhetett meg? Erre Ő erről nem tehet majd akkor az ügyvédemmel beszélek majd jelenkezem, addig a további számlám is lógni fog a levegőben. Akivel kötöttem a szerződést felhívott és elmagyarázta, hogy ez a mondat volt a tájékoztattás, hogy ezt a lehetőséget egy évig lehet igénybe venni!
3. Ezzel már nem untatlak, mert van többis. Az, hogy utóbbi egy évben megdrágult a T voda szintjére az meg tényleg az Ő dolguk ehhez semmi közöm, de akinek van esze az függetlent vesz.
Az más lapra tartozik, hogy elvesztetek egy 10 éves barmot, vagyis engem.
Ennek tudatában védjük a mundér becsületét.
-
ANDROID???
addikt
a panaszlevélre írtak választ:
Tisztelt ... Úr!Ügyfeleink elégedettsége számunkra fontos, ezért szüntelenül arra törekszünk, hogy a legkiválóbb kiszolgálást és szolgáltatást nyújtsuk. Megkereséseiből sajnálattal értesültünk róla, hogy Alcatel
OT-995 típusú készülékével ismét probléma adódott és ezért kellemetlenségek érték!A jótállási feltételek alapján visszavásárlást nem nyújtunk. A készülékek cseréjére van mód abban az esetben, ha a telefonnal a vásárlástól számított 72 órán belül keresi fel üzletünket és munkatársaink tapasztalják annak meghibásodását. Ezt követően garanciális időn belül javítást biztosítunk. Új telefont, az említett 72 óra eltelte után már csak akkor nyújtunk, ha a gyártó a rendellenességet nem tudja megszüntetni azon, vagy a javítás költsége aránytalanul nagyobb, mint az új telefon ára.
A garanciális javítások idejére lehetőség szerint mindig biztosítunk kölcsönkészüléket, annak ellenére, hogy ezt jogszabály nem írja elő. Típus azonosat azonban nem minden esetben tudunk ügyfeleink rendelkezésére bocsájtani. Megértését köszönjük!
Panasza alapján nyilvántartásunkat ellenőriztük, amely szerint a 2012. szeptember 24-én, kijelző problémával leadott mobiltelefonját alkatrész cserét követően 2012. október 2-án átadtuk Önnek. Bízunk benne, hogy a jövőben már csak pozitív tapasztalatokat szerez vele!
Tekintettel arra, hogy elégedettsége számunkra fontos, méltányosságból ECO díjcsomagjának egy havi díját, bruttó 1920 Ft-ot jóváírunk egyenlegén. Mindezt a 2012. november elején elkészülő havi számlájában találja meg �Távközlési korrekció� címen.
Reméljük, hogy levelünkben leírtakkal segítségére lehettünk és a továbbiakban is bizalommal fordul hozzánk!
Üdvözlettel:
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Playstation 5 lemezes 825GB CFI-1216A, újra fém pasztázva, 6 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- MSI MEG Z-790 ACE alaplap + INTEL CORE I9 13900K proci + 32 GB DDR5 memória Félkonfig
- AFOX GTX 1050 Ti 4GB GDDR5
- Lenovo Tab P11 Pro 2. Gen. Billentyűzet és Tok - Szürke
- GLORIOUS Aura 145-KEY Mechanical Keycaps - White
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3407
- iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3660
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest