Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Littoral

    aktív tag

    válasz vacs #144613 üzenetére

    Alapvetően nem a sim-kártya itt a probléma, hanem az, hogy a Telekom látszólag nem akar új ügyfeleket. Régebben leírtam, hogy jártam az ismerősömmel, röviden: megelégelte a Telenor dolgait, ezért szeretett volna másik szolgáltatóhoz átmenni.
    Menjek vele, több szem többet lát, több fül többet hall (~5 éve volt ez). Azt szerette volna kezdeményezni, hogy a telenoros előfizetését áttegyék telekomos Dominóra, mert előbb azért kipróbálná. A boltban (a megye legnagyobb ilyenje, megyeszékhelyen) válogatott kifogásokkal küldték el, pl. hogy nincs most Dominó kártya a boltban (még akkor árultak egyébként), olyan meg pláne nincsen, amit a számhordozáskor "szoktak használni". OK, mikor lesz? Hát, hát. Valamikor majd nézzünk be, és érdeklődjünk, kb. ilyen "a jövő héten valamelyik vasárnap" stílusban.
    Átmentünk a bevásárlóközponton belül 10 méterre lévő másik szolgáltató üzletébe (kizárásos alapon kitalálható, melyikbe), ahol ezeket meg lehetett oldani, nyilván nem Dominóra. Azóta a családja előfizetéseit átvitte a vodafonhoz, tévé, internet is ott van egy csomagban. Később én is jártam így ugyanitt, ugyanezekkel a dolgokkal, a végeredmény nekem is a Vodafone lett. Ez összesen 8 előfizetés, minden, ami lehet egy ilyen cégnél (később plusz a netfónos előfizetések).
    Ha a Telekomnak kellene új ügyfél, ezek nem történnének meg.

  • ferob

    őstag

    válasz vacs #144613 üzenetére

    Minden realitást nélkülöz a törölt felhasználó hozzászólása, mert egyetlen ügyintéző sem fog hátulról kihozni egy SIM kártyát egy képzeletbeli előfizetéshez, amire nem nézett rá a rendszerben és nem azonosította a telefonszám tulajdonosát.

Új hozzászólás Aktív témák