Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz Lacko87 #22290 üzenetére

    Hívd fel az ügyfélszolgálatot, és kérd az "alapértelmezett hívásátirányítás" szolgáltatás (DCF) kikapcsolását, akkor megszűnnek a másodlagos (automatikus) átirányítások, melyek a következők:
    - ha nem elérhető: hangposta (ha van aktív hangposta, egyébként ha nincs vagy a hívó nem hagy üzenetet, akkor hívásértesítő)
    - ha 30 másodpercen belül nem válaszol: hangposta (ha aktív)
    - ha foglalt: hívásértesítő >> neked ezért jön az SMS, mert mikor "kinyomod" a hívót, akkor gyakorlatilag foglalt jelzést ad neki a rendszer, így létrejön az átirányítás.

    Fecogame
    Ha kikapcsolja a hívásértesítőt (ami a gyakorlatban nem a hívásértesítő kikapcsolását jelenti, hanem a hívásértesítő tiltást kell aktiválni), akkor kikapcsoltság után sem kap üzeneteket...

Új hozzászólás Aktív témák