Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • St3ven

    addikt

    válasz Szimatka #30621 üzenetére

    Nehogy emiatt utazgass, azaz még te verjed magad költségekbe...

    szerk.:
    Ahogy kali is írja felettem, mindennek legyen írásos nyoma, ez a "végelszámolásnál" lesz nagyon fontos! Amit szóban mondtál/mondtak, az olyan mintha el sem hangzott volna; amikor pedig bent jártál, és nincs egy arra a napra datált jegyzőkönyv/panaszkönyvi bejegyzés, az olyan, mintha meg sem történt volna.

  • kali

    legenda

    válasz Szimatka #30621 üzenetére

    nem semmiért szidják sokan a sony szerződött szervizét, és igen, sajnos a szolgáltató is oda küldi komolyabb szervizelésekre.
    nem látok rá esélyt, hogy bárhol azonnal javítanák vagy cserélnék a telefont.
    ismét leadod ott helyben, minden hiba kerüljön rögzítésre a jegyzőkönyben, és amennyiben ismét hibás kamerával...stb küldik vissza, úgy nem veszed át, hanem ismét jegyzőkönyv, kéred a cserét, mivel a sokadik javítási kísérlet sem jelentett megoldást, illetve a vásárlók könyvébe is rögzíted az egész javítási mizériát, pontos dátumokkal, hogy hányszor és mennyi időre lett leadva, és ennek ellenére nem ismerik el a hibát, nem orvosolják...stb.
    a pixeles hibának még utána kellene nézni, hogy szabvány szerint mi az az érték, amikortól már kötelesek gariban intézni, mert valahány úgy is lehet, hogy muszáj elviselni, de ha azt írják, hogy nem látják, pedig valóban és mindig adott, akkor kérhető független szakvélemény, és ráverhető a tisztelt gyártói/szerződéses szervizre a dolog!

    morphin; a webshop t-s, az ütletek pedig kiadva "gebinbe", százalékot kapnak a szolgáltatótól az eladott készülékek...stb után, miért ne javasolnák a saját ügyintézésüket, és miért foglalkoznának a számukra nem jövedelmező módozattal? a pénz beszél, ilyen az üzletpolitika...
    nem általánosítok, vannak még korrekt és hozzáértő ügyintézők, de nagyítóval kell őket keresni...

Új hozzászólás Aktív témák