Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tothl

    addikt

    válasz kali #33859 üzenetére

    Vágom, hogy tévúton járok, de azt nem vágom, hogy ha már beszoptam miért nem lehet visszacsinálni. :)

    Ott szoptam be, hogy engedte a rendszer aktiválni ezt a csodát, nem tudom hogy részletezhetném még.. :D
    Nem először használom az online ügyfélszolgálatot és soha ilyen bajom nem volt, kisebb csomagra nem is váltottam volna. Nem sejtettem, hogy ha ezt aktiválom, ha már lehet, akkor a régi csomagomnak kampó.
    Nem volt még ilyen gondom, nem sejtettem, hogy ennyire körültekintőnek kell lenni, ennyi.

    Semmiből nem állt volna felhívni az ügyfélszolgálatot belátom, de mondom, nem sejtettem...ez van.
    Ettől még meg lehet a kialakult véleményem.
    Azt pedig, hogy a mai világban egy tévedésből és félreértésből elrontott műveletet nem lehet visszacsinálni egy adatbázis rekordban egyszerűen felháborítónak tartom, még akkor is, ha az a csomag amit megszüntettek már nem létezik. Ez amúgy is csak egy lufi, hiszen ha nem történik ez a malőr, akkor létezne. Egy beállítás a T rendszerében semmi több. Szóval nekem ne magyarázzanak. Értem én, hogy miért nem lehet, de a véleményem ettől még meglehet. Meg is van.

    Nem csak hülye, de béna kacsa is lettem ezzel a hurka nettel.. :D

Új hozzászólás Aktív témák