Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Bogyooka #39266 üzenetére

    a független esetében nem kell számla és/vagy jótállási jegy, ott valóban azonosító alapján történik az ellenőrzés - és ha minden okés, akkor a garis ügyintézés is -, de a szolgáltatós készülékhez kell papír, ráadásul a szolgáltatós iphone csak a szolgáltatónál gariztatható.
    elvileg nem lehet vele akkor gond, ha az apple oldalán adott infó kerül kiírásra, mert a szolgáltatónál az értékesítéskor kellene, hogy felvigyék az eladás tényét, és azt annak megfelelően rögzítik a rendszerben.
    amennyiben nem kapcsolódik előfizetés a készülékhez, úgy egyrészt a letiltás veszélye sem fenyeget, másrészt a szélsőséges esetek sem nagyon adódhatnak, amihez az eredeti tulajdonos kellene, mint szerződéses fél.
    használt készüléknél érhető a jótállás hiánya, azokra csak 12 hónap szavatosság adott;
    Tájékoztatjuk, hogy az „Használt” cikkszámmal jelölt termékek csökkentett árú, használt készülékek.
    ...
    Ezen „Használt” cikkszámú termékekre nincs jótállás, hibás teljesítés esetén azonban a fogyasztó 1 évig élhet szavatossági igényével, mely esetben az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. A szavatossági igények érvényesíthetőségére egyebekben a Polgári törvénykönyvben foglalt rendelkezések irányadók.

    mint korábban is írtam, a szavatosság nyűgös dolog, közel sem ér fel a jótállással, de ugye használt dolgok esetén az árképzés is annak megfelelő, így ezt benyeli, aki ilyen terméket vásárol.

Új hozzászólás Aktív témák