Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Soulfly842

    addikt

    válasz cris78 #56853 üzenetére

    Igen, azt tudom. De ez elég fogós kérdés :D

    Utánaolvasva kicsit: A támogatott készülékek között BB termék nem szerepel egy sem.

    Mindezek alapján:
    A, tényleg nem támogatottak a BB termékek.
    B, erre az eshetőségre nem gondoltak :)

    (#56854) szabogabor10

    Jelenleg az Xperia L, M2, SP, Z1 Comp., Z2, Z3 Compact van feltüntetve a támogatott készülékek körébe...

    Tény, hogy elég sok készülék nem szerepel ezek között. De korábban is voltak olyan esetek, amikor szembesültem azzal - pl. a TV Go kapcsán találkoztam ilyennel - hogy gyártó oldali tiltás miatt nem volt támogatott egy adott alkalmazás használhatósága.

    (#56846) A@ron

    Látom még nem kellett szabályozási környezetekkel egy Multinál szembesülnöd :)

    Nem az a kérdés, hogy mi vizsgálható és mi nem. A szabályzások értelmében kell eljárni. Minden más csak szőrszálhasogatás. A gyakorlati példák itt semmit nem érnek. Megvannak ennek is a miértjei és válaszai.

    A Sim kártya bemutatása kötelező. Máskülönben hogy lenne ellenőrizhető, ha volt egy normál simed ellopták és ezt követően kéred a kártyacserét? Mondjuk Microra. A microsim kitörhető microként és normálként is és Sim adapter is létezik a világon.

    Mindenki:
    Anno régen-régen - egy messzi-messzi galaxisban :D - még úgy oktatták, hogy a lecserélt sim kártyát rituálisan még az ügyfél színe előtt rituálisan meg is kell semmisíteni, de szerencsére ez utóbbi momentumhoz kapcsolódó leírás már nem szerepel a szabályokban. Ez így van rendjén, hiszen az ügyfél számára fontos adatok szerepelhetnek rajta és a lecserélt kártyát már úgy is csak az adatok elérésére tudja használni.

    Még egy-két érdekesség:

    1,
    Sokszor olvasok itt arról, hogy mi alapján lehet cserélni díjmentesen kártyát és hogy más-más típusú eljárásokkal szembesülnek az előfizetők.

    Régen - kb. 2014 jan előtt - még úgy szóltak a szabályzások, hogy díjmentes kártyacsere abban az esetben biztosítható az ügyfélnek, ha vásárlási számlával tudja igazolni, hogy készülékmodernizálás miatt kéri ezt és hogy a Telekomtól vásárolta.

    Ezen viszont enyhítettek. Hiszen a fent említett dátumot követően már minden esetben díjmentesen kell biztosítani a kártyacserét, ha készülékmodernizálás miatt történik a kártyacsere (és nem elveszett/rongált indokkal - ez utóbbi 4500 Ft).

    Elég érdekes szituációt teremt az - és ilyennel rengeteggel lehet találkozni - amikor az ügyfél bejön és közli, hogy nem működik a mobilinternet, a 4G, eldobálja a hívásokat, instabil a háló stb. Majd kirakja az asztalra a vagdosott/szabdalt kártyát.

    Alap esetben ilyenkor díjmentes lett volna a kártyacsere, de az ügyfél a rongálással felülírta ezt. Ez esetben 4500 Ft a kártyacsere díja.

    2, a kártyacserét szigorúan csak az elő-, szlafizető kérheti (régen csak az előfizető kérhette). Jelszó/ a kártya felmutatása nem elégséges hozzá.

    Több ok miatt sem:
    - Pl. ügyfél találta a kártyát az utcán....
    - Jogilag ezek szigorúan szabályozásra kerültek, hiszen az adott hívószám valakinek a tulajdona. Annyi erővel - ahogy sokan bemennek üzletbe (kicsit banalizálva a kérdéskört) - Ha valaki tudja Orbán Viktor számát, akkor bemehet egy kártyacsere miatt? :)
    - A legjobb: De hát én a fia/felesége/gyermeke vagyok. Igen ám, de sokszor ebből vannak a legnagyobb gondok (válás alatt a két fél, stb)

    Abban az esetben, ha az előfizető nincs jelen személyesen, akkor közjegyző által hitelesített meghatalmazással, vagy ügyvéd által készített és ellenjegyzett meghatalmazással lehet csak és kizárólagosan eljárni

    Sokan összekeverik a Számlafizető-t azzal, hogy ők vannak beállítva postázási címként és kézbesítési információként az ő nevük szerepel. Ez nem azonos viszont az elő-/szlafizetővel.

    Megkülönböztetnek mindenhol: Előfizetőt, Számlafizetőt és postázási címet (amin esetleg kézebesítési információ is szerepel). A postázási információkba viszont személyes adatok nem szerepelnek és ügyintézéssel kapcsolatban ő nem járhat el.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák