Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Chrystall #70933 üzenetére

    ebben a formában és szinten az nmhh még felesleges kör lehet, már ha minden szükséges infót leírtál és csak ennyi az egész, ettől persze megteheted, akadálya nincs, csak sok érdemi intézkedést nem feltételezek, ahhoz több információ...stb. kell(het).
    technikai probléma is állhat az értesítés mögött, utána kell járni, hogy pontosan melyik számláról, mikor esedékes összegről...stb. van szó és az alapján tisztázni a dolgot, ezért érdemes azzal kezdeni, hogy pontos tájékoztatást kérsz az eset kapcsán.
    amennyiben saját oldalról is tudod igazolni valamilyen formában (átutalási/befizetési bizonylat...stb.), hogy befizetted adott tételt/törlesztőt/összeget, úgy tiszta sor az ügy.
    a rendszernek/szolgáltatónak semmi köze hozzá, hogy te épp hol tartózkodsz, amikor bármilyen tájékoztatást küld, így valóban csak bosszantó/felháborító lehet számodra, de lényegi jelentősége nincs adott tekintetben.
    nem muszáj telefonálgatni, a honlapon adott "levelezős" kapcsolati mód is viszonylag gyors, de van azonnalos csevegő is.
    leginkább itt érdemes leírni a megfelelő kategóriában a panaszt; link, olyan szinten is nyoma marad, hogy az általad megadott e-mail címre is küld másolatot, visszaigazolást.

Új hozzászólás Aktív témák