Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rongaucho

    tag

    válasz dedike #7704 üzenetére

    Akkor jól értettem a szabályozást.

    De azt nem értem, hogy ha ugyanazon folyószámlához van egy arany és egy nem arany, miért nem mehet mind a k előfizetéshez a készülékváltás. Úgy értem, az aranyhoz kedvezményesen (értsd egy ezressel olcsóbban, mint új előfizetésnél), a nem aranyhoz meg kedvezmény nélkül (ugyanannyiért, mintha új előfizető lennék). Magyarul, miért nincs legalább annyi jogosultságom 2 év előfizetés után, mint egy teljesen új előfizetőnek. Az a T-Mobile-nak miért jó, hogy arra kényszerít, hogy lemondjam a régi, lejárt hűségű előfizetésem és kössek egy teljesen újat és így kaphassak új telefont. Ez nekem szívás (új tel. szám), de a T-mobile sem jár vele jól (ki kell adnia egy új SIM kártyát). Szóval üzleti szempontból nem értem.

    Egyébként egy nagyon jó kis flottás előfizetésünk van (egymás közti ingyenességgel stb.), bonyolult lenne az egyik előfizetést felmondani és újat kötni. De lehet, hogy ez a megoldás marad.

    Üzleti szempontból nem értem a T-mobile hozzáállását. Mindig pontosabban fizettem a számlákat, csak az a bűnöm, hogy az egyik előfizetésemen nincs nagy forgalom. Ezért már nem érek még annyit sem, mint egy tök új előfizető. Mert én maradni akarok még 2 évig a T-mobile.nál. DE csak a flottás kedvezmények miatt. Más esetben lehet, hogy mások inkább átmennek a Vodához vagy a Telenorhoz.

Új hozzászólás Aktív témák