Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Huroq

    senior tag

    válasz Lauda #77507 üzenetére

    Ma rendeltem telefont bolti átvétellel és természetesen ahova rendeltem bolt zárva van annak ellenére, hogy sehol sincs jelezve (ügyfélszolgálat is kérdően annyit felelt, hogy tényleg?). Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy akkor most mi van. Olyan menüpont, hogy rendelés átvétel vagy bármi hasonló nincs. Kiválasztottam az általános ügyintézést, de sajnos itt egy olyan úriembert fogadta a hívást, aki azt se tudta, hogy hűséghosszabbítással kérem-e a készüléket vagy új hívószámmal. Felvilágosítottam, de a hebegés habogáson kívül nem sokra jutottunk a vége az lett, hogy nem kérhetem másik boltba, mert foglalás alatt van a készülék, pont. Komolyan mondom, hogy én ahányszor közelébe kerülök egy bolti átvételnek azonnal az inkompetenciával és a rugalmatlanság legfelsőbb szintjével találkozok. 2016 végén jó hogy nem a telefonos Mancika kapcsol a telefonközpontba ha valamit intézni szeretnék. Máshol miért tudják azt megoldani, hogy PayPallal kifizetek valamit és X üzletben át akarom venni a terméket, de meggondolom magam, akkor egy telefonhívás után simán kiadják Y üzletben is. Pedig a szent és sérthetetlen raktárkészletből ugyan úgy le volt foglalva. Ezt csak a borzalmas telefonos menürendszerre írtam na meg kicsit felhúztam magam. :)

Új hozzászólás Aktív témák