Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • enginev3.0

    félisten

    válasz ForRedGlory #83902 üzenetére

    Na azért kicsit várjunk már, nyilván nem azért mentem be mert azt vártam hogy átvérnek, hanem mert szerettem volna egy jó ajánlat esetén egy Galaxy S8at kihozni/előrendelni, még mindjárt szarul érzem magam mert ő nincs tisztában a munkájával

    Ha én hibaznek akkorát a munkámban mint ahogy ezt most ő tette, tudod hányan szidnák az anyámat?

    Azelőtt voltam bent egy másik ügyfélponton ahol nem adtak duó SIM kártyát "mert azt csak új csomagokhoz lehet" , majd másik üzletben olyan rendes volt az ügyfélszolgálatos csaj hogy telefonon meg is érdeklődte nekem hogy régi move xs csomag esetén még tudom e osztani a tematikus opciót duó net SIM kártyával, majd a kezembe nyomta hogy minden jó lesz

    Ezt akkor le is írtam ide

    Úgy lehet hogy ez emberség kérdése, hogy ki hogy végzi ebben a szakmában a munkáját, semmi másra nem lehet fogni, se tudatlanságra, se semmire, szimplán emberség, és azt hiszem, abból nekik nagyon sok kéne

    Egyébként én pedig olyan vagyok, aki ha valamire akciósan 189ft van írva 229 helyett, de a kasszás 229et számol akkor igenis kiverem a balhét, mert ha valami úgy van akkor legyen is úgy! Összegtől függetlenül

    Ha rajtam be tudnak hajtani, számon tudnak kérni, akkor én bizony nem fogom hagyni magam

  • dptrsk

    Topikgazda

    válasz ForRedGlory #83902 üzenetére

    Az a baj, hogy ez a munkája.
    Ha egy ápoló félre kezel, mert azt értette a doktor úrtól, hogy mától kell tripla dózis, ha nem enyhülnek a tünetek, közben meg 1 hónap múlva...
    Csak az elhivatottság kérdéses.
    Ha lelkiismeretes, akkor képben lesz a napi változtatásokkal is.

    Már bennem is érik egy ideje, de ha már itt tartunk csak az elmúlt 2 hét eseményeiből:
    SIM cserét fizetősen akarta megcsinálni, mert nem méretcsere miatt kértem, hanem más indokkal(a SIM ép állapotban jelen volt). Másik ügyintéző 10 perccel később kicserélte simán, kedves volt.
    Domino SIMet akartam venni utánajárás nélkül rávágta, hogy 2000 forintért tud adni. 15 perc múlva ugyanott másik ügyintéző adott 990ért. Az elsőnél is direkt rákérdeztem nincs-e olcsóbb...

    Ezen nincs mit szépíteni, a velem 2 hét alatt történtek miatt 2 embert el kéne bocsájtani mert alap dolgokban hazudott. Vagy erre is van mentség?
    Visszatérve a fórumtárs esetére, az alap, hogy megnézem a gépben, hogy meg tudom-e neki csinálni, ha arra sem vettem a fáradtságot, hogy felkészülten álljak munkába.

    Mégegyszer ez a dolga, egy buszvezető sem áll le a dugó közepén, mert letelt a 8 óra munkája. Az ügyintéző jobb helyzetben van, mert otthon is tudja tanulmányozni amit kellene.

    Sajnos túl sok olyan ügyintéző van, aki nem érti a dolgát s csak heverészik és csak kevés olyan akik valóban lelkiismeretesen dolgoznak.

  • Beca1990

    senior tag

    válasz ForRedGlory #83902 üzenetére

    már nem azért de én sem hagytam volna ezeket szó nélkül...
    mennyi olyan esetet hallok ahol az ügyintézést megtámadják mert az már sok amit ott képzelnek magukról...

Új hozzászólás Aktív témák