Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Soulfly842

    addikt

    válasz gianone #84999 üzenetére

    (#85000) tsteve

    Nekem ne akarjatok lekicsinyelően (felületesen olvastad át, fuss neki még eggyszer) észt osztani PLS ;) Kicsit több sejtelmem van a folyamatokról, mint a többi felhasználónak, akiknek válaszoltok, válaszolgattok.

    Ideje azt hiszem tisztába tenni néhány dolgot, hogy ne csak spekulációk, találgatások, s a betérőknek dezinformációk szerepeljenek itt! Tele van a topic téves adatokkal és találgatásokkal.

    Nem felületesen olvastam át, hanem ti nem vagytok tisztában a dolgokkal. :)

    A metódus, ami fent le lett írva, hogy a 30 napos folyamat alatt, ha jelentkezik az eredeti tulajdonos már MEGSZŰNT létezni magánszemélyek esetén, mivel az az ideiglenes 30 napos felhasználó rögzítési folyamata volt!

    A folyamati metódusok teljes egészében megváltoztak.
    04.23 óta TILOS és nem működik a Felhasználó rögzítés

    Ez a folyamati metódus jogi személyeknél maradt csak meg (kft-k, magánszemélyek, stb.)

    ___

    Hiába írja le bárki, NEM KELL ügyintézőhöz baktatni átírás, illetve egyebek miatt, mivel a rendszerekben már NEM LÉTEZIK felhasználó rögzítés, s előfizetőt sem rögzítenek közvetlenül.

    Ők is csak ugyanazt a rögzítést végezhetik el, amit bárki megtehet az online felületen.

    (EGYEDÜLI kivétel, ha riasztóban van az eszköz, vagy ha külföldi személyről van szó) (vadkamera esetén Ki kell műteni addig a kártyát, mivel erre nincs extra kitétel, ezt az előfizetőnek magának kell megoldni.)

    Előfizető(!)-váltás

    2017. június 30-ig az új előfizető adatait az online adategyeztető felületen tudja megadni az ügyfél és ügyintéző is fent leírt folyamat szerint. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az új előfizetőnek el kell végeznie az adategyezetést a törvény értelmében.

    Ebben az esetben is az végezheti el a módosítást, akinél ott van az adott SIM kártya, és vagy arról telefonál, vagy arra tudja fogadni az egyszer használatos jelszót. Tehát az előfizető-váltás feltétele és folyamata 2017. június 30-ig ugyanaz, mint az adategyeztetésé, csak az a feltétel, hogy a SIM kártyának az ügyfélnél kell lennie.

    A központi nyilvántartásban történt sikeres ellenőrzés után az adatok a Telekom adatbázisunkban is ellenőrzése kerülnek és ezt követően kerül rögzítésre az adott ügyfélhez. Sikeres rögzítést követően az ügyfél tájékoztató SMS-t kap.

    ____

    Van külföldről is elérhető telefonszám:

    +36-30-344-0861

    Amit a roaming díjszabás szerint lehet hívni, ha valaki telefonon akarja egyeztetni, s huzamosabb ideig kint tartózkodik.

    ___

    FONTOS!
    A Domino adategyeztetés során az ügyfél születési helyét pontosan ugyanúgy kell rögzíteni, mint ahogy az igazolványban szerepel.
    Például, ha Budapesten született az ügyfél, és az igazolványban így szerepel: „Budapest 08 (Magyarország)”, akkor a felületen is így kell beírni, fontos a szóközöket is figyelni.
    A budapesti kerületek arab, míg a vidéki nagyvárosok kerületei római számokkal szerepelnek az új típusú személyi igazolványokon a születési helynél.

    Így nagyjából ennyi, amit hirtelen egzakt módon (és vita tárgyát nem képezhető módon) leakartam írni, mert ez ÍGY MŰKÖDIK :)

    Lehet egyet érteni vele és nem, de a törvényi szabályozás az TÖRVÉNYI SZABÁLYOZÁS, amiről igazából OFFOLNI lehet csak a témában, de teljesen felesleges a továbbiakban, mivel az erről szóló folyamatos írosgatás miatt elveszlik a lényegi tartalom a TOPIC-ban. Így most már kicsit azt hiszem, hogy ezt az off áradatot félbe is lehet hagyni :) Hogy mások is ki tudjanak igazodni itt. Köszönöm!

  • tsteve

    senior tag

    válasz gianone #84999 üzenetére

    szerintem is igy van... kicsit felületesen olvasta át ma Soulfly842, miről volt itt ma szó...felhasználóként rögzitéshez pedig kell az előfizető engedélye.. fura lenne ha nem igy működne

Új hozzászólás Aktív témák