-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
foxymaci
senior tag
válasz
simii16 #67830 üzenetére
A papírodon feketén fehéren le van írva hogy nem törötten adtad le a készüléked szóval ez elég bizonyíték én a helyedben visszamennék és kérném az üzletvezetőt (ha a vőrös hajú nő van még akkor az korrekt jó fej) elmeséled a sztorit papírt megmutatod és elmondod ha most sem történik pozitív változás az ügyben mész a fogyasztóvédelemhez, elég eggyértelmű hogy ők hibáztak.... Ne hagyd magad
-
tomy86
addikt
válasz
simii16 #67830 üzenetére
A Telekomnál át akarnak verni vagy csak szokás szerint tájékozatlanok. kalinak van igaza, neked semmi közöd a Cordonhoz. Idézet az nfh "gyakori megtévesztések" aloldaláról:
"A Kormányrendelet 5. § (1) bekezdése alapján ugyanakkor a fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is bejelentheti, vagyis, ha ez kedvezőbb számára, a kijavításra irányuló igényét nem csak az eladó félnél jelezheti, tehát a fogyasztót illeti meg e körben a választás joga. Amennyiben cserét, árleszállítást, vagy vételár visszatérítést kíván, úgy az ezek valamelyikére irányuló igénybejelentését viszont minden esetben az eladó féllel, a forgalmazóval kell közölnie. A kijavítás iránti igény kapcsán pedig jogellenes őt ide-oda küldözgetni (üzletből a szervizhez, vagy fordítva)." -
válasz
simii16 #67830 üzenetére
ez nem teljesen úgy működik, ahogy ők gondolják és mondják, te a szolgáltatóval állsz direktben szerződésben a készülék - és a hozzá kapcsolódó előfizetés - kapcsán, illetve ott is adtad le a készüléket, ezért ott az üzletben írj a vásárlók könyvébe, miszerint te nem olyan állapotban adtad le a telefont, ahogy azt a szerviz visszajelezte, a többit meg harcolja le egymással az üzlet és szerviz.
-
válasz
simii16 #67804 üzenetére
szia,
a sony szerződéses szervize, a cordon állította ki a jótállás keretében történő javítást elutasító jegyzőkönyvet?
részletkérdés csak, de 2 hónapot írtál, viszont augusztus 16-tól mostanáig 3 hónap telt el.
azt szabad tudni, hogy melyik telekom üzletben adtad le a készüléket?
arra tudsz csak támaszkodni utólag, hogy az általad leírt módon fizikai sérülést szenvedett készüléket az ügyintéző nem vette volna ás garis (jótállás/szavatosság) ügyintézésre, vagy ha esetlegesen igen, akkor feltétlenül szerepeltette volna az átvételi jegyzőkönyvben a vélhetően nem rendeltetésszerű használatból eredő fizikai sérüléseket!
bizonyos (gyors) panaszoknál a bekamrázott helyiségekben készített felvétel is segíthet, de ilyen hosszú időintervallumot követően már biztos esélytelen - hacsak más ügy miatt nincs kikérve a felvétel, de ennek a valószínűsége elég kicsi... -
Tamás34
senior tag
válasz
simii16 #67804 üzenetére
Az ügyintéző részéről gondolom az lett volna a minimum, hogy a jegyzőkönyvbe beleírja, hogy sérült a készülék, de mivel nem volt az, így nem szerepel benne semmi. Szerintem ez a kulcs mondatod! Egyértelmű, hogy egy törött telefont át se venne az ügyintéző garanciális javításra! Ne hagyd annyiba, menny be megint, és kérd el a panaszkönyvet írd bele részletesen az eseményeket és annak a papír fénymásolatát amit kaptál a készülék leadásánál! Írd bele azt is, hogy Fogyasztóvédelemhez fordulsz!
-
Dave1984
őstag
válasz
simii16 #7722 üzenetére
Az MMS lemondast nem tudom.Hivd a 1430 at.ha ma rendelted meg a 100mb net csomagot akkor azt marciusban reszaranyosan hasznalhatod fel.Aprilis 1 tol pedig el a teljes 100 mega.Mindig 1.tol 1 ig tart a forgalmi idoszak.Azaz most Marciusban kb 25 megat hasznalhatsz fel tulforgalmazasi dij nelkul!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Samsung Galaxy A40 64GB // Számla+Garancia //
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3315, 90% Akkumulátor
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Ryzen 5 8400F / 32GB DDR5 / RX 7800XT 16Gb / 1TB SSD!
- Apple iPhone 16 Pro 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest