-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kismedve1982
tag
válasz
kismedve1982 #128678 üzenetére
Ezt a választ kaptam, így vissza mentem az üzletbe ismét, de most erre az emailre hivatkozva sikerült megoldani, igaz nem könnyen. Valami adatok nem lettek jól beírva a rendszerbe, ezért okozott hibát. Valahogy sikerült megcsinálniuk az adategyeztetést, és utána nagy, nehezen bekerültem a rendszerbe.
"Ezúton tájékoztatjuk, hogy Április 20-án sikeres volt a számhordozás azonban sajnos aki elindította Önnek a számhordozást nem fejezte be a rendszerbe így elakadt az egész. Kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyintézővel akivel egyeztetett a számhordozással kapcsolatban csak ő tudja végig vinni. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk!" -
válasz
kismedve1982 #128673 üzenetére
Én bejelenteném a helyedben, 72 órájuk lesz megoldani a hibát.
Ez hiba, valamelyik rendszerükben nem jók az adott szám tulajdonságai. -
kovacsmi_74
senior tag
válasz
kismedve1982 #128672 üzenetére
Ezt nem értem. A 20-as számmal + sms kóddal önállóan tudtál a fiókba belépni vagy csak a régi számmal?
A régi mellé fel lehet venni még más számo(ka)t is, az nem kavarna be. Sőt, akkor az már az alkalmazásban is látszana.
-
ballazol
senior tag
válasz
kismedve1982 #128673 üzenetére
meg fog az javulni
én is elkezdtem a játszótér mellett sétálni egy hónapja papucsbanmert azt hittem, nincs térerő a DIGI-s SIM-mel...
aztán egyszer csak magára talált -
kovacsmi_74
senior tag
válasz
kismedve1982 #128667 üzenetére
Telekom fiókba sem tudsz bejelentkezni böngészőben?
Bár gyanítom, hogy nem.Mikor korábban két havidíjas számot Domino-ra visszaváltottam, egyik számot már aznap fel tudtam újra venni az alkalmazásba, a másikat nem. Elvileg van egy átfutási ideje ezeknek, te meg még hordoztál is.
Én aznap este jeleztem a problémát, mondták is, hogy próbáljam majd később, de továbbították egy háttércsoportnak. Pár éve volt, ha aznap este nem is, de másnap már fel tudtam venni azt is a fiókba. -
slice14
veterán
válasz
kismedve1982 #128666 üzenetére
A Telekom üzletben sem hajlandóak adategyeztetni?
-
4Grider
félisten
válasz
kismedve1982 #128664 üzenetére
Biztosan Telekomos kártya van a készülékedben?
-
glacious
addikt
válasz
kismedve1982 #128661 üzenetére
Kaptál egy új telekomos sim kártyát, amit betettél a régi helyére és azt használod?
-
4Grider
félisten
válasz
kismedve1982 #128661 üzenetére
Ha nem vagy benn a rendszerben, hogyan tud a kártyád működni?
-
ballazol
senior tag
válasz
kismedve1982 #128641 üzenetére
én innen mentem át a DIGI-hez, az is megtörtént pikk-pakk -
válasz
kismedve1982 #128639 üzenetére
Holnap próbáld meg, van egy kis átfutás.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Apple iPhone 13 Mini 128GB,Dobozával,12 hónap garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone Xs Max 256GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3537, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro Max 64GB Graphite - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3260, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! PowerColor RED DEVIL 6900XT Ultimate 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest