Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • encsi71

    újonc

    válasz migabi24 #57865 üzenetére

    Én több,mint 2 hete szeretnék a webshopba telefont venni. Kb. 5-6 órát töltöttem telefonálgatással az ügyintézőkkel, mindig csak ígérgetnek,hogy legyek türelemmel, javítás alatt van az oldalam. Én már panaszlevelet is írtam és kb. 6-7-szer telefonáltam, de semmire nem mentem. Nem tudják megoldani a problémát, a válasz csak annyi, hogy legyek türelemmel és nyugodjak meg. Hozzátenném, kb. 2 hete nincs telom,mert a 2 évet sem bírta ki, elromlott. persze még garanciális, ha visszaviszem javításra,akkor nem állapítják meg az általam tapasztalt hibát. VICC a T-MOBILE! Nem érem,hogy a telefon rendelést miért nem lehet rugalmasan szóban felvenni, amikor bizonyított tény, hogy hibás az oldalam. Úgy látszik az ügyfélnek náluk csak kötelessége van ,nekik pedig csakis jogaik.

Új hozzászólás Aktív témák