-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyi007
veterán
Elvileg ha van Ügyfélkapud, akkor a Nav Onlinera is be kell tudnod lépni...
Update: Igazad van, mégsem lehetséges...
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
4Grider
nagyúr
Így néz ki az onlineszámla oldalon egy bejövő számlatétel:
Sorszám Mennyiség egység meghatározható-e? Megnevezés Mennyiség Mennyiségi egység Egységár Adómérték / ÁFA tartalom ÁFA összeg Nettó összeg Bruttó összeg Részletek
1 Igen Internet hozzáférés - ellátás szolgáltatás 1 Darab 7133.33 5% 356.67 7133.33 7490Ha rákattintasz a tétel részletek részére, akkor pedig onnan a TESZOR (termékek és szolgáltatások osztályozási rendszere szerinti termékkód) értéke is látható (itt a termékkód értéke 61204)
Ettől függetlenül ez nem egy költségelszámolásra és adólevonásra alkalmas számlakép, az majd akkor lesz, ha erről pl. az ÁFA törvény is rendelkezik.
-
fiFika
csendes tag
Ilyet tényleg nem akarok 😁.
De a lényeg az lenne,hogy a 2 számot a telenornál meglévő ,céges előfizetésbe szeretném bevinni.
Sajnos az ott meglévő szerződés szerint ezt csak akkor tudom megtenni,ha a vodafone-nál a számokat átírják a lakosságiról cégre. Lényegében csak pár napig élne a vodás előfizu,amint átkerül a cég nevére a 2 szám ,a telenor elindítja a számhordozást.De egyszerűen nem akarják hűség nélküli csomagba rakni. Mert azt mondják olyan nincs.
Átrakják pár napra céges előfizetésbe,2 év szerződéssel. És vihetem a számokat,ha a kötbért megfizetem 😱
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Valami oka biztos lehet, hogy inkább próbálod bizonygatni a hozzászólásom ellenkezőjét ahelyett, hogy a kérdezőnek válaszoltál volna. Tudod milyen hulladék a rendszer, az emailekre gyakorlatilag nem is reagálnak, vagy csak hónapok múltán. Az ajánlott levelet még csak meg sem tudod reklamálni, mert kizárólag a levél feladása és átvétele dokumentált, a tartalma nem. Amit javasoltam az egy működő és bevált módszer, rögzítik a felvételt stb.
[ Szerkesztve ]
-
baloghgabor
aktív tag
Hát, igen, ez ebben a formában már nagyon nem vicc. Btk. szerint is büntetendő cselekmény, hiszen valahogy kikerült egy (vagy ki tudja mennyi) illetéktelen kezébe személyes adat. De az roppant érdekes, hogy ez a hatóságokat sem nagyon hozzá lázba?! Ennél kisebb volumenű dologban már régen eljárás indult volna. Persze biztosan csak véletlen a dolog, igen....
bégé
-
Killing
addikt
Eddig ugyanígy volt elszámolva, amit januárban forgalmaztam túl, azt februárban küldték ki. Viszont miután előfizettem, akkor a következő számla részarányos volt, majd teljes havidíjak, szóval ezért nem értem miért vagyok előrébb.. Egyébként az utolsó hónapban nem volt túlforgalmazásom, szóval a részemről letudva.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
félisten
Igen, ennek nem ártana utána kérdeznie, mert mi is többféleképpen értelmezzük.
Az viszont eléggé ellentmondásos lenne, ha ezt az előfizut használva mondjuk magyarországról szlovák számot hívva nemzetközi díjat fizetne, ugyanezt a szlovák számot ausztriából hívva pedig ingyenes lenne.
Itt például a red s bevezetésekor ki is emeli, hogy az országban elsőként tesznek
lehetővé korlátlan nemzetközi hívást EU-s számokra belföldről,
A magyar és EU-s normáldíjas számokra korlátlan hívást, SMS-t és MMS-t is tartalmazó új
Vodafone Red S tarifa
Elég probléma ez, hogy az előfizető bizonytalan a slendrián megfogalmazás miatt.[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
Na az szép lesz...
Bár pont ma kaptam meg a drótos részleg kötbér visszaigazolását. Még arra az időszakra is kötbért kapok amit én magam nem jeleztem de viszont hiba volt.
Lehet olcsóbb lett volna időben cserélni a koax erősítőtLauda
Szerencséjük van! Idénre le is van tudva a fizetés... -
pitiless
senior tag
És annak is valós javításnak kell lennie. Pár hónapja küzdöttünk egy Philips eszpresszó géppel, a szerviz szerint rendben működött, szerintünk nem (egy garanciális darálómotor csere után nem jelezte, ha kifogyott a kávébab, amit előtte jelzett). A gép 4. szerviz látogatása során 1 valós javítás volt, de végül visszafizették az árát és más típust vettünk.
-
-
MadMancs
veterán
Nem csak.
Lakossági mobil csomagnál is van horror áru alaptarifa, szerződésben és ÁSZF ben is szerepel.
Ezt akkor alkalmazzák ha nem méltányosan használod a szolgáltatást.
Pl lakossági korlátlan csomagot tömeges üzleti sms/hivásra, IVR stb.Itt is szerintem hasonló lesz a helyzet. Pl minden hónapban folyamat elhasználod adatkeretet, igényelsz mégegyszer Free adatkeretet, mikor hiba vezetékes szolgáltatásban messze távol nincs nálad.
Valószínűleg ezzel védik magukat hogy az emberek ne extra olcsó adatkártyaként tekintsenek simre, hanem ténylegesen backup megoldásra arra az esetre ha vezetékes kakukk. És ez valahol jogos is.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
ledgeri
nagyúr
Úgy is kifutok a szerkesztésiből
Nem hordozott szám, de akkor is: hol lehetne -ha érdemes, és foglalkoznak vele-, ezt jelenteni? Milyen siker eséllyel?
#71386 kinder93 Ciprusos angolból kimaradt, hogy eleinte egy hosszú biztos külföldi számról hívtak... Utána megbeszéltünk egy visszahívást, és akkor meg már egy 06 1 -es száról hívott ugyanaz az emberke, mondván szereztek magyar számot, de alapból műholdas a kapcsolat... vagy valami...
[ Szerkesztve ]
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
#76055552
törölt tag
-
RoSSo3
senior tag
Köszi a választ!
Az ügyfélszolgálat szerint ismert hiba van, kétszer is rákérdeztem és ígéretet kaptam, hogy az összeg jóváírásra kerül majd. A számla befizetési határideje épp aznap volt. Nyilván rajtatartom a szemem és kijárom az igazam, de késedelmet sem akartam fizetni. (Akkor azzal jöttek volna, hogy ők megmondták telefonon - ott a bizonyíték - hogy fizessem be. Mégsem tettem, akkor ne reklamáljak.) -
fecaga21
aktív tag
Kb 300 km van köztünk. Most utaztam le hozzájuk. Kitöltjük a meghatalmazást hogy èn járhassak el a nevében, mert új sim kártyát szeretnék kérni, mivel az előzőt elhagytam és letiltottuk. Csak ő nyilvàn nem jön fel 300km-re, plusz ő egy kis faluban lakik, jó 40km-re van kb a legközelebbi vodafone, azért kell a meghatalmazás csak, hogy ne ő mászkàljon már 60 évesen , plusz emiatt buszozni és egy nap szabadságot rááldozva csak mert èn elhagytam a sim kártyát
-
Diák66
őstag
A jövőt elnézve a Telekom továbbra is csak nőni fog. Nem tudom a 4iG mit okoskodik majd ki, de gondolom a "nagy Vodafone" örökségektől majd búcsúzni lehet, mint pl a széleskörű roaming partnerség és hasonlók. Tehát az a létszám így első ránézésre csökkenni látszik, de majd elválik mit hoz a jövő.
-
veterán
Kérni kell (alapesetben nem is tudják a bankszámlaszámodat, így még ha akarnák sem tudnák elutalni).
Köszi a választ, de nem igazán értem, hogy miért kell nekem utána járni a megszüntetett feltöltőkártyás SIM-en lévő egyenleg visszautalásának (illetve értem, mert arra számítanak, hogy az emberek megfeledkeznek róla és marad a lóvé a Vodánál).
Amikor feltöltőkártyás számra adatot egyeztetek, akkor minden létező adatomat meg kell adni, pl. a lakcímemet is (még a lakcímkártya számát is). Szóval innentől nyitott lenne a lehetőség a Voda előtt, hogy szépen postai úton elküldje a feltöltőkártyán megmaradt pénzt. Persze, hogy nem tesznek ilyet, mert ha tíz emberből csak egy megfeledkezik erről, akkor az millió forintokban mérhető potya pénz nekik.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
endrúdí
csendes tag
Kösz ez már megtörtént
Köszönjük, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatához fordult, elektronikus levele megérkezett levelezési csoportunkhoz!
Most írásban, a 3 telefonos megkeresés után nem igazán értem, hogy mi történik náluk, minek van a 1270 fenntartva. Számlazárás után ez az első. -
Landsmann
addikt
Igen, erre írtam, hogy a jogszabályok lehetőséget adnak arra, hogy ha valaki nem kéri vissza, akkor a szolgáltatónál maradjon. Itt a jogalkotók részéről van némi "lazaság". Én sem a szolgáltatókat hibáztatom, azok a hatályos szabályozás alapján járnak el.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen