Új hozzászólás Aktív témák

  • Exodion

    senior tag

    válasz Pug #21867 üzenetére

    Erdekes, nekem mar kellett irnom 3 embernek akik megvettek sokadik embertol a dolgokat es probaltak Alzanal garanciaztatni... (bar nem szemelyesen)

    A termék második (vagy többedik) tulajdonosaként az alábbi dokumentumokra lesz szüksége a garanciális ügyintézés lefolytatására:

    - Számla (az első tulajdonostól tudja beszerezni, vagy az Önt megelőző tulajdonostól, ha rendelkezik azzal)
    - Adásvételi szerződés (melyen szerepel a számla sorszáma és az adott termék szériaszáma)
    - Meghatalmazás az első tulajdonostól, hogy eljárhasson garanciális ügyintézéssel kapcsolatban (melyen szerepel a számla sorszáma és az adott termék szériaszáma)

    A fenti dokumentumok birtokában budapesti bemutatótermünkben van lehetősége a terméket leadni garanciális ügyintézésre, az üzlet nyitvatartási idejében.

    Ha a fenti dokumentumok nélkül kerül be a termék reklamációs ügyintézésre üzletünkbe, akkor az eredeti vásárló kerül kiértesítésre a szervizelés eredményéről, és a csere/javított termékről, vagy az esetleges visszafizetésről is ő kapna tájékoztatást.

    es mindenki ugyanazt a sablon szoveget kapta.

    #21868 SoulReaver: Az tok jo, de ha penzvisszaznak (en eddig barmit kuldtem vissza az penzvissza volt ~1-1.5heten belul) akkor azt lehet neked utaljak ki / teged ertesitenek rola (ha nem kartyaval fizettel kernek szamlaszamot).

Új hozzászólás Aktív témák