Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • omfgk

    veterán

    válasz KRoy19 #21013 üzenetére

    Itt most kétféle frame gen minőségének az összehasonlításáról van szó.

    Lossless scaling akkor win a szememben, ha egyáltalán nincs vagy alig-alig van költsége.

    Tehát a nehezen kiizzadt natív fps-ekből ne tűnjön el egy darab se.
    Ne azzal kezdődjön a művelet ,hogy 75 fps-re ráengedjük, ami még nagyjából nem forgatja fel a gyomromat az egér mozgatásánál és csinálunk belőle 60-at, hogy aztán ott kamuzzunk 2 igazi frame közé 1-2-3 kamu frame-et (x2/x3/x4).

    Tehát a 75 fps-ből nekem 150-et csináljon, vagy legalább 140-145-öt.
    Mert pont ott veszítünk fps-t, ahol frame gen-el akarunk többet. Apró ellentmondás.

    Minél kevesebb a natív fps, annál nagyobb probléma a költsége az mfg-nek.

    Ha kellő mennyiségű fps-ünk van mfg előtt, akkor meg az artifactek se lesznek szembetűnőek. Tehát ez a része így megoldja magát.
    Itt csak a monitor refresh rate lesz a szűk keresztmetszet.

    Tehát nálam 4K-n eleve kiesik az x4. Nincs 240 fps feletti kijelző.
    Márpedig natív 60 alá nem megyek. Marad az x2 és x3.

Új hozzászólás Aktív témák