Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz Ribi #26078 üzenetére

    Totál arról szól a cikk, csak egy idézet belőle:
    "The fastest rate at which humans appear to be able to process incoming visual stimuli is about 13 ms. Receiving a stream of data faster than this will only underscore the limits of our perception."

    De lehet, hogy ezt valóban nem írásban tudjuk megbeszélni. Over and out :)

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Ribi #26078 üzenetére

    Sokkal többet csökkentesz a késleltetésen, ha bedobsz a driverbe egy scene pacinget, és akkor a GPU azonnal kezdi a jelenethez tartozó képszámítást, majd azonnal küldi az eredményt a kijelzőre. Ilyen szempontból erre hivatkozni egy bullshit, mert már azon egy rakás késleltetést veszít a rendszer, hogy minimum két jelenetre előre van generálva a parancslista, vagyis egy ilyen kijelzővel visszanyersz az itt elbukott kb. 10 ms-ból másfelet. De ha a driverben kérsz egy scane pacinget, akkor nem másfelet nyersz, hanem azt a 10 ms-ot, amit a parancslista működése generál, és még ilyen monitor sem kell hozzá. Szóval attól, hogy egy monitor 360 Hz-en frissít, még a képszámításért felelős alapértelmezett pipeline ugyanolyan szar marad.

    Ha pusztán az emberi látásból indulunk ki, akkor nagyjából 144 Hz-nek van racionálisan értelme. Minden efölött vagy valamilyen bugból, vagy azért ad rossz érzést, mert a képszámítás maga van rosszul vezérelve, és feltorlódnak a jelenetek a parancslistába, ami egyébként szintén lehet bugtól. Frissíthet a monitor 1000 Hz-en is, nem magát a problémát kezeli, így igazán látható előnye a 144 Hz-hez képest nem lesz.

Új hozzászólás Aktív témák