Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alogonomus

    őstag

    válasz b. #41924 üzenetére

    Különböző hardverkörnyezet aligha lesz a komoly teljesítményű konzolok területén, mert akkor sokkal több szoftvermérnököt kellene alkalmazniuk a játékstúdióknak a játékok különböző adottságú konzolokhoz igazítására. Sok játékstúdió ezért is kerüli el a Switch ökoszisztémát adott játékkal, míg az XBOX és PS között jelentős az átjárhatóság.
    Egy Nvidia-alapú (sőt ARM-alapú) XBOX esetén súlyosan megfogyatkoznának az elérhető játékcímek, mert sokkal inkább a dupla/tripla akkora PS-tábor lenne a vonzó a játékstúdióknak, és az XBOX ugyanúgy magára maradna, ahogy régebben a Windows Mobile, vagy mostanában a HarmonyOS. Az XBOX jelenleg elvan a PS "farvizén", de különutasként legfeljebb a játékstúdiók felvásárlásának folytatásával tudna a MS tartalmat biztosítani hozzá.

    Szóval vagy együtt vált a teljes konzolszegmens hardverkörnyezetet a visszafelé kompatibilitás beáldozásával, vagy a kölcsönös előny fennmaradása érdekében kéz-a-kézben továbbra is maradnak az AMD ügyfelei.

Új hozzászólás Aktív témák