Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Csavarnyuzo
őstag
válasz pbujna #17604 üzenetére
Sajnos ez is példája a nem állandó minőségnek.
Amikor a Zafir bejött szerintem nagyon jó volt, tízesével adtuk el a tonereiket minimális minőségi problémák mellett és az ár is jó volt. Ezek szerint most más a helyzet
A másik inkább általános: színes A4 lézerben mindig rizikósabb volt az utángyártott mint a monokrómokban. Sokkal több gond volt és ez pláne igaz volt a Samsungra.
HP Clj 2600 fusere nagyon gyenge eresztés, még eredeti tonerrel is meglepően hamar elkezdett szellemképezni.A pirosat kell elvágni.
-
PociAti
őstag
válasz pbujna #17601 üzenetére
Erről az esetről írhatnál.
Nagyon rühellem őket is és minden olyan társaságot, akik mindent bekamuznak, átverik a vevőket, csakhogy vásárolj tőlük.
Függetlennek beállított, kitalált esettanulmányokat írnak, kamu tesztoldalakat hoznak létre, ahol dicsőítő cikkeket írnak magukról, az általuk forgalmazott termékekről. Vagy hazugsággal felérő torzított statisztikákat készítenek, azokat az adatokat hozzák fel példának. És azt soha nem veszik számításba, hogy olcsó gyártástechnológiából adódóan, apró szemcseméretű porok milyen koszt és káoszt okoznak a gép belsejében. Mintha az nem számítana, meg az, mennyivel előbb öregszik a fényhenger, mennyivel mocskosabb és halványabb a nyomat.Itt a fórumon az utángyártott topikban is volt egy csörtén egy szélhámossal. Nekem az jött le, hogy egyes szám 3. személyben beszélt a saját bizniszéről:
- "És garanciával adják,ráadásul nyomtató garanciával is!"Erre írtam ezt:
- "Forgalmazók a hivatalos oldalukon garancia kizáró okaként tüntetik fel a nem eredeti kellék okozta meghibásodást. Tehát ezektől a hamisítványoktól ha elromlik a nyomtató, azt a hivatalos szerviz már nem fogja garanciálisan megjavítani."Válasza:
- "Senki nem mondta,hogy garanciaidőn belül kell kisérletezni költség optimalizálással,hisz akkor ugrik a garancia,ez nyilvánvaló!"Nyilvánvaló! Az apja falvát! Közben előtte meg ott hirdette a garanciát.
Amikor tanúsítványokat kértem, akkor egy bullshittel teli oldalt linkelt be, ahol csak írnak arról, milyen ISO tanúsítványok léteznek. Pedig ha rendelkeznének saját tanúsítványokkal, akkor büszkén kellene azt hirdetni. A vevő megnézhetné a weboldalukon, a száma alapján a megfelelő hatóságnál le lehetne ellenőrizni annak valódiságát. Ha valaki ennyi energiát öl megtévesztő írásokba, nem hinném hogy csak hanyagságból nem teszi fel a tanúsítványait.
És hogy ki a gyártójuk ezeknek az utángyártott gyűjtőnév alatt szereplő cuccoknak, azt nem lehet tudni. Itt írtam róla bővebben: https://logout.hu/tema/milyen_lezer_nyomtatot_vegyek/hsz_4961-4961.html
Rendszerint a kereskedők se tudják. Több lépcsős forgalmazói láncon keresztül érkezik a termék. Jellemzően már Ázsiában megkapják a magyar csomagolást, de a toner melyik üzem porát kapja, az jobb nem tudni, és azt sem, milyen körülmények között készül.Az általad kérdezett gagyi Zafir termékekre visszatérve, valószínűleg a Clondike Kft-hez van leginkább közük, ők önthetik rá a magyar lakosságra ezt a szart.
A clondike.hu oldal átirányít ide: https://premiumpatron.hu/
Ez meg az öndicsőítő reklámoldaluk: https://patronestoner.hu/zafir_patron_es_toner. (A láblécben az elérhetőségeknél kiderül, hogy övék a weboldal.)
További hasznos linkek, ha szeretnéd őket elérni:
https://www.ceginformacio.hu/cr9311139431
nemzeticegtar.hu[ Szerkesztve ]
-
-
Csavarnyuzo
őstag
válasz pbujna #17520 üzenetére
Ahogy gondolod, de ha üzemszerűen a kézi adagolóból jó viszont "hamarabb benyomva" a papírt ugyanaz a hiba, akkor szerintem ez inkább arra utal hogy az alsó tálca papírbehúzási problémája okozhatja a dolgot.
Kb. 5 perc elforgatni a görgő palástját, nem kockázatos művelet és ingyen van. Én ezzel kezdenék.A pirosat kell elvágni.
-
Csavarnyuzo
őstag
válasz pbujna #17518 üzenetére
Van egy "erősebb" lehetőség is. A görgő palástjának van egy olyan része ami ha még nem volt elforgatva, akkor nincs megkopva. Ezt a részt oda lehet forgatni, ahol most a kopott rész van.
A másik esély a szintén szokásos relé szivacs letapadás, bár az ennél a mechanikánál nem jellemző.A pirosat kell elvágni.
-
Csavarnyuzo
őstag
válasz pbujna #17516 üzenetére
Nem érdemes ennyire előrefutni. Ha a kézi adagolóból jó, akkor lehet hogy a "tipikus" hiba: a normál tálca görgője nem tudja behúzni rendesen a papírt.
Elsőre érdemes megtiszítani a görgőt -ez az egyszerűbb- hogy kiderüljön hogy valóban az okozza-e a hibát.
Manualslib-en van service manual, benne van hogy hogy tudsz bemenni service mode-ba. Van egy olyan menüpont hogy "Supply Roller Replace Position Shift...". Ezzel elfordítja a görgőt és meg tudod tisztítani a felületét pl. sebbenzinnel, vagy ablaktisztító clin-el -a simával nem a kékkel.
Utána próba.A pirosat kell elvágni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest