Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz EQMontoya #45755 üzenetére

    Jajjistenem, ez a szín!!! Azt hiszem, valami kicsit eltörött bennem. :O

    Még jobb lenne egyébként egy G90 teszt, no meg ugye ebben minden benne van, ami egy kettes Mazdában benne lehet, a félbőr belsőtől, a 16-os alukerekektől, az energiavisszanyerő rendszertől a körbeszenzorozáson és az autoklímán át a head-up displayig. Ez itt épphogy nem 20k EUR + forgalomba helyezés, azaz kicsivel több lenne, mint amilyen végső ajánlatot a Miniről kaptam - mondjuk abban manuális lenne a klíma, acél a kerék, meg nem lenne benne komplett reptéri irányítóközpont ami figyeli még a szomszédos országok légterét is. Tegnap konfigurálgattam még este, amit neten lehetett belőle (legalább felkészülten megyek a kereskedőhöz), a G90-et egy közepes(en jó) felszereltséggel 17k-ért lehet kigurítani a szalonból. Ha még erre jönne valami sondereditionos kedvezmény, amilyennel anno az ötöst vettük, akkor egészen jó ajánlat tudna lenni.

    Persze még nem vezettem, a tc-sek meg annyira élvezték, hogy szívó benzines, hogy szarrá pörgették, úgy meg nem lehet vele normális fogyasztást nézni, a gyári 5,9/3,7/4,5-ös fogyiadatok, meg a 105 g/km CO2 kibocsátás viszont egészen jól hangzanak, még ha fenntartással is kell kezelni őket. Menetdinamikában meg azért a G115 biztos többet tud a maga nem egészen 1 tonnájával, és az ehhez tartozó 115 lóval.

    bandus: Csak olyan modellt vegyél, ami gyárilag galvanizált (azért a kétezres évek közepe óta ez nem nagy kunszt szerencsére), és semmiképpen se törd össze, akkor nem fog rozsdásodni. Ellenkező esetekben néha ki kell lakatolni, az sem a világ vége, jobb helyeken szépen, Mo-n pedig akár viszonylag olcsón is meg tudják csinálni.

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák