Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz EQMontoya #58879 üzenetére
Random lenyomom a billentyűket, és kész a hsz.
Ford Focus 1.0 Ecoboost - [link] / [link]
Mindegyik mai modern autó motorja a végletekig van reszelve, de ha 1.6-os szívó benzinest ajánlok, átvágják a torkom, az ezres ecoboost pedig nem TSI korai szériái, tehát ilyen gyermekbetegségei nincsenek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
-
-
nagyúr
válasz EQMontoya #58945 üzenetére
a szervezet akkor szeretne párologtatni, amikor úgy érzi, hogy meleg van - amikor közelíti a külső hőmérséklet a testhőmérsékletet.
24 fokban az ember nem izzad, na.és Bleki, 17 fokban nem szoktam csatakosra vizesedni. Mondjuk igaz, hogy én nem Mordorban élek...
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Viszlát
addikt
válasz EQMontoya #58962 üzenetére
Ne abból indulj ki, hogy neked mi a hideg. Azokra céloztam akik 20 fokban már húzzák a pulcsit, mert nekik azért az év nagy része szívás. Nagyon nem kell messze se menni, elég csak itt a topikban körülnézni...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
-
-
-
válasz EQMontoya #59002 üzenetére
Szhatom! A húshőmérő szerint a konyhában 34.1 van! A fal helyettem izzad már. Meg aztán pár nap és vége. Akkor meg a kocsira borítom azt a zsét. Ott is vicces volt elvinnem a család felét esküvőre. A kinti 40°C-os levegőt igen nehezen konvertálta hidegre a töszmörgéssel a forgalomban.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
Viszlát
addikt
válasz EQMontoya #59029 üzenetére
Jó, hát ez mintavételezési kérdés, azok a SUV-ok elcseszettek világítás fajtától függetlenül.
lenox: nem csak a fény erőssége, hanem a jól beállított xenon kontúrja is sokkal markánsabb, nem szórja szanaszét a fényt. Mert a halogénnél a prizmát is érdemes lenne cserélni 8-10 éves korban és úgy máris nem olcsóbb mint a xenon, manapság ez komplett lámpatest cserét jelent. Mondjuk az Accordban 11 éves korában sem volt gond a xenonnal.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
válasz EQMontoya #59035 üzenetére
Nem dizájn miatt vakít. Hanem mert a szembejövő lámpáját nézed
Visset félretéve. Miért az Mx5? Ha mert csak, akkor legyen referencia a Hummer és problem solved. Ha alacsonyabb a kocsi akkor tudom, hülyén fog kinézni de ez vanhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz EQMontoya #59043 üzenetére
De ha piacot nézel és számokat, akkor a SUV sokkal nagyobb népszerűségnek örvend mint az mx5. Vagy ez nem számít?
Esetleg az, hogy a teherautók lámpái s magasabban vannak, azok meg még hamarabb voltak mint az mx5?
Nekem pl nagyon érzékeny a szemem (már így nyáron is könnyen megfájdul a fejem ha napszemüveg nélkül kimegyek) de valahogy jobban bántanak a szarul beállított lámpák mint a suvok vagy mercik. MOD Na meg a ködlámpával közlekedés[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz EQMontoya #59072 üzenetére
Csak arra akartam utalni, hogy sok olyan tévhit él, hogy na majd a futással minden megoldódik. Utána meg elkezdenek fájni az ízületek meg hasonló.
(#59074) peterkeT: én a mindenki által sportosnak mondott korszakomban voltam közel 80kg. Ekkor kézilabdáztam, rövidtávot futottam és kipróbáltam különböző küzdősportokat is. 174 cm-hez. Nem voltam soha izomkolosszus, egyszerűen átlagos voltam (a mostani 20kg túlsúlyommal és pocakommal szemben). A térdeim tönkre is mentek
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tildy
nagyúr
válasz EQMontoya #59094 üzenetére
Nagyobb a valoszinusege igen, de ettol meg a vekonyak 1/5-nel is karosodott az anyagsere.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
-
concret_hp
addikt
válasz EQMontoya #59141 üzenetére
hát bmeg én is csak pislogok persze ez egy sokkal szerencsésebb helyzet, mint a másik irányba mellélőni, azért ehhez is volt szerencsém nem is olyan nagyon régen.
de az alapján, hogy akikkel beszélek ilyesmiről és elég pró arcok és nálam 4-5-10 évvel több tapasztalatuk van (és ugye én se rég múltam 30), meg interjúztatnak meg stb, nem nagyon lőttem mellé. és pl. aki picit több mint 1 éve a "mesterem" volt a cégnél, ezeknél ilyen 25-30%-al többekért nagyon csúnyán néztek rá 1 éve egész komoly cégek...
morálisan egyébként envyvel értek egyet, de nekem a kaptam egy jobb offert szevasztok verzió sem tetszik annyira.
[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
-
addikt
válasz EQMontoya #59148 üzenetére
1999-ben lett véve egyik legolcsóbb Indesit, az bírta 10 évig, na mondom újra az kell, hát az bírta 3 évig, majd Fagor, az se bírta tovább, most Beko van a családi körben 2 is, a legolcsóbb 50.000 Ft-os, eddig az egyik 2 éve, a másik 3,5 éve mos, reménykedem hogy ez tovább bírja, de elég jókat olvasni róluk.
Olyan hogy tartós az megszűnt mint fogalom, semmit nem gyártanak már 15-25 évre -
-
addikt
válasz EQMontoya #59150 üzenetére
Lásd az előttem lévő hozzászólás, attól hogy valami drágább, nem biztos hogy annyival többet is bír. Ördögi kör ez, nem lehet tudni, hogy az 50.000 Ft-os vagy a 75.000 Ft-os esetleg a 100.000 Ft-os fogja tovább bírni, azaz 4, 6, 8 év, ki garantálja ezt neked ? , senki. (a példa kicsit sarkított)
-
BlacKSouL
addikt
válasz EQMontoya #59202 üzenetére
Előző munkahelyemen történt, de már azóta hogy eljöttem. Felvettek valakit irodai munkára hétfőtől. Nem akarok hülyeséget mondani, vagy logisztika vagy qc. Nem atom a dresscode, de alapvetően hosszú zárt nadrág, cipő, valami normálisabb ing vagy póló elmegy.
Srác csütörtök reggel papucsban rövidgatyában már azzal kezdte, hogy neki dolga van 10 körül valahol okmányirodában vagy mittudomén, és hogy akkor ma már nem is dolgozna, meg később sem. (Nem mintha a megelőző 3 napban egyáltalán foglalkozott volna vele valaki, de talán hozzá kapcsolódik az a történet is, hogy hétfő volt az első napja bent, hozzá se szólt senki akinek kellett volna akár eligazítás akár oktatás, ült az irodában az üres asztalnál, néha beszélgetett a mellette ülőkkel, hazament délután, majd kedden olyan 9 körül megkérdezte tőle valaki, hogy megcsinálta-e már az xy anyagok összesítését,és miért nem, hát nem ő a valamilyen asszisztens?) Hát ilyen állapotok uralkodnak ott most.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
concret_hp
addikt
válasz EQMontoya #59267 üzenetére
de 2 ajánlat közül v a jelenlegihez képest? mert a jelenlegihez képest nem csak a távolság a különbség nyilván, hanem a váltással járó általános kockázatok értsünk ez alatt tetszőleges apró-cseprő dolgokat.
Viszlát: igen ez a másik verzió rá
vagy fullba vagy sehogy :D
-
nagyúr
válasz EQMontoya #59351 üzenetére
na jó, nem belőled indultam ki
de azokon a helyeken, ahol eddig ittunk együtt, szerintem még te is elkészülnél 8 rugóbólMindegy, a dolog az összehasonlítástól indult, ti. hogy Bleki a menzai virslis kosztot hasonlította az isztriai kagylós éttermihez, és hát nem ugyanaz volt.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Viszlát
addikt
válasz EQMontoya #59366 üzenetére
Azaz, a 72%-os csoda, ami még finom is volt ráadásul. Nem tudom mennyi csúszott le összesen, a 6. körül kezdtek kicsit összefolyni a dolgok.
(#59368) bobsys: a SD még hagyján, képzeld el ugyanezt a szitut developerekkel meg operations-szel. És a folyamatos gondok ellenére tegnap jön az email, hogy ezentúl még több FTE-t kell Indiának adni a projecteknél...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz EQMontoya #59378 üzenetére
Na igen, azt még nekem sem sikerült kideríteni, hogy miért éppen Baracska.
De amúgy sok embernek nem fontos a lokáció, már anno az én időmben is rengetegen ingáztak naponta olyan távolságokból ami nekem meg sem fordulna a fejemben, inkább költöznék. Pedig aztán sokmindent el lehet mondani az IBM-ről, de azt biztosan nem, hogy túlfizetné az embereit.
Számomra inkább érthetetlen, hogy miért adták ki a kezükből a válogatást, főleg, hogy rendelkezésükre állt a pár éve felvásárolt bank teljes apparátusa...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz EQMontoya #59380 üzenetére
Te még mindig nem vagy jó példa, no nem azért mert bármi baj lenne veled, egyszerűen a körülményeid nem átlagosak.
Nyilván Baracska nem igazán opció, de például Székesfehérvár 20 perces ingázás. De mindegy igazából, magam sem értem a választást, a lényeg, hogy lehetett volna ezt sokkal jobban is csinálni.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
parandroid
nagyúr
válasz EQMontoya #59466 üzenetére
Nope. Nem is lesz, maradok Cooper-fan. Csak ez most piros. Tudom, buzis.
Csak címszavakban: 2014, 22k km, 1,5l, turbó, 3 henger , 136LE. Elég jól fel van extrázva, meg elég jól is megy. Ez már az utolsó verzió, pont 2014-ben volt a váltás, elég nagyot sikerült ugraniuk felszereltségben, komfortban, és összhatásban. Ja, és ez már saját fejlesztésű motor, nem a rosszemlékű pözsó-örökség. Már csak az a bánatom, hogy ritkán kapom meg az asszonytól.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
parandroid
nagyúr
válasz EQMontoya #59478 üzenetére
Katica anno, amikor először próbálta a Minit, az első gázadásnál összepisilte magát, amikor a lehúzott ablakon keresztül megtöltötte az autót az a mély brummogás, amit az tudott. Persze az még a négyhengeres 1,6-os volt, de azt el kell ismerni, hogy motorhangban nagyon ott vannak a bajorok. A három henger már egy kicsit kopog, de sikerült olyan jól leszigetelni magának a motornak a hangját, és cserébe a kipufogó felől egy, az előzőhöz hasonló mély brümmögést beleügyeskedni, hogy ha nem figyelsz, fel sem tűnik, hogy csalás az egész. Menni meg úgy megy, ahogy kell. Az előzőn 15-ös kerekek voltak, ezen 17-esek, ebben már van módválasztó sport, normál, és gazdaságos üzemmel, eleve mintha egy kicsit úgy lenne keményebb a futómű, hogy közben javult a csillapítás, ellenben a kerekek még mindig kint vannak a sarkokon, és a motorháztetőből még mindig csak a lámpák dombocskáit látod magad előtt, és az egész olyan érzés, hogy ha kitennéd a kezed, meg tudnád törölni a fényszórót. Jó, 100 kg-mal több lett maga az autó, cserébe van 10 extra lóerő, és bár feelinges volt, hogy el kellett az előzőt pörgetni 4000 körülre, hogy úgy igazán meginduljon, azért annak is megvan a varázsa, amikor már 2000 körül ott a teljes erő a lábad alatt. Elképesztő egyébként az áttételezése, ez az első autó, amit vezettem (pedig volt pár), amiben könyörtelenül vissza kell kapcsolgatni egyesbe, ha lelassul, és nem csak akkor, ha megállsz. 30-as táblánál 3-asban már fuldoklik, kettesben diszkrét 1500-2000 körüli fordulattal húz. Hatosban, 4000-nél valahol 180 körül van a mutató. Mezei közúton, ami itt 100-as, de szinte állandóan 80-ra van lassítva, gyakorlatilag kínzás akár ötösbe felkapcsolni. Szóval a váltással van munka bőven. A Mazdához képest borzasztóan fura, mert az meg már 50-nél kéri a hatost, cserébe 140-nél már 4000 fölött forog autópályán.
tildy: A kereskedő srác, akitől vettük, közel 2 méter magas volt, és meglehetősen testes. Ő kényelmesen elfért benne. Évek óta Miniket árul, folyamatosan használja is őket, épp beszélgettünk, hogy nincs dedikált céges autó, amit kapnak, elvárják tőlük, hogy az éppen a szalonban lévő kipróbálható autókat hajtsák, hogy minél jobban képben legyenek. A másik eladó srác is 1,90 körül volt amúgy, de ő egészen vékony volt. Persze a sportülések max normál testalkattal igazán kényelmesek, ha valakinek szélesebb a háta, azt el tudom fogadni, hogy kicsit szoros lesz a kagyló. Üléslap megint nem gond, mert a combtámasz kihúzható, magasságállítás természetesen alap. Jellemző módon egyébként a 175 centimmel kb a teljes ülésút egyharmadánál van az ülés - a kormány felé tendálva -, tehát bőven lenne még benne játék hátrafelé. Így egyébként mögöttem a lányok még elférnek, ha nem is kényelmesen, nyilván ha jobban hátratolom, hátul megszűnik a lábtér, de leszarom, ez második autó, szinte folyamatosan egyemberes használattal. Másrészt a lányok várhatóan nem nőnek nagyon túl rajtunk, Borka kb 2 éve utolérte az anyját magasságban, azóta talán 5 centivel hagyta el, de pl. a lábméretük még mindig egyforma (37-es), Réka pedig amióta közösségbe jár, mindig a tornasor végén bujkált. Szóval, ha neked kényelmetlen, ne vedd, ennél nem kell több érv, de ettől még nekem meggyőződésem, hogy a vezető-, és utasülés tágasabb, és kényelmesebb benne, mint némelyik kompaktban.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz EQMontoya #59481 üzenetére
- Dízel nekem sem pálya, ezt tudod.
- Az 1,6-os szívó 124 LE, ráadásul elég magas fordulaton jön csak meg, tiszta japános karakter. Cserébe nincs 1 tonna az egész hóbelevanc.
- Az 1,6-os turbós motort 2010 második félévétől kikupálták, állítólag onnét megszűnt a kokszosodás.
- A háromhengeres nemhogy alapmotor, de még a Cooper S kétliteres motorja is csak háromhengeres. Közös blokk a BMW-vel mindhárom motorjuk (1,2 - 1,5 - 2,0), mindegyiket úgy gyártják, hogy a nagyobb autók motorjaiból elhagynak egy hengert. cserébe mind turbós.Azt mindenesetre érezni, hogy a régi, és az új Cooper közül melyik volt őszintébb, teltebb karakter, ezzel szemben az új olyan menettulajdonságot, elektronikákat, kényelmi extrákat, és általános minőséget tud hozni, hogy hétköznapi sofőrnek szerintem egyértelműen jobb választás. Aki meg nagyon menni akar, és közben őszintén vigyorogni, annak mindig ott a JCW. Amúgy az új Cooper S már alapból 194 LE, ami azért, ha belegondolsz, hogy még egy duplaturbó is tolja, akárhonnét nézve is kicsit túlzásnak tűnik.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Politika
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Kupon kunyeráló
- Apple Watch
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- E-book olvasók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- I5 13600k rtx 4070 ti 32gb ram
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs