Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #55327 üzenetére
Érdekes kérdés.
Szerintem ebben az is benne lehet, hogy az EU erősebben védi a saját piacát védővámokkal, dízel nélkül ide elég nehéz betörni (és azok fejlesztésében azért mindig az EUs gyártók álltak az élen), illetve technológiailag amúgy is erősebb itt a konkurencia.
Ennek ellenére azért vannak, és van néhány szegmens, pl. a megfizethető sportautók, amiben senki nem rúg labdába mellettük itt sem. MX-5, GT86, 370Z mellé ma már csak a Z4 lenne beállítható, de az sokkal inkább kaliforniai nagypapis vonal.
Fura, hogy a sportautógyártás EU-ban gyakorlatilag megszűnt, fentebb is már inkább az új Mustang rúg labdába, Porschén innen nem nagyon van semmi.Same rules apply!
-
NoLF
addikt
válasz szőröscica #55327 üzenetére
Anno az olajvalsag idejen tort be a civic az elso generacioval, utana mar nem volt megallas
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
bobsys
addikt
válasz szőröscica #55327 üzenetére
Amerikai markak sem esznek mar annyit, szigoritas van es muszaj lejebb szoritaniuk a fogyasztast nagyjabol ugyanannyi az atlag mint a japan autoknal. Mar nincs is 8 hengeres szemelyauto (sedan). Toyota, Mazda olcso nagyjabol arban van az amerikai modellekkel.
[ Szerkesztve ]
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Ukrajnai háború
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gitáros topic
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Béta iOS-t használók topikja
- Automata kávégépek
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- További aktív témák...