-
Fototrend
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz
Sasi001
#88738
üzenetére
Gondolom részedről ez nem ellentmondás.
Ezt igazolásnak hívják, ebben hol az ellentmondás? Most írtam le neked még 2 módon ugyanezt, kott ugyanezt

Ezek alapján meg veszed a “gané” support-os terméket.
Nope, mondom én, itt durva szövegértelmezési gondok vannak. Mondjuk legutóbb a 20k-s elemtöltő 690Ft-ra elárazva bevallom nagyon sokat nem gondolkodtam, hogy vajon milyen meglepi lehet, de ezt remélem elnézed nekem 1,5 gömb fagyi áránál

Ismerek egy két hasonló jellemű embert de szerencse, hogy a baráti körömben nincs ilyen.
Mármint olyanokat akik dolgoztak nem kevés évet értékesítésben és szervizben és a mai napig százas-ezres tételben igazgatja egy cég elektronikai és IT flottáját? Lehet kéne 1-2 ilyen haver és mesélnének akkor a helyzetről

A másodiknál tényleg ágrajzot kell csinálnom, hogy megértsd mi a kettő mondat állításában a diffi?
szerk. Úristen, most nézem, mondom tényleg lehagytam egy szóközt? Ja nem, még az idézés sem sikerült helyesen.Figy, részemről ezt én itt elvágom, nem tudok mit kezdeni a szituval, ha akarod folytatjuk angolul priviben ha az jobban megy, mert ez magyar nyelven egy katasztrófa. A további legjobbakat.
lala666: Nem kevés, de hát kinek nincsenek
-
Tikakukac
titán
válasz
Sasi001
#88728
üzenetére
Alighanem a szőrszálhasogatás kifejezést nem jól használod amúgy, mert jelen eset minden, csak nem ez. Gondoltam szólok.
Következő hiba amit elkövetsz igen, az pont az, hogy eladási darabszámok nélkül próbálsz meg mindjárt statisztikát gyártani, csak, hogy igazold magad. Hiba, öreg hiba ismét.
De tudjuk te support minősítés alapján vásárolsz, mindegy milyen a termék.
Kik tudják ezt? Maximum azok, akik nem tudnak magyar nyelvet értelmezni, mert az teljes biztos, hogy ezt én így le nem írtam soha. Maximum azt, hogy ha nincs rendes support, akkor mindegy milyen a termék, nem érdekel, mert úgyis el fog romlani és akkor nem szeretnék tátott szájjal rohanni abba a bizonyosba. Vagy azt, hogy először a támogatást nézem meg és utána nézem meg mi akadt fent a szűrőn és azt specifikálom meg az ízléseim szerint. Megkérlek, hogy vagy idézz vagy pontosan fogalmazz, de olyat ne állíts ami nem igaz.
Nem igazán értem a kötekedésed.
Pedig egyszerű. Mikor kijelentesz valami nagyon-nagyon-nagyon általánosat és erőset, azt akkor támaszd meg rendesen ám érvekkel objektíven, ne szubjektíven és csapongva, mert roppant komolytalan tőle egy thread. De ezt már többen felhozták, x. alkalommal sem megy át
-
-
Tikakukac
titán
válasz
Per Degaton
#88675
üzenetére
ASBL mellett monitorként az OLED full kuka. Szólok előre.
-
Tikakukac
titán
válasz
bigdigit
#88667
üzenetére
Monitor. OLED. Nem ég be. Itt ülök előtte
5-6 órát nem ülünk a gép előtt egybn, max 1-et. Induljunk ki ebből
De ha úgy is jön ki és majdnem 2 órát vagyok, akkor sincs semmi. Utána úgyis mész mozogni, inni, enni, pössenteni, 1 gyorsgomb vált képernyőkímélőre és cső. Túl van ez gondolva. Hibaarányokról ha van adatod jöhet, jelen formátumban szerintem ilyenje senkinek sincs itt, mert ez durván belsős üzleti titok. Amit tudunk, hogy van gond mindenhol. Csak ennek a kezelése eltérő. Számokról szerintem itt kevesen tudnak pontosat, minimum szervizvezetőnek kell ehhez lenni legjobb esetben is.
-
Tikakukac
titán
válasz
Sasi001
#88560
üzenetére
Nincs annál jobb, amikor ismersz ügyfelet, aki vett X márkából valamit, majd vett aztán Y-t, aztán Z-t, végül A-t és odajön eléd, hogy de mit vegyen, hát mindent kipróbált!
Nézek rá mosolyogva, ha az Y-ból megvetted volna azt, amit mondtam, ahol kijavították az előd hibáit és talán neked kevésbé kellemetleneket hoztak volna be helyette, akkor nem ott lennél 3 év és fél tucat gép után, hogy na, mit vegyek. Hanem otthon ülnél és ha gondod is van másnapra kijönne a muksi és cserélne neked mindent amivel gondod van, aztán 1 óra múlva folytatod ahol abbahagytad.Tiszta sor. Normális esetben nem a szervíz a döntő, hogy mit vegyek. Autót és egyéb dolgokat is olyat veszek ami tetszik, nem a szervíz érdekel.
Pár évet voltam modi a milyen notit vegyünk topikban. Nehéz volt ott is megértetni az emberekkel, hogy olyan világot élünk, ahol neked időd nincs semmire, mert rohansz, emellé piszok szutykot gyárt az összes gyártó rengeteg pénzért is, ergo a support az, ami legyen jó, mert garizni fogsz és rengeteg bajod lesz, csak nem mindegy ha azt másnap megoldja neked egy NBD-vel helyszínen a szerelő, vagy 4 hétig nézel ki a fejedből meg hadakozol és indítod a jogi eljárásokat. Na ezt itt sem megy át, pedig a legáltalánosabb bölcsesség ami csak létezhet egy ilyen fogyasztói társadalomban. Ezt tényleg hidd el attól, aki egy egész emeletnyi elektronikai cuccért felel és önmagamnak kreálok munkaidőt azzal, ha specre meg kinézetre fókuszálok only.Én próbálok sokat beszélni hasznos dolgokról, a fő gond az, ha ez tényleg úgy megy át, hogy "semmi". Itt ezt be is rekesztem akkor, mert tényleg van dolgom
-
Tikakukac
titán
válasz
Sasi001
#88542
üzenetére
Rosszabb is lehet?! Atya, Úr, Szent, Isten.
Mondok durvát, kösd be az öveket: laptopodban kijelzőt kell cserélni és simán lehet, hogy pixelhibásat kapsz! Sőt, lehet, hogy másik beszállító ad rosszabb színtérrel, kevesebb fényerővel panelt épp akkor. Azt a jó durva életit neki. Na most gondolom hirtelen mindenki elkezd nem panelt cserélni ha bekap egy csíkot vagy egy fehér foltot.
X hét vagy hónap kell csereigazoláshoz? Hány márka belsős szabályzatát szivárogtassam ki, hogy mindenhol ez van? Dellnél 1 hónap volt a főcsere pölö, addig vártunk és agyaltunk rajta mi lehet még, ha nem az adott fő rész.
Ameddig nem gariztattál Samsung oled tv-t addig felesleges fikázni. Nem hajszárító topik. Ha majd lesznek hibák es nem javítják, akkor valóban lehet szidni.
Ez olyan, mint az Apple topik volt, hogy mikor rákérdeztem egy típushibára, és mondom utána, hogy ez amúgy gáz, akkor az lett a vége, hogy majd akkor szidhatom, ha megvettem azt a konkrét darabot?
Amúgy ugyanazok viszik az OLED garizást is Samunál, nyugi, megkérdeztem, mert volt kalapban Samu OLED is. Ezért is nem lett az, mert ezzel a brigáddal én semmit, köszi.Az, hogy elkezded relativizálni a dolgokat, már hidegen hagy, mert orbitálisan ciki, pont azért, amit leírtál.
junkpod: Mert itt cserélnek. 5110-eket gariztattunk anno rengeteget. Kérdezte emberem: ilyen nagy márka és lapcserék évente, hát ez miért jó? Mert mondom az MSI topikban már pertársaság alakult, mert ami itt 3 munkanap max, az náluk 4-5-6 hónap
Hát ezért. -
Tikakukac
titán
válasz
Sasi001
#88517
üzenetére
Ha méltányosságból cserélik akkor egyes ügyfeleket miért hagynak ki?
Kérdez meg tőlük, attól, mert nem ismersz valamit ne verd az ajtót, hogy dögöljön meg a tehenész.Ezt írták priviben, hogy nem mernek beírni? Erősnek érzem, szerintem ez inkább úgy volt, hogy írtak neked, mert volt ilyen és neked sikerült, azt a részt, hogy nem nem mernek írni barokkosnak vélem
-
Tikakukac
titán
válasz
Calogero
#88513
üzenetére
Csak ismételni tudom magam a témában. Ha már 1 fogpiszkálót kiküld gari után is előrébb vagyunk, mint ami alapból járna. Minden ami efölött van, csak extra.
Ahhoz képest, hogy fénykép után még mindig kérte a Samu, hogy nyomjak rá arra a menüre ami nincs is ott. És ültem a gép előtt, hogy ilyen nincs
-
Tikakukac
titán
válasz
Sasi001
#88508
üzenetére
Nyissak egy üres füzetet és kezdjem felírni az ismert típushibákat onnantól kezdve, hogy kinyitom a szemem? A falban lévő csövekkel kezdem, mehetünk a falazóanyagokon át a burkolatokig és a festékekig, utána a bútorok elemeire, majd a minden felhasználói tárgyadra ami bent van a térben. Ahol most ülök, az 2,5mx2,5m, van úgy 100 féle elektronikai eszköz idebent. Nagyjából mindenre tudok írni 2-3 ilyet. Akkor ugye minden, de minden méltányossági hiba? Nyilván nem, csak valahogy rontani kell az LG-t is ilyen sztorikkal, mert a Samsung botrányos viselkedése egyeseket lelkileg tipor valamiért.
Ha neked ennyi elég volt és happy, hajrá. Nekem tele a zsákom velük. Ez a garipapír kérés és társaik nálam már kaparják azt a szintet, hogy jogira rakom egyszer a sztorit és kérek egy állásfoglalást, hogy hogyan tudják a jogszabályokat is felülírni. Mert azt csinálják.
bigdigit: Szervizeltem nem kevés ideig. Az egy jogos szervizelési igény volt. Perre kellett volna vinni és felmosni mind a két céggel a padlót. Már leírtam anno, hogy miért mindegy mit írtak és hova, de ha ez valakinek bejön, lehet hajtani a kereket tovább, kérdezzen meg erről egy jogászt ha nekem nem hisznek.
Én amit fixen tudok, hogy a teló garizás botrány, a monitorok minőségi szórása és az erre adott reakció botrány, amit a nagyon nem olcsó Samu okostábla felől tapasztaltam "support" részről pedig egészen nevetséges.
Ez mind a saját, illetve a cégben betöltött IT szerepemből fakadnak, nem olvastam sehol, senkitől, semmit, én magam nyomtam végig az összeset. És erre jönnek azok amiket olvasok meg hallok még a máshol dolgozó kollégáktól. Tetszik, nem tetszik, pixelhibákkal felhívtam az LG-t és kérdezték mikor hozzák az új panelt. Részemről sztori lezárva, az irodába az utolsó Samu cuccok tették be a lábukat, én nem kérek még egyszer szívességet belsős dolgozótól, hogy szerezzen már nekem telszámot egy rendes termékfelelősért, mert a sima support már azt sem érti meg, PN és SN után, hogy amiről szó van, nem Google alapú cucc, nem sima TV és nem tudok rá adni távoli elérést. Azt meg főleg nem, hogy a Fix és a support állítólag évek óta nem érti meg, hogy Fixék nem adnak szoftveres supportot, meg kb. semmit, csak tényleg a szervizelést
-
Tikakukac
titán
válasz
Calogero
#88502
üzenetére
Ja. Hát mondjuk az aztán tényleg méltányosság kérdése, mi is anno adtunk ilyesmit 1 max 2 hónapon belül, de ott elvárás volt, hogy mondjuk az ügyfél hozza be éves szervizekre a laposokat.
TV-nél nem tudom ezt hogyan kezelik, de amiatt mert méltányosságin belül nem cserélnek valamit annyira nem vennék fel a fegyvert.Sasi001: 2023-ban ha valaminek jó a szervize az az alap. Onnan indulunk felfelé. Mivel minden hitvány, a csúcs a bármiből is, ezért én azon szoktam meglepődni pont, hogy gané supporttal is vesznek eszetlen drága elektronikai termékeket emberek
-
Tikakukac
titán
válasz
dgyuri0123
#87906
üzenetére
Akkor boncolgassuk meg a logikai bukfenceket kicsit.
De van még itthon vagy 5 db töltő a korábbi telefonjaim maradékaként.
Tehát el lett adva 5 telefon töltő nélkül, amihez venni kell valakinek töltőt. És igen, halmazábrázd fel a dolgokat, valahonnan a töltő mindig hiányozni fog ha ezt körforgóba rakod
Mi a francért akarnék még egy töltőt?
Elromlik. Lassan tölt. Szimplán nem tölti az új telódat. Sima USB-s és nem type-c csatis. Ilyesmik. És van még bőven.
Soha egy töltőm sem romlott el. Amíg élek, nem kell már töltő, mert minek?
Leírtam, buborékvéleménnyel nehéz harcolni. Pusztulnak rendesen
És igen, szerintem tudják a gyártók is, hogy mivel kb. 10 éve nem változott a töltő szabvány, így több milliárd töltő lehet az embereknél világszerte.
Hogy a mi nem változott?
De ugye a magyarnak az a lényeg, hogy legyen minden szar az új telefonjához, mert a régi töltő snassz egy 400 ezres új mobil mellé. Nem úgy megy át rajta az áram, mint egy újon...
Ebben pont igazad van, nem úgy megy át rajtuk, de még mennyire nem
Kábelt is kb.5 éve vettem utoljára az Ikeában. Kicsit már kopott, kicsit laza, de működik, tölt.
Király. Na, hát akkor innen mondom, hogy a valóság viszont kinyitva a világot nagyon más
-
Tikakukac
titán
válasz
dgyuri0123
#87888
üzenetére
Mint eszközbeszerző mondom: még csak ezzek a húzással szaporítod csak igazán a hulladékot, mert megveszed külön csomizva a kábeleket, töltőket. És márpedig megveszed, mert ez a 20 év úgy 20 év, mint amennyire én vagyok villamos.
Marketing és sales head mondta: ha én lettem volna az, aki kitalálja, hogy a zöldítés jegyében hagyunk ki alapvető dolgokat egy termék mellől és ennek még örülni is fognak az emberek, én már multimilliárdos lennék. És lám, bejött. És ez mennyire működik rengeteg más területen is
-
Tikakukac
titán
válasz
Pro Koryak
#87730
üzenetére
Lottózz. Nem viccelek, menj rá a szerencsejátékos vonalra, mert kaszálni fogsz
-
Tikakukac
titán
válasz
blakey
#87724
üzenetére
Mindegyik sz@r ugyanúgy büdös, csak más a kacsa-tyúk-marha. Ez eddig igaz.
Akkor van gond, amikor ülsz a szobában, kegyetlen sz@rszag van (a termék éppen kuka) és mikor hívnád a takarítót (support), akkor azt mondja, hogy bocsi, de mi a kamillát kedveljük itt szerviz szinten (nem akarunk dolgozni), úgyhogy oldjad meg a bajod ahogy akarod.
Ez a tárgyalónkban lévő okostáblánál pont így van. 3 mailbe került megértetni a supporttal, hogy ez nem egy TV. SN-el, PN-el, típussal lett leírva mindegyik mail. A végeredmény az amúgy, hogy a Samsung mint olyan nem érdekelt a probléma megoldásában, a szerviz pedig nem tud segíteni, mert nem értenek hozzá. 600k vagy 800k volt ez a szutyok. Na ezt nyújtja 2023-ban a Samsung.
Míg LG-t felhívtam a pixelek miatt, "holnap lehet tudunk ütemezni egy cserét". Mondom köszönöm, épp az ország másik felében vagyok, csak hozzászoktam, hogy 4 hét és 30 mail kell 10 hívás után egy alapvető hibához is, aztán gondoltam szólok előre.És ez a nem mindegy.
-
Tikakukac
titán
válasz
Celtis
#87568
üzenetére
Van, aki tasakba a doboz oldalára rak üres garipapírt. Van, aki a dobozon belülre. És van, aki egy kupacban ad neked egy tonnát időnként csak úgy, hogy töltsed, ha eladod az adott márkát. Csak, hogy akkor tiszta legyen ez is a köztudatnak
Igen, ez nagykerenként is tud változni márkákon belül is.Másfelől engedjétek már el ezt a garipapír fétist. Vagy ha ennyire ragaszkodtok hozzá, akkor a jogi környezetet is mellékeljétek hozzá, hogy ez a dokumentum típus hogyan is áll most rendszerszinten. (Rád is nézek Samsung, jót tenne nektek pár ügyvédi levél). Mert legutóbbi tudomásom szerint sehogy. Számla, amire szükség van és cső. A garipapír, ha az Samsung kék-szürke hátteres, ha az Word által a cégnél megformázott, maximum szockó maradvány, hogy amikor veszel valamit kapj egy kila papírt is mellé sok pecséttel.
Aláírás és pecsét nélkül is érvényes kifejezés rendesen riadalmat okoz néha az emberekben, hiába így igaz. Meg mailben kiküldés? Aaaaaah, nem. Aqua milyen mennyiségben tolja ki a lomokat a kvázi saját nagykeréből? Ezres nagyságrend/nap. Saját garipapírt nyomtatnak ezer éve mindenhez
-
Tikakukac
titán
válasz
wallace 234
#87557
üzenetére
Ügyfél szempontjából mondjuk tényleg mindegy ki mit gondol vagy mond, mert amíg viszont törvények és jogszabályok vonatkoznak arra, hogy mit és meddig és hogyan kell javítani vagy visszatéríteni, addig itt szórakozhat a Samu, lehet tettetni a hülyét, de max az van, hogy 30 nap után az Euronics visszaveszi a szemetet, számla ellenében kifizeti az ügyfelet, aki vesz egy LG-t ezután és kézcsókolom.
Bármelyik márkaképviselettel volt bajom anno, azért kicsi ország ez, gyorsan megvannak a megfelelő mail címek és telszámok, az mindig segít. Ha nem szürke a beszerzés (nem lesz az) akkor ezt nagyon nehezen tudná lemosni magáról a szerviz. El sem tudom képzelni mekkora lehet az éves keret, ha mostanra már úgy elfogytak, hogy megy a szívózás.
-
Tikakukac
titán
válasz
Vhiktor
#87556
üzenetére
Akkor ilyenkor a Samsung erről tájékoztatja a vevőt és az értékesítő partnert is. Majd ennyi volt, külsősnek átadni TV-t veszélyes ipar javítóipari fronton, így marad az, hogy fizetős szolgáltatásként lesz ez a TV szervizelve, ahol a számlázás az Euronics felé megy. Vagy, legegyszerűbb ha kifizetik az ügyfelet, a TV-t meg nyomott áron kitolják second-hand vonalra, mert a fizetős gari totál halál lenne 3 évig így.
Ez a sztori hemzseg olyan hibáktól amiért jobb helyeken sorban kéne kivágni már középvezetőket is.
-
Tikakukac
titán
válasz
wallace 234
#87551
üzenetére
Mindegy mit írsz a számlára. SN van? Ár van? Törvényileg minden megfelelő adat ott van eladó és vevő oldalról is? Dátum? Akkor ennyi volt. Hogy te még mit karcolsz oda, az a kutyulát se érdekli, de a jogszabályokat meg végképp, mert teljesen ireleváns.
Eladtam az évek több száz kiállított laptopot és eszközt, minimum 10 márkától. Illik kedvezményt adni rá az időből fakadóan, de ezen kívül a sztori ennyi, ezek a cuccok pont úgy kaptak számlát, mint minden más vas. A számlát ismeri a jog, a sajtpapírokat és garipapírokat nem. Az, hogy egy laptop garija elindult x év y hónap z napján online amit azonnal tudsz követni, az sem érdekel senkit. Neked a számlán lévő időpontot kell figyelembe venniük. Jobb esetben még át is írják. Hogy én most a bolti papírra nyomtam egy töltést vagy egy kupac előre Samsung logózott papírra írtam fel, hogy mit vettél és mikor, az szintén egy random dolog volt, mindig a számla a nyerő, és teljesen mindegy, hogy az adott cucc dobozból lett frissen vágva, vagy már egyszer kiszedtük valakinek megmutatni vagy éppen a kiállítótérben volt. Ez csak a vevőre tartozik, hogy így is kell-e neki és ha igen, akkor milyen árat dob rá. A szerviznek a dolga, hogy a szutyok papírnehezékeket megjavítsa, egy darab szó nélkül. Ennyi a felállás.Ez minden, csak nem az ügyfél baja. Ha a TV-k szürkézve vannak (volt most közeli vásárlás, ott hazai nagyker matricája volt még a dobozon) akkor is max az van, hogy ok, akkor megoldja a bolt saját hatáskörben. Ez is egészen szépen szabályozva van. Ha nem teszi, akkor mivel vele vagy szerződésben ezért rajta szépen le lehet verni.
Amit a Samsung művel a hazai support oldalról, az elképesztően vérlázító, független ettől az esettől.
-
Tikakukac
titán
válasz
wallace 234
#87506
üzenetére
Nem kevés év kisker-nagyker után le sem merem írni mennyi hiba van ezzel az írással.
Maradjunk annyiban, hogy már ott a gond, hogy garijegyet kérnek, mint olyat. Számlád van? Van. Helyesen van kitöltve, adatok rajta? Igen. És itt a sztori vége, jogszabályi kötelezettségeidet teljesítetted. Pont.
Ha az Euronics szürkeimportosan vesz és ad el TV-t, na akkor rinyálhat max a Samu. Viszont mivel ez nem áll meg, ezért hagyjuk már. Irodában is fent van a pokoldrága okostábla és a Samsung gyakorlatilag annyi supportot tud adni mellé, hogy indítsd újra, frissítsd. És vége.
-
Tikakukac
titán
-
Tikakukac
titán
48 C1 az alany, PC-vel, AMD 5600G a proci, tehát alaplapról megy a sztori.
Mitől lesz ennyire veszett homályos a kép? Mindent végigkattintottam már, gépen és TV-n is, kontroll laptopról nézve a jelenség nincs meg. Ötlet? Basic dolgokon túlvagyok
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Milyen routert?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen egeret válasszak?
- Diablo IV
- VGA kibeszélő offtopik
- Toomy: FOXPOST régen jó volt, de ma már jobban jársz ha elfelejted.
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Hobby rádiós topik
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A23 5G / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia
- Samsung Galaxy S25 Ultra / 12/512GB / Kártyafügetlen / MediaMarkt Garancia 2028.12.02.-ig
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V15-IIL: i5-10GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Saeco Talea Giro Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


5-6 órát nem ülünk a gép előtt egybn, max 1-et. Induljunk ki ebből


